Dajcie sobie państwo spokój z tym bankiem. Zacofana aplikacja,.która co 3 dni nie działa, wszystkie wnioski sprawdzane baaardso wolno ( mój o wakacje kredytowe przez covid-19 sprawdzają już 3ci miesiąc). To wszystko sygnowane i promowane przez Pana Marka K.- doskonałego aktora ,który prywatnie jest snobem i odmawia zdjęć np. z niepełnosprawnymi dziećmi."Bo licza się ludzie?" Nie w tym banku. Wakacje kredytowe które nie istnieją mimo spadku zarabkow i masy zwolnień. Polecam inne , bardziej nowoczesne banki.
ZaletySolidne wpłatomaty
WadyWszystko inne
~Ewa / 2020-07-03 22:24
Ocena: 4.33 / 5
W piątek miałam wątpliwą przyjemność odwiedzić ING przy pl. Unii Lubelskiej w W-wie. Wizyta była koszmarem, brak dostatecznej ochrony w temacie Covid, obsługa w postaci filigranowej brunetki - wiele do życzenia;
aby załatwić temat ZAMKNIĘCIE KONTA, musiałabym uiścić 8 zł, co nie było wykonalne bo kasa czynna do 16:00.
Wróciłam do domu i nie omieszkałam zamieścić opinię ze swoimi odczuciami na str. ING.
Dziś (3 dni później, musiałam wziąć pół dnia urlopu aby zdążyć przed zamknięciem kasy.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy powitał mnie uroczy młody człowiek koordynujący ruchem klientów. Miałam wrażenie, że jestem w innym świecie, zaopiekował się mną jakbym była jedynym klientem w banku, oczywiście robił to w sposób subtelny, nie przytłaczał swoją troską ale czuć było, że nadzoruje płynność tematu. Dodatkowym zaskoczeniem była otwarta kasa (do godz. 17:00). Ogólnie czuć było miłą atmosferę pracowników
Myślę, że trzeba było mojego negatywnego wpisu na str. ING aby stała się magia a wizyta w oddziale Banku była przyjemnością. Bardzo mnie cieszy jako, że BANKOWI powierzamy swoje pieniądze a w zamian powinniśmy czuć się bezpieczni i obdarzeni szacunkiem. Moja ocena w temacie OFERTA jest na 3 gwiazdki - z prostej przyczyny. Założyć konto jest bardzo prosto i on line, natomiast zamknąć to już duże wyzwanie - TYLKO osobiście w oddziale BANKU
Zaletyreagowanie na uwagi klienta
Wadywciąż zbędna papierologia
~paserby / 2020-07-01 17:20
Ocena: 5.00 / 5
Posiadam konto od 1997r a od tego czasu posiadałem konta w wielu innych bankach. Przez ten czas skorzystałem z wielu usług, które zawsze były konkurencyjne na rynku. Dla mnie ING należy do grona najlepszych banków w Polsce.
~Piotr / 2020-05-27 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Bankomaty ciągle się psują, infolinia nic nie umie załatwić, obietnice załatwienia sprawy nigdy nie są realizowane w terminie.
~Klient / 2020-05-06 03:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Sprawdzajcie banki po tym jak traktują klienta w czasie pandemii. Jedyny, który odmawia zawieszenia rat. Wybierajcie banki z rodzimym kapitałem. Ten śląski jest tylko z nazwy....
ZaletyBrak
WadySame
~Lilla / 2020-05-05 00:05
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Mam 16 lat doswiadczenia z tym bankiem .Radze omijac szerokim lukiem. Zwłaszcza firmy, które licza na jakies wsparcie
lub kredyt obrotowy. Szkoda czasu. Nie polecam.
WadyOMIJAC
~misiu / 2020-04-30 10:36
Ocena: 2.00 / 5
bardzo droga oferta dla terminali płatniczych , jako klient banku od 25 lat powinno być o wiele taniej przecież i tak zarabiają , opłata abonamentowa to porażka , wystarczyłaby prowizja od transakcji np 2 % , informacja do zarządu ing
Zaletybrak
~BOLESŁAW / 2020-04-29 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Jakś beznadzieja bank zamyka konta i znikają pieniądze w odpowiedzi otrzymuję informacje że wszystko zgodnie z umowa . Innym razem czekam na kartę płatniczą 30 dni i jej nie dostaje nigdy ale bank obciąża mnie 50 zł za ekspresową dostawę kurierem . Obciąża mnie również odsetkami za debet który sam spowodował . Oczywiście za kartę zwrócił ale nie zwrócił pieniędzy za debet który sam bank wywołał pobierając najpierw pieniądze a potem je oddając .
Wadybrak komunikacji nie ma osób odpowiedzialnych
~Slao / 2020-04-21 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Od dwóch dni walczę z zalożeniem profilu zaufanego. Panie na infolinii nie wiedzą co i jak. Bylem w oddziale. Podobno brakowało jakićhś skanów - uzupełniłem i... dalej nie ma możliwości... NIkt nie wie co i jak, nikt nie może mi pomóc. KOronowirus szaleje - muszę wysłać dokumenty do urzędu i nie mogę bo Bank który obraca moimi niemałymi pieniędzmi nie jest w stanie udzielić rzeczowej odpowiedzi. NIkt nic nie wie...
MOże mniej wydawać na reklamę a ulepszyć system? Nie polecam tego Banku!!!!!! Dzień Świra i Kondrat!!!!!!!
~Nick851 / 2020-04-10 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Od 8 lat moja mama jest w ing Banku A oni stwierdzili że taka osoba nie istnieje w systemie.
Chcąc zarejestrować narodziny dziecka,Bank nie wyraża zgody na dołączenie do profilu zaufanego.
Nie polecam nikomu tego konta,żadnych korzyści,same problemy.
Będąc 8 lat i płacąc rachunki przez bank stwierdzono że dana osoba nie istnieje w systemie.
~djy / 2020-04-03 07:36
Ocena: 1.67 / 5
Od pewnego czsu jest coraz gorzej, szczegolnie wprowadzane ograniczenia w wyplatach walut w oddzialach banku, w dobie gdzie banki nie sa napadane pod pozorem bezpieczenstwa ogranicza sie nam dostep do nasze gotowki. ze smutkiem nie polecam mojego kiedys ulubionego Banku
Skanowanie DO w obecnych czasach jest nielegalne ale nasz Bank stoji ponad tym prawem
~PanM / 2020-03-31 10:46
Ocena: 1.00 / 5
Bank mnie oszukał nie podając kursu dolara , kurs był wyższy nawet o ponad 20 gr, obsługa czatowa to pomyłka , reklamacje każdą odrzucają.
ZaletyGdyby były
WadyNie warto
~Tenet / 2020-03-18 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Kolejki przed bankiem pracuje jedno na 5 stanowisk panie z obsługi stoją o się smieja
ZaletyBrak
WadyObsługi
~Iv / 2020-02-28 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Horrible working hours. If you are working from 9 to 17 just avoid this bank because they are closed in any normal time. In case you need to finish anything face to face you will need to take time off from work just to visit the bank. And recently they shorten it even more. They are open till 17h still deposit can be done only until 16h (really curious WHY).
Will just transfer all bank activities to Millenium.
~Pawel / 2020-02-26 05:25
Ocena: 1.67 / 5
Bylem po terminal platniczy, bardzo drogo, 40zl miesiecznie plus dodatkowo prowizja za transakcje, Pani w Lublinie gdy jej powiedzialem ze mam terminal i place tylko 1.49% od transakcji popatrzyla na mnie jak na debila i drogo mowi, mam przychody miesiecznie przez terminal ok 1000zl wychodzi 14.9zl w sumup a u nich 40zl plus od transakcji, chciala zrobic zenie debila wiec chyba czas pozegnac sie z bankiem
ZaletyLadne pracownice ale puste
WadyMysla ze ktoa nie umie liczyc
~Paweł Wilczyński / 2020-02-21 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Nielegalne praktyki zajmowania pieniędzy jest w ing na porządku dziennym. Sami na infolini potwierdzają, że dokonują zajęcia środków bez podstawy prawnej, ale nic sobie z tego nie robią. Kpina
Wadyniekompetentny personel, niejasne zasady.
~Krzysiek / 2020-02-10 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałem otworzyć konto online - aplikacja zawiesza się. Idę do oddziału, chcę TYLKO konto, bez żadnego debetu, kart kredytowych, czy nawet płatniczych. Samo konto.
Uwaga - system weryfikuje moje dane 40 minut (!). Zażenowana pracownica przeprasza mnie wielokrotnie i mówi, że to "takie dziwne procedury". Sama nie rozumie dlaczego system weryfikuje mnie i każe czekać tak długo, skoro chcę same konto.
W końcu kończy mi się cierpliwość i rezygnuję. Pracownica mówi, że jej koleżanka z centrali co chwilę pisze do niej na Skype, że "jeszcze około 10 minut". Po trzecim razie sama pracownica wybuchnęła śmiechem i przepraszała mnie za niedopuszczalną niekompetencję firmy.
Brawo zarząd ING!
ZaletyŁadne logo
WadyObsługa klienta. Wadliwa aplikacja mobilna.
~Arkadiusz / 2020-02-02 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Dramat wpłaciłem pieniądze do wplatomatu i ich nie ma. Minęło 24h pan na infolinii przyjął zgłoszenie potrwa to 21 dni i ich nie interesuje że nie ma środków do życia... 15 lat u nich i ani dnia dłużej. NIE ZAKŁADAJCIE W ING KONTA....
ZaletyLogo
WadyBankomaty płatne
Słabe warunki kredytowania
Klient to po prostu sztuka, statystyka
~Dominik / 2020-01-11 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Żałosny bank. Nie potrafią zrobić i wysłać karty. Są cholernie drodzy. Odradzam!!!
~Maciek / 2020-01-10 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Nawet jak powiesz,że masz ich dość to jeszc, e będą na złość zasypywac Cię mailami