Oceniam funkcjonowanie strony internetowej a konkretnie dodawanie pełnomocnictw do konta i powiem tak: DNO i METRÓW MUŁU . Miałam zaawizowaną większą ilośc gotówki (czeka się na nią aż 5 dni i trzeba wypłacić w oddziele) , a w międzyczasie złapałam grypę z wysoką gorączką i dostałam L4 z przykazaniem leżeć ( w dobie koronawirusa ogólnie rzecz biorąc każda infekcja powinna wykluczać wizytę w oddziale). Probowałam więc dodać męża jako pełnomocnia do mojego kąta (walczę z tym od godziny 11.00 rano, a jest 16.50 i mąż stoi w oddziale banku i nie chcą mu wypłacić pieniędzy), ale się NIE DA, bo system na stronie ingbanku NIE CHCE TEGO PRZYJĄĆ tylko zaprasza mnie osobiście z pełnomocnikiem do oddziału banku, mimo że dzwoniłam juz do 2 konsultantów i mimo , że mąż zaktualizował dane w oddziale ingbanku (jest klientem archiwalnym- tzn. że był kiedyś klientem banku, ale jego dane nadal funkcjonują. NIKOMU NIE POLECAM !!! ZaletyUprzejma konsultantka pragnąca pomóc i oddzwaniająca kilkakrotnie, ale niestety nie będąca w mocy nic zrobić
Wadystrona internetowa, długie oczekiwanie na odbiór WŁASNYCH PIENIĘDZY zaawizowanych w banku , określone gdziny odbioru gotówkI tylko w wybranych bankomatach.