strona 38 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~piotr / 2022-03-26 12:15
beznadziejny bak nie polecam , przy logowaniu na innym urządzeniu zablokowali mi konto "konto zostało zablokowane wykryliśmy podejrzane logowanie udaj się do najbliższej placówki" akurat podczas wykonania ważnej płatności a placówek w całym województwie lubelskim jest 9 w tym 6 w samym Lublinie nie wiadomo czy się śmiać czy płakać -
-
~Piotr / 2023-09-29 23:00
Ścierwo niebank nic nie działa TRAGEDIA aplikacja fatalna Visa zbliżeniowa totalne gówno psuje się co dwa dni ZaletyŻadneWadyNic nie działa -
~Piotr / 2024-01-21 10:04
Potwierdzam wcześniejsze opinie.W ostatnim czasie bank Śląski zamienił się nie w bank tylko interesuje się skąd pochodzą pieniądze,żeby im wysłać jakieś dokumenty podpisane z informacją msz czas na udzelenie informacji bo nie bedziesz mógł robić tego i tego do dnia a na koniec info zamkniemy twoje konto!!!.
To jedyny chyba taki bank w ostatnim czasie który interesuje się kasą nie swoją a nie zajmuje się dobrą obsługą klienta.
Nie polecam już tego banku konta pozamykałem bo już miałem dość przysyłanych pism o treściPotrzebujemy kilku informacji.ZaletybrakWadywysyłanie pism o treści potrzebujemy informacji -
~Piotr / 2024-03-04 16:46
Bank oferuje konto z premią 500 zł. Nie można skorzystać z oferty, ponieważ nie działa aplikacja. Warunkiem oferty jest założenie konta przez aplikację i potwierdzenie Selfie. Jest to oszustwo. Klient nie może nabyć oferty. Jak tak działa ten bank co ich aplikacja, to już dziękuję. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Pola / 2023-06-07 15:02
Od kiedy to pani Patrycja Widyńska ma prawo do zastrasznia klientów ING?! Od kiedy RODO jej nie obowiązuje jako pracownika?! Cóż czas otworzyć konto w innym banku skoro ING nie szanuje człowieka. ZaletySame wady -
~Przemek / 2023-11-26 12:28
Najgorsze ścierwo jakie istnieje. Inwigilacja podkręcona na 11, zero obsługi klienta, durne boty wszędzie nie pomagające a tylko wciskające reklamy. Aplikacja ścierwo. Dramat. Dla mnie to organizacja przestępcza udająca bank. No i oczywiście wszystkie placówki zamknięte po ciuchu, nawet nie ma jak konta zamknąć po ludzki. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, UCIEKAĆ! ZaletybrakWadyoszukiwanie, inwigilacja, blokowanie, brak obsługi, zamknięte po ciuchu oddziały, aplikacja to ścierwo -
~Pyza / 2021-10-14 20:20
No Niestety Po 25 Latach a moze nawet wiecej czas na zmiany trzeba sie pozegnac.
Konto oszczednosciowe walutowe ktore mialo byc nienaruszalne zostalo ogolocone przez Bank .
Komornik skarbowy owszem wyslal polecenie ale czlowiek mysli ze Bank to twoj przyjaciel ze trzymasz Tam swoje ciezko zarobione pieniazki a bankowcy przeciez zyja z tych naszych pieniedzy obracajac Nimi to tu to tam.
Wiec myslisz ze chociaz zadzwonia moze w jakis sposob doradza poinformuja.
NIE!!!
Maja Nas w dupie.Wchodzisz na konto a tu zonk.
A ja sobie nie zycze zeby ktokolwiek i w jaki kolwiek sposob rozdysponowywal moimi pieniedzmi bez mojej wiedzy!!!!!!ZaletyZeroWady100% -
~Qwer / 2022-06-16 14:25
Zwykli złodzieje ściągają pieniądze z konta i sami nie potrafią wytłumaczyć dlaczego je ściągnęli -
-
~rabarbar / 2021-11-09 17:20
Pod koniec października 2021 przestała działać karta Mastercard w telefonie. Pomimo złożonej reklamacji (2X) nic się nie zmieniło. Teraz (9 listopada) jest info, że można płacić zbliżeniowo Blikiem, ale tylko w wersji aplikacji Moje ING od wersji 4.2.0
Tymczasem ta wersja nie jest dostępna!!!! Jest komunikat: poczekaj kilka dni...
Czyli: nie mogę płacić Mastercard w telefonie, nie mogę płacić Blikiem zbliżeniowo, nie mam kart plastikowych, więc po co mi ten BANK?Zaletyno nie wiem.... nie znam. Aplikacje są dostępne we wszystkich bankachWadyjak powyżej w opinie, konto bez karty plastikowej nie ma sensu. Do tego wczoraj, 8 listopada kompletny blackout, nic nie działało, żeby zrobić drobne zakupy musiałem sprzedać walutę w kantorze... masakra Dodzwonić się na infolinię nie było szansy. Tydzień temu reklamacja złożona w Oddziale - okazało się po kontakcie z infolinią (przed awarią wczorajszą), że takiej nie było -
~Radek / 2021-07-13 09:17
Nie polecam banku. Bank nie na czas zablokował moja kartę. Skradziono środki. Bank odmówił przyjęcia reklamacji. ZaletyBrakWadyBank nie reaguje na zgłoszenia telefoniczne klientów. -
~Radek / 2022-10-21 02:22
Asystent z ING może possać. Złodzieje, zajęli mi Fundusz Socjalny. ZaletyDobrze śee,WadyNie daje reszty -
~raf / 2023-06-01 16:13
porażka od tygodnia nie są wstanie otworzyć konta ZaletybrakWadywszystko -
~Rafał / 2020-12-03 09:11
Dno i wodorosty. Po raz kolejny w tym tygodniu nie działa Makler, ani aplikacja mobilna. A mamy dopiero czwartek. Pani w BOK grzecznie przeprasza (po raz kolejny) i twierdzi, że prace serwisowe się przedłużają (po raz kolejny). Szczerze nie polecam. Po nowy roku zabieram stamtąd pieniądze. Reklamacji na to złożyć nie można bo się zabezpieczyli. Szkoda, że nie myślą o pieniądzach klientów. Dno, dno i jeszcze raz dno. ZaletyŻadneWadyMnóstwo -
~rafał / 2020-12-04 09:26
Oceniam wyłącznie maklera a nie afery zw z pralnia kasy, makler to tragedia na całej linii, błędy brak dostępności Bank całkowicie niepoważnie podchodzi do klientów. Jedyny plus banku jak dotąd to że jak nie wyrazisz zgody to nikt do ciebie nie dzwoni z kredytami, ofertami. Kiedyś myślałem że żadne bank nie upadnie niżej paribasa a jednak... Zaletynie dzwonią z kredytem co 5 minutWadyniedostępne, niepewne i błędnie działające usługi np. makler ing. w XXIw. eliminuje ten bank -
~Rafał / 2025-08-21 21:58
Likwidują kasy i likwidują filie.
Nie można się łatwo dodzwonić na infolinie czeka się do 2o minut, aż obsługa odbierze.
Telefon odbiera automat trzeba kilka razy powtarzać, żeby automat zrozumiał.ZaletyNie ma.WadyLikwidacja filii i kas, długie odbiera telefon automat nie człowiek i na połączenie ceka się 20 min. -
~Rain8 / 2021-07-23 14:18
Aby otworzyć konto, trzeba poczekać 14 dni (wzięli kopie dokumentów i wysłali je do jakiejś weryfikacji), a następnie 7-10 dni (mówili) otrzymali kartę.
W innym banku zrobiłem to w 10 minut + 7 dni oczekiwania na kartę.Zaletydobre opinie o bankuWadymiesiąc na otwarcie konta -
-
~Renata / 2021-12-08 21:59
Słabo.System bezpieczeństwa kiepski.Dalam się naciągnąć na link z vinded i z konta wyprowadzili mi parę tysięcy .Trzeba go zmienić. WadyBrak kasy w banku -
~Robert / 2022-01-28 14:23
Tydzień czekam na otwarcie rachunku dla spółki. Wczoraj infolinia potwierdziła, że wszystko jest ok na dniach będzie otwarty. Dzisiaj odmowa otwarcia rachunku bez podania przyczyny. Paranoja. ZaletyŻadnychWadyOszuści -
~Robert / 2022-08-16 11:17
Obsługa konta makler to kpina. Błędne salda, brak możliwości rozmowy z konsultantem w celu wyjaśnienia sytuacji. Tępa maszyna z którą trzeba użerać się 15 min żeby wreszcie przełączyła do konsultanta. Następnie słyszysz komunikat wszyscy konsultanci są zajęci i następuje rozłączenie połączenia. Celowe utrudnianie kontaktu z infolinią na zasadzie ,,może natręt się rozłączy sam". Kpina z klientów. Przy pierwszej okazji kasuję tam konta. Zdecydowanie odradzam! ZaletyBRAKWadyJak wyżej. -
~rozczarowany / 2024-02-04 22:03
Pół roku trwała procedura weryfikacji do kredytu . co chwilę inny dokument , konsultant /opiekun bez kompetencji. kredyt dostałem w 3 tyg w innym banku. Nie polecam ZaletyBrak
strona 38 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »