strona 37 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Andrzej / 2020-12-09 07:31
Najgorszy bank jaki Może być istny monolit. Nie można nic się dowiedzieć. Miałem zablokowane konto i tydzień czasu ponad po setkach tel. Nawet syndyk nie mógł tego odblokować. Jak się rozmawia to jedna piosenka i to z konsultantami zero jakich kolwiek tel do osób decyzyjnych. Masakra nikomu nie polecam to jest państwo w państwie klienta mają gdzieś liczą się przepisy. -
-
~Magda / 2020-12-08 01:18
Najbardziej czytelna, przejrzysta aplikacja mobilna. Jestem bardzo zadowolona. -
~Michał / 2020-12-04 12:21
Od 3 dni nie ma dostępu do rachunków maklerskich. Niespotykany skandal - kpina nie bank. ZaletybrakWadyunikać z daleka -
~rafał / 2020-12-04 09:26
Oceniam wyłącznie maklera a nie afery zw z pralnia kasy, makler to tragedia na całej linii, błędy brak dostępności Bank całkowicie niepoważnie podchodzi do klientów. Jedyny plus banku jak dotąd to że jak nie wyrazisz zgody to nikt do ciebie nie dzwoni z kredytami, ofertami. Kiedyś myślałem że żadne bank nie upadnie niżej paribasa a jednak... Zaletynie dzwonią z kredytem co 5 minutWadyniedostępne, niepewne i błędnie działające usługi np. makler ing. w XXIw. eliminuje ten bank -
~@EK / 2020-12-04 08:59
Nie rekomenduję korzystania z Maklera. Często niedostępna aplikacja, brak możliwości reagowania. W tym przypadku Bank działa nieodpowiedzialnie i na szkodę Klienta. Dla przykładu aplikacja jest niedostępna już 2 dzień, również brak możliwości składania zleceń telefonicznie. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności. Jeżeli chcesz inwestować pieniądze na giełdzie to nie z Maklerem ING. -
~AKD / 2020-12-03 21:01
bank z obsługą strony schodzi na coraz większe dno. Ciekawe za jaki czas zupełnie nie będzie działać. Może czas złożyć doniesienie o przywłaszczaniu aktywów klientów. Zablokowanie dostępu klientom do własnych większych lub mniejszych funduszy to jawne okradanie w imię obrotu gotówką przez nich samych. znowu nie działa zakładka makler.!! i to ponad 24h. Wystarczy zrobić odpowiednią ilość operacji bankowych aby bank sam zarobił (dochody im przecież spadły). Jawna kradzież z tłumaczeniem się że informatyk czy programista po raz kolejny się nie odnalazł w pracy?.... Taką obsługę mają jaką chcą. Jak to byłaby ich wina dawno pożegnaliby się ze stanowiskami. Sądzę, że to celowe działanie banku -
~Rafał / 2020-12-03 09:11
Dno i wodorosty. Po raz kolejny w tym tygodniu nie działa Makler, ani aplikacja mobilna. A mamy dopiero czwartek. Pani w BOK grzecznie przeprasza (po raz kolejny) i twierdzi, że prace serwisowe się przedłużają (po raz kolejny). Szczerze nie polecam. Po nowy roku zabieram stamtąd pieniądze. Reklamacji na to złożyć nie można bo się zabezpieczyli. Szkoda, że nie myślą o pieniądzach klientów. Dno, dno i jeszcze raz dno. ZaletyŻadneWadyMnóstwo -
~Irek / 2020-11-28 21:45
Nie ma tragedii mimo mojej rezygnacji z konta u nich polecam.Minus każde zaświadczenie kosztuje ok 20 zł i trzeba czekać tydzien ZaletyObsługę aplikacjaWadyOpłata za zaświadczenie mimo tego że jest się klientem -
-
~li-na / 2020-11-17 11:29
beznadziejny bank,obsługa marna, a konsultanci bez pojęcia, nie można dodać pełnomocnika do konta walutowego przez internet mimo, że jest on klientem banku, należy się udać do oddziału!! w dobie pandemii!! to są ułatwienia dla klienta.Bank nie prowadzi konta we frankach, pomieszczane banku nieprzyjazne, małe, a wejście jak kiosku. ZaletybrakWadysame -
~Wiola / 2020-11-12 14:58
Witam dzis bylam w banku Bytom-Stroszek obsługa masakra zwlaszcza pani ,która rozdziela petentów pod dane okienko.Kobieta bez uczuć jestem na ostatnich nogach w ciąży mam zaświadczenie od lekarza że nie mogę zakrywac ust i noca niczym to chciala mnie wyprosic na zewnatrz przed bank gdzie jest zimno i tam kazala czekać mówię tej kobiecie o ciąży a ona zero reakci masakra a przy okienku druga nieogarnieta kasjerka nie wie co ma robic a ja chcialam tylko wyplacic pieniadze z konta Oko i walutowego.Masakra szkoda ze jestem na L 4 ciążowym a później bede miec macierzynski płatny na konto bo jakby nie to zamknęłabym konto i bank Śląski mijala dużym łukiem bank i obsługa schodzi na psy. ZaletyZadneWadyObsluga -
~jerzy / 2020-11-05 12:23
NIE POLECAM usług ING emerytom. W przypadku zajęcia komorniczego ,niezależnie od egzekucji ZUS ,Bank dokonuje kolejnej egzekucji./ jak przy wynagrodzenia za prace !! /. W m-cu 10/2020 ZUS zajął dopuszczalne 25% , a ING nielegalnie dodatkowe 33 % . Reklamacja w tej sprawie + skarga nie załatwiona od 24.09. 2020. -
~Przemek / 2020-10-19 12:49
Jestem bez pieniędzy już 7 dni, bo nie potrafią odblokować konta. Każdy mówi to samo, że czeka na dalsze informacje, albo odsyła do kogoś innego. Specjaliści w cudzysłowie, niektórzy nie rozumiem, co tam robią. -
~Bartek / 2020-10-13 09:54
dla mnie nie ma lepszego banku :)
zero problemow
kompetentni pomocny mili :)
polecam -
~michal / 2020-10-10 21:51
najlepszy bank w polsce
obsługa na najwyższym poziomie awarii nie ma wcale jestem klientem od 16 lat u nich
szanują ludzi i pomagają nie wciskaja kredytow itp
aplikacja mobilna i bankowosc online cos pięknego
polecam kazdemu -
~Arleta / 2020-10-09 17:14
Oceniam funkcjonowanie strony internetowej a konkretnie dodawanie pełnomocnictw do konta i powiem tak: DNO i METRÓW MUŁU . Miałam zaawizowaną większą ilośc gotówki (czeka się na nią aż 5 dni i trzeba wypłacić w oddziele) , a w międzyczasie złapałam grypę z wysoką gorączką i dostałam L4 z przykazaniem leżeć ( w dobie koronawirusa ogólnie rzecz biorąc każda infekcja powinna wykluczać wizytę w oddziale). Probowałam więc dodać męża jako pełnomocnia do mojego kąta (walczę z tym od godziny 11.00 rano, a jest 16.50 i mąż stoi w oddziale banku i nie chcą mu wypłacić pieniędzy), ale się NIE DA, bo system na stronie ingbanku NIE CHCE TEGO PRZYJĄĆ tylko zaprasza mnie osobiście z pełnomocnikiem do oddziału banku, mimo że dzwoniłam juz do 2 konsultantów i mimo , że mąż zaktualizował dane w oddziale ingbanku (jest klientem archiwalnym- tzn. że był kiedyś klientem banku, ale jego dane nadal funkcjonują. NIKOMU NIE POLECAM !!! ZaletyUprzejma konsultantka pragnąca pomóc i oddzwaniająca kilkakrotnie, ale niestety nie będąca w mocy nic zrobićWadystrona internetowa, długie oczekiwanie na odbiór WŁASNYCH PIENIĘDZY zaawizowanych w banku , określone gdziny odbioru gotówkI tylko w wybranych bankomatach. -
~Krzysztof / 2020-09-25 13:30
Wszystko w najlepszym porządku. Profesjonalne doradztwo. Podejście do klienta na wysokim poziomie. Nie należę do klientów VIP i też nie pracuje w tej branży. Nie cisną kredytów. Bardzo dobrze funkcjonuje bankowość internetowa. -
-
~BIKia / 2020-09-24 19:01
Bank używa tego samego raportu BIK przez 30 dni !!!! Jakaś kpina. Mam swój profil w koncie online. Chciałam wziąć pożyczkę ale miałam w BIK zobowiązania ktore były niespĺacone. W ciągu 2 tyg spłaciłam wszystko i sprawdziłam to na swoim koncie w BIK. W dniu złożenia wniosku o kredyt w bankowości internetowej został pobrany raport BIK którego bank nie aktualizuje bo używa tego samego przez miesiąc jednocześnie wysyłając aktualizację ze swojej strony 2 razy w tyg. Raport BIK ktory moze sie zmieniac kilka raz wcciagu dnia !!! Chciałam ponieść koszt raportu ale nic sie nie da zrobic. -
~Anna / 2020-09-15 18:46
Wplatomat zabrał pienadze w kwocie 1800 zł i wyskoczyła infornacjs iż automat nieczynny. Na koncie oczywiście pieniędzy brak! ZaletyBrakWadyWszytsko. Całe szczęście że nie założyłam tam konta firmowego. Oszuści. -
~Magda / 2020-09-01 23:23
W galerii córka została zaczepiona przez jakiego przedstawiciela. Tak ją zbajerował i powiedział , że ściągnie jej aplikacje na telefon , że córka dała panu dowód na podstawie którego pan założył córce konto i dał papiery do podpisania . Córka pare dni temu obchodziła swoje 18 urodziny. Jak tak można okłamywać młode osoby. Mój błąd , że nie powiedziałam córce , nie uprzedziłam , żeby nie dawała nikomu obcemu dowodu i nie podpisywała żadnych dokumentów No ale nie przyszło mi to do głowy . W życiu nie potrafiłabym zachować się tak jak ten frajer . Jutro jedziemy zamknąć to konto i będziemy taki bank omijać szerokim łukiem . Kogo oni zatrudniają oszustów , krętaczy . Świadczy to o banku . My z kimś takim nie chcemy mieć nic wspólnego .
Pozdrawiamy frajera ze Szczecina z galerii Galaxy środkowym palcem. Kiedyś cwaniaku też będziesz miał dzieci i oby twojego dziecka ktoś nie oszukał Krystianie KWadyNaciągacze , omijać szerokim kukiem -
~Eliza / 2020-07-25 10:08
Prostota obsługi jest tak prosta, że każdy może włamać się na konto a pieniądze znikną. Do tego bank nie ponosi żadnej odpowiedzialności za kradzież
strona 37 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »