Witam,
zostałem okradziony w bankowości internetowej. Ktoś wszedł na moje konto (zologowany za pierwszym razem) przelał środki z konta oszczednosciwego na Direct po czym wysłał z niego 2600 zł. na inne konto
Tam pieniądze zostały przewalutowanie i wysłane na konto innego banku
Nikt nie posiada mojego loginu jak i hasła prócz mnie. Sprawa została zgłoszona na policję i jest toczona... Radzę wyciągnąć pieniądze z konta jak najszybciej i zablokować kredyty na bankowości internetowej. Jeżeli ktoś też ma taki przypadek jak mój napisz mi na pocztę: --------@wp.pl złożymy grupowe wnioski.
Co do banku zostawili mnie bez pieniedzy, sprawa toczyła się od 5 lutego do 22 lutego po czym stwierdzili, że to moja wina. Nie pozwólmy na takie traktowanie i walczmy.
ZaletyNauczka na całe życie.
WadyBrak gotówki, zostawienie mnie bez pomocy...
~W / 2021-02-21 14:20
Ocena: 2.33 / 5
ostatnio bank pozbawił swoich klientów możliwości komunikowania się z nimi za pomocą strony ING - krótko mówiąc odczytuję to jako komunikat banku - nie zawracajcie nam głowy. To tylko wstęp, wypłaciłem 90% swoich środków w złotówkach bo przestałem im ufać i wszystkie pieniądze z kont walutowych a tu niespodzianka -nagle pokazał się debet na koncie walutowym bo bank sobie coś jeszcze naliczył. Coraz częściej naliczają sobie co chcą i jak chcą. Trzeba bardzo uważnie śledzić własne konto, ponieważ pieniądze znikają w małych kwotach coraz częściej i to w świetle prawa, które bank sobie zmienia praktycznie co chwilę. Wiadomości jakie otrzymasz od nich najczęściej to zmiana warunków współpracy i najczęściej na niekorzyść klienta czyli wyższe opłaty, wyższe prowizje itd. Mam dosyć monitorowania ich pracy w obronie własnych interesów. Szukam normalnego banku, dość okradnie !!!! Zanim wstąpisz do nich zastanów się jak i czy w ogóle zadbają o Twoją kasę. Odradzam- po kilku latach mam serdecznie dość.
Zaletybrak
Wadyzłodziejskie warunki - ustawiczne zmiany regulaminów, ograniczenie kontaktu z bankiem poprzez usunięcie formularza do kontaktu z bankiem czyli mordą w kubeł kliencie i płacić za wszystko. Uwaga !!! nie daj się nabrać na warunki początkowe - szybko się to zmieni.
~Iwona / 2021-02-19 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niemiła obsługa, Panie zasłaniają się tylko procedurami a klient czuje się w oddziale nie komfortowo przez opryskliwość Pań. Podejście jak 30 lat temu kiedy to klient był wrogiem. Dyrektor placówki przy ul. Legionów 112 w Gdyni powinien mocno wsiąść się do pracy nad jakością usług. pracownicy tego miejsca chyba zapomnieli gdzie pracują, i że reprezentowanie ich firmy w sposób właściwy ma ogromne znaczenie a tam mam wrażenie jest jakiś prywatny folwark...Co się stało, że przez 20 lat bank ING swoją jakością traktowania podejścia do klientów tak bardzo odbiega od konkurencji????
ZaletyBank online
Wadycustomer services
~Ola / 2021-02-01 17:19
Ocena: 3.00 / 5
Byłam bardzo zadowolona do czasu źle wpłaconych pieniędzy przez wpłatomat.Po złożonej reklamacji okazało się że sprawdzony został nie ten wpłatomat z którego korzystałam.Po ponownej reklamacji dostałam informacje,że nie znaleziono nadwyżki gotówki.Nie ma nr. telefonu który umożliwiłby kontakt z osobą decyzyjną.Wyszło na to,że po kilkunastu latach bycia bezproblemową klientką chciałam wyłudzić 400,00zł.od banku.Jestem rozżalona.
~Michał / 2021-01-05 19:45
Ocena: 5.00 / 5
dla mnie ing jest najlepszy
maja fajna bankowosc www i aplikacje
nie wciskaja kredytow
pracownicy sa dobrze szkoleni pomocni itp nie ma sytuacji jak w mBanku ze jeden mowi tak a 2 co innego albo musi kogos zapytac bo nie wie .... w ing pytasz i masz odpowiedz dodam ze nie jestem klientem premium czy cos mam u nich konto direct
konto posiadam od 9 lat i nie mialem sytuacji ze cos mi nie dziala itp
polecam każdemu
~Piotr B / 2021-01-05 12:00
Ocena: 1.67 / 5
To jest masakra żeby klient czekał 40min i po tym czasie został rozłączony.
Nigdy więcej ING.Traktują klientów jak śmieci.
WadyBarak możliwości kontaktu.
~Korel Walden / 2021-01-03 15:00
Ocena: 1.67 / 5
Jest 3 styczeń 2021.Proszę zobaczyć na ofertę kont oszczędnościowych.Tak ogromna bogata jedna z największych instytucji finansowych świata oferuje,i to nie żart 0,05% minus podatek.Wychodzi jakieś 0,037.No rozpacz.Jak masz np.sto tysięcy, dostaniesz 5 zł miesięcznie.Jak to nazwać.Co innego z kredytem.Wbistocie trzymając forsę w banku na koncie traci się ja realnie.Nie pozdrawiam Was.Nie macie wstydu i przyzwoitosci
ZaletyMiła obsługa...Ale co z z tego.Pieniedzy nam od tego nie prxybefzie
WadyZabrakło by miejsca.Powinniscie konkurować.Dajcie chociaż 2 %.Nie zbiedniejecie a na pewno uzyskacie nowych klientów i to wielu.
~Sko / 2020-12-22 22:14
Ocena: 2.33 / 5
Bank sprzedaje produkt.. po czym zmienia zasady i aneksem wprowadza niekorzystne zmiany..
ZaletyPrzed podpisaniem umowy super.
WadyPo podpisaniu to już same problemy z finalizacja wyplaty transz itp. Dostawcy czekają na zapłatę. Bank ma czas. Reszta czeka.
~Klusia / 2020-12-20 09:54
Ocena: 1.00 / 5
Niestety ani banku ani bankomatów ani wplatomatow nic w Busku nie ma najbliższy bankomat mam 16km w jedną stronę kpina ! Niestety inne bankomaty nie obsługuja ing ani wplatomaty byłam od lat niestety konkurencja wygrywa .
ZaletyBrak
WadyBrak bankomatów i wplatomatu oraz banku
~Andrzej / 2020-12-09 07:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki Może być istny monolit. Nie można nic się dowiedzieć. Miałem zablokowane konto i tydzień czasu ponad po setkach tel. Nawet syndyk nie mógł tego odblokować. Jak się rozmawia to jedna piosenka i to z konsultantami zero jakich kolwiek tel do osób decyzyjnych. Masakra nikomu nie polecam to jest państwo w państwie klienta mają gdzieś liczą się przepisy.
~Magda / 2020-12-08 01:18
Ocena: 5.00 / 5
Najbardziej czytelna, przejrzysta aplikacja mobilna. Jestem bardzo zadowolona.
~Michał / 2020-12-04 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 dni nie ma dostępu do rachunków maklerskich. Niespotykany skandal - kpina nie bank.
Zaletybrak
Wadyunikać z daleka
~rafał / 2020-12-04 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Oceniam wyłącznie maklera a nie afery zw z pralnia kasy, makler to tragedia na całej linii, błędy brak dostępności Bank całkowicie niepoważnie podchodzi do klientów. Jedyny plus banku jak dotąd to że jak nie wyrazisz zgody to nikt do ciebie nie dzwoni z kredytami, ofertami. Kiedyś myślałem że żadne bank nie upadnie niżej paribasa a jednak...
Zaletynie dzwonią z kredytem co 5 minut
Wadyniedostępne, niepewne i błędnie działające usługi np. makler ing. w XXIw. eliminuje ten bank
~@EK / 2020-12-04 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie rekomenduję korzystania z Maklera. Często niedostępna aplikacja, brak możliwości reagowania. W tym przypadku Bank działa nieodpowiedzialnie i na szkodę Klienta. Dla przykładu aplikacja jest niedostępna już 2 dzień, również brak możliwości składania zleceń telefonicznie. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności. Jeżeli chcesz inwestować pieniądze na giełdzie to nie z Maklerem ING.
~AKD / 2020-12-03 21:01
Ocena: 2.00 / 5
bank z obsługą strony schodzi na coraz większe dno. Ciekawe za jaki czas zupełnie nie będzie działać. Może czas złożyć doniesienie o przywłaszczaniu aktywów klientów. Zablokowanie dostępu klientom do własnych większych lub mniejszych funduszy to jawne okradanie w imię obrotu gotówką przez nich samych. znowu nie działa zakładka makler.!! i to ponad 24h. Wystarczy zrobić odpowiednią ilość operacji bankowych aby bank sam zarobił (dochody im przecież spadły). Jawna kradzież z tłumaczeniem się że informatyk czy programista po raz kolejny się nie odnalazł w pracy?.... Taką obsługę mają jaką chcą. Jak to byłaby ich wina dawno pożegnaliby się ze stanowiskami. Sądzę, że to celowe działanie banku
~Rafał / 2020-12-03 09:11
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty. Po raz kolejny w tym tygodniu nie działa Makler, ani aplikacja mobilna. A mamy dopiero czwartek. Pani w BOK grzecznie przeprasza (po raz kolejny) i twierdzi, że prace serwisowe się przedłużają (po raz kolejny). Szczerze nie polecam. Po nowy roku zabieram stamtąd pieniądze. Reklamacji na to złożyć nie można bo się zabezpieczyli. Szkoda, że nie myślą o pieniądzach klientów. Dno, dno i jeszcze raz dno.
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo
~Irek / 2020-11-28 21:45
Ocena: 3.67 / 5
Nie ma tragedii mimo mojej rezygnacji z konta u nich polecam.Minus każde zaświadczenie kosztuje ok 20 zł i trzeba czekać tydzien
ZaletyObsługę aplikacja
WadyOpłata za zaświadczenie mimo tego że jest się klientem
~li-na / 2020-11-17 11:29
Ocena: 1.00 / 5
beznadziejny bank,obsługa marna, a konsultanci bez pojęcia, nie można dodać pełnomocnika do konta walutowego przez internet mimo, że jest on klientem banku, należy się udać do oddziału!! w dobie pandemii!! to są ułatwienia dla klienta.Bank nie prowadzi konta we frankach, pomieszczane banku nieprzyjazne, małe, a wejście jak kiosku.
Zaletybrak
Wadysame
~Wiola / 2020-11-12 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Witam dzis bylam w banku Bytom-Stroszek obsługa masakra zwlaszcza pani ,która rozdziela petentów pod dane okienko.Kobieta bez uczuć jestem na ostatnich nogach w ciąży mam zaświadczenie od lekarza że nie mogę zakrywac ust i noca niczym to chciala mnie wyprosic na zewnatrz przed bank gdzie jest zimno i tam kazala czekać mówię tej kobiecie o ciąży a ona zero reakci masakra a przy okienku druga nieogarnieta kasjerka nie wie co ma robic a ja chcialam tylko wyplacic pieniadze z konta Oko i walutowego.Masakra szkoda ze jestem na L 4 ciążowym a później bede miec macierzynski płatny na konto bo jakby nie to zamknęłabym konto i bank Śląski mijala dużym łukiem bank i obsługa schodzi na psy.
ZaletyZadne
WadyObsluga
~jerzy / 2020-11-05 12:23
Ocena: 3.00 / 5
NIE POLECAM usług ING emerytom. W przypadku zajęcia komorniczego ,niezależnie od egzekucji ZUS ,Bank dokonuje kolejnej egzekucji./ jak przy wynagrodzenia za prace !! /. W m-cu 10/2020 ZUS zajął dopuszczalne 25% , a ING nielegalnie dodatkowe 33 % . Reklamacja w tej sprawie + skarga nie załatwiona od 24.09. 2020.