Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2021-06-03 15:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości kontaktu, aplikacja ING nie działa poprawnie. Nie polecam
    ZaletySzybkość uzyskania kredytu
    WadyBrak możliwości kontaktu, wadliwa aplikacja
  • ~Jóżef K. / 2021-06-02 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepska obsługa klienta, osoby na infolinii udzielające błędnych informacji. Nieracjonalne problemy przy korzystaniu z profilu zaufanego. Niepotrzebne powielanie nieistotnych komunikatów, często zawierających błędne informacje, a często brak tych istotnych.
  • ~Kuba / 2021-05-25 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od ponad 11 lat. Bank był super – do czasu, aż czegoś od nich nie potrzebowałem. Podczas starania się o kredyt bank zablokował mi dosłownie wszystko... nie mogę skorzystać z produktów bankowych ani z profilu zaufanego (a prowadzę działalność gospodarczą). Powód? DECYZJA BIZNESOWA... Kilkanaście telefonów na infolinię, pisanie reklamacji (co ciekawe podczas składania reklamacji mamy do dyspozycji wyłącznie 140 znaków - HIT!), odwoływanie się i jedyne co usłyszałem to "nie możemy Panu przekazać więcej informacji, to nasza decyzja biznesowa". Świetnie traktują klienta po 10 latach...

    Zamykam to konto w cholerę i każdemu odradzam bank! Opiszę tą sytuację gdzie tylko się da, żeby ludzie dowiedzieli się jak ten bank traktuje ludzi... a w reklamach? "ING, liczą się ludzie" xDDD
    ZaletyFajna aplikacja Moje ING
    WadyTraktowanie klienta
    Zero informacji
    Chore decyzje biznesowe
  • ~Piotr / 2021-05-15 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ing bank najgorszy bank slaski i ogolnie najgorszy oszusci wzieli kredyty na mnie przez bankowosc internetowa i wyczyscili karte kredytowa i zamiast zablokowac do czasu wyjasnienia sprawy to wysylaja monity.Nie zakladajcie tam kont bo maja slabe zabezpieczenia.
    ZaletyZalet nie ma
    WadyNie mila obsluga i nie potrafia uznac reklamacji oraz nieobchodzi ich to ze oszusci wzieli kredyt na ciebie nawet tego nie sprawdzajac
  • ~Rafał / 2021-05-13 18:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank ogólnie jest ok jedyny minus dla mnie to taki ze robią swoim klienta pod górkę którzy korzystają z telefonów huawei i nie mają dostępu do aplikacji mój ing mobile dziwię się że do dnia dzisiejszego nie udostępnili aplikacji w sklepie appgallery jak inne banki tylko się tłumaczą i kręcą że mają takie plany ale nie wiedzą kiedy
  • ~adam / 2021-05-02 10:26
    Ocena: 3.00 / 5
    ING , ma zamiarb likwidowac w niektorych miejscowosciach kasy co to bedzie za bank bez KAS . Lepiej w takim razie zmienic bank
  • ~Sławomir / 2021-04-22 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w dupę roztrzepać wiecznie kłopot z przewalutowaniem z wypłacaniem pieniędzy wieczne dzwonienie i proszenie się o własne ciężko zarobione pieniądze
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Katarzyna / 2021-04-20 10:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z tego banku. Dzięki nim zablokowali mi konto przed oszustem internetowym, po kontakcie z obsługą zostało mi wszystko dokładnie wytłumaczone i jak mam dalej postępować. Wielki plus za całodobowa infolinię i miły kontakt. Nigdy nie miałam z tym bankiem problemów, osobiście polecam.
    ZaletyCałodobowa infolinia, miła obsługa i pomoc
  • ~klientka. już wkrótce nie / 2021-04-16 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki chyba jest w Polsce. Klient jest tu petentem. Żadnego wsparcia, żadnej pomocy, żadnego kontaktu nawet jeśli się o taki prosi. Strasznie utrudniają życie - ciągle trzeba dosyłać jakieś denne dokumenty mimo, ze i tak mają wgląd do wszystkich danych. Dają deadline na dosłanie np do 18go kwietnia ale już tydzień pzred upływem terminu blokują człowiekowi dostęp do własnych pieniędzy. SKANDAL!!!!!!!! oczywiście każdy ma cię z nosie, jedyne co to możesz złożyć reklamację. Ja złożyłam chyba z 5 i wszytskie mają w nosie. Bo klientów mają w nosie... byłam klientką 11 lat i w pryszłym tygodniu zmieniam bank bo oni się zmieniają tylko na gorsze.
  • ~mar11 / 2021-04-12 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank totalna porażka,najgorsza infolinia ze wszystkich banków,TOTALNA OLEWKA KLIENTÓW,dodzwonić się graniczy z cudem,połączenia po 40-50 minut i nic.
    Jak nie chcecie tracić nerwów OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM KOŁEM.
    ZaletyBRAK
    Wadyobsługa klienta i wszystko inne
  • ~neverever! / 2021-03-31 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejny bank, kontakt graniczy z cudem, nigdy wiecej !!!
    Zaletybrak
    Wadymasakra
  • ~GRZEGORZ / 2021-03-30 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zatrzymali mnie bezprawnie pieniądze prawie wszystkie na koncie i kilka dni lipa brak wypłaty ani telefonu z banku nic Nie polecam ani przepraszam
    ZaletyOdebrany telefon po łącznie 78 minutach na infolinii
    WadyWszystko od obsługi po bankomaty
  • ~Okradziony. / 2021-03-22 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem okradziony. Uciekać z tego dziadostwa.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo.
  • ~Monika / 2021-03-19 18:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam. Myślę że pracownicy świadczą o instytucji w której pracują. Poszłam załatwić pilna sprawę ale bank był zamknięty. Pomogła mi pracownica banku. Nie wiem jak Pani miała na imię ale jestem jej wdzięczna. Dziękuję.
    ZaletyProfesjonalizm.
  • ~A / 2021-03-07 11:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach drastycznie zmieniło. Na infolinii zasiadają osoby nie rozróżniające podstawowych pojęć. Na czacie dla klientów nie jest lepiej - moje pytanie o możliwości finansowania inwestycji zostało zbyte stwierdzeniem, że mogę sobie sama przejrzeć ofertę w bankowości internetowej. Pewnie, że mogę, ale chyba jestem staroświecka i zostałam kiedyś przyzwyczajona do innych standardów obsługi. Najmniejszy problem aktualnie urasta do nienormalnych rozmiarów i załatwienie jednej sprawy zajmuje całe tygodnie, podczas których człowiek jest z każdą pierdołą odsyłany do oddziału, po czym w oddziale dowiaduje się, że nie był umówiony, więc ma się bujać. Dodatkowo sieć oddziałów kurczy się z każdym rokiem.

    Na plus zaliczam z pewnością czytelną i funkcjonalną bankowość internetową oraz aplikację mobilną i chyba tylko to mnie jeszcze trzyma w tym banku.
    Zaletyfunkcjonalna bankowość internetowa, aplikacja mobilna
    Wadypoziom obsługi klienta spadł drastycznie
  • ~Damian / 2021-02-24 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    zostałem okradziony w bankowości internetowej. Ktoś wszedł na moje konto (zologowany za pierwszym razem) przelał środki z konta oszczednosciwego na Direct po czym wysłał z niego 2600 zł. na inne konto
    Tam pieniądze zostały przewalutowanie i wysłane na konto innego banku
    Nikt nie posiada mojego loginu jak i hasła prócz mnie. Sprawa została zgłoszona na policję i jest toczona... Radzę wyciągnąć pieniądze z konta jak najszybciej i zablokować kredyty na bankowości internetowej. Jeżeli ktoś też ma taki przypadek jak mój napisz mi na pocztę: --------@wp.pl złożymy grupowe wnioski.
    Co do banku zostawili mnie bez pieniedzy, sprawa toczyła się od 5 lutego do 22 lutego po czym stwierdzili, że to moja wina. Nie pozwólmy na takie traktowanie i walczmy.
    ZaletyNauczka na całe życie.
    WadyBrak gotówki, zostawienie mnie bez pomocy...
  • ~W / 2021-02-21 14:20
    Ocena: 2.33 / 5
    ostatnio bank pozbawił swoich klientów możliwości komunikowania się z nimi za pomocą strony ING - krótko mówiąc odczytuję to jako komunikat banku - nie zawracajcie nam głowy. To tylko wstęp, wypłaciłem 90% swoich środków w złotówkach bo przestałem im ufać i wszystkie pieniądze z kont walutowych a tu niespodzianka -nagle pokazał się debet na koncie walutowym bo bank sobie coś jeszcze naliczył. Coraz częściej naliczają sobie co chcą i jak chcą. Trzeba bardzo uważnie śledzić własne konto, ponieważ pieniądze znikają w małych kwotach coraz częściej i to w świetle prawa, które bank sobie zmienia praktycznie co chwilę. Wiadomości jakie otrzymasz od nich najczęściej to zmiana warunków współpracy i najczęściej na niekorzyść klienta czyli wyższe opłaty, wyższe prowizje itd. Mam dosyć monitorowania ich pracy w obronie własnych interesów. Szukam normalnego banku, dość okradnie !!!! Zanim wstąpisz do nich zastanów się jak i czy w ogóle zadbają o Twoją kasę. Odradzam- po kilku latach mam serdecznie dość.
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejskie warunki - ustawiczne zmiany regulaminów, ograniczenie kontaktu z bankiem poprzez usunięcie formularza do kontaktu z bankiem czyli mordą w kubeł kliencie i płacić za wszystko. Uwaga !!! nie daj się nabrać na warunki początkowe - szybko się to zmieni.
  • ~Iwona / 2021-02-19 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła obsługa, Panie zasłaniają się tylko procedurami a klient czuje się w oddziale nie komfortowo przez opryskliwość Pań. Podejście jak 30 lat temu kiedy to klient był wrogiem. Dyrektor placówki przy ul. Legionów 112 w Gdyni powinien mocno wsiąść się do pracy nad jakością usług. pracownicy tego miejsca chyba zapomnieli gdzie pracują, i że reprezentowanie ich firmy w sposób właściwy ma ogromne znaczenie a tam mam wrażenie jest jakiś prywatny folwark...Co się stało, że przez 20 lat bank ING swoją jakością traktowania podejścia do klientów tak bardzo odbiega od konkurencji????
    ZaletyBank online
    Wadycustomer services
  • ~Ola / 2021-02-01 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam bardzo zadowolona do czasu źle wpłaconych pieniędzy przez wpłatomat.Po złożonej reklamacji okazało się że sprawdzony został nie ten wpłatomat z którego korzystałam.Po ponownej reklamacji dostałam informacje,że nie znaleziono nadwyżki gotówki.Nie ma nr. telefonu który umożliwiłby kontakt z osobą decyzyjną.Wyszło na to,że po kilkunastu latach bycia bezproblemową klientką chciałam wyłudzić 400,00zł.od banku.Jestem rozżalona.
  • ~Michał / 2021-01-05 19:45
    Ocena: 5.00 / 5
    dla mnie ing jest najlepszy

    maja fajna bankowosc www i aplikacje

    nie wciskaja kredytow

    pracownicy sa dobrze szkoleni pomocni itp nie ma sytuacji jak w mBanku ze jeden mowi tak a 2 co innego albo musi kogos zapytac bo nie wie .... w ing pytasz i masz odpowiedz dodam ze nie jestem klientem premium czy cos mam u nich konto direct

    konto posiadam od 9 lat i nie mialem sytuacji ze cos mi nie dziala itp

    polecam każdemu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 865
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985