WadyBardzo niekompetentna obsługa wprowadzająca klientów w błąd
strona 36 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Basprix / 2021-06-24 16:42
Przy rezygnacji z 3ciej transzy kredytu hipotecznego każdy pracownik /infolinia,spotkanie osobiste- oddział banku/ mówi mi co innego, że brakuje jakiegoś kolejnego dokumentu mimo to, że dom oddany, kwit z Nadzoru Budowlanego do banku dostarczony tak jak polecił mi pracownik banku. Po raz kolejny przez pracownika zostałam wprowadzona w błąd. Finał taki, że cały czas mam skutecznie uniemożliwianą spłatę kredytu a skrupulatnie pobierane raty za "karencję" czyli nie splacam ani kredytu ani odsetek tylko jakąś daninę. Dziś usłyszałam, że chcą dodatkowo zdjęcia każdej strony dziennika budowy choć już wysyłałam przy poprzednich transzach a i nadzór nie odbierze domu jak nie ma wypełnionego dziennika. Dziś też usłyszalam że muszę zrobić zdjęcia szaf w zabudowie. Przypomnę że zrezygnowałam z ostatniej transzy. Odradzam każdemu, na każdym forum bank ING. -
-
~Wero / 2021-06-23 20:10
Dosłownie przed chwilą rozmawiałam z Panem z infolini, bardzo konkretna i miła osoba, pomógł od razu :) -
~krzysiek r. czeladź / 2021-06-23 14:47
starałem się o kredyt gotówkowy reklamowany na stronie banku, przy składaniu wniosku po połączeniu przychodów z kliku źródeł wyskakuje od tygodnia błąd systemowy. w każdej normalnej firmie informatycy tak długo by siedzieli w pracy aż błąd zostałby usunięty a u nich nie. Zastanawiam się czy dalej trzymać moje pieniądze w tym banku. szczerze odradzam, pomimo miłej obsługi -
~MM / 2021-06-18 11:10
To jest najbardziej syfiasty bank do jakiego przystąpiłem. Ciągłe awarie bankowości internetowej i mobilnej odbierają ochotę do życia. Niw ma tygodnia aby nie było problemu z logowaniem lub dostępem do usług. Szczerze odradzam z korzystania z tej instytucji. Ja rezygnuję i likwiduję konta, tylko straty przez nich ponoszę, a w zamian tylko przepraszają i nie wynoszą żadnych nauki z błędów. Jeśli zamierzasz korzystać z bankowości internetowej i mobilnej, co obecnie jest normą, omijaj jak najdalej ten bank. Totalna porażka -
~Zażenowana / 2021-06-11 15:46
Jestem zażenowana kontaktem z bankiem. Czas oczekiwania ponad 10 min na infolinii i brak udzielenia informacji dotyczących przeprowadzenia prawidłowo obowiązków związanych z moim kontem. -
~Marek / 2021-06-03 15:15
Brak możliwości kontaktu, aplikacja ING nie działa poprawnie. Nie polecam ZaletySzybkość uzyskania kredytuWadyBrak możliwości kontaktu, wadliwa aplikacja -
~Jóżef K. / 2021-06-02 20:15
Bardzo kiepska obsługa klienta, osoby na infolinii udzielające błędnych informacji. Nieracjonalne problemy przy korzystaniu z profilu zaufanego. Niepotrzebne powielanie nieistotnych komunikatów, często zawierających błędne informacje, a często brak tych istotnych. -
~Kuba / 2021-05-25 10:50
Jestem klientem ING od ponad 11 lat. Bank był super – do czasu, aż czegoś od nich nie potrzebowałem. Podczas starania się o kredyt bank zablokował mi dosłownie wszystko... nie mogę skorzystać z produktów bankowych ani z profilu zaufanego (a prowadzę działalność gospodarczą). Powód? DECYZJA BIZNESOWA... Kilkanaście telefonów na infolinię, pisanie reklamacji (co ciekawe podczas składania reklamacji mamy do dyspozycji wyłącznie 140 znaków - HIT!), odwoływanie się i jedyne co usłyszałem to "nie możemy Panu przekazać więcej informacji, to nasza decyzja biznesowa". Świetnie traktują klienta po 10 latach...
Zamykam to konto w cholerę i każdemu odradzam bank! Opiszę tą sytuację gdzie tylko się da, żeby ludzie dowiedzieli się jak ten bank traktuje ludzi... a w reklamach? "ING, liczą się ludzie" xDDDZaletyFajna aplikacja Moje INGWadyTraktowanie klienta
Zero informacji
Chore decyzje biznesowe -
-
~Piotr / 2021-05-15 10:06
Ing bank najgorszy bank slaski i ogolnie najgorszy oszusci wzieli kredyty na mnie przez bankowosc internetowa i wyczyscili karte kredytowa i zamiast zablokowac do czasu wyjasnienia sprawy to wysylaja monity.Nie zakladajcie tam kont bo maja slabe zabezpieczenia. ZaletyZalet nie maWadyNie mila obsluga i nie potrafia uznac reklamacji oraz nieobchodzi ich to ze oszusci wzieli kredyt na ciebie nawet tego nie sprawdzajac -
~Rafał / 2021-05-13 18:50
Bank ogólnie jest ok jedyny minus dla mnie to taki ze robią swoim klienta pod górkę którzy korzystają z telefonów huawei i nie mają dostępu do aplikacji mój ing mobile dziwię się że do dnia dzisiejszego nie udostępnili aplikacji w sklepie appgallery jak inne banki tylko się tłumaczą i kręcą że mają takie plany ale nie wiedzą kiedy -
~adam / 2021-05-02 10:26
ING , ma zamiarb likwidowac w niektorych miejscowosciach kasy co to bedzie za bank bez KAS . Lepiej w takim razie zmienic bank -
~Sławomir / 2021-04-22 14:00
Bank w dupę roztrzepać wiecznie kłopot z przewalutowaniem z wypłacaniem pieniędzy wieczne dzwonienie i proszenie się o własne ciężko zarobione pieniądze ZaletyBrakWadyWszystko -
~Katarzyna / 2021-04-20 10:12
Jestem bardzo zadowolona z tego banku. Dzięki nim zablokowali mi konto przed oszustem internetowym, po kontakcie z obsługą zostało mi wszystko dokładnie wytłumaczone i jak mam dalej postępować. Wielki plus za całodobowa infolinię i miły kontakt. Nigdy nie miałam z tym bankiem problemów, osobiście polecam. ZaletyCałodobowa infolinia, miła obsługa i pomoc -
~klientka. już wkrótce nie / 2021-04-16 14:43
To najgorszy bank jaki chyba jest w Polsce. Klient jest tu petentem. Żadnego wsparcia, żadnej pomocy, żadnego kontaktu nawet jeśli się o taki prosi. Strasznie utrudniają życie - ciągle trzeba dosyłać jakieś denne dokumenty mimo, ze i tak mają wgląd do wszystkich danych. Dają deadline na dosłanie np do 18go kwietnia ale już tydzień pzred upływem terminu blokują człowiekowi dostęp do własnych pieniędzy. SKANDAL!!!!!!!! oczywiście każdy ma cię z nosie, jedyne co to możesz złożyć reklamację. Ja złożyłam chyba z 5 i wszytskie mają w nosie. Bo klientów mają w nosie... byłam klientką 11 lat i w pryszłym tygodniu zmieniam bank bo oni się zmieniają tylko na gorsze. -
~mar11 / 2021-04-12 20:01
Bank totalna porażka,najgorsza infolinia ze wszystkich banków,TOTALNA OLEWKA KLIENTÓW,dodzwonić się graniczy z cudem,połączenia po 40-50 minut i nic.
Jak nie chcecie tracić nerwów OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM KOŁEM.ZaletyBRAKWadyobsługa klienta i wszystko inne -
~neverever! / 2021-03-31 19:10
beznadziejny bank, kontakt graniczy z cudem, nigdy wiecej !!! ZaletybrakWadymasakra -
-
~GRZEGORZ / 2021-03-30 16:12
Nie polecam zatrzymali mnie bezprawnie pieniądze prawie wszystkie na koncie i kilka dni lipa brak wypłaty ani telefonu z banku nic Nie polecam ani przepraszam ZaletyOdebrany telefon po łącznie 78 minutach na infoliniiWadyWszystko od obsługi po bankomaty -
~Okradziony. / 2021-03-22 07:06
Zostałem okradziony. Uciekać z tego dziadostwa. ZaletyBrakWadyMnóstwo. -
~Monika / 2021-03-19 18:41
Witam. Myślę że pracownicy świadczą o instytucji w której pracują. Poszłam załatwić pilna sprawę ale bank był zamknięty. Pomogła mi pracownica banku. Nie wiem jak Pani miała na imię ale jestem jej wdzięczna. Dziękuję. ZaletyProfesjonalizm. -
~A / 2021-03-07 11:09
Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach drastycznie zmieniło. Na infolinii zasiadają osoby nie rozróżniające podstawowych pojęć. Na czacie dla klientów nie jest lepiej - moje pytanie o możliwości finansowania inwestycji zostało zbyte stwierdzeniem, że mogę sobie sama przejrzeć ofertę w bankowości internetowej. Pewnie, że mogę, ale chyba jestem staroświecka i zostałam kiedyś przyzwyczajona do innych standardów obsługi. Najmniejszy problem aktualnie urasta do nienormalnych rozmiarów i załatwienie jednej sprawy zajmuje całe tygodnie, podczas których człowiek jest z każdą pierdołą odsyłany do oddziału, po czym w oddziale dowiaduje się, że nie był umówiony, więc ma się bujać. Dodatkowo sieć oddziałów kurczy się z każdym rokiem.
Na plus zaliczam z pewnością czytelną i funkcjonalną bankowość internetową oraz aplikację mobilną i chyba tylko to mnie jeszcze trzyma w tym banku.Zaletyfunkcjonalna bankowość internetowa, aplikacja mobilnaWadypoziom obsługi klienta spadł drastycznie
strona 36 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »