strona 35 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2021-08-31 17:03
Obydwoje z mężem mamy konta w ING. Mąż jest inwalidą i nie wychodzi z domu. Mamy wspólny telefon komórkowy. Ostatnio ukradziono mi telefon, więc trzeba zmienić nr w banku. I tu "schody". Ani przez internet ani na infolinii takiej sprawy nie da się załatwić (w innych bankach z tym nie ma problemu). Trzeba osobiście. W oddziale banku zmieniono mi numer na moim koncie. Mimo, że mam pełnomocnictwo męża odmówiono zmiany. Ma przyjść osobiście. Jak nie może to musi być akt notarialny. Załatwiłam akt notarialny, zapłaciłam 250 zł. i poszłam do banku. Oczywiście mi numeru nie zmieniono, bo podobno "nie wiadomo czy można". W akcie notarialnym wyraźnie napisano, że mam pełnomocnictwo do ustalenia numeru telefonu. A pani z okienka swoje - radca prawny musi to zweryfikować. Teraz czekam na tę "weryfikację", nie wiem jak długo to potrwa, może podważą akt notarialny i trzeba do sądu? Z tego wniosek: w ING zatrudnia się jakieś niedouczone osoby, które nie potrafią odczytać oczywistego faktu lub jest to kompletny brak zaufania do pracownika i ma pracować jak robot. -
-
~Klientka / 2021-08-29 20:10
Bardzo częste awarie wplatomatów.Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.Od lat w tym temacie nic się nie zmienia. -
~Mraj / 2021-08-29 10:01
Posiadam konto kilka lat. Mam kartę kredytową. Założyłam konto oszczędnościowe i wpłacałam sobie tam końcówki z konta.
Moje wynagrodzenie przyszło zamiast w piątek to w poniedziałek...a w piątek był czas na spłatę karty. Oczywiście zabrało mi wszystko z konta oszczędnościowego..to nie fair. Ja nie ruszałam tych pieniędzy a bank sobie je wziął. Dlaczego nie z konta głownego zamrożone nie zostały najbliższe wpływy. Założyłam konto w innym banku. Wkurzyłam sieZaletyNie ma zaletWadyZły system informatyczny -
~Hubert / 2021-08-28 18:55
3 dni temuNOWA
Oddział na ul. Krowoderskich Zuchów nie posiada obsługi kasowej i nie można dokonywać tam wpłat i wypłat. Dowiedziałem się o tym będąc w oddziale... usłyszałem, że zapraszamy na ul. Kapelanka, czyli druga strona Krakowa. Żenujące... Zmiany powinny być robione dla klientów, a jeśli przekształca się placówki na takie, w których gotówka jest dostępna w bankomacie, to pytam co z walutą obcą??? Bankomaty nie są dostosowane, więc takie zmiany należy robić z głową i mając klineta na uwadze, a nie pozbawiać klientów dostępności, albo dostosować wpłatomaty przed taką zmianą.WadyBrak możliwości wpłaty obcych walut w placówce -
~Kamila / 2021-08-15 09:14
Co chwilę są jakieś modernizacje, nie informują o tym, a jak informują to 3 miesiące wcześniej kto o tym pamięta. Płacenie kartą zbliżeniowo przez telefon za granicą jest poprostu masakra, kilkadziesiąt razy zdarzyło się, że mąż (kierowca międzynarodowy) nie mógł zapłacić za zakupy. W sierpniu zepsuł mu się samochód w trasie i nie mógł zapłacić za hotel dobrze, że byli obcy dobrzy ludzie i poręczyli za niego bo by z tymi tobołami spał pod chmurką w obcym kraju. Za pierwszym razem jak nie mógł zapłacić zadzwoniłam na infolinię okazało się, że trzeba w bankowości internetowej aktywować kartę po tej ich modernizacji to co ja mam za każdym razem tak robić- to nie jest w moim tylko w ich interesie. A modernizacja jest po to, żeby polepszyć, nie pogorszyć działanie bankowości. Z całą pewnością i z całego serca nie polecam zakładania konta w tym banku. Omijać z daleka szerokim łukiem!!!!!! ZaletyBrakWadyZła obsługa systemu bankowości internetowej za granicą Polski. -
~Sram na ING / 2021-08-13 20:32
Na stronie banku jest napisane nie blokujemy świadczeń socjalnych chyba że są to alimenty ..... Otóż dostałem zasiłek dla bezrobotnych w kwocie 900zl z groszami co zrobił bank zablokował mi środki i ma przekazać do komornika . Co jest najlepsze potrącił sobie za tę operację 250 zł . Dlatego czekam do poniedziałku i zamykam tam konto sram na taki bank nie będzie utrzymywał qbandy pasożytów . Żerują na ludziach . ZaletyBrak jakich kolejek zalet same problemyWadyŻerują na klientach -
~Jolanta / 2021-08-11 13:59
Podchodziłam 3 razy ,aby założyć konto córce czekania 1 h i nic nie załatwiłam bo przychodzili umówieni klienci. Ja także byłam umówiona,ale w dniu w którym była moja wizyta okazało się ze osoba poszła na L4. Oczywiście kazano mi czekać to właśnie był mój 2 raz . Wysłani jeszcze sms w tym dniu rano przypominającego o wizycie. Nie fajnie .
Należy to zmienić,
-
~michał / 2021-08-03 22:39
Na pytanie czy i kiedy mogę otworzyć konto dewizowe po miesiącu oczekiwania na odpowiedź bank odpisuje mi w taki sposób;
Aktualnie nie otworzy Pan nowych produktów i usług. Nie możemy Panu podać czasu trwania
takiego ograniczenia. Informację o możliwości otwarcia konta sprawdzi Pan każdorazowo w
oddziale banku lub w Moje ING.
Nasze działanie jest związane z przestrzeganiem wymogów prawa i stosowaniem środków
bezpieczeństwa finansowego. Jako bank jesteśmy do tego zobowiązani i w związku z tym
podjęliśmy decyzję o nierozszerzaniu relacji. Zdajemy sobie sprawę, że opisana sytuacja nie jest
dla Pana komfortowa. Jednak nie możemy udzielić Panu szerszych wyjaśnień w tej sprawie.
Pod takim pismem podpisuje się starszy specjalista ds relacji z -
-
~basska / 2021-07-31 17:42
mam konto prawie 10 lat. i nie zamierzam się rozstawać. duzo fajnych opcji w aplikacji, pomocnych. w banku byłam kiedy musiałam zmienić dowód, tak wszystko załatwiam przez śpię. Zaletyfajna, prosta aplikacjaWadyopłata za wypłatę z "obcego" bankomatu -
~krak / 2021-07-29 14:08
Niegdyś jeden z lepszych banków, dziś szmaci się współpraca z Kaczmarski Inkasso ... masz opóźnienie choćby 3 dni, to dadza Ci popalić, zapamiętasz ING do końca życia :D telefony od 7 do 21, kilkanaście razy dziennie. Klienci beda zawsze wracać do ING :D -
~michał / 2021-07-28 13:52
Czekam od 07.07 na info dlaczego nie mam dostępu do opcji internetowych. Pani na infolini nie potrafi na to pytanie odpowiedzieć , pani w banku również. Zgłosiłem reklamacje w dni 07.07.2021 i nadal nic. Wadyawarie, nieszanowanie klienta -
~Rain8 / 2021-07-23 14:18
Aby otworzyć konto, trzeba poczekać 14 dni (wzięli kopie dokumentów i wysłali je do jakiejś weryfikacji), a następnie 7-10 dni (mówili) otrzymali kartę.
W innym banku zrobiłem to w 10 minut + 7 dni oczekiwania na kartę.Zaletydobre opinie o bankuWadymiesiąc na otwarcie konta -
~Niepolecam / 2021-07-22 15:29
Niepolecam NIE POLECAM nie polecam NIE OTRZYMAŁEM ZWROTU ZA promocije ZaletyNiepolecamWadyNiepolecam -
~Agata / 2021-07-19 11:19
To jest coś okropnego 5zl opłata prowizji za wypłacenie gotówki masakra najgorszy bank jaki miałam że ja jeszcze mam tu konto ZaletyZadnychWadySame wady drogo i cocjwile awarie -
~Padlock / 2021-07-18 19:23
Na tle większości banków w Polsce i tych, u których byłem klientem. Naprawdę wyróżnia się na plus.
Aplikacja i przelewy z nowymi u nowoczesnymi sposobami. W przypadku problemów, szybka możliwość rozwiązania problemu przez aplikację, czat czy telefon. Opcji kontaktów wiele w celu uzyskania informacji czy problemów technicznych.
Ludzie kompetentni i słuchają klienta. Polecam!ZaletyLogo, kolor, podejście do klienta, łatwość aplikacji, wiele możliwości kontaktu z bankiemWadyNa razie nie dostrzegłem -
~K.S / 2021-07-16 06:04
Ciężko w to uwierzyć ale Bank sam rozwiązał umowę na konto firmowe z powodu nie wyplenienia ankiety, która przesłał wcześniej na pocztę wewnętrzną konta, zero kontaktu ze strony banku ani telefonu ani maila na właściwego maila kontaktowego, podobno wysyłali pismo na dres spółki które nigdy nie dotarło. Dramat. Z dnie na dzień straciłem możliwości dokonywania transakcji i dostęp do środków na koncie. Po prostu super. Zaletylogo bankuWadyprzedmiotowe podejście do klienta, w czasach pandemi placówka można powiedzieć nie dostępna -
-
~Gregorr69 / 2021-07-14 10:34
Od kilku lay mam konto w ING i nie narzrkam. Po zgubieniu karty bardzo szybko przyszla nowa.
Jak ktos by zakladal to prosze o podanie kodu polecajacego 70D3HD, wpadnie wam 50zl ekstra.
Pozdrawiam -
~kolas / 2021-07-13 19:20
Potrzebowałem na cito pożyczki na wadium aby wzić udział w przetargu.W aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie widnieje spory limit promocyjnej pożyczki specjalnie dla mnie. Tylko nie ma jak jej wziąć, po kliknięciu "weź pożyczkę" przetwarza chwilę i pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych" i to trwa przez tydzień i przez tydzień nie są w stanie zdiagnozować i poprawić usterki co po telefonachz przeprosinami, liczy się pewność wsparcia finansowego.W sumie jako partner w biznesie ocena 0. ZaletyMoże i byly ale się zmyłyWadyObecnie same -
~Radek / 2021-07-13 09:17
Nie polecam banku. Bank nie na czas zablokował moja kartę. Skradziono środki. Bank odmówił przyjęcia reklamacji. ZaletyBrakWadyBank nie reaguje na zgłoszenia telefoniczne klientów. -
~Mea / 2021-07-01 06:22
Aplikacja 300 plus to bubel nie działa, ikony nieaktywne
strona 35 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »