Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sram na ING / 2021-08-13 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie banku jest napisane nie blokujemy świadczeń socjalnych chyba że są to alimenty ..... Otóż dostałem zasiłek dla bezrobotnych w kwocie 900zl z groszami co zrobił bank zablokował mi środki i ma przekazać do komornika . Co jest najlepsze potrącił sobie za tę operację 250 zł . Dlatego czekam do poniedziałku i zamykam tam konto sram na taki bank nie będzie utrzymywał qbandy pasożytów . Żerują na ludziach .
    ZaletyBrak jakich kolejek zalet same problemy
    WadyŻerują na klientach
  • ~Jolanta / 2021-08-11 13:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Podchodziłam 3 razy ,aby założyć konto córce czekania 1 h i nic nie załatwiłam bo przychodzili umówieni klienci. Ja także byłam umówiona,ale w dniu w którym była moja wizyta okazało się ze osoba poszła na L4. Oczywiście kazano mi czekać to właśnie był mój 2 raz . Wysłani jeszcze sms w tym dniu rano przypominającego o wizycie. Nie fajnie .
    Należy to zmienić,
  • ~michał / 2021-08-03 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Na pytanie czy i kiedy mogę otworzyć konto dewizowe po miesiącu oczekiwania na odpowiedź bank odpisuje mi w taki sposób;
    Aktualnie nie otworzy Pan nowych produktów i usług. Nie możemy Panu podać czasu trwania
    takiego ograniczenia. Informację o możliwości otwarcia konta sprawdzi Pan każdorazowo w
    oddziale banku lub w Moje ING.
    Nasze działanie jest związane z przestrzeganiem wymogów prawa i stosowaniem środków
    bezpieczeństwa finansowego. Jako bank jesteśmy do tego zobowiązani i w związku z tym
    podjęliśmy decyzję o nierozszerzaniu relacji. Zdajemy sobie sprawę, że opisana sytuacja nie jest
    dla Pana komfortowa. Jednak nie możemy udzielić Panu szerszych wyjaśnień w tej sprawie.
    Pod takim pismem podpisuje się starszy specjalista ds relacji z
  • ~basska / 2021-07-31 17:42
    Ocena: 4.00 / 5
    mam konto prawie 10 lat. i nie zamierzam się rozstawać. duzo fajnych opcji w aplikacji, pomocnych. w banku byłam kiedy musiałam zmienić dowód, tak wszystko załatwiam przez śpię.
    Zaletyfajna, prosta aplikacja
    Wadyopłata za wypłatę z "obcego" bankomatu
  • ~krak / 2021-07-29 14:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Niegdyś jeden z lepszych banków, dziś szmaci się współpraca z Kaczmarski Inkasso ... masz opóźnienie choćby 3 dni, to dadza Ci popalić, zapamiętasz ING do końca życia :D telefony od 7 do 21, kilkanaście razy dziennie. Klienci beda zawsze wracać do ING :D
  • ~michał / 2021-07-28 13:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Czekam od 07.07 na info dlaczego nie mam dostępu do opcji internetowych. Pani na infolini nie potrafi na to pytanie odpowiedzieć , pani w banku również. Zgłosiłem reklamacje w dni 07.07.2021 i nadal nic.
    Wadyawarie, nieszanowanie klienta
  • ~Rain8 / 2021-07-23 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby otworzyć konto, trzeba poczekać 14 dni (wzięli kopie dokumentów i wysłali je do jakiejś weryfikacji), a następnie 7-10 dni (mówili) otrzymali kartę.
    W innym banku zrobiłem to w 10 minut + 7 dni oczekiwania na kartę.
    Zaletydobre opinie o banku
    Wadymiesiąc na otwarcie konta
  • ~Niepolecam / 2021-07-22 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepolecam NIE POLECAM nie polecam NIE OTRZYMAŁEM ZWROTU ZA promocije
    ZaletyNiepolecam
    WadyNiepolecam
  • ~Agata / 2021-07-19 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest coś okropnego 5zl opłata prowizji za wypłacenie gotówki masakra najgorszy bank jaki miałam że ja jeszcze mam tu konto
    ZaletyZadnych
    WadySame wady drogo i cocjwile awarie
  • ~Padlock / 2021-07-18 19:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Na tle większości banków w Polsce i tych, u których byłem klientem. Naprawdę wyróżnia się na plus.
    Aplikacja i przelewy z nowymi u nowoczesnymi sposobami. W przypadku problemów, szybka możliwość rozwiązania problemu przez aplikację, czat czy telefon. Opcji kontaktów wiele w celu uzyskania informacji czy problemów technicznych.
    Ludzie kompetentni i słuchają klienta. Polecam!
    ZaletyLogo, kolor, podejście do klienta, łatwość aplikacji, wiele możliwości kontaktu z bankiem
    WadyNa razie nie dostrzegłem
  • ~K.S / 2021-07-16 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko w to uwierzyć ale Bank sam rozwiązał umowę na konto firmowe z powodu nie wyplenienia ankiety, która przesłał wcześniej na pocztę wewnętrzną konta, zero kontaktu ze strony banku ani telefonu ani maila na właściwego maila kontaktowego, podobno wysyłali pismo na dres spółki które nigdy nie dotarło. Dramat. Z dnie na dzień straciłem możliwości dokonywania transakcji i dostęp do środków na koncie. Po prostu super.
    Zaletylogo banku
    Wadyprzedmiotowe podejście do klienta, w czasach pandemi placówka można powiedzieć nie dostępna
  • ~Gregorr69 / 2021-07-14 10:34
    Ocena: 4.67 / 5
    Od kilku lay mam konto w ING i nie narzrkam. Po zgubieniu karty bardzo szybko przyszla nowa.
    Jak ktos by zakladal to prosze o podanie kodu polecajacego 70D3HD, wpadnie wam 50zl ekstra.
    Pozdrawiam
  • ~kolas / 2021-07-13 19:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Potrzebowałem na cito pożyczki na wadium aby wzić udział w przetargu.W aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie widnieje spory limit promocyjnej pożyczki specjalnie dla mnie. Tylko nie ma jak jej wziąć, po kliknięciu "weź pożyczkę" przetwarza chwilę i pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych" i to trwa przez tydzień i przez tydzień nie są w stanie zdiagnozować i poprawić usterki co po telefonachz przeprosinami, liczy się pewność wsparcia finansowego.W sumie jako partner w biznesie ocena 0.
    ZaletyMoże i byly ale się zmyły
    WadyObecnie same
  • ~Radek / 2021-07-13 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Bank nie na czas zablokował moja kartę. Skradziono środki. Bank odmówił przyjęcia reklamacji.
    ZaletyBrak
    WadyBank nie reaguje na zgłoszenia telefoniczne klientów.
  • ~Mea / 2021-07-01 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja 300 plus to bubel nie działa, ikony nieaktywne
  • ~Basprix / 2021-06-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Przy rezygnacji z 3ciej transzy kredytu hipotecznego każdy pracownik /infolinia,spotkanie osobiste- oddział banku/ mówi mi co innego, że brakuje jakiegoś kolejnego dokumentu mimo to, że dom oddany, kwit z Nadzoru Budowlanego do banku dostarczony tak jak polecił mi pracownik banku. Po raz kolejny przez pracownika zostałam wprowadzona w błąd. Finał taki, że cały czas mam skutecznie uniemożliwianą spłatę kredytu a skrupulatnie pobierane raty za "karencję" czyli nie splacam ani kredytu ani odsetek tylko jakąś daninę. Dziś usłyszałam, że chcą dodatkowo zdjęcia każdej strony dziennika budowy choć już wysyłałam przy poprzednich transzach a i nadzór nie odbierze domu jak nie ma wypełnionego dziennika. Dziś też usłyszalam że muszę zrobić zdjęcia szaf w zabudowie. Przypomnę że zrezygnowałam z ostatniej transzy. Odradzam każdemu, na każdym forum bank ING.
    WadyBardzo niekompetentna obsługa wprowadzająca klientów w błąd
  • ~Wero / 2021-06-23 20:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Dosłownie przed chwilą rozmawiałam z Panem z infolini, bardzo konkretna i miła osoba, pomógł od razu :)
  • ~krzysiek r. czeladź / 2021-06-23 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    starałem się o kredyt gotówkowy reklamowany na stronie banku, przy składaniu wniosku po połączeniu przychodów z kliku źródeł wyskakuje od tygodnia błąd systemowy. w każdej normalnej firmie informatycy tak długo by siedzieli w pracy aż błąd zostałby usunięty a u nich nie. Zastanawiam się czy dalej trzymać moje pieniądze w tym banku. szczerze odradzam, pomimo miłej obsługi
  • ~MM / 2021-06-18 11:10
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest najbardziej syfiasty bank do jakiego przystąpiłem. Ciągłe awarie bankowości internetowej i mobilnej odbierają ochotę do życia. Niw ma tygodnia aby nie było problemu z logowaniem lub dostępem do usług. Szczerze odradzam z korzystania z tej instytucji. Ja rezygnuję i likwiduję konta, tylko straty przez nich ponoszę, a w zamian tylko przepraszają i nie wynoszą żadnych nauki z błędów. Jeśli zamierzasz korzystać z bankowości internetowej i mobilnej, co obecnie jest normą, omijaj jak najdalej ten bank. Totalna porażka
  • ~Zażenowana / 2021-06-11 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowana kontaktem z bankiem. Czas oczekiwania ponad 10 min na infolinii i brak udzielenia informacji dotyczących przeprowadzenia prawidłowo obowiązków związanych z moim kontem.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 865
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985