Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 852 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mimi / 2019-07-23 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polegecam wieczne problemy wysyłam z konta z ING na ing co powinna być kasa natychmiast a jest na następny dzień i poniżej majac ubezpieczenie za 4 płacisz 13,86...chore
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Mirex / 2025-07-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING upoczywie przekazuje informacje w firmie Kaczmarski inkasso jakim cudem bez naruszenia ustawy o RODO dane klienta w banku ING znalazły się w posiadaniu firmy Kaczmarski inkasso. Gdyż klient nie miał żadnych zobowiązanych względem banku ING śląskiego więc firma ING nie miała prawa przekazywać takich informacji jak numer telefonu i dane tele adresowe filmie Kaczmarski inkasso najprawdopodobniej robią to pracownicy ING lub sam bank
  • ~Misiek / 2022-03-09 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wychodzi na to że minęło już 20 lat jak zaproponowano mi pożyczkę odnawialną w rachunku bieżącym. Sposób naliczania odsetek od tego kredytu .rozliczania wpłat jest tragiczny .To wielkie nieporozumienie. Wygląda na to że zaciągnąłem pożyczkę na poziomie 30 tys a spłaciłem ponad 100 tys i końca nie widać .
  • ~Misiek / 2024-10-22 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a właściwie mogę powiedzieć że byłem 30 lat klientem tego banku. Kiedyś był to jeden z lepszych. Dziś jakość obsługi i podejście do klienta jest na poziomie dna.
  • ~Mistrzostwa / 2022-06-06 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!!!firma przetwarza dane osobowe bez zgody właściciela. Przestrzegam
    ZaletyZadnych
  • ~mk / 2022-03-31 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.
    Zmarnowany czas i nerwy u notariusza przy realizacji "natychmiastowego"przelewu przez ten śmieszny bank.
    Pani na chacie nie rozumie co sie do niej pisze. Odsyła na infolinie.
    30 minut oczekiwania na obsługę w placówce kiedy panie sobie siedzą i sa bardzo "zajęte"

    Piękny dzień z ING.

    NIE POLECAM.
  • ~ML / 2021-12-04 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    ie polecam nikomu tego banku. W dzisiejszym świecie, gdy istnieje wybór Każdy, kto świadczy usługi powinien cenić klienta, a nie stwarzać problemy. W banku nikt nie chce ponosić odpowiedzialności za swoje błędy, nikt nie chce rozwiązywać problemów który zrobił Bank. O czym rozmawiać-w banku nie ma Z kim rozmawiać.
  • ~Młody sarmata / 2023-08-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę.
  • ~Moje_imię / 2022-10-05 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojej mamie, emerytce, dwa razy w ciągu miesiąca zablokowali dostęp do jej własnych pieniędzy! Czas na odblokowanie? Do 2 tygodni! Jakiś żart, a nie bank!
  • ~momo / 2023-06-20 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkie firmy przed ING ! Wpłatomat ING "połknął" 20.000 zł i się zawiesił. Od tygodnia nie ma winnego. Pomimo złożenia reklamacji bank twierdzi, że nic nie może zrobić, bo wpłatomat obsługuje zewnętrzna firma, której nazwy nie chcą podać ! Żadnej dalszej reakcji banku, pozostaje zgłoszenie na policję. To chyba instytucja stojąca ponad prawem, bo nie dość, że zmuszają nas do wpłacania przez wpłatomat (kasy zlikwidowali), pobierają za to haracz !!!, to jeszcze mają klientów w d...
  • ~monia / 2021-09-20 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Aleo należące do ING upubliczniło moje dane osobowe ponieważ założyłam jednoosobową dzialalność - dali na aleo moj adres mail i numer telefonu - prywatne!!!!!

    teraz wydzwaniaja do mnie świry.

    A bank sam na aleo podał swój blędny numer telefonu, aby ludzie do nich nie dzwonili!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodzieje danych osobowych
  • ~Monika / 2022-03-03 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W galeriach handlowych nie ma szans żeby przejść obok spokojnie. nagabują, łapią za rękę (!)krzyczą za osobami które po prostu chcą przejść obok - "Dziękuję za odpowiedź!!". Życzą "miłego dnia jakby życzyli mi wpadnięcia pod tira że nie zechciałam z łaski swojej założyć konta czy zrobić co tam chcą. Chamstwo.
  • ~Monika / 2022-04-26 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Do brania są pierwsi, ale jak przychodzi do zwrotu prowizji to już się ociągają. Dodam, ze nie mam już u nich konta, a zwrot ma nastąpić na konto w innym banku. Dodatkowo nie potrafią odnotować, że został zmieniony adres do korespondecji i wysyłają pisma dotyczące złożonej reklamacji na inny. Mają również problem z dokładnym przeczytaniem reklamacji złożonej przez infolinię, która dotyczyła wcześniejszej spłaty kilku kredytów a nie jednego.
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2022-08-20 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING nie dba o swoich klientów już cały tydzień nie działa bankomat w dużym sklepie Leclerc w Łodzi. Panie pracujące tutaj powiedziały, że raczej tylko od święta jest napełniany pieniędzmi. Yo ja pytam po co tutaj jest I zajmuje miejsce.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Monika / 2022-11-10 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank do jakiego można by należeć! Wieloletni klient z umowa o pracę bez zobowiązań i kredytu dostać nie może. ZMIENIAM TYCH OSZUSTÓW I KAŻDEMU POLECAM ZROBIĆ TO SAMO!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZłodzieje
  • ~Monika / 2023-07-13 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości połączenia się z infolinią. Dzwonię któryś raz z rzędu w różnych godzinach i albo nikt nie odbiera albo 40 w kolejce. Żenada.
    Na tydzień przed nie można też umówić się w Białymstoku do żadnego z oddziałów bo ten nie udostępnił terminu. Jaja i brak profesjonalizmu.
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu z bankiem
  • ~Monika / 2023-11-13 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana na gorsze, po co coś zmieniać jesli dziala dobrze? Wcześniejsza wersja była czytelniejsza, bardziej intuicyjna,teraz wszystkiego trzeba szukać, pozapisywani odbiorcy zniknęli, Zmiana na duży minus!
    WadyZmiana na gorsze!
  • ~Monika / 2024-01-31 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami tego banku
    ZaletyBrak
    WadyBank to jedna wielka WADA !
  • ~motyl / 2023-02-08 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w ING konto od 15 lat i dałem się naowic na otwarcie konta firmowego -njgdy o tego banku nic nie otrzymałem zadnego kredytu nie miałem zadnego leasingu a gdy chciałem otrzymac w promocji leasing na fotowoltanikę to okazało sie niemozliwe bo taka beznadziejna obsługa zr az strach
    Zaletyzasbne
    Wadywszyskie jakie moga byc
  • ~Mpps / 2019-09-13 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    2 przelewy z konta,tylko 1 widoczny w historii tylko srodkow brak, żaden z nich w zleconych, bo awaria... wiec bujaj sie najpierw z chatem ing a pozniej z odbiorca zeby Ci kase zwrócił. Polecam ????
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1561
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114