Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pawel / 2021-10-26 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijaj z daleka. Rozwiazali umowe ze mna pomimo ze uaktualnilem dane osobowe w oddziale.
    ZaletyZadnych
    WadyTrudne transakcje, beznadziejna obsluga, kompletny brak szacunkunu dla klijenta!
  • ~Maria / 2021-10-23 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Blokują konto przy większych płatnościach na kilka tygodni. Płaciłam przelewem za samochód i zablokowali konto jak jakiemuś złodziejowi. Człowiek nie może zapłacić w sklepie ani zrobić przelewu.No i oczywiście obsługa klienta tylko czat. Na czacie to można się randkować a nie sprawy bankowe załatwić. Nie polecam . Zmieniam na inny bank bo mnie tak zdenerwowali że nie wybaczę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Inka / 2021-10-21 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem długoletnią klientką Banku . Z obsługi nigdy nie byłam zadowolona ale nie miałam z pracownikami częstego kontaktu więc nie przeszkadzało mi to zachowanie . Teraz dostałam pismo ze umowa ze mna będzie rozwiązana ( chodzi o pranie brudnych pieniędzy ) Jest okazja żeby po 25 latach zmienić konto . Tak nie traktuje się stałych klientów .
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo
  • ~Pyza / 2021-10-14 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    No Niestety Po 25 Latach a moze nawet wiecej czas na zmiany trzeba sie pozegnac.
    Konto oszczednosciowe walutowe ktore mialo byc nienaruszalne zostalo ogolocone przez Bank .
    Komornik skarbowy owszem wyslal polecenie ale czlowiek mysli ze Bank to twoj przyjaciel ze trzymasz Tam swoje ciezko zarobione pieniazki a bankowcy przeciez zyja z tych naszych pieniedzy obracajac Nimi to tu to tam.
    Wiec myslisz ze chociaz zadzwonia moze w jakis sposob doradza poinformuja.
    NIE!!!
    Maja Nas w dupie.Wchodzisz na konto a tu zonk.
    A ja sobie nie zycze zeby ktokolwiek i w jaki kolwiek sposob rozdysponowywal moimi pieniedzmi bez mojej wiedzy!!!!!!
    ZaletyZero
    Wady100%
  • ~Marian / 2021-10-11 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat...klienta mają za nic!!żadnego kontaktu żeby zapytać o cokolwiek.zmieniam ten bank, gdyż w tym banku pracują nie kompetentni ludzie.
    ZaletyŻadne
    WadySame
  • ~Bartłomiej / 2021-10-08 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
    Szkoda że nie mogę dać 0 bo na tyle ten bank zasługuje.
    ZaletyZadnej
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Marta / 2021-10-08 12:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto maklerskie nie działa przynajmniej kilka razy w miesiącu, nie ma dostępu do środków ani możliwości realizowania zleceń.
    Dodatkowo co chwilę inne problemy: brak możliwośći płatności telefonem, niedziałająca aplikacja mobilna, niedziałająca aplikacja webow itd.
    Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie (infolinia...), również obsługa kredytów hipotecznych.
    Żeby w dzisiejszych czasach system bankowy był tak niedopracowany, to wręcz nieprawdopodobne...
  • ~Piotr / 2021-10-08 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, po 25 latach bezprawnie zostałem wykopany z banku!!!! A właściwie to przez pomyłke pracownika Banku
    Nie mogłem w to uwierzyć!!!

  • ~Alex / 2021-10-06 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem ING - mam konto prywatne i firmowe, korzystam głównie z bankowości internetowej.
    Ostatnio jednak byłem zmuszony złożyć wizytę w oddziale i jestem bardzo mile zaskoczony obsługą Pani Ewy z Chorzowa Batorego. Pani była uśmiechnięta i wszystko mi wytłumaczyła ze zrozumieniem.
    Zaletysame
    Wadybrak
  • ~Illia / 2021-10-05 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku i byłem bardzo nieprzyjemne zaskoczony, kiedy mojej zonie nie otworzyli konta przez te, ze ona jest ukrainką. A z tego tylko początek, nadal oni mogą robić wszystko, co chcą z twoim kontem, jak oni uważają, co mogą dzielić ludzi na godnych i nie godnych. To może zaczepić nie tylko obcokrajowców.
    Zaletywszystko
    Wadywszystko
  • ~Tina / 2021-10-04 21:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ING przesłał mi pismo, że z powodu możliwości o praniu pieniędzy rozwiązuję ze mną umowę i wszystkie konta mi zablokują. Absurd jakiś dostawałam na konto tylko stypendium naukowe ze szkoły raz w miesiącu i tyle. Pani konsultantki powiedziały, że nic nie mogą zrobić, że w centrali Banku już tego nie cofnie i w przyszłości ja nie będę miałam być ich klientem.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBez powodu rozwiązują umowę.
  • ~Andrzej / 2021-09-30 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    OSTRZEGAM!!! byłem w tym Banku 25 lat.Złodzieje przez aplikację zainstalowaną na moim tel w której autentyczność nie wątpiłem włamali się do banku czyszcząc konta moje i żony ponieważ byłem upoważniony do jej konta, oprócz tego zaciągnęli 100 tys.kredytu przez internet gdzie Bank nie zweryfikował że złodzieje wpisali iż jestem kawalerem gdzie będąc tyle lat u nich byłem żonaty .Ponadto złodzieje wnioskowali o 70tys.Bank udzielił im maksymalnej kwoty nie kontaktując się ze Mną w celu potwierdzenia .Dla Banku jest to obojętne kto wziął . Złodzieje wzięli kredyt na koniec wpisali tytuł cyt. To ja zaje... Ci twoje pieniądze . Złodzieje czują się bezkarni i śmieją się z wymiaru sprawiedliwości a Policja , idąc tam to tak jak byśmy im robili krzywdę zgłaszając problem .Ponadto będąc ostatnio często w tym Banku na 5 osób 3 zgłaszało podobne sprawy Więc Ponadto Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności ,w końcu to Bankowi powierzamy nasze pieniądze
    ZaletyUdzielanie złodzieją kredytu bez wiedzy Właściciela konta
    WadyBrak poczucia odpowiedzialności
  • ~Sfrustrowana48 / 2021-09-29 19:01
    Ocena: 1.33 / 5

    Dzisiaj minął miesiąc od czasu kiedy ostatni raz byłam w stanie użyć moje konto w ING. Nie dostaje SMS i przez to nie mogę zmienić adresu, zamówić nowej karty czy kupić na Allegro.
    Od wszystkich za wyjątkiem banku dostaje SMS. To mi mówi ze to u nich zmieniło sie cos co to powoduje. Wszystkie moje kontakty na czacie sa bardzo miłe ale na koniec nic sie nie zmienia. Nikt mi nie powie ze nikt w Ameryce nie zgubił telefonu i nie mógł dostawać SMS i nie mozna było zmienić nr telefonu. Ja rozumiem Pesel. Ale to zeby mi wysłać nowa kartę czy zmienić adres lub nr telefonu zasłaniając sie RODO to już gruba przesada. Ale oczywiście opłaty sa pobierane a bank moze moja kasa obracać.
  • ~Julian / 2021-09-28 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Dramat, dno, szlam, szambo to i tak za mało powiedziane
    Zero współpracy zero chęci pomocy zero zero ...
    Konto mobi dla niepełnoletnich syn na wymianie praktyce w Hiszpanii srodki zablokowane zero dostępu do środków
    Próba otrzymania pomocy na chacie w bankowości mobilnej porażka !!!! Zablokowany dostęp do bankowości internetowej
    Zero pomocy
    Nie polecam nigdy
    Konto zamknięte nikt z mojej rodziny nigdy nie skorzysta z usług
  • ~Elzbieta / 2021-09-23 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa, 10 minut oczekiwania na zgloszenie, podobne PESEL nie pasuje i na nowo logowanie i dzwonienie.
    Darmozjady, potrzeba wam zarabiac na telefonie???
    ZaletyNumery bezplatne do kontaktu naleza do serwisu!!!
  • ~MARKETA / 2021-09-22 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAJCIE TEGO BANKU JAK OGNIA!!!!!!!
    Historia jak z kiepskiego serialu, klania sie Kafka.... wplacalam do wplatomatu 1000 ZL,ale maszyna zaksiegowala 500, nie mialam czasu zeby anulowac cala transakcje, za pozno zanim pojawila sie kosultantka, wplatomat zaksiegowal mi kwote 500 ZL. Bylam tak zdenerwowana, ze nawet nie potrafilam przedzwonic na infolinie z reklamacja, na szczescie panie z oddzialu byly pozytywnie nastawione, pomogly i w rozmowie z doradca z infolinii wyniklo , ze kwota zostanie mi zwrocona z zasobow banku, a potem bank bedzie dochodzil prawdy....troche mnie to uspokoilo.... nic bardziej blednego... bo 2dni potem Katarzyna Morochem SPECJALISKI DO SPRAW RELACJI z KLIENTEM przeslala do mnie pismo, ze to ja sie pomylilam a nie wplatomat w zwiazku z tym nic nie zostanie mi zwrocone! skandal!!!! ta osoba nawet nie zadala sobie trudu, zeby sprawdzic rzeczywiste srodki na tym wplatomacie, przeslac ekipe, zeby przeliczyla srodki nalezy do jej kompetencji, fuszerka, od razu uznano ze to ja sie pomylilam!!!! a na infolinii mydlenie oczu, ze wszystko sie ulozy i peniadze zostana zwrocone!!!!!i teraz to jest moje slowo przeciwko maszynie!!!!! piekny bank!!!!! SPRAWA JET W TOKU, ALE NIE DARUJE I TAK JAK MOWIE, NIE WPLACAJCIE U NICH ZADNYCH PIENIEDZY!!!!!
  • ~monia / 2021-09-20 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Aleo należące do ING upubliczniło moje dane osobowe ponieważ założyłam jednoosobową dzialalność - dali na aleo moj adres mail i numer telefonu - prywatne!!!!!

    teraz wydzwaniaja do mnie świry.

    A bank sam na aleo podał swój blędny numer telefonu, aby ludzie do nich nie dzwonili!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodzieje danych osobowych
  • ~Marek / 2021-09-16 08:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Konsultanci niby 24/7, ale po 2o minutach "wiszenia" na telefonie automat informuje, że wszyscy konsultanci są zajęci i rozłącza połączenie. Oferują i zachęcają produkt, którego jednak nie można zainstalować na platformie mobilnej.
  • ~Marcin / 2021-09-07 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać jak najdalej od dzisiaj jak będę widział ING przechodzę na drugą stronę. Konto w euro od 15 lat dzisiaj idę chce wypłacić środki - nie można - można ale w mieście obok 25 kilometrów. Ok, chce zlecić przelew na inne konto walutowe EUR - zgodnie z prawem unijnym powinno być za darmo, ale w kasie już jest opłata. Można zlecić przelew online - założenie 15 minut . Ale na konsultanta trzeba czekać 20 minut - i nie można na zewnątrz bo Pani nie będzie wołać trzeba w środku w masce na twarzy.
    ZaletyŁadne logo
    WadyCała reszta
  • ~Zawiedziona / 2021-09-04 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Da się pogubić w prowizjach, które są zmieniane, a raczej dodawane nowe. Coś było za 0 a tu nagle kradną ci 9 zł z konta. Nie dość że oprocentowanie na koncie oszczędnościowym żadne to jeszcze wprowadzono prowizje od przelewu z niego. To jest oszustwo. Konto użytkowane przez 10 lat już zamknięte.
    ZaletyŁadny lew na logo banku
    WadyWszystko inne.
    A tak szczerze to te prowizje skoro coś jest wprowadzane to powinna być klarowna informacja co, a nie komunikat "zmiana w tabelach opłat i prowizji" która liczy kilkadziesiąt stron i człowiek dowiaduje sie po fakcie jak mu już ukradną.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027