Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Illia / 2021-10-05 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku i byłem bardzo nieprzyjemne zaskoczony, kiedy mojej zonie nie otworzyli konta przez te, ze ona jest ukrainką. A z tego tylko początek, nadal oni mogą robić wszystko, co chcą z twoim kontem, jak oni uważają, co mogą dzielić ludzi na godnych i nie godnych. To może zaczepić nie tylko obcokrajowców.
    Zaletywszystko
    Wadywszystko
  • ~Tina / 2021-10-04 21:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ING przesłał mi pismo, że z powodu możliwości o praniu pieniędzy rozwiązuję ze mną umowę i wszystkie konta mi zablokują. Absurd jakiś dostawałam na konto tylko stypendium naukowe ze szkoły raz w miesiącu i tyle. Pani konsultantki powiedziały, że nic nie mogą zrobić, że w centrali Banku już tego nie cofnie i w przyszłości ja nie będę miałam być ich klientem.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBez powodu rozwiązują umowę.
  • ~Andrzej / 2021-09-30 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    OSTRZEGAM!!! byłem w tym Banku 25 lat.Złodzieje przez aplikację zainstalowaną na moim tel w której autentyczność nie wątpiłem włamali się do banku czyszcząc konta moje i żony ponieważ byłem upoważniony do jej konta, oprócz tego zaciągnęli 100 tys.kredytu przez internet gdzie Bank nie zweryfikował że złodzieje wpisali iż jestem kawalerem gdzie będąc tyle lat u nich byłem żonaty .Ponadto złodzieje wnioskowali o 70tys.Bank udzielił im maksymalnej kwoty nie kontaktując się ze Mną w celu potwierdzenia .Dla Banku jest to obojętne kto wziął . Złodzieje wzięli kredyt na koniec wpisali tytuł cyt. To ja zaje... Ci twoje pieniądze . Złodzieje czują się bezkarni i śmieją się z wymiaru sprawiedliwości a Policja , idąc tam to tak jak byśmy im robili krzywdę zgłaszając problem .Ponadto będąc ostatnio często w tym Banku na 5 osób 3 zgłaszało podobne sprawy Więc Ponadto Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności ,w końcu to Bankowi powierzamy nasze pieniądze
    ZaletyUdzielanie złodzieją kredytu bez wiedzy Właściciela konta
    WadyBrak poczucia odpowiedzialności
  • ~Sfrustrowana48 / 2021-09-29 19:01
    Ocena: 1.33 / 5

    Dzisiaj minął miesiąc od czasu kiedy ostatni raz byłam w stanie użyć moje konto w ING. Nie dostaje SMS i przez to nie mogę zmienić adresu, zamówić nowej karty czy kupić na Allegro.
    Od wszystkich za wyjątkiem banku dostaje SMS. To mi mówi ze to u nich zmieniło sie cos co to powoduje. Wszystkie moje kontakty na czacie sa bardzo miłe ale na koniec nic sie nie zmienia. Nikt mi nie powie ze nikt w Ameryce nie zgubił telefonu i nie mógł dostawać SMS i nie mozna było zmienić nr telefonu. Ja rozumiem Pesel. Ale to zeby mi wysłać nowa kartę czy zmienić adres lub nr telefonu zasłaniając sie RODO to już gruba przesada. Ale oczywiście opłaty sa pobierane a bank moze moja kasa obracać.
  • ~Julian / 2021-09-28 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Dramat, dno, szlam, szambo to i tak za mało powiedziane
    Zero współpracy zero chęci pomocy zero zero ...
    Konto mobi dla niepełnoletnich syn na wymianie praktyce w Hiszpanii srodki zablokowane zero dostępu do środków
    Próba otrzymania pomocy na chacie w bankowości mobilnej porażka !!!! Zablokowany dostęp do bankowości internetowej
    Zero pomocy
    Nie polecam nigdy
    Konto zamknięte nikt z mojej rodziny nigdy nie skorzysta z usług
  • ~Elzbieta / 2021-09-23 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa, 10 minut oczekiwania na zgloszenie, podobne PESEL nie pasuje i na nowo logowanie i dzwonienie.
    Darmozjady, potrzeba wam zarabiac na telefonie???
    ZaletyNumery bezplatne do kontaktu naleza do serwisu!!!
  • ~MARKETA / 2021-09-22 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAJCIE TEGO BANKU JAK OGNIA!!!!!!!
    Historia jak z kiepskiego serialu, klania sie Kafka.... wplacalam do wplatomatu 1000 ZL,ale maszyna zaksiegowala 500, nie mialam czasu zeby anulowac cala transakcje, za pozno zanim pojawila sie kosultantka, wplatomat zaksiegowal mi kwote 500 ZL. Bylam tak zdenerwowana, ze nawet nie potrafilam przedzwonic na infolinie z reklamacja, na szczescie panie z oddzialu byly pozytywnie nastawione, pomogly i w rozmowie z doradca z infolinii wyniklo , ze kwota zostanie mi zwrocona z zasobow banku, a potem bank bedzie dochodzil prawdy....troche mnie to uspokoilo.... nic bardziej blednego... bo 2dni potem Katarzyna Morochem SPECJALISKI DO SPRAW RELACJI z KLIENTEM przeslala do mnie pismo, ze to ja sie pomylilam a nie wplatomat w zwiazku z tym nic nie zostanie mi zwrocone! skandal!!!! ta osoba nawet nie zadala sobie trudu, zeby sprawdzic rzeczywiste srodki na tym wplatomacie, przeslac ekipe, zeby przeliczyla srodki nalezy do jej kompetencji, fuszerka, od razu uznano ze to ja sie pomylilam!!!! a na infolinii mydlenie oczu, ze wszystko sie ulozy i peniadze zostana zwrocone!!!!!i teraz to jest moje slowo przeciwko maszynie!!!!! piekny bank!!!!! SPRAWA JET W TOKU, ALE NIE DARUJE I TAK JAK MOWIE, NIE WPLACAJCIE U NICH ZADNYCH PIENIEDZY!!!!!
  • ~monia / 2021-09-20 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Aleo należące do ING upubliczniło moje dane osobowe ponieważ założyłam jednoosobową dzialalność - dali na aleo moj adres mail i numer telefonu - prywatne!!!!!

    teraz wydzwaniaja do mnie świry.

    A bank sam na aleo podał swój blędny numer telefonu, aby ludzie do nich nie dzwonili!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodzieje danych osobowych
  • ~Marek / 2021-09-16 08:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Konsultanci niby 24/7, ale po 2o minutach "wiszenia" na telefonie automat informuje, że wszyscy konsultanci są zajęci i rozłącza połączenie. Oferują i zachęcają produkt, którego jednak nie można zainstalować na platformie mobilnej.
  • ~Marcin / 2021-09-07 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać jak najdalej od dzisiaj jak będę widział ING przechodzę na drugą stronę. Konto w euro od 15 lat dzisiaj idę chce wypłacić środki - nie można - można ale w mieście obok 25 kilometrów. Ok, chce zlecić przelew na inne konto walutowe EUR - zgodnie z prawem unijnym powinno być za darmo, ale w kasie już jest opłata. Można zlecić przelew online - założenie 15 minut . Ale na konsultanta trzeba czekać 20 minut - i nie można na zewnątrz bo Pani nie będzie wołać trzeba w środku w masce na twarzy.
    ZaletyŁadne logo
    WadyCała reszta
  • ~Zawiedziona / 2021-09-04 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Da się pogubić w prowizjach, które są zmieniane, a raczej dodawane nowe. Coś było za 0 a tu nagle kradną ci 9 zł z konta. Nie dość że oprocentowanie na koncie oszczędnościowym żadne to jeszcze wprowadzono prowizje od przelewu z niego. To jest oszustwo. Konto użytkowane przez 10 lat już zamknięte.
    ZaletyŁadny lew na logo banku
    WadyWszystko inne.
    A tak szczerze to te prowizje skoro coś jest wprowadzane to powinna być klarowna informacja co, a nie komunikat "zmiana w tabelach opłat i prowizji" która liczy kilkadziesiąt stron i człowiek dowiaduje sie po fakcie jak mu już ukradną.
  • ~Małgorzata / 2021-08-31 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obydwoje z mężem mamy konta w ING. Mąż jest inwalidą i nie wychodzi z domu. Mamy wspólny telefon komórkowy. Ostatnio ukradziono mi telefon, więc trzeba zmienić nr w banku. I tu "schody". Ani przez internet ani na infolinii takiej sprawy nie da się załatwić (w innych bankach z tym nie ma problemu). Trzeba osobiście. W oddziale banku zmieniono mi numer na moim koncie. Mimo, że mam pełnomocnictwo męża odmówiono zmiany. Ma przyjść osobiście. Jak nie może to musi być akt notarialny. Załatwiłam akt notarialny, zapłaciłam 250 zł. i poszłam do banku. Oczywiście mi numeru nie zmieniono, bo podobno "nie wiadomo czy można". W akcie notarialnym wyraźnie napisano, że mam pełnomocnictwo do ustalenia numeru telefonu. A pani z okienka swoje - radca prawny musi to zweryfikować. Teraz czekam na tę "weryfikację", nie wiem jak długo to potrwa, może podważą akt notarialny i trzeba do sądu? Z tego wniosek: w ING zatrudnia się jakieś niedouczone osoby, które nie potrafią odczytać oczywistego faktu lub jest to kompletny brak zaufania do pracownika i ma pracować jak robot.
  • ~Klientka / 2021-08-29 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste awarie wplatomatów.Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.Od lat w tym temacie nic się nie zmienia.
  • ~Mraj / 2021-08-29 10:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam konto kilka lat. Mam kartę kredytową. Założyłam konto oszczędnościowe i wpłacałam sobie tam końcówki z konta.
    Moje wynagrodzenie przyszło zamiast w piątek to w poniedziałek...a w piątek był czas na spłatę karty. Oczywiście zabrało mi wszystko z konta oszczędnościowego..to nie fair. Ja nie ruszałam tych pieniędzy a bank sobie je wziął. Dlaczego nie z konta głownego zamrożone nie zostały najbliższe wpływy. Założyłam konto w innym banku. Wkurzyłam sie
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZły system informatyczny
  • ~Hubert / 2021-08-28 18:55
    Ocena: 1.67 / 5
    3 dni temuNOWA
    Oddział na ul. Krowoderskich Zuchów nie posiada obsługi kasowej i nie można dokonywać tam wpłat i wypłat. Dowiedziałem się o tym będąc w oddziale... usłyszałem, że zapraszamy na ul. Kapelanka, czyli druga strona Krakowa. Żenujące... Zmiany powinny być robione dla klientów, a jeśli przekształca się placówki na takie, w których gotówka jest dostępna w bankomacie, to pytam co z walutą obcą??? Bankomaty nie są dostosowane, więc takie zmiany należy robić z głową i mając klineta na uwadze, a nie pozbawiać klientów dostępności, albo dostosować wpłatomaty przed taką zmianą.
    WadyBrak możliwości wpłaty obcych walut w placówce
  • ~Kamila / 2021-08-15 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę są jakieś modernizacje, nie informują o tym, a jak informują to 3 miesiące wcześniej kto o tym pamięta. Płacenie kartą zbliżeniowo przez telefon za granicą jest poprostu masakra, kilkadziesiąt razy zdarzyło się, że mąż (kierowca międzynarodowy) nie mógł zapłacić za zakupy. W sierpniu zepsuł mu się samochód w trasie i nie mógł zapłacić za hotel dobrze, że byli obcy dobrzy ludzie i poręczyli za niego bo by z tymi tobołami spał pod chmurką w obcym kraju. Za pierwszym razem jak nie mógł zapłacić zadzwoniłam na infolinię okazało się, że trzeba w bankowości internetowej aktywować kartę po tej ich modernizacji to co ja mam za każdym razem tak robić- to nie jest w moim tylko w ich interesie. A modernizacja jest po to, żeby polepszyć, nie pogorszyć działanie bankowości. Z całą pewnością i z całego serca nie polecam zakładania konta w tym banku. Omijać z daleka szerokim łukiem!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa systemu bankowości internetowej za granicą Polski.
  • ~Sram na ING / 2021-08-13 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie banku jest napisane nie blokujemy świadczeń socjalnych chyba że są to alimenty ..... Otóż dostałem zasiłek dla bezrobotnych w kwocie 900zl z groszami co zrobił bank zablokował mi środki i ma przekazać do komornika . Co jest najlepsze potrącił sobie za tę operację 250 zł . Dlatego czekam do poniedziałku i zamykam tam konto sram na taki bank nie będzie utrzymywał qbandy pasożytów . Żerują na ludziach .
    ZaletyBrak jakich kolejek zalet same problemy
    WadyŻerują na klientach
  • ~Jolanta / 2021-08-11 13:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Podchodziłam 3 razy ,aby założyć konto córce czekania 1 h i nic nie załatwiłam bo przychodzili umówieni klienci. Ja także byłam umówiona,ale w dniu w którym była moja wizyta okazało się ze osoba poszła na L4. Oczywiście kazano mi czekać to właśnie był mój 2 raz . Wysłani jeszcze sms w tym dniu rano przypominającego o wizycie. Nie fajnie .
    Należy to zmienić,
  • ~michał / 2021-08-03 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Na pytanie czy i kiedy mogę otworzyć konto dewizowe po miesiącu oczekiwania na odpowiedź bank odpisuje mi w taki sposób;
    Aktualnie nie otworzy Pan nowych produktów i usług. Nie możemy Panu podać czasu trwania
    takiego ograniczenia. Informację o możliwości otwarcia konta sprawdzi Pan każdorazowo w
    oddziale banku lub w Moje ING.
    Nasze działanie jest związane z przestrzeganiem wymogów prawa i stosowaniem środków
    bezpieczeństwa finansowego. Jako bank jesteśmy do tego zobowiązani i w związku z tym
    podjęliśmy decyzję o nierozszerzaniu relacji. Zdajemy sobie sprawę, że opisana sytuacja nie jest
    dla Pana komfortowa. Jednak nie możemy udzielić Panu szerszych wyjaśnień w tej sprawie.
    Pod takim pismem podpisuje się starszy specjalista ds relacji z
  • ~basska / 2021-07-31 17:42
    Ocena: 4.00 / 5
    mam konto prawie 10 lat. i nie zamierzam się rozstawać. duzo fajnych opcji w aplikacji, pomocnych. w banku byłam kiedy musiałam zmienić dowód, tak wszystko załatwiam przez śpię.
    Zaletyfajna, prosta aplikacja
    Wadyopłata za wypłatę z "obcego" bankomatu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962