Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MARKETA / 2021-09-22 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAJCIE TEGO BANKU JAK OGNIA!!!!!!!
    Historia jak z kiepskiego serialu, klania sie Kafka.... wplacalam do wplatomatu 1000 ZL,ale maszyna zaksiegowala 500, nie mialam czasu zeby anulowac cala transakcje, za pozno zanim pojawila sie kosultantka, wplatomat zaksiegowal mi kwote 500 ZL. Bylam tak zdenerwowana, ze nawet nie potrafilam przedzwonic na infolinie z reklamacja, na szczescie panie z oddzialu byly pozytywnie nastawione, pomogly i w rozmowie z doradca z infolinii wyniklo , ze kwota zostanie mi zwrocona z zasobow banku, a potem bank bedzie dochodzil prawdy....troche mnie to uspokoilo.... nic bardziej blednego... bo 2dni potem Katarzyna Morochem SPECJALISKI DO SPRAW RELACJI z KLIENTEM przeslala do mnie pismo, ze to ja sie pomylilam a nie wplatomat w zwiazku z tym nic nie zostanie mi zwrocone! skandal!!!! ta osoba nawet nie zadala sobie trudu, zeby sprawdzic rzeczywiste srodki na tym wplatomacie, przeslac ekipe, zeby przeliczyla srodki nalezy do jej kompetencji, fuszerka, od razu uznano ze to ja sie pomylilam!!!! a na infolinii mydlenie oczu, ze wszystko sie ulozy i peniadze zostana zwrocone!!!!!i teraz to jest moje slowo przeciwko maszynie!!!!! piekny bank!!!!! SPRAWA JET W TOKU, ALE NIE DARUJE I TAK JAK MOWIE, NIE WPLACAJCIE U NICH ZADNYCH PIENIEDZY!!!!!
  • ~Marko / 2023-04-20 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem wpalcic pieniądze po ad 20k euro. Pani pyta skąd pochodzą mierzac mnie od gory do dolu....mówię dlaczego pani pyta...mówi ustawa o walce z terroryzmem i praniem brudnych pieniędzy. Jeszcze raz bierze mój dokument odpowiadając marszczy czoło i znowu mnie mierzy sprawdzając zgodność że zdjęciem....to są jakieś jaja....mam nadzieję że ten bank i przestaną pracowac
    ZaletyBrak
    WadyCała lista
  • ~Marta / 2023-10-11 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Opcja ‚Pensja na już’ to jakiś cyrk na kółkach. Korzystam z tego rozwiązania okazjonalnie, natomiast dzisiaj oniemiałam kiedy przechodząc przez poszczególne kroki musiałam załączyć zgodę Małżonka (!) jako potwierdzenie, że zgadza się, abym podpisała 15-dniowe zobowiązanie kredytowe. Czułam się jak idąc po zgodę o wyjście na dyskotekę do Tatusia ???? Absurd do sześcianu. Mam w ING konto od 15 lat, kredyt gotówkowy, kartę kredytową, nigdy nie spóźniłam się ani jednego dnia ze spłatą czegokolwiek, a jednak weryfikują mnie jak dzieciaka. Coś co miało być szybkim rozwiązaniem i decyzją w 5 minut, okazuje sie być ciężkim procesem wymagającym angaż osób trzecich. Mnie jako stałemu klientowi odechciewa się wszystkiego.
  • ~MARTA / 2024-02-26 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAJCIE TEGO BANKU. To najbardziej nieprzyjazny klientom bank jaki spotkałam. Nie szanują ani nowych ani stałych i wieloletnich klientów. Jako jedyny bank robią problemy nawet z prostymi rzeczami, które nie kosztują ich dużo czasu. Potworna komunikacja, obsługa, aplikacja bardzo nieintuicyjna. Ten bank strasznie zmienił się ostatnimi czasy i zamknę swoje konto jak tylko będzie możliwość - innym też to radzę.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, bank nie nastawia się na klienta i jego potrzeby, brak przejrzystości w decyzjach i podejmowanych działaniach, nieintuicyjna aplikacja, szkodliwe zachowania mające swoje skutki min w zdolności kredytowej klientów
  • ~Marta / 2024-06-05 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś jeden z lepszych banków dla firm, teraz po zmianach i przejściu na obsługę klienta przez Centrum - masakra. Jesteś człowieku anonimowy, nie masz z kim porozmawiać, nie masz swojego opiekuna, nic z nikim nie można załatwić indywidualnie, jesteś tylko punktem w umowie czy regulaminie.
    Zaletyaktualnie brak
    Wadyjw
  • ~Mat / 2024-01-31 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w sposób niejasny i arogancki informuje swoich klientów sms'ami (na które sam zwraca uwagę żeby uważać i nie odpowiadać) o ważnych zmianach. Doprowadziło to do tego że nie złożywszy na czas oświadczenia o źródle dochodów zablokowano mi bez uprzedzenia kartę o czym dowiedziałem się dopiero jak chciałem jej użyć w sklepie płacąc za zakupy. Odblokowanie do dwóch dni moich własnych pieniędzy brzmiało jak żart, niestety to smutna prawda. Nie polecam nikomu nawet wrogowi tego banku. Przepisy mogą być niejasne ale ich nadinterpretacja lub niewłaściwa interpretacja to wina banku ING.
    WadyArogancja w traktowaniu klientów.
  • ~Mateusz / 2024-01-09 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo proszę nie popełnianiajcie błędu jak ja i nie zakładajcie tam konta, chyba że chcecie stracić wpływy od pracodawcy czyli pensję jak ja. Pół roku walki dopiero dziś odzyskane pieniądze!!!! I to nie przez nich a przez urząd skarbowy!!!. Bank stanowi swoje własne prawo nad ustawą a rozmowa z każdym pracownikiem jest taka sama, czyli rozmowa z robotem i powtarzanie wokoło wewnętrznych formulek banku. Dostaje od szefa na konto podstawę jako najniższa krajowa i drugą część która jest delegacja służbową czyli zwrotem poniesionych kosztów podróży. Wedugl ustawy tzw delegacje nie są wpływem jako zysk tylko kosztem podniesionym przez pracownika i nie podlegają przez żaden bank jakim kolwiek zajęcia, zwłaszcza że dostaję je cyklicznie przez 3 lata u tego samego pracodawcy co miesiąc . Wie to każdy adwokat u którego byłem i przyznał mi rację , przyznał mi rację naczelnik urzędu skarbowego tylko Nie Ing i przez nich mój zwrot był zablokowany przez pół roku, dopiero urząd skarbowy wypłacił mi pieniądze przesłane do ich placówki. Skandal, złodziejstwo, bandycstwo i brak kompetencji. To mało by wyrazić opinie o tych złodziejach!!! Tego co się na szarpałem, na dzwoniłem nie wróci nikt tych nerwów. Nie zakładajcie tam konta, bo będziecie mieli problemy jak ja zwykły uczciwy pracownik.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~max / 2023-06-01 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    0 to dla tego banku najlepsza ocena. Kontakt niemożliwy, czat godzinę czekania.
    Zaletybrak
    WadyObsługa,aplikacja, brak kontaktu.
  • ~Max / 2023-08-29 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w ing już od kilkunastu lat ale czas zmienić ponieważ z roku na rok coraz gorzej ze wszystkim.
    ZaletyNie ma
    WadyMożna wymieniać w nieskończoność.
  • ~mb / 2022-03-10 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety pomimo tego, że jestem wieloletnią klientką zostałam potraktowana w bardzo nieprzyjemny sposób. Bank niepoinformował mnie o sprawie spadkowej i wymaganej spłacie zadłużenia. Sprawa została od razu przekazana do firmy zewnętrznej, która również nie wysłała żadnego pisma potwierdzającego zadłużenie, tylko nękała telefonami. Bank wysłał smsy o pilnym kontakcie i gdy skontaktowałam się z infolinią, przekazano mi, że żadnego zadłużenia nie ma. Opiekun w banku nie potrafił pomóc. Gdy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale nakrzyczano na mnie, że przecież dostałam smsa i powinnam coś z tym zrobić. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Jestem bardzo niezadowolona
  • ~McinekN / 2025-06-10 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
    Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.

    Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
    Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).

    Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.
    ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zalet
    WadyBiurokracja.
    Traktowanie klientow jak zlodzieji.
    Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
    Wrogie nastawienie do klienta.
  • ~Mea / 2021-07-01 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja 300 plus to bubel nie działa, ikony nieaktywne
  • ~Michalina / 2023-05-02 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE ZAKŁADAĆ KONTA W TYM BANKU!!! Przyszłam do banku zamknąć konto, więc poprosiłam pracownika o przelew na drugie konto w innym banku. Od miesiąca nie ma MOICH pieniędzy. Personel nie ma pojęcia co stało się z pieniędzmi jakby zniknęły w eterze. Zostałam bez środków do życia! Będąc dziś po raz dziesiętny w placówce, spotkałam Pana, którego zarobione pieniądze również zniknęły bez śladu po tym jak 9 miesięcy temu zrobił przelew z konta ING Business na konto osobiste w ING. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
  • ~Michał / 2020-12-04 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni nie ma dostępu do rachunków maklerskich. Niespotykany skandal - kpina nie bank.
    Zaletybrak
    Wadyunikać z daleka
  • ~Michał / 2022-02-15 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    26.01 zgłosiłem reklamacje za nieprawidłowo pobraną prowizję od nieodebranych awizowanych środków w euro, $ i PLN. Pobrano 50 $ 50 euro i 50 PLN. Jak się okazało należne prowizje to równowartość 50 PLN w euro i $. W tym samym dniu po telefonicznej interwencji bank zwrócił 50 $ i 50 euro oraz pobrał należne prowizje czyli równowartość 50 PLN w $ i euro
    W dniu 15.02.2022 otrzymałem info że bank ponownie ( DRUGI RAZ ) przelał na moje konto 50$, 50euro i 50 PLN.
    W rzeczywistości przelał 50$ , 50 euro natomiast nie przelał 50 PLN.
    W mojej ocenie to albo brak kompetencji pracowników banku albo ich nonszalancja. Rozumiem że przelewają pieniądze banku ale gdzieś powinna być odpowiedzialność za decyzja.
    Ciekaw jestem czy akcjonariusze barku byli by zadowoleni że rozdaje się pieniądze banku.
    Zaletybrak
    Wadyco tu pisać brak profesjonalizmu
  • ~michał / 2022-04-04 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny próbuję coś załatwić w banku i po raz kolejny zonk. Zamykałem stary produkt " pożyczka odnawialna " w siedzibie banku. Po paru dniach sprawdzam , dostępne środki zostały wycofane ale pożyczka nie została zamknięta. Wyglądało to tak że mam produkt z którego nie mogę korzystać ale za jego posiadanie mam płacić.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Michał / 2022-07-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTraktowanie klienta jak dojną krowe
  • ~Michał / 2023-05-30 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zlikwidowali wiele oddziałów, a te które pozostały nie mają zazwyczaj obsługi kasowej. Zmieniają bez mojej zgody limity przelewów albo blokują przelew bo ich zdaniem jest za "duży" a odkręcenie tego trwa długo. Kiedyś to był dobry, solidny bank, ale teraz niewiele zostało z ich renomy.
    Wadymało oddziałów, brak obsługi kasowej, narzucane limity transakcji, blokowanie przelewów ze względów bezpieczeństwa
  • ~Michał / 2023-11-13 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana bankowości internetowej na gorszą. Teraz nie mogę się nawet zalogować. Dramat. Po co zmieniać coś co w zasadzie spełniało swoją funkcję. Udziwnianie na siłę
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2024-04-02 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po dłuższej współpracy nagle zażądał wypełnienia formularza godzącego w moją prywatność. Zażądali faktur z działalności gospodarczej, dokumentów notarialnych, których nie mam obowiązku posiadać. Bank ING błędnie interpretuje ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu traktując praworządnych klientów jak przestępców. Neguje wiarygodne wyjaśnienia dotyczące źródła dochodu żądając dokumentów stanowiących tajemnicę biznesową.

    Po tym wszystkim wypowiedziano mi umowę na rachunek oszczędnościowy i złamano prawo zmieniając warunki kredytu hipotecznego. Bez zachowania formy pisemnej, jednostronnie bank ING zmienił treść umowy tj. rachunek konta do spłaty. Co gorsze komunikacja ze strony banku była fatalna i kompromitująca. Bank najpierw zmienił warunki umowy a potem wysłał stosowne powiadomienia. Pieniądze, które miałem zgromadzone na rachunku "zniknęły". Musiałem specjalnie wnioskować o odzyskanie tych środków. Chamstwo.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt duża ingerencja w prywatność klientów, nieuczciwe traktowanie klienta, kiepska aplikacja, brak przelewów QR
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1096
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169