strona 34 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~mb / 2022-03-10 09:59
Niestety pomimo tego, że jestem wieloletnią klientką zostałam potraktowana w bardzo nieprzyjemny sposób. Bank niepoinformował mnie o sprawie spadkowej i wymaganej spłacie zadłużenia. Sprawa została od razu przekazana do firmy zewnętrznej, która również nie wysłała żadnego pisma potwierdzającego zadłużenie, tylko nękała telefonami. Bank wysłał smsy o pilnym kontakcie i gdy skontaktowałam się z infolinią, przekazano mi, że żadnego zadłużenia nie ma. Opiekun w banku nie potrafił pomóc. Gdy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale nakrzyczano na mnie, że przecież dostałam smsa i powinnam coś z tym zrobić. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Jestem bardzo niezadowolona -
-
~McinekN / 2025-06-10 13:55
Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.
Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).
Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zaletWadyBiurokracja.
Traktowanie klientow jak zlodzieji.
Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
Wrogie nastawienie do klienta. -
~Mea / 2021-07-01 06:22
Aplikacja 300 plus to bubel nie działa, ikony nieaktywne -
~Michalina / 2023-05-02 15:37
NIE ZAKŁADAĆ KONTA W TYM BANKU!!! Przyszłam do banku zamknąć konto, więc poprosiłam pracownika o przelew na drugie konto w innym banku. Od miesiąca nie ma MOICH pieniędzy. Personel nie ma pojęcia co stało się z pieniędzmi jakby zniknęły w eterze. Zostałam bez środków do życia! Będąc dziś po raz dziesiętny w placówce, spotkałam Pana, którego zarobione pieniądze również zniknęły bez śladu po tym jak 9 miesięcy temu zrobił przelew z konta ING Business na konto osobiste w ING. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! -
~Michał / 2020-12-04 12:21
Od 3 dni nie ma dostępu do rachunków maklerskich. Niespotykany skandal - kpina nie bank. ZaletybrakWadyunikać z daleka -
~Michał / 2022-02-15 21:05
26.01 zgłosiłem reklamacje za nieprawidłowo pobraną prowizję od nieodebranych awizowanych środków w euro, $ i PLN. Pobrano 50 $ 50 euro i 50 PLN. Jak się okazało należne prowizje to równowartość 50 PLN w euro i $. W tym samym dniu po telefonicznej interwencji bank zwrócił 50 $ i 50 euro oraz pobrał należne prowizje czyli równowartość 50 PLN w $ i euro
W dniu 15.02.2022 otrzymałem info że bank ponownie ( DRUGI RAZ ) przelał na moje konto 50$, 50euro i 50 PLN.
W rzeczywistości przelał 50$ , 50 euro natomiast nie przelał 50 PLN.
W mojej ocenie to albo brak kompetencji pracowników banku albo ich nonszalancja. Rozumiem że przelewają pieniądze banku ale gdzieś powinna być odpowiedzialność za decyzja.
Ciekaw jestem czy akcjonariusze barku byli by zadowoleni że rozdaje się pieniądze banku.ZaletybrakWadyco tu pisać brak profesjonalizmu -
~michał / 2022-04-04 22:02
Po raz kolejny próbuję coś załatwić w banku i po raz kolejny zonk. Zamykałem stary produkt " pożyczka odnawialna " w siedzibie banku. Po paru dniach sprawdzam , dostępne środki zostały wycofane ale pożyczka nie została zamknięta. Wyglądało to tak że mam produkt z którego nie mogę korzystać ale za jego posiadanie mam płacić. ZaletybrakWadysame -
~Michał / 2022-07-31 10:13
Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!! ZaletyBRAKWadyTraktowanie klienta jak dojną krowe -
-
~Michał / 2023-05-30 16:01
Nie polecam. Zlikwidowali wiele oddziałów, a te które pozostały nie mają zazwyczaj obsługi kasowej. Zmieniają bez mojej zgody limity przelewów albo blokują przelew bo ich zdaniem jest za "duży" a odkręcenie tego trwa długo. Kiedyś to był dobry, solidny bank, ale teraz niewiele zostało z ich renomy. Wadymało oddziałów, brak obsługi kasowej, narzucane limity transakcji, blokowanie przelewów ze względów bezpieczeństwa -
~Michał / 2023-11-13 10:44
Zmiana bankowości internetowej na gorszą. Teraz nie mogę się nawet zalogować. Dramat. Po co zmieniać coś co w zasadzie spełniało swoją funkcję. Udziwnianie na siłę ZaletyBrak -
~Michał / 2024-04-02 09:03
Bank po dłuższej współpracy nagle zażądał wypełnienia formularza godzącego w moją prywatność. Zażądali faktur z działalności gospodarczej, dokumentów notarialnych, których nie mam obowiązku posiadać. Bank ING błędnie interpretuje ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu traktując praworządnych klientów jak przestępców. Neguje wiarygodne wyjaśnienia dotyczące źródła dochodu żądając dokumentów stanowiących tajemnicę biznesową.
Po tym wszystkim wypowiedziano mi umowę na rachunek oszczędnościowy i złamano prawo zmieniając warunki kredytu hipotecznego. Bez zachowania formy pisemnej, jednostronnie bank ING zmienił treść umowy tj. rachunek konta do spłaty. Co gorsze komunikacja ze strony banku była fatalna i kompromitująca. Bank najpierw zmienił warunki umowy a potem wysłał stosowne powiadomienia. Pieniądze, które miałem zgromadzone na rachunku "zniknęły". Musiałem specjalnie wnioskować o odzyskanie tych środków. Chamstwo.ZaletybrakWadyzbyt duża ingerencja w prywatność klientów, nieuczciwe traktowanie klienta, kiepska aplikacja, brak przelewów QR -
~Mikołaj / 2019-10-31 18:36
Nie będę się rozpisywać bo ten bank to porażka ZaletyKontaktWadyKsięgowanie przelewów jest do kitu! -
~Mikser / 2022-06-28 23:10
Najgorszy bank. Udostępnia dane osobowe bez zgody klienta. Jak już się dobrał UOKiK. Żenujące traktowanie klienta jako potencjalne źródło napychania sobie kasy. Zadowolenie klienta nie ma znaczenia. ZaletyŻadnych. Polecam się trzymać z dalekaWadySame wady -
~Milena / 2023-02-08 14:17
Dla mnie mało wiarygodny bank, przelał moje pieniądze na swoje techniczne konto i udaje, że nic się nie stało, tłumacząc, że nie podałam nr konta. Bank ma mój telefon, mam nadal tam konto i "O"informacji o kontakt, chociaż w skrzynce z SMS znajduję nie istotne
dla mnie informacje. Moze klient zapomni o pieniądzach?? -
~Mimi / 2019-07-23 12:00
Nie polegecam wieczne problemy wysyłam z konta z ING na ing co powinna być kasa natychmiast a jest na następny dzień i poniżej majac ubezpieczenie za 4 płacisz 13,86...chore ZaletyBrakWadyMase -
~Misiek / 2022-03-09 08:58
Wychodzi na to że minęło już 20 lat jak zaproponowano mi pożyczkę odnawialną w rachunku bieżącym. Sposób naliczania odsetek od tego kredytu .rozliczania wpłat jest tragiczny .To wielkie nieporozumienie. Wygląda na to że zaciągnąłem pożyczkę na poziomie 30 tys a spłaciłem ponad 100 tys i końca nie widać . -
-
~Misiek / 2024-10-22 13:16
Jestem a właściwie mogę powiedzieć że byłem 30 lat klientem tego banku. Kiedyś był to jeden z lepszych. Dziś jakość obsługi i podejście do klienta jest na poziomie dna. -
~Mistrzostwa / 2022-06-06 07:31
Uwaga!!!!!firma przetwarza dane osobowe bez zgody właściciela. Przestrzegam ZaletyZadnych -
~mk / 2022-03-31 20:53
Nigdy więcej.
Zmarnowany czas i nerwy u notariusza przy realizacji "natychmiastowego"przelewu przez ten śmieszny bank.
Pani na chacie nie rozumie co sie do niej pisze. Odsyła na infolinie.
30 minut oczekiwania na obsługę w placówce kiedy panie sobie siedzą i sa bardzo "zajęte"
Piękny dzień z ING.
NIE POLECAM. -
~ML / 2021-12-04 21:16
ie polecam nikomu tego banku. W dzisiejszym świecie, gdy istnieje wybór Każdy, kto świadczy usługi powinien cenić klienta, a nie stwarzać problemy. W banku nikt nie chce ponosić odpowiedzialności za swoje błędy, nikt nie chce rozwiązywać problemów który zrobił Bank. O czym rozmawiać-w banku nie ma Z kim rozmawiać.
strona 34 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »