Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!!
ZaletyBRAK
WadyTraktowanie klienta jak dojną krowe
~Michał / 2023-05-30 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zlikwidowali wiele oddziałów, a te które pozostały nie mają zazwyczaj obsługi kasowej. Zmieniają bez mojej zgody limity przelewów albo blokują przelew bo ich zdaniem jest za "duży" a odkręcenie tego trwa długo. Kiedyś to był dobry, solidny bank, ale teraz niewiele zostało z ich renomy.
Wadymało oddziałów, brak obsługi kasowej, narzucane limity transakcji, blokowanie przelewów ze względów bezpieczeństwa
~Michał / 2023-11-13 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana bankowości internetowej na gorszą. Teraz nie mogę się nawet zalogować. Dramat. Po co zmieniać coś co w zasadzie spełniało swoją funkcję. Udziwnianie na siłę
ZaletyBrak
~Michał / 2024-04-02 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Bank po dłuższej współpracy nagle zażądał wypełnienia formularza godzącego w moją prywatność. Zażądali faktur z działalności gospodarczej, dokumentów notarialnych, których nie mam obowiązku posiadać. Bank ING błędnie interpretuje ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu traktując praworządnych klientów jak przestępców. Neguje wiarygodne wyjaśnienia dotyczące źródła dochodu żądając dokumentów stanowiących tajemnicę biznesową.
Po tym wszystkim wypowiedziano mi umowę na rachunek oszczędnościowy i złamano prawo zmieniając warunki kredytu hipotecznego. Bez zachowania formy pisemnej, jednostronnie bank ING zmienił treść umowy tj. rachunek konta do spłaty. Co gorsze komunikacja ze strony banku była fatalna i kompromitująca. Bank najpierw zmienił warunki umowy a potem wysłał stosowne powiadomienia. Pieniądze, które miałem zgromadzone na rachunku "zniknęły". Musiałem specjalnie wnioskować o odzyskanie tych środków. Chamstwo.
Zaletybrak
Wadyzbyt duża ingerencja w prywatność klientów, nieuczciwe traktowanie klienta, kiepska aplikacja, brak przelewów QR
~Mikołaj / 2019-10-31 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie będę się rozpisywać bo ten bank to porażka
ZaletyKontakt
WadyKsięgowanie przelewów jest do kitu!
~Mikser / 2022-06-28 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Udostępnia dane osobowe bez zgody klienta. Jak już się dobrał UOKiK. Żenujące traktowanie klienta jako potencjalne źródło napychania sobie kasy. Zadowolenie klienta nie ma znaczenia.
ZaletyŻadnych. Polecam się trzymać z daleka
WadySame wady
~Milena / 2023-02-08 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie mało wiarygodny bank, przelał moje pieniądze na swoje techniczne konto i udaje, że nic się nie stało, tłumacząc, że nie podałam nr konta. Bank ma mój telefon, mam nadal tam konto i "O"informacji o kontakt, chociaż w skrzynce z SMS znajduję nie istotne
dla mnie informacje. Moze klient zapomni o pieniądzach??
~Mimi / 2019-07-23 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polegecam wieczne problemy wysyłam z konta z ING na ing co powinna być kasa natychmiast a jest na następny dzień i poniżej majac ubezpieczenie za 4 płacisz 13,86...chore
ZaletyBrak
WadyMase
~Misiek / 2022-03-09 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Wychodzi na to że minęło już 20 lat jak zaproponowano mi pożyczkę odnawialną w rachunku bieżącym. Sposób naliczania odsetek od tego kredytu .rozliczania wpłat jest tragiczny .To wielkie nieporozumienie. Wygląda na to że zaciągnąłem pożyczkę na poziomie 30 tys a spłaciłem ponad 100 tys i końca nie widać .
~Misiek / 2024-10-22 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Jestem a właściwie mogę powiedzieć że byłem 30 lat klientem tego banku. Kiedyś był to jeden z lepszych. Dziś jakość obsługi i podejście do klienta jest na poziomie dna.
~Mistrzostwa / 2022-06-06 07:31
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!!!!firma przetwarza dane osobowe bez zgody właściciela. Przestrzegam
ZaletyZadnych
~mk / 2022-03-31 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej.
Zmarnowany czas i nerwy u notariusza przy realizacji "natychmiastowego"przelewu przez ten śmieszny bank.
Pani na chacie nie rozumie co sie do niej pisze. Odsyła na infolinie.
30 minut oczekiwania na obsługę w placówce kiedy panie sobie siedzą i sa bardzo "zajęte"
Piękny dzień z ING.
NIE POLECAM.
~ML / 2021-12-04 21:16
Ocena: 1.00 / 5
ie polecam nikomu tego banku. W dzisiejszym świecie, gdy istnieje wybór Każdy, kto świadczy usługi powinien cenić klienta, a nie stwarzać problemy. W banku nikt nie chce ponosić odpowiedzialności za swoje błędy, nikt nie chce rozwiązywać problemów który zrobił Bank. O czym rozmawiać-w banku nie ma Z kim rozmawiać.
~Młody sarmata / 2023-08-30 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę.
~Moje_imię / 2022-10-05 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Mojej mamie, emerytce, dwa razy w ciągu miesiąca zablokowali dostęp do jej własnych pieniędzy! Czas na odblokowanie? Do 2 tygodni! Jakiś żart, a nie bank!
~momo / 2023-06-20 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkie firmy przed ING ! Wpłatomat ING "połknął" 20.000 zł i się zawiesił. Od tygodnia nie ma winnego. Pomimo złożenia reklamacji bank twierdzi, że nic nie może zrobić, bo wpłatomat obsługuje zewnętrzna firma, której nazwy nie chcą podać ! Żadnej dalszej reakcji banku, pozostaje zgłoszenie na policję. To chyba instytucja stojąca ponad prawem, bo nie dość, że zmuszają nas do wpłacania przez wpłatomat (kasy zlikwidowali), pobierają za to haracz !!!, to jeszcze mają klientów w d...
~monia / 2021-09-20 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Aleo należące do ING upubliczniło moje dane osobowe ponieważ założyłam jednoosobową dzialalność - dali na aleo moj adres mail i numer telefonu - prywatne!!!!!
teraz wydzwaniaja do mnie świry.
A bank sam na aleo podał swój blędny numer telefonu, aby ludzie do nich nie dzwonili!!!!!
Zaletyżadnych
Wadyzłodzieje danych osobowych
~Monika / 2022-03-03 20:19
Ocena: 1.00 / 5
W galeriach handlowych nie ma szans żeby przejść obok spokojnie. nagabują, łapią za rękę (!)krzyczą za osobami które po prostu chcą przejść obok - "Dziękuję za odpowiedź!!". Życzą "miłego dnia jakby życzyli mi wpadnięcia pod tira że nie zechciałam z łaski swojej założyć konta czy zrobić co tam chcą. Chamstwo.
~Monika / 2022-04-26 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Do brania są pierwsi, ale jak przychodzi do zwrotu prowizji to już się ociągają. Dodam, ze nie mam już u nich konta, a zwrot ma nastąpić na konto w innym banku. Dodatkowo nie potrafią odnotować, że został zmieniony adres do korespondecji i wysyłają pisma dotyczące złożonej reklamacji na inny. Mają również problem z dokładnym przeczytaniem reklamacji złożonej przez infolinię, która dotyczyła wcześniejszej spłaty kilku kredytów a nie jednego.
ZaletyBrak
~Monika / 2022-08-20 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Bank ING nie dba o swoich klientów już cały tydzień nie działa bankomat w dużym sklepie Leclerc w Łodzi. Panie pracujące tutaj powiedziały, że raczej tylko od święta jest napełniany pieniędzmi. Yo ja pytam po co tutaj jest I zajmuje miejsce.