ZaletyNie na
strona 33 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Agnes567890 / 2021-11-08 18:24
Jakaś masakra non stop nie idzie sie zalogować do bankowości internetowej. Wiecznie cos się dzieje z ich strony nie można nawet przelac za rachunki. Nie polecam tego banku -
-
~Sensi / 2021-11-08 18:20
Znów nic nie można zrobić. Standardowo w normalnych godzinach muszą zawiesić działanie aplikacji i bankowości. Takie rzeczy powinni robić w nocy -
~alex / 2021-11-05 16:19
Dołączyłem do grona szczęśliwców, którym bank po wielu latach współpracy wypowiedział umowę. Nawet pracownik banku potwierdził, że przybiera to skalę masową. Może komuś w przyszłości przyjdzie na myśl, żeby rozliczyć bank z takiego podejścia do klienta, bo przekreśliło to lata dobrego w miarę serwisu -
~Łukasz / 2021-11-05 10:15
Dno dno dno blik wiecznie nie działa i są problemy -
~klient / 2021-11-04 10:18
Pracownicy banku niepoważni i celowo utrudniający szybkie załatwienie sprawy, na każdą prośbę otrzymałem odpowiedz, żebym złożył sobie reklamacje, czy to jest standardowa obsługa klienta? czy nie lepiej podejść do klienta jak do człowieka i załatwić temat tak, żeby nikomu nie utrudniać życia? Niestety opór jest tak duży że zmuszony jestem oddać sprawę do prawnika. Odradzam każdemu ING. ZaletybrakWadywszystko, a w szczególności pracownicy banku -
~Maja / 2021-11-03 22:52
Wypowiedzieli mi umowę, choć dane osobowe zaaktualizowane. Miałam tylko konto OKO. Cztery operacje w roku, nic podejrzanego. A jednak po kilkunastu latach wyrzucili. Nikt ze strony banku nie zweryfikował transakcji. Do tej pory byłam zadowolona, ale teraz poczułam się jak oszustka i terrorystka. Przyzwyczaiłam się i teraz muszę zmienic bank. ZaletyStabilnośćWadyNiepoważni ludzie
Złe traktowanie klienta
Niegrzeczna obsługa -
~kolejny stracony klient / 2021-11-03 10:43
no nic po 20latach trzeba się rozstać , njagorsza obsługa do tego zamykane masowo placówki i ograniczenia czasu pracy w tych które jeszcze zostały (pewnie też nie na długo). a kiedyś było tak fajnie. Zaletybrak -
~Arnold / 2021-11-02 19:33
Oszuści i krętacze. Kradną moje pieniądze niereformowalni ludzie nigdy więcej INg a posiadam konto od 10lat ZaletyŻadnychWadySkureysyny złodzieje -
-
~Xyz / 2021-10-31 01:32
Złodzieje. Nie mogę nic zrobić, czy to z kartą, czy z telefonem Wady.....$#$%& -
~byłaklientka / 2021-10-29 22:56
Po 20 latach posiadania środków na koncie - rozwiązują umowę z 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak po prostu- powód przeciwdziałanie terroryzmowi i praniu pieniędzy. Podobno brakuje uaktualnienia danych osobowych - okazało się jednak że wszystko jest aktualne. Ale wypowiedzenia już cofnąć nie można.
propozycja banku - "zamkniemy Pani konto, Pani sobie otworzy nowe i będzie w porządku" - tak otworzę, ale już innym Banku.
Ostrzegam innych przed działaniem Banku ING.
A najlepszy kontakt z pracownikami - zerowy. przez czat. Jakaś kpina.
Po złożeniu reklamacji, odpowiedz - może się pani udać do Sądu. Nie jest już Pani naszym klientem.ZaletyżadneWadyObsługa i traktowanie klienta -
~Kris / 2021-10-28 20:10
Mojej mamie pk 20 latach przyslali rozwiazanie umowy gdzie w ciagu 2 miesiecy ma usunax konto.
Po 2 tygodniach od tego pisma wysłali kolejne z pytaniem skad ma srodki na koncie... jakas masakra -
~Pawel / 2021-10-26 12:12
Omijaj z daleka. Rozwiazali umowe ze mna pomimo ze uaktualnilem dane osobowe w oddziale. ZaletyZadnychWadyTrudne transakcje, beznadziejna obsluga, kompletny brak szacunkunu dla klijenta! -
~Maria / 2021-10-23 15:33
Nie polecam. Blokują konto przy większych płatnościach na kilka tygodni. Płaciłam przelewem za samochód i zablokowali konto jak jakiemuś złodziejowi. Człowiek nie może zapłacić w sklepie ani zrobić przelewu.No i oczywiście obsługa klienta tylko czat. Na czacie to można się randkować a nie sprawy bankowe załatwić. Nie polecam . Zmieniam na inny bank bo mnie tak zdenerwowali że nie wybaczę. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Inka / 2021-10-21 14:55
Jestem długoletnią klientką Banku . Z obsługi nigdy nie byłam zadowolona ale nie miałam z pracownikami częstego kontaktu więc nie przeszkadzało mi to zachowanie . Teraz dostałam pismo ze umowa ze mna będzie rozwiązana ( chodzi o pranie brudnych pieniędzy ) Jest okazja żeby po 25 latach zmienić konto . Tak nie traktuje się stałych klientów . ZaletyNie maWadyDrogo -
~Pyza / 2021-10-14 20:20
No Niestety Po 25 Latach a moze nawet wiecej czas na zmiany trzeba sie pozegnac.
Konto oszczednosciowe walutowe ktore mialo byc nienaruszalne zostalo ogolocone przez Bank .
Komornik skarbowy owszem wyslal polecenie ale czlowiek mysli ze Bank to twoj przyjaciel ze trzymasz Tam swoje ciezko zarobione pieniazki a bankowcy przeciez zyja z tych naszych pieniedzy obracajac Nimi to tu to tam.
Wiec myslisz ze chociaz zadzwonia moze w jakis sposob doradza poinformuja.
NIE!!!
Maja Nas w dupie.Wchodzisz na konto a tu zonk.
A ja sobie nie zycze zeby ktokolwiek i w jaki kolwiek sposob rozdysponowywal moimi pieniedzmi bez mojej wiedzy!!!!!!ZaletyZeroWady100% -
~Marian / 2021-10-11 15:42
Dramat...klienta mają za nic!!żadnego kontaktu żeby zapytać o cokolwiek.zmieniam ten bank, gdyż w tym banku pracują nie kompetentni ludzie. ZaletyŻadneWadySame -
-
~Bartłomiej / 2021-10-08 15:32
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
Szkoda że nie mogę dać 0 bo na tyle ten bank zasługuje.ZaletyZadnejWadyTen bank to jedna wielka wada -
~Marta / 2021-10-08 12:00
Konto maklerskie nie działa przynajmniej kilka razy w miesiącu, nie ma dostępu do środków ani możliwości realizowania zleceń.
Dodatkowo co chwilę inne problemy: brak możliwośći płatności telefonem, niedziałająca aplikacja mobilna, niedziałająca aplikacja webow itd.
Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie (infolinia...), również obsługa kredytów hipotecznych.
Żeby w dzisiejszych czasach system bankowy był tak niedopracowany, to wręcz nieprawdopodobne... -
~Piotr / 2021-10-08 01:25
Witam, po 25 latach bezprawnie zostałem wykopany z banku!!!! A właściwie to przez pomyłke pracownika Banku
Nie mogłem w to uwierzyć!!!
-
~Alex / 2021-10-06 15:19
Jestem długoletnim klientem ING - mam konto prywatne i firmowe, korzystam głównie z bankowości internetowej.
Ostatnio jednak byłem zmuszony złożyć wizytę w oddziale i jestem bardzo mile zaskoczony obsługą Pani Ewy z Chorzowa Batorego. Pani była uśmiechnięta i wszystko mi wytłumaczyła ze zrozumieniem.ZaletysameWadybrak
strona 33 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »