Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnes567890 / 2021-11-08 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra non stop nie idzie sie zalogować do bankowości internetowej. Wiecznie cos się dzieje z ich strony nie można nawet przelac za rachunki. Nie polecam tego banku
    ZaletyNie na
  • ~Sensi / 2021-11-08 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Znów nic nie można zrobić. Standardowo w normalnych godzinach muszą zawiesić działanie aplikacji i bankowości. Takie rzeczy powinni robić w nocy
  • ~alex / 2021-11-05 16:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Dołączyłem do grona szczęśliwców, którym bank po wielu latach współpracy wypowiedział umowę. Nawet pracownik banku potwierdził, że przybiera to skalę masową. Może komuś w przyszłości przyjdzie na myśl, żeby rozliczyć bank z takiego podejścia do klienta, bo przekreśliło to lata dobrego w miarę serwisu
  • ~Łukasz / 2021-11-05 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno blik wiecznie nie działa i są problemy
  • ~klient / 2021-11-04 10:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy banku niepoważni i celowo utrudniający szybkie załatwienie sprawy, na każdą prośbę otrzymałem odpowiedz, żebym złożył sobie reklamacje, czy to jest standardowa obsługa klienta? czy nie lepiej podejść do klienta jak do człowieka i załatwić temat tak, żeby nikomu nie utrudniać życia? Niestety opór jest tak duży że zmuszony jestem oddać sprawę do prawnika. Odradzam każdemu ING.
    Zaletybrak
    Wadywszystko, a w szczególności pracownicy banku
  • ~Maja / 2021-11-03 22:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Wypowiedzieli mi umowę, choć dane osobowe zaaktualizowane. Miałam tylko konto OKO. Cztery operacje w roku, nic podejrzanego. A jednak po kilkunastu latach wyrzucili. Nikt ze strony banku nie zweryfikował transakcji. Do tej pory byłam zadowolona, ale teraz poczułam się jak oszustka i terrorystka. Przyzwyczaiłam się i teraz muszę zmienic bank.
    ZaletyStabilność
    WadyNiepoważni ludzie
    Złe traktowanie klienta
    Niegrzeczna obsługa
  • ~kolejny stracony klient / 2021-11-03 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    no nic po 20latach trzeba się rozstać , njagorsza obsługa do tego zamykane masowo placówki i ograniczenia czasu pracy w tych które jeszcze zostały (pewnie też nie na długo). a kiedyś było tak fajnie.
    Zaletybrak
  • ~Arnold / 2021-11-02 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i krętacze. Kradną moje pieniądze niereformowalni ludzie nigdy więcej INg a posiadam konto od 10lat
    ZaletyŻadnych
    WadySkureysyny złodzieje
  • ~Xyz / 2021-10-31 01:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje. Nie mogę nic zrobić, czy to z kartą, czy z telefonem
    Wady.....$#$%&
  • ~byłaklientka / 2021-10-29 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 20 latach posiadania środków na koncie - rozwiązują umowę z 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak po prostu- powód przeciwdziałanie terroryzmowi i praniu pieniędzy. Podobno brakuje uaktualnienia danych osobowych - okazało się jednak że wszystko jest aktualne. Ale wypowiedzenia już cofnąć nie można.
    propozycja banku - "zamkniemy Pani konto, Pani sobie otworzy nowe i będzie w porządku" - tak otworzę, ale już innym Banku.
    Ostrzegam innych przed działaniem Banku ING.
    A najlepszy kontakt z pracownikami - zerowy. przez czat. Jakaś kpina.

    Po złożeniu reklamacji, odpowiedz - może się pani udać do Sądu. Nie jest już Pani naszym klientem.
    Zaletyżadne
    WadyObsługa i traktowanie klienta
  • ~Kris / 2021-10-28 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojej mamie pk 20 latach przyslali rozwiazanie umowy gdzie w ciagu 2 miesiecy ma usunax konto.
    Po 2 tygodniach od tego pisma wysłali kolejne z pytaniem skad ma srodki na koncie... jakas masakra
  • ~Pawel / 2021-10-26 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijaj z daleka. Rozwiazali umowe ze mna pomimo ze uaktualnilem dane osobowe w oddziale.
    ZaletyZadnych
    WadyTrudne transakcje, beznadziejna obsluga, kompletny brak szacunkunu dla klijenta!
  • ~Maria / 2021-10-23 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Blokują konto przy większych płatnościach na kilka tygodni. Płaciłam przelewem za samochód i zablokowali konto jak jakiemuś złodziejowi. Człowiek nie może zapłacić w sklepie ani zrobić przelewu.No i oczywiście obsługa klienta tylko czat. Na czacie to można się randkować a nie sprawy bankowe załatwić. Nie polecam . Zmieniam na inny bank bo mnie tak zdenerwowali że nie wybaczę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Inka / 2021-10-21 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem długoletnią klientką Banku . Z obsługi nigdy nie byłam zadowolona ale nie miałam z pracownikami częstego kontaktu więc nie przeszkadzało mi to zachowanie . Teraz dostałam pismo ze umowa ze mna będzie rozwiązana ( chodzi o pranie brudnych pieniędzy ) Jest okazja żeby po 25 latach zmienić konto . Tak nie traktuje się stałych klientów .
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo
  • ~Pyza / 2021-10-14 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    No Niestety Po 25 Latach a moze nawet wiecej czas na zmiany trzeba sie pozegnac.
    Konto oszczednosciowe walutowe ktore mialo byc nienaruszalne zostalo ogolocone przez Bank .
    Komornik skarbowy owszem wyslal polecenie ale czlowiek mysli ze Bank to twoj przyjaciel ze trzymasz Tam swoje ciezko zarobione pieniazki a bankowcy przeciez zyja z tych naszych pieniedzy obracajac Nimi to tu to tam.
    Wiec myslisz ze chociaz zadzwonia moze w jakis sposob doradza poinformuja.
    NIE!!!
    Maja Nas w dupie.Wchodzisz na konto a tu zonk.
    A ja sobie nie zycze zeby ktokolwiek i w jaki kolwiek sposob rozdysponowywal moimi pieniedzmi bez mojej wiedzy!!!!!!
    ZaletyZero
    Wady100%
  • ~Marian / 2021-10-11 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat...klienta mają za nic!!żadnego kontaktu żeby zapytać o cokolwiek.zmieniam ten bank, gdyż w tym banku pracują nie kompetentni ludzie.
    ZaletyŻadne
    WadySame
  • ~Bartłomiej / 2021-10-08 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
    Szkoda że nie mogę dać 0 bo na tyle ten bank zasługuje.
    ZaletyZadnej
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Marta / 2021-10-08 12:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto maklerskie nie działa przynajmniej kilka razy w miesiącu, nie ma dostępu do środków ani możliwości realizowania zleceń.
    Dodatkowo co chwilę inne problemy: brak możliwośći płatności telefonem, niedziałająca aplikacja mobilna, niedziałająca aplikacja webow itd.
    Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie (infolinia...), również obsługa kredytów hipotecznych.
    Żeby w dzisiejszych czasach system bankowy był tak niedopracowany, to wręcz nieprawdopodobne...
  • ~Piotr / 2021-10-08 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, po 25 latach bezprawnie zostałem wykopany z banku!!!! A właściwie to przez pomyłke pracownika Banku
    Nie mogłem w to uwierzyć!!!

  • ~Alex / 2021-10-06 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem ING - mam konto prywatne i firmowe, korzystam głównie z bankowości internetowej.
    Ostatnio jednak byłem zmuszony złożyć wizytę w oddziale i jestem bardzo mile zaskoczony obsługą Pani Ewy z Chorzowa Batorego. Pani była uśmiechnięta i wszystko mi wytłumaczyła ze zrozumieniem.
    Zaletysame
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962