ZaletyBrak
strona 33 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Jola / 2021-11-10 19:44
Nie polecam banku. Wplatomaty wiecznie nie dzialaja. Przelewy natychmiastowe nie dzialaja czesto. Aplikacja czesto ma zaklocenia. -
-
~Rysiek / 2021-11-10 15:09
Najgorszy Bank jaki może być! Brak obsługi kasowej w Łodzi tylko jedna placówka ją ma, w której są notorycznie kolejki po 5-10 osób. Ludzie wkurzają się i denerwują. Zamiast wydawać pieniądze na reklamę z Konradem zróbcie możliwość zapłaty / wpłaty pieniędzy w kasie. Nie wszystko da się załatwić online, czy poprzez bankomat / wpłatomat.
Ciągle padająca bankowość internetowa!
Jak na wstępie - NIE POLECAM! KOSZMARNE DNO!ZaletyBrak, totalna porażka!WadyZa mało miejsca by opisać, porażka! -
~Bogdan / 2021-11-09 17:59
Wszysko wskazuje na to, iz bank chyli się ku upadkowi. Po dwudziestu paru latach chyba trzeba rozstać się. Założyłem parę lat temu dla dzieci rachunki, dzisiaj wypowiedziano mi umowę bo nie dostarczyłem na czas legitymacji szkolnych. Ale uwaga żeby odzyskać pieniądze muszę założyć sprawę w sądzie bo to nie jest zwykły zarząd, jak zakładałem rachunki to nie było problemu z wypłatą. Masakra ZaletyChyba nie maWadyDno -
~rabarbar / 2021-11-09 17:20
Pod koniec października 2021 przestała działać karta Mastercard w telefonie. Pomimo złożonej reklamacji (2X) nic się nie zmieniło. Teraz (9 listopada) jest info, że można płacić zbliżeniowo Blikiem, ale tylko w wersji aplikacji Moje ING od wersji 4.2.0
Tymczasem ta wersja nie jest dostępna!!!! Jest komunikat: poczekaj kilka dni...
Czyli: nie mogę płacić Mastercard w telefonie, nie mogę płacić Blikiem zbliżeniowo, nie mam kart plastikowych, więc po co mi ten BANK?Zaletyno nie wiem.... nie znam. Aplikacje są dostępne we wszystkich bankachWadyjak powyżej w opinie, konto bez karty plastikowej nie ma sensu. Do tego wczoraj, 8 listopada kompletny blackout, nic nie działało, żeby zrobić drobne zakupy musiałem sprzedać walutę w kantorze... masakra Dodzwonić się na infolinię nie było szansy. Tydzień temu reklamacja złożona w Oddziale - okazało się po kontakcie z infolinią (przed awarią wczorajszą), że takiej nie było -
~Agnes567890 / 2021-11-08 18:24
Jakaś masakra non stop nie idzie sie zalogować do bankowości internetowej. Wiecznie cos się dzieje z ich strony nie można nawet przelac za rachunki. Nie polecam tego banku ZaletyNie na -
~Sensi / 2021-11-08 18:20
Znów nic nie można zrobić. Standardowo w normalnych godzinach muszą zawiesić działanie aplikacji i bankowości. Takie rzeczy powinni robić w nocy -
~alex / 2021-11-05 16:19
Dołączyłem do grona szczęśliwców, którym bank po wielu latach współpracy wypowiedział umowę. Nawet pracownik banku potwierdził, że przybiera to skalę masową. Może komuś w przyszłości przyjdzie na myśl, żeby rozliczyć bank z takiego podejścia do klienta, bo przekreśliło to lata dobrego w miarę serwisu -
~Łukasz / 2021-11-05 10:15
Dno dno dno blik wiecznie nie działa i są problemy -
-
~klient / 2021-11-04 10:18
Pracownicy banku niepoważni i celowo utrudniający szybkie załatwienie sprawy, na każdą prośbę otrzymałem odpowiedz, żebym złożył sobie reklamacje, czy to jest standardowa obsługa klienta? czy nie lepiej podejść do klienta jak do człowieka i załatwić temat tak, żeby nikomu nie utrudniać życia? Niestety opór jest tak duży że zmuszony jestem oddać sprawę do prawnika. Odradzam każdemu ING. ZaletybrakWadywszystko, a w szczególności pracownicy banku -
~Maja / 2021-11-03 22:52
Wypowiedzieli mi umowę, choć dane osobowe zaaktualizowane. Miałam tylko konto OKO. Cztery operacje w roku, nic podejrzanego. A jednak po kilkunastu latach wyrzucili. Nikt ze strony banku nie zweryfikował transakcji. Do tej pory byłam zadowolona, ale teraz poczułam się jak oszustka i terrorystka. Przyzwyczaiłam się i teraz muszę zmienic bank. ZaletyStabilnośćWadyNiepoważni ludzie
Złe traktowanie klienta
Niegrzeczna obsługa -
~kolejny stracony klient / 2021-11-03 10:43
no nic po 20latach trzeba się rozstać , njagorsza obsługa do tego zamykane masowo placówki i ograniczenia czasu pracy w tych które jeszcze zostały (pewnie też nie na długo). a kiedyś było tak fajnie. Zaletybrak -
~Arnold / 2021-11-02 19:33
Oszuści i krętacze. Kradną moje pieniądze niereformowalni ludzie nigdy więcej INg a posiadam konto od 10lat ZaletyŻadnychWadySkureysyny złodzieje -
~Xyz / 2021-10-31 01:32
Złodzieje. Nie mogę nic zrobić, czy to z kartą, czy z telefonem Wady.....$#$%& -
~byłaklientka / 2021-10-29 22:56
Po 20 latach posiadania środków na koncie - rozwiązują umowę z 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak po prostu- powód przeciwdziałanie terroryzmowi i praniu pieniędzy. Podobno brakuje uaktualnienia danych osobowych - okazało się jednak że wszystko jest aktualne. Ale wypowiedzenia już cofnąć nie można.
propozycja banku - "zamkniemy Pani konto, Pani sobie otworzy nowe i będzie w porządku" - tak otworzę, ale już innym Banku.
Ostrzegam innych przed działaniem Banku ING.
A najlepszy kontakt z pracownikami - zerowy. przez czat. Jakaś kpina.
Po złożeniu reklamacji, odpowiedz - może się pani udać do Sądu. Nie jest już Pani naszym klientem.ZaletyżadneWadyObsługa i traktowanie klienta -
~Kris / 2021-10-28 20:10
Mojej mamie pk 20 latach przyslali rozwiazanie umowy gdzie w ciagu 2 miesiecy ma usunax konto.
Po 2 tygodniach od tego pisma wysłali kolejne z pytaniem skad ma srodki na koncie... jakas masakra -
~Pawel / 2021-10-26 12:12
Omijaj z daleka. Rozwiazali umowe ze mna pomimo ze uaktualnilem dane osobowe w oddziale. ZaletyZadnychWadyTrudne transakcje, beznadziejna obsluga, kompletny brak szacunkunu dla klijenta! -
-
~Maria / 2021-10-23 15:33
Nie polecam. Blokują konto przy większych płatnościach na kilka tygodni. Płaciłam przelewem za samochód i zablokowali konto jak jakiemuś złodziejowi. Człowiek nie może zapłacić w sklepie ani zrobić przelewu.No i oczywiście obsługa klienta tylko czat. Na czacie to można się randkować a nie sprawy bankowe załatwić. Nie polecam . Zmieniam na inny bank bo mnie tak zdenerwowali że nie wybaczę. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Inka / 2021-10-21 14:55
Jestem długoletnią klientką Banku . Z obsługi nigdy nie byłam zadowolona ale nie miałam z pracownikami częstego kontaktu więc nie przeszkadzało mi to zachowanie . Teraz dostałam pismo ze umowa ze mna będzie rozwiązana ( chodzi o pranie brudnych pieniędzy ) Jest okazja żeby po 25 latach zmienić konto . Tak nie traktuje się stałych klientów . ZaletyNie maWadyDrogo -
~Pyza / 2021-10-14 20:20
No Niestety Po 25 Latach a moze nawet wiecej czas na zmiany trzeba sie pozegnac.
Konto oszczednosciowe walutowe ktore mialo byc nienaruszalne zostalo ogolocone przez Bank .
Komornik skarbowy owszem wyslal polecenie ale czlowiek mysli ze Bank to twoj przyjaciel ze trzymasz Tam swoje ciezko zarobione pieniazki a bankowcy przeciez zyja z tych naszych pieniedzy obracajac Nimi to tu to tam.
Wiec myslisz ze chociaz zadzwonia moze w jakis sposob doradza poinformuja.
NIE!!!
Maja Nas w dupie.Wchodzisz na konto a tu zonk.
A ja sobie nie zycze zeby ktokolwiek i w jaki kolwiek sposob rozdysponowywal moimi pieniedzmi bez mojej wiedzy!!!!!!ZaletyZeroWady100% -
~Marian / 2021-10-11 15:42
Dramat...klienta mają za nic!!żadnego kontaktu żeby zapytać o cokolwiek.zmieniam ten bank, gdyż w tym banku pracują nie kompetentni ludzie. ZaletyŻadneWadySame
strona 33 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »