Ludzi które pracują we Wrocławiu w Pasażu nie maja żadnej kompetencji w swojej pracy . Kwalifikacji zero .
Przeżyłam szok
ZaletyBrak śliw
Wady Na całego
~Mario / 2024-02-18 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, otwarcie konta EUR można bez problemu zrobić poprzez aplikację. Zamknąć już nie można, trzeba umawiać się na bzdurne spotkania w placówce. Telefonicznie również nie można zamknąć tego przeklętego konta. Na infolinii kłamstwa, że to błąd informatyczny. Naliczane oczywiście prowizje za konto z którego się nie korzysta. Konto mam u nich 9 lat, czas uciekać.
Zaletybrak
WadyOszukują, kłamią. Firma nierzetelna
~mariobros / 2023-11-14 23:15
Ocena: 1.00 / 5
byłem zadowolony,ale jak zablokowałem sobie dostęp do aplikacji z bank wogule nikt sie ni kontaktuje
~Mariusz / 2024-01-20 23:55
Ocena: 1.00 / 5
Multum zabezpieczeń, wpiszesz źle lin i musisz odblokowywać całe konto. Masa utrudnień dla klienta, masakra.
~Mariusz / 2024-02-01 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie zmieniam konto. Rezygnuję po 10 latach, w tym banku nie da się funkcjonować. Kontakt z infolinią tragiczny. Konto walutowe otworzysz przez portal ale zamknąć już nie można. Musisz do pier....lonej placówki się umawiać. Na infolinii kłamią, że to awaria systemu. A tak naprawdę utrudniają specjalnie żeby pobierać prowizje.
ZaletyBrak
WadyOszukują na infolinii, utrudniają zamknięcie konta. Pobierają nienależne prowizje
~MARKETA / 2021-09-22 13:53
Ocena: 1.00 / 5
UNIKAJCIE TEGO BANKU JAK OGNIA!!!!!!!
Historia jak z kiepskiego serialu, klania sie Kafka.... wplacalam do wplatomatu 1000 ZL,ale maszyna zaksiegowala 500, nie mialam czasu zeby anulowac cala transakcje, za pozno zanim pojawila sie kosultantka, wplatomat zaksiegowal mi kwote 500 ZL. Bylam tak zdenerwowana, ze nawet nie potrafilam przedzwonic na infolinie z reklamacja, na szczescie panie z oddzialu byly pozytywnie nastawione, pomogly i w rozmowie z doradca z infolinii wyniklo , ze kwota zostanie mi zwrocona z zasobow banku, a potem bank bedzie dochodzil prawdy....troche mnie to uspokoilo.... nic bardziej blednego... bo 2dni potem Katarzyna Morochem SPECJALISKI DO SPRAW RELACJI z KLIENTEM przeslala do mnie pismo, ze to ja sie pomylilam a nie wplatomat w zwiazku z tym nic nie zostanie mi zwrocone! skandal!!!! ta osoba nawet nie zadala sobie trudu, zeby sprawdzic rzeczywiste srodki na tym wplatomacie, przeslac ekipe, zeby przeliczyla srodki nalezy do jej kompetencji, fuszerka, od razu uznano ze to ja sie pomylilam!!!! a na infolinii mydlenie oczu, ze wszystko sie ulozy i peniadze zostana zwrocone!!!!!i teraz to jest moje slowo przeciwko maszynie!!!!! piekny bank!!!!! SPRAWA JET W TOKU, ALE NIE DARUJE I TAK JAK MOWIE, NIE WPLACAJCIE U NICH ZADNYCH PIENIEDZY!!!!!
~Marko / 2023-04-20 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Byłem wpalcic pieniądze po ad 20k euro. Pani pyta skąd pochodzą mierzac mnie od gory do dolu....mówię dlaczego pani pyta...mówi ustawa o walce z terroryzmem i praniem brudnych pieniędzy. Jeszcze raz bierze mój dokument odpowiadając marszczy czoło i znowu mnie mierzy sprawdzając zgodność że zdjęciem....to są jakieś jaja....mam nadzieję że ten bank i przestaną pracowac
ZaletyBrak
WadyCała lista
~Marta / 2023-10-11 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Opcja ‚Pensja na już’ to jakiś cyrk na kółkach. Korzystam z tego rozwiązania okazjonalnie, natomiast dzisiaj oniemiałam kiedy przechodząc przez poszczególne kroki musiałam załączyć zgodę Małżonka (!) jako potwierdzenie, że zgadza się, abym podpisała 15-dniowe zobowiązanie kredytowe. Czułam się jak idąc po zgodę o wyjście na dyskotekę do Tatusia ???? Absurd do sześcianu. Mam w ING konto od 15 lat, kredyt gotówkowy, kartę kredytową, nigdy nie spóźniłam się ani jednego dnia ze spłatą czegokolwiek, a jednak weryfikują mnie jak dzieciaka. Coś co miało być szybkim rozwiązaniem i decyzją w 5 minut, okazuje sie być ciężkim procesem wymagającym angaż osób trzecich. Mnie jako stałemu klientowi odechciewa się wszystkiego.
~MARTA / 2024-02-26 11:12
Ocena: 1.00 / 5
UNIKAJCIE TEGO BANKU. To najbardziej nieprzyjazny klientom bank jaki spotkałam. Nie szanują ani nowych ani stałych i wieloletnich klientów. Jako jedyny bank robią problemy nawet z prostymi rzeczami, które nie kosztują ich dużo czasu. Potworna komunikacja, obsługa, aplikacja bardzo nieintuicyjna. Ten bank strasznie zmienił się ostatnimi czasy i zamknę swoje konto jak tylko będzie możliwość - innym też to radzę.
Zaletybrak
Wadybeznadziejna obsługa klienta, bank nie nastawia się na klienta i jego potrzeby, brak przejrzystości w decyzjach i podejmowanych działaniach, nieintuicyjna aplikacja, szkodliwe zachowania mające swoje skutki min w zdolności kredytowej klientów
~Marta / 2024-06-05 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś jeden z lepszych banków dla firm, teraz po zmianach i przejściu na obsługę klienta przez Centrum - masakra. Jesteś człowieku anonimowy, nie masz z kim porozmawiać, nie masz swojego opiekuna, nic z nikim nie można załatwić indywidualnie, jesteś tylko punktem w umowie czy regulaminie.
Zaletyaktualnie brak
Wadyjw
~Mat / 2024-01-31 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Bank w sposób niejasny i arogancki informuje swoich klientów sms'ami (na które sam zwraca uwagę żeby uważać i nie odpowiadać) o ważnych zmianach. Doprowadziło to do tego że nie złożywszy na czas oświadczenia o źródle dochodów zablokowano mi bez uprzedzenia kartę o czym dowiedziałem się dopiero jak chciałem jej użyć w sklepie płacąc za zakupy. Odblokowanie do dwóch dni moich własnych pieniędzy brzmiało jak żart, niestety to smutna prawda. Nie polecam nikomu nawet wrogowi tego banku. Przepisy mogą być niejasne ale ich nadinterpretacja lub niewłaściwa interpretacja to wina banku ING.
WadyArogancja w traktowaniu klientów.
~Mateusz / 2024-01-09 01:12
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo proszę nie popełnianiajcie błędu jak ja i nie zakładajcie tam konta, chyba że chcecie stracić wpływy od pracodawcy czyli pensję jak ja. Pół roku walki dopiero dziś odzyskane pieniądze!!!! I to nie przez nich a przez urząd skarbowy!!!. Bank stanowi swoje własne prawo nad ustawą a rozmowa z każdym pracownikiem jest taka sama, czyli rozmowa z robotem i powtarzanie wokoło wewnętrznych formulek banku. Dostaje od szefa na konto podstawę jako najniższa krajowa i drugą część która jest delegacja służbową czyli zwrotem poniesionych kosztów podróży. Wedugl ustawy tzw delegacje nie są wpływem jako zysk tylko kosztem podniesionym przez pracownika i nie podlegają przez żaden bank jakim kolwiek zajęcia, zwłaszcza że dostaję je cyklicznie przez 3 lata u tego samego pracodawcy co miesiąc . Wie to każdy adwokat u którego byłem i przyznał mi rację , przyznał mi rację naczelnik urzędu skarbowego tylko Nie Ing i przez nich mój zwrot był zablokowany przez pół roku, dopiero urząd skarbowy wypłacił mi pieniądze przesłane do ich placówki. Skandal, złodziejstwo, bandycstwo i brak kompetencji. To mało by wyrazić opinie o tych złodziejach!!! Tego co się na szarpałem, na dzwoniłem nie wróci nikt tych nerwów. Nie zakładajcie tam konta, bo będziecie mieli problemy jak ja zwykły uczciwy pracownik.
ZaletyBrak
WadyTen bank to jedna wielka wada
~max / 2023-06-01 10:04
Ocena: 1.00 / 5
0 to dla tego banku najlepsza ocena. Kontakt niemożliwy, czat godzinę czekania.
Zaletybrak
WadyObsługa,aplikacja, brak kontaktu.
~Max / 2023-08-29 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Mam konto w ing już od kilkunastu lat ale czas zmienić ponieważ z roku na rok coraz gorzej ze wszystkim.
ZaletyNie ma
WadyMożna wymieniać w nieskończoność.
~mb / 2022-03-10 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Niestety pomimo tego, że jestem wieloletnią klientką zostałam potraktowana w bardzo nieprzyjemny sposób. Bank niepoinformował mnie o sprawie spadkowej i wymaganej spłacie zadłużenia. Sprawa została od razu przekazana do firmy zewnętrznej, która również nie wysłała żadnego pisma potwierdzającego zadłużenie, tylko nękała telefonami. Bank wysłał smsy o pilnym kontakcie i gdy skontaktowałam się z infolinią, przekazano mi, że żadnego zadłużenia nie ma. Opiekun w banku nie potrafił pomóc. Gdy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale nakrzyczano na mnie, że przecież dostałam smsa i powinnam coś z tym zrobić. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Jestem bardzo niezadowolona
~Mea / 2021-07-01 06:22
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja 300 plus to bubel nie działa, ikony nieaktywne
~Michalina / 2023-05-02 15:37
Ocena: 1.00 / 5
NIE ZAKŁADAĆ KONTA W TYM BANKU!!! Przyszłam do banku zamknąć konto, więc poprosiłam pracownika o przelew na drugie konto w innym banku. Od miesiąca nie ma MOICH pieniędzy. Personel nie ma pojęcia co stało się z pieniędzmi jakby zniknęły w eterze. Zostałam bez środków do życia! Będąc dziś po raz dziesiętny w placówce, spotkałam Pana, którego zarobione pieniądze również zniknęły bez śladu po tym jak 9 miesięcy temu zrobił przelew z konta ING Business na konto osobiste w ING. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
~Michał / 2020-12-04 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 dni nie ma dostępu do rachunków maklerskich. Niespotykany skandal - kpina nie bank.
Zaletybrak
Wadyunikać z daleka
~Michał / 2022-02-15 21:05
Ocena: 1.00 / 5
26.01 zgłosiłem reklamacje za nieprawidłowo pobraną prowizję od nieodebranych awizowanych środków w euro, $ i PLN. Pobrano 50 $ 50 euro i 50 PLN. Jak się okazało należne prowizje to równowartość 50 PLN w euro i $. W tym samym dniu po telefonicznej interwencji bank zwrócił 50 $ i 50 euro oraz pobrał należne prowizje czyli równowartość 50 PLN w $ i euro
W dniu 15.02.2022 otrzymałem info że bank ponownie ( DRUGI RAZ ) przelał na moje konto 50$, 50euro i 50 PLN.
W rzeczywistości przelał 50$ , 50 euro natomiast nie przelał 50 PLN.
W mojej ocenie to albo brak kompetencji pracowników banku albo ich nonszalancja. Rozumiem że przelewają pieniądze banku ale gdzieś powinna być odpowiedzialność za decyzja.
Ciekaw jestem czy akcjonariusze barku byli by zadowoleni że rozdaje się pieniądze banku.
Zaletybrak
Wadyco tu pisać brak profesjonalizmu
~michał / 2022-04-04 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny próbuję coś załatwić w banku i po raz kolejny zonk. Zamykałem stary produkt " pożyczka odnawialna " w siedzibie banku. Po paru dniach sprawdzam , dostępne środki zostały wycofane ale pożyczka nie została zamknięta. Wyglądało to tak że mam produkt z którego nie mogę korzystać ale za jego posiadanie mam płacić.