strona 33 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2024-09-30 05:06Ocena: 1.00 / 5
INie polecam!!!
Karta bankomatowa uszkodzona przez bankomat.
Poprosiłam o duplikat.
Wysłali kartę do miejscowości obok,sprawdziło tylko nr domu i ulicę.
Zablokowałam,wysłali drugą kartę,nie otrzymałam jej mimo że minął już miesiąc.
Wysyłają kartę zwykłym listem i zrzucają winę na pocztę polską.
Brak słów! -
-
~Man / 2025-07-31 17:31Ocena: 1.00 / 5
tragedia. mimo, że jesteśmy ich klientami od wielu lat i nigdy nie mieli złotówki zaległości a obroty na poziomie 200% zapisów umowy to postanowili zamknąć nam kredyt obrotowy (mimo tego, że miesiąc temu opiekunka zapewniała że będzie nawet wyższy) a teraz właśnie zauważyliśmy, że mimo iż karta kredytowa jest jeszcze ważna 2 lata to też zamykają...bo rzekomo działalność ubezpieczeniowa jest wyłączona z ich finansowania. A do tego tak okropna obsługa, że nawet nie odpowiadają na wysyłane wnioski i maile. niczego się człowiek nie dowie -
~mar11 / 2021-04-12 20:01Ocena: 1.00 / 5
Bank totalna porażka,najgorsza infolinia ze wszystkich banków,TOTALNA OLEWKA KLIENTÓW,dodzwonić się graniczy z cudem,połączenia po 40-50 minut i nic.
Jak nie chcecie tracić nerwów OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM KOŁEM.ZaletyBRAKWadyobsługa klienta i wszystko inne -
~Marcel / 2023-02-22 10:44Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dziadowski bank na świecie uważajcie na tych oszustów i złodziej ZaletyNajgorszyWadyNajgoryy -
~Marcin / 2021-09-07 16:24Ocena: 1.00 / 5
Uciekać jak najdalej od dzisiaj jak będę widział ING przechodzę na drugą stronę. Konto w euro od 15 lat dzisiaj idę chce wypłacić środki - nie można - można ale w mieście obok 25 kilometrów. Ok, chce zlecić przelew na inne konto walutowe EUR - zgodnie z prawem unijnym powinno być za darmo, ale w kasie już jest opłata. Można zlecić przelew online - założenie 15 minut . Ale na konsultanta trzeba czekać 20 minut - i nie można na zewnątrz bo Pani nie będzie wołać trzeba w środku w masce na twarzy. ZaletyŁadne logoWadyCała reszta -
~Marcin / 2022-06-20 09:16Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam ,nie polecam,coraz mnie ludzi tam pracuje,żeby tylko obić gruchy,olewka po całośći WadyBrak szacuknu -
~Marcin / 2022-09-26 10:32Ocena: 1.00 / 5
Witam szczególnie nie polecam BANKU ING . Zmiana dowodu blokują ci konto tydzień bez żadnych środków do wypłaty mimo że dowód osobiście doniesiony i okazany ! osobista wizyta telefony na infolinie konto zablokowane no żar jakiś po prostu . chcą jakieś chore oświadczenia ską pochodzą wasze pieniądz i inne. nie POLECAM . zmieniłem bank od razu ulg :) i miło i szybo przede-wszystkim . ZaletyBRAKWadyopieszałość i niechęć pomocy na infolinii -
~Marcin / 2023-05-05 13:21Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali mi środki na koncie malo tego jest problem z odblokowaniem ich , wymagają opisywania kto mi wpłacał za co kim on jest cała biografie wymagają ZaletyBrakWadyWszystkie -
-
~Marco / 2022-11-03 06:41Ocena: 1.00 / 5
Chcesz otworzyc w tym banku konto ? Zapomnij !!! zucaja klody pod nogi !!! zadaja bezsensowne zapytania, daja 14 dni na odpowiedz by po 3 dniach odmowic tobie tej mozliwosci.
Zapomnieli, ze bankow w Polsce duzo a klijentom indywidualnym jest naprawde obojetne ktory bank ich pieniedzmi obraca.
NIE POLECAM !!!ZaletyObsluga klijentow w PrzemysluWadyW centrali pracuja miedzy innymi osoby, ktore powinni sie leczyc psychiatrycznie. -
~marek / 2018-12-01 08:04Ocena: 1.00 / 5
nigdy więcej konta w tym banku skończyła mi się ważność dowodu osobistego zablokowano mi konto nie mogłem poregulować sobie ważnych płatności nie są to sierotki banku tylko moja kasa która bank przechowuje mam konto paribasie i tam przenoszę moje pieniądze bo oni mi konta nie zablokowali -
~Marek / 2022-05-16 22:23Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zastrzec zgubioną kartę na infolinii 24/7. Po 45 min słuchania melodyjki spasowałem. To nie jest poważny bank. -
~Marek / 2022-08-01 17:02Ocena: 1.00 / 5
Dogadali się z dużymi klientami instytucjonalnymi a plebs mają w dupie -
~Marek / 2024-02-21 10:12Ocena: 1.00 / 5
Na proste pytanie przy zakładaniu konta, konsultantka wysyła mnie do placówki bankowej. Pytanie czy moja kartoteka klienta jest nadal aktywna. Do placówki stacjonarnej mam 200 km. Na szczęście nie założyłem tam konta banku rodem z XIX wieku. Później przy każdym przelewie musiałbym pewnie jeździć te 200 km. Omijać szerokim łukiem ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników -
~Maria / 2021-10-23 15:33Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Blokują konto przy większych płatnościach na kilka tygodni. Płaciłam przelewem za samochód i zablokowali konto jak jakiemuś złodziejowi. Człowiek nie może zapłacić w sklepie ani zrobić przelewu.No i oczywiście obsługa klienta tylko czat. Na czacie to można się randkować a nie sprawy bankowe załatwić. Nie polecam . Zmieniam na inny bank bo mnie tak zdenerwowali że nie wybaczę. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Maria / 2023-07-17 16:57Ocena: 1.00 / 5
2 razy planowałam rozmowę z bankiem. 2 razy dzwoniono do mnie ale za każdym razem po kilku sekundach się rozłączano: po komunikacie że zaraz zostanę przekierowana na rozmowę z konsultantem
. -
~Marian / 2021-10-11 15:42Ocena: 1.00 / 5
Dramat...klienta mają za nic!!żadnego kontaktu żeby zapytać o cokolwiek.zmieniam ten bank, gdyż w tym banku pracują nie kompetentni ludzie. ZaletyŻadneWadySame -
-
~Marianna / 2022-02-14 17:50Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne przetrzymywanie przelewów przychodzących, które powinny być zaksięgowanie 3 sesją a są księgowane następnego dnia. ZaletyBrakWadyJ.w. -
~Marina / 2021-12-09 23:18Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ING jako bank.W sierpniu zostałam oskarżona za 'terroryzm' przez ten 'cudo-bank' z tego powodu,że wysyłam rodzinie przelewy do Rosji.Musiałam pisać duże oświadczenie dlaczego i komu wysyłam moje własny środki.Trzba było już wtedy zmeniać bank(nwm czemu to nie zrobiłam).
Tydzień temu zablokowali mi konto.Bez powodu. Po prostu chcę zapłacić za mieszkanie-nie można,bo k____ ING blokuje środki.Okej,zgłosiłam to. Teraz już tydzień nie mam dostępu do swoich środków,nie mogę zapłacić za mieszkanie,a od pracowników słysze:procedura trwa 14 dni.Jakie 14 dni? Oni oderwane są od rzeczywistości i nie są w stanie nic zrozumieć, bo to banda d""""".
Wybierzcie inny bank,szczególnie jeśli chcecie uniknąć traktowanie nacjonalistycznego i diskryminacyjnego.Zalety----------------------------WadyDużo -
~Marina / 2022-02-02 19:41Ocena: 1.00 / 5
Ludzi które pracują we Wrocławiu w Pasażu nie maja żadnej kompetencji w swojej pracy . Kwalifikacji zero .
Przeżyłam szokZaletyBrak śliwWady Na całego -
~Mario / 2024-02-18 22:18Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, otwarcie konta EUR można bez problemu zrobić poprzez aplikację. Zamknąć już nie można, trzeba umawiać się na bzdurne spotkania w placówce. Telefonicznie również nie można zamknąć tego przeklętego konta. Na infolinii kłamstwa, że to błąd informatyczny. Naliczane oczywiście prowizje za konto z którego się nie korzysta. Konto mam u nich 9 lat, czas uciekać. ZaletybrakWadyOszukują, kłamią. Firma nierzetelna
strona 33 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
