Pod koniec października 2021 przestała działać karta Mastercard w telefonie. Pomimo złożonej reklamacji (2X) nic się nie zmieniło. Teraz (9 listopada) jest info, że można płacić zbliżeniowo Blikiem, ale tylko w wersji aplikacji Moje ING od wersji 4.2.0
Tymczasem ta wersja nie jest dostępna!!!! Jest komunikat: poczekaj kilka dni...
Czyli: nie mogę płacić Mastercard w telefonie, nie mogę płacić Blikiem zbliżeniowo, nie mam kart plastikowych, więc po co mi ten BANK?Zaletyno nie wiem.... nie znam. Aplikacje są dostępne we wszystkich bankach
Wadyjak powyżej w opinie, konto bez karty plastikowej nie ma sensu. Do tego wczoraj, 8 listopada kompletny blackout, nic nie działało, żeby zrobić drobne zakupy musiałem sprzedać walutę w kantorze... masakra Dodzwonić się na infolinię nie było szansy. Tydzień temu reklamacja złożona w Oddziale - okazało się po kontakcie z infolinią (przed awarią wczorajszą), że takiej nie było