Call center mianowicie dział hipotek to totalne...
...dno , zacofanie , nieumiejętność obsługi klienta , ktoś podpisany „ starszy specjalista „ nic sobą nie reprezentuje , nie interesuje się klientem ma na wszystko czas nie licząc się ze komus zależy , ignorowanie telefonów i maili , doradca nigdy nie ma czasu nie wiem co robi przez 8 h w pracy skoro nie ma czasu na obsługę swojego klienta , przez olewanie doradcy 4 razy wniosek tracił ważność zamiast załatwić kredy w obiecanym terminie wszysstko trwa już 3 msc . Doradca nie umie wyjaśnić co należy wpisać i jak wypisać dokumenty . Po tygodniu łaskawie pisze maila ze coś jest złe i tak wkolko . Obsługa klienta jest na tragicznym poziomie , call center Katowice sokolska - omijajcie szerokim łukiem , lepiej umówić się do oddziału gdzie doradca wyjaśni pomoże i wszystko załatwicie bez stresu jaki niestety dotyka mnie . Liczę ze Pani Magdalena poniesie konsekwencje swojej nieudolności
ZaletyŻadnych
WadyPracownicy i obsługa klienta żałosna
~były klient / 2021-12-22 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Zlikwidowano moje konto firmowe (na którym były pieniądze) z dnia na dzień! Pracownicy rozkładają ręce i nie potrafią mi odpowiedzieć dlaczego. Żadnych powiadomień, listów NIC. Czekam na przelewy, sama nie mogę ich zrobić, nikt nie potrafi pomóc. Dodam, że usunięte konto już nigdy nie powróci. Żeby było śmieszniej numer konta został podany na akcie notarialnym przy sprzedaży mieszkania! Przez pomyłkę ING jestem zmuszona sporządzać aneks do aktu aby podać nowe konto (na pewno nie ING), co kosztuje i trwa, nie wspominając o reszcie zamieszania i odkręcania.
Sprawy na pewno nie zostawię, jest to nie do pomyślenia jak można tak traktować klientów.
ku przestrodze NIE ZAKŁADAJCIE TAM FIRMOWEGO KONTA.
Wadywyobraźcie sobie, że czekacie na przelew sprawdzacie konto a tam nie ma konta...
jest dużo banków, nie wybierajcie ING
~Wojt. / 2021-12-22 11:43
Ocena: 2.67 / 5
Nie moge wypłacić z kont walutowych gotówki (nie ma kasy ani bankomatu w moim mieście) tragedia
~leonardo12 / 2021-12-21 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Niemiła pani z kiosku ING, poza tym ogólnie 1/5, kappa
~Andrzej / 2021-12-21 11:01
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy bank ogólnie ma w nim kredyty spłacam chciałem tylko 1000 zł centrala dała mi propozycje asystent się nie zgodził. Jak tylko spłacę odchodzęzctegovzakłamanego banku. Nadmieniam ze mam stała pracę od 8 lat na czas nieokreślony, spłacam pożyczki gdy chce wziąść kredyt centralnie się zgadzają a na drugi dzień odmowa...
ZaletyZadnych
WadyNie daje kredytów
~Blik / 2021-12-18 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu odrzuca transakcję...lipa totalna .
Na infolini odsyłają do banku w banku na infolinię i tak w kółko. Terminale były wymieniane juz z 15 razy cały czas coś,albo bateria albo zasięg albo jakieś inne uszkodzenia przestarzałego sprzętu...nie polecam!!!
ZaletyBlik
WadyWyżej
~Rafał / 2021-12-15 12:34
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia i obsługa online to jakiś dramat! Rozłączają się bo brak konsultantów. Nie mogę zaktualizować dowodu przez błąd w systemie.
~szyszunia / 2021-12-14 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja :)
Aplikacja się zacinała, a teraz w ogóle nie da się zalogować. Jakieś zmiany niewiadomo po co.
~Piotr / 2021-12-12 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Gotówki w kasach podjac ani wpłacić nie mozna..bo wiekszosc placówek bezgotowkowa.
Bankomaty/wplatomaty..działają tak ze: prawie przed kazdym weekendem albo brak papieru do wydruku lub uszkodzona wplata/wyplata i tak na zmiane.
Mialo byc prosciej a jakis racjonalizator wyskokształcony z ing przy wplatach dodał kolejny ptoces: deklarowana kwota wplaty! Tak wiec stoisz, zabierasz czas innym a ty naciskasz 7x przycisk dalej!
Czemu to ma służyć???!!
Kazdy wie ile wplaca a nie wpycha kase bez sensu.
No a ta reklama 1% na 3 mies..to wieksze prawdopodobieństwo wygrac w lotto lub znalezc kase na ulicy.
Ogolnie coraz gorszy bank.
~kristofer / 2021-12-10 14:14
Ocena: 3.33 / 5
świat to widział posiadam konto w Euro ale nie mogę bezpłatnie wpłacić gotówki do banku , wcześniej mozna było 1 raz na miesiąc bezplatnie , mam tez konto w PKO i tam nie ma problemu ile razy potrzeba wplacam czy to złotówki czy EURO
Zaletyzaczyna brakować zalet
Wadypłatne wplacanie pieniedzy EURO
~Marina / 2021-12-09 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ING jako bank.W sierpniu zostałam oskarżona za 'terroryzm' przez ten 'cudo-bank' z tego powodu,że wysyłam rodzinie przelewy do Rosji.Musiałam pisać duże oświadczenie dlaczego i komu wysyłam moje własny środki.Trzba było już wtedy zmeniać bank(nwm czemu to nie zrobiłam).
Tydzień temu zablokowali mi konto.Bez powodu. Po prostu chcę zapłacić za mieszkanie-nie można,bo k____ ING blokuje środki.Okej,zgłosiłam to. Teraz już tydzień nie mam dostępu do swoich środków,nie mogę zapłacić za mieszkanie,a od pracowników słysze:procedura trwa 14 dni.Jakie 14 dni? Oni oderwane są od rzeczywistości i nie są w stanie nic zrozumieć, bo to banda d""""".
Wybierzcie inny bank,szczególnie jeśli chcecie uniknąć traktowanie nacjonalistycznego i diskryminacyjnego.
Zalety----------------------------
WadyDużo
~Renata / 2021-12-08 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Słabo.System bezpieczeństwa kiepski.Dalam się naciągnąć na link z vinded i z konta wyprowadzili mi parę tysięcy .Trzeba go zmienić.
WadyBrak kasy w banku
~Wlad / 2021-12-08 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Bank mocno się zepsuł. Zamiast pomagać działa pod górkę klientam!!! Aplikacja też się zepsuła. Czyli wszystkie zalety transformowani są w wady!!!
ZaletyNie zostało
WadyOpłaty, tłumaczenie się odnośnie działalności, brak pomocy i współpracy
~ML / 2021-12-04 21:16
Ocena: 1.00 / 5
ie polecam nikomu tego banku. W dzisiejszym świecie, gdy istnieje wybór Każdy, kto świadczy usługi powinien cenić klienta, a nie stwarzać problemy. W banku nikt nie chce ponosić odpowiedzialności za swoje błędy, nikt nie chce rozwiązywać problemów który zrobił Bank. O czym rozmawiać-w banku nie ma Z kim rozmawiać.
~Sabina / 2021-12-04 20:22
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona. Aplikacja suoer działa i nigdy nie miałam problemów z przelewami dodatkowo założyłam konto firmowe w tym samym banku :)) Polecam
ZaletySuper Aplikacja mobilna
WadyBrak
~kryssek / 2021-12-04 19:14
Ocena: 1.00 / 5
PO PROSTU KUPA GÓWNA. MAM ICH DOSYĆ. ZABIERAM KONTO Z TEGO BANKU.
~Ola / 2021-12-03 16:20
Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina ten bank! Czas zamknąć konto i przejść do konkurencji!
~Monika / 2021-12-03 11:20
Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa polecam każdemu ten bank oprócz tego miła obsługa pani Alicji kompetentną przy udzielanie kredytu hipotecznego i pożyczki
Bardzo polecam ten odziały Rudzie Śląskiej na ul.Niedurnego
ZaletyOk super
~Gabriela / 2021-11-27 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Stop segregacji sanitarnej,ten bank stosuje reżim sanitarny..który jest nie zgodny z Konstytucją i prawami człowieka,nakaz noszenia maseczek.Prezes tego banku nie zasługuje na to stanowisko,zmusza pracowników do szczepień.
~Krystian / 2021-11-27 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Dyskryminacja maseczkowa, brak poszanowania najwyzszego aktu prawnego jakim jest konstytucją w Polsce,łamanie Art 32,niekompetencja...