Czytając opinie i informacje ze bank postanowił segregować ludzi zrezygnowałam z otwarcia kont w tym banku. Niestety nie dam rasistom zarabiać na mojej ciężkiej pracy.Czasem warto przeczytać opinie innych ,przed podjęciem własnej decyzji.
ZaletyW tym momencie nie widzę żadnych zalet.
WadySEGREGACJA!!! To znaczy że nie potrzebują klientow????
~kiki / 2022-01-25 13:51
Ocena: 1.00 / 5
ING kiedyś było bardzo dobrym bankiem ale z biegiem czasu niestety ...tragedia . zostałam okradziona przez ich bank , złamali ich zabezpieczenia i oskarżyli mnie ze ja jestem winna i sama sobie okradłam wszystkie oszczędności ... Nie polecam tego banku chyba że ktoś lubi byc oczerniany i okradany
Zaletybrak
Wadysame wady
~Luśka / 2022-01-24 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Bank wprowadza haniebną segregacjię sanitarną pracowników- nie chce z taką instytucją mieć nic wspólnego jako klient teraz i przyszłości. Mam nadzieję że pracownicy nie dadzą sobą pomiatać.
ZaletyBrak
WadySegregacja
~Bart / 2022-01-23 23:59
Ocena: 1.00 / 5
Bylem klientem banku ING 10lat. Mieszkam na stale za granica. Bank skasowal mi konto ze wszystkimi oszczednosciami pod pozorem nieuzupelnienia danych osobowych. Podobno informacje o likwidacji mojego konta ze wszystkimi pieniedzmi wyslali listem zwyklym, ktorego nigdy nie dostalem. Zamiescili rowniez 2 wiadomosci na koncie internetowym bankowym abym uzupelnil dane ale nic nie pisali o likwidacji konta. Logowalem sie na to konto rzadko bo to bylo oszczednosciowe i nie mialem sposobnosci przeczytac wiadomosci. Osoba, ktora miala upowaznienie do konta stracila je z chwila jego likwidacji. Nie moge przyjechac do Polski z powodu restrykcji covidowych a mialem bardzo wazne platnosci do wykonania. Nie moge wybrac pieniedzy ani przelac na inne konto nie bedac w kraju. Zlozylem skarge w ING ale nikt sie do mnie nie odezwal. Na infolinii obwiniaja mnie za usuniecie konta i nie moga mi pomoc. Nie zycze nikomu tego co mnie spotkalo i takiego traktowania klienta. Pozdrawiam
Zaletybrak
WadyMnostwo.
~Andrzej / 2022-01-23 13:46
Ocena: 1.67 / 5
P tym jak się dowiedziałem na czacie ing o segregacji sanitarnej - bramki koów QR w niektórych strefach na razie, zdecydowałem o likwidacji kont. Nie che mieć z takimi ludźmi do czynienia.
Wadysegregacja satnitarna
~Łukasz / 2022-01-22 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Segregacja sanitarna. Nie chcą żeby trzymać u nich pieniądze to nikt się nie będzie prosił.
Fałszywy link do aplikacji vinted. Na nim możliwość zalogowania do mojego konta. Zostałam okradziona. Hakerzy daleko przed wami. Oczywiście zmieniam bank.
~Użytkownik banku / 2022-01-18 12:30
Ocena: 4.33 / 5
Posiadam konto w tym banku już kilka lat. Oferty są dobre. W razie konieczności skorzystania pomocy na infolini lub w placówce zawsze trafiłam na miły personel oraz wykwalifikowany
~Ewa / 2022-01-08 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Konto mam od 23 lat.
Rok temu przez szereg błędów z ich strony chciano zamknąć konto mojemu 13-letniemu synowi.10 grudnia 2021 otrzymałam 1000 zł odszkodowania za ten fakt gdyż odchorował to stresem i bólem w klatce piersiowej
( tu zachowali się poprawnie) i już myślałam,że są na prawdę OK,ale..
Po tygodniu mąż dostaje pisma pocztą polską o zamknięciu 4 kont (?), bo ponoć na jakąś skrzynkę bankową dostał pisma o dostarczeniu faktur transakcji.
Nie mamy na to dowodów,dlaczego w takich kwestiach nie wysyłają pocztą- tego nie wiem.
Reklamacja nic nie dała,nie da się odwołać zamknięcia.
Dziwne,bo w przypadku mojego 13 letniego terrorysty dało się odwołać zamknięcie konta.
Jak lubiłam ten bant,tak teraz życzę im
Rychłego końca,bo taki nadchodzi.
Cała moja rodzina-5 osób zmieniamy bank.
P.S Leasingi aut to kolejny niewypał tego bank!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Andrzej / 2022-01-05 15:53
Ocena: 1.00 / 5
#stoosegregacjisanitarnej od 8 lat klient banku. Po 8 latach czas wycofać swoje pół miliona oszczędności i przeniesc 300k wypłaty rocznie do normalnego banku który szanuje czlowieka i jego podstawowe prawe. (P.s. jestem zaszczepiony).
ZaletyBrak
WadySegregacja człowieka.
~Upadek kabały / 2022-01-05 15:00
Ocena: 2.33 / 5
Problemy się piętrzą na każdym kroku, dziwne opłaty automatycznie ściągane z konta, pracę techniczne raz w tygodniu przez parę godzin. Do tego Panie w oddziale... Dramat, jesteś dla nich owcą do wygolenia.
~Kamil / 2022-01-04 18:46
Ocena: 1.00 / 5
#stopsegregacjisanitarnej Bank powinien opiekować się pieniędzmi swoich klientów a nie bawić w politykę czy covida
~Elektryczna z działu kredek / 2022-01-04 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Podobno ING chce od marca segregować ludzi łamiąc przy tym obowiazujace prawo w Polsce. Juz za sam pomysł mówię Wam a każdą "faszystowską" ofertę stanowcze NIE!
WadySam pomysł segregowania ludzi....
~Sylwia / 2021-12-30 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy banku nie mają podstawowej wiedzy.Gdyby nie telefony na ich infolinię sprawa byłaby załatwiana godzinami.Ludzi trzeba szkolić a nie zatrudniać na potęgę. Tam nikt,nigdy nic nie wiem
ZaletyBrak
WadyBank Siedlce
~Wojtek / 2021-12-29 15:18
Ocena: 1.33 / 5
To jest dramat. Widać nawet po opiniach. Zdecydowanie odradzam. Co tydzień jakieś prace serwisowe a aplikacja i tak nie działa. Wszystko robią pod górkę. Ja rezygnuję i przechodzę do innego banku.
ZaletyBrak.
~Wojtas / 2021-12-29 15:05
Ocena: 1.33 / 5
To jest dramat. Widać nawet po opiniach. Zdecydowanie odradzam.
~Anna / 2021-12-28 12:02
Ocena: 1.00 / 5
Bank ING bezpodstawnie zamknal mi dwa konta poniewaz moj wspolwlasciciel dawno nie byl w banku i nie bylo aktualizacji danych. Mnie natomiast nie poinformowal, ze konto zostanie zamkniete, choc sa aktualne moje dane. Do dzis czekam na zwocenie mi pieniedzy z konka. W taki sposob bank postepuje z uczciwymi klientami. Czyli moze ukarac ciebie, i zabierze ci cala kwote bez twojej wiedzy. Jak mozna nazwac takie zachowanie banku? Pozostawiam to wam. Jestem zawiedzionym klientem tego banku.
ZaletyBrak
WadyBrak profesionalizmu
~Sławek / 2021-12-27 06:13
Ocena: 1.67 / 5
No cóż - nie mam wiele doświadczeń w kontaktach z ING, ale te które były są wystarczające, aby trzymać się od nich z daleka. Zaistniała potrzeba otwarcia dodatkowego konta bankowego, więc kierując się dostępnością placówek i bankomatów (w mojej okolicy) wybrałem ofertę ING. Z powodu pandemi konto zakładałem przez aplikację na selfie. Weryfikacja przebiegała z małymi problemami, ale tłumaczyłem to sobie "małą inteligencją" sztucznej inteligencji (taki żart). Ważne, że się udało.Następny był telefon z ING, gdzie miła osoba upewniała się czy ja to ja i czy na pewno zakładam konto. Kiedy potwierdziłem dostałem e-maila z potwierdzeniem udanej rejestracji i zapewnieniem, że w przeciągu 2-3 dni skontaktuje się ze mną kurier, który dostarczy mi umowę do podpisania i kartę debetową. I to właściwie koniec mojej przygody z tym bankiem. Mija miesiąc od rejestracji, a kuriera nadal nie ma. Nie ma też żadnego kontaktu z ich strony, nawet nie napisali na e-maila czy nawet sms-a z wyjaśnieniem powodu lekceważącego potraktowania mnie. Myślę sobie: skontaktuję się z nimu i zażądam usunięcia moich danych z ich systemu. Kontakt z ING? - zapomnij człowieku o jakim kolwiek kontakcie jeżeli jesteś tylko aspirantem. Czy to na czacie czy na infolini musisz być pełnoprawnym klientem. W efekcie "poszedłem" do konkurencji, gdzie 15 minut po założeniu konta (też na selfie) mogłem wykonać pierwszy przelew zasilając nowo otwarte konto zacną kwotą.
ZaletyNie znam.
WadyJeżeli z jakiegoś powodu zostaniesz potraktowany jako nie godny bycia klientem tego banku zapomnij o tym, ża poznasz powody tej decyzji. Zapomnij o tym, że możesz zażądać usunięcia swoich danych (wrażliwych) z systemu.
~Zlekceważony / 2021-12-24 13:49
Ocena: 2.33 / 5
Call center mianowicie dział hipotek to totalne...
...dno , zacofanie , nieumiejętność obsługi klienta , ktoś podpisany „ starszy specjalista „ nic sobą nie reprezentuje , nie interesuje się klientem ma na wszystko czas nie licząc się ze komus zależy , ignorowanie telefonów i maili , doradca nigdy nie ma czasu nie wiem co robi przez 8 h w pracy skoro nie ma czasu na obsługę swojego klienta , przez olewanie doradcy 4 razy wniosek tracił ważność zamiast załatwić kredy w obiecanym terminie wszysstko trwa już 3 msc . Doradca nie umie wyjaśnić co należy wpisać i jak wypisać dokumenty . Po tygodniu łaskawie pisze maila ze coś jest złe i tak wkolko . Obsługa klienta jest na tragicznym poziomie , call center Katowice sokolska - omijajcie szerokim łukiem , lepiej umówić się do oddziału gdzie doradca wyjaśni pomoże i wszystko załatwicie bez stresu jaki niestety dotyka mnie . Liczę ze Pani Magdalena poniesie konsekwencje swojej nieudolności