WadySam pomysł segregowania ludzi....
strona 31 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Elektryczna z działu kredek / 2022-01-04 16:01
Podobno ING chce od marca segregować ludzi łamiąc przy tym obowiazujace prawo w Polsce. Juz za sam pomysł mówię Wam a każdą "faszystowską" ofertę stanowcze NIE! -
-
~Sylwia / 2021-12-30 12:39
Pracownicy banku nie mają podstawowej wiedzy.Gdyby nie telefony na ich infolinię sprawa byłaby załatwiana godzinami.Ludzi trzeba szkolić a nie zatrudniać na potęgę. Tam nikt,nigdy nic nie wiem ZaletyBrakWadyBank Siedlce -
~Wojtek / 2021-12-29 15:18
To jest dramat. Widać nawet po opiniach. Zdecydowanie odradzam. Co tydzień jakieś prace serwisowe a aplikacja i tak nie działa. Wszystko robią pod górkę. Ja rezygnuję i przechodzę do innego banku. ZaletyBrak. -
~Wojtas / 2021-12-29 15:05
To jest dramat. Widać nawet po opiniach. Zdecydowanie odradzam. -
~Anna / 2021-12-28 12:02
Bank ING bezpodstawnie zamknal mi dwa konta poniewaz moj wspolwlasciciel dawno nie byl w banku i nie bylo aktualizacji danych. Mnie natomiast nie poinformowal, ze konto zostanie zamkniete, choc sa aktualne moje dane. Do dzis czekam na zwocenie mi pieniedzy z konka. W taki sposob bank postepuje z uczciwymi klientami. Czyli moze ukarac ciebie, i zabierze ci cala kwote bez twojej wiedzy. Jak mozna nazwac takie zachowanie banku? Pozostawiam to wam. Jestem zawiedzionym klientem tego banku. ZaletyBrakWadyBrak profesionalizmu -
~Sławek / 2021-12-27 06:13
No cóż - nie mam wiele doświadczeń w kontaktach z ING, ale te które były są wystarczające, aby trzymać się od nich z daleka. Zaistniała potrzeba otwarcia dodatkowego konta bankowego, więc kierując się dostępnością placówek i bankomatów (w mojej okolicy) wybrałem ofertę ING. Z powodu pandemi konto zakładałem przez aplikację na selfie. Weryfikacja przebiegała z małymi problemami, ale tłumaczyłem to sobie "małą inteligencją" sztucznej inteligencji (taki żart). Ważne, że się udało.Następny był telefon z ING, gdzie miła osoba upewniała się czy ja to ja i czy na pewno zakładam konto. Kiedy potwierdziłem dostałem e-maila z potwierdzeniem udanej rejestracji i zapewnieniem, że w przeciągu 2-3 dni skontaktuje się ze mną kurier, który dostarczy mi umowę do podpisania i kartę debetową. I to właściwie koniec mojej przygody z tym bankiem. Mija miesiąc od rejestracji, a kuriera nadal nie ma. Nie ma też żadnego kontaktu z ich strony, nawet nie napisali na e-maila czy nawet sms-a z wyjaśnieniem powodu lekceważącego potraktowania mnie. Myślę sobie: skontaktuję się z nimu i zażądam usunięcia moich danych z ich systemu. Kontakt z ING? - zapomnij człowieku o jakim kolwiek kontakcie jeżeli jesteś tylko aspirantem. Czy to na czacie czy na infolini musisz być pełnoprawnym klientem. W efekcie "poszedłem" do konkurencji, gdzie 15 minut po założeniu konta (też na selfie) mogłem wykonać pierwszy przelew zasilając nowo otwarte konto zacną kwotą. ZaletyNie znam.WadyJeżeli z jakiegoś powodu zostaniesz potraktowany jako nie godny bycia klientem tego banku zapomnij o tym, ża poznasz powody tej decyzji. Zapomnij o tym, że możesz zażądać usunięcia swoich danych (wrażliwych) z systemu. -
~Zlekceważony / 2021-12-24 13:49
Call center mianowicie dział hipotek to totalne...
...dno , zacofanie , nieumiejętność obsługi klienta , ktoś podpisany „ starszy specjalista „ nic sobą nie reprezentuje , nie interesuje się klientem ma na wszystko czas nie licząc się ze komus zależy , ignorowanie telefonów i maili , doradca nigdy nie ma czasu nie wiem co robi przez 8 h w pracy skoro nie ma czasu na obsługę swojego klienta , przez olewanie doradcy 4 razy wniosek tracił ważność zamiast załatwić kredy w obiecanym terminie wszysstko trwa już 3 msc . Doradca nie umie wyjaśnić co należy wpisać i jak wypisać dokumenty . Po tygodniu łaskawie pisze maila ze coś jest złe i tak wkolko . Obsługa klienta jest na tragicznym poziomie , call center Katowice sokolska - omijajcie szerokim łukiem , lepiej umówić się do oddziału gdzie doradca wyjaśni pomoże i wszystko załatwicie bez stresu jaki niestety dotyka mnie . Liczę ze Pani Magdalena poniesie konsekwencje swojej nieudolnościZaletyŻadnychWadyPracownicy i obsługa klienta żałosna -
~były klient / 2021-12-22 12:44
Zlikwidowano moje konto firmowe (na którym były pieniądze) z dnia na dzień! Pracownicy rozkładają ręce i nie potrafią mi odpowiedzieć dlaczego. Żadnych powiadomień, listów NIC. Czekam na przelewy, sama nie mogę ich zrobić, nikt nie potrafi pomóc. Dodam, że usunięte konto już nigdy nie powróci. Żeby było śmieszniej numer konta został podany na akcie notarialnym przy sprzedaży mieszkania! Przez pomyłkę ING jestem zmuszona sporządzać aneks do aktu aby podać nowe konto (na pewno nie ING), co kosztuje i trwa, nie wspominając o reszcie zamieszania i odkręcania.
Sprawy na pewno nie zostawię, jest to nie do pomyślenia jak można tak traktować klientów.
ku przestrodze NIE ZAKŁADAJCIE TAM FIRMOWEGO KONTA.Wadywyobraźcie sobie, że czekacie na przelew sprawdzacie konto a tam nie ma konta...
jest dużo banków, nie wybierajcie ING -
-
~Wojt. / 2021-12-22 11:43
Nie moge wypłacić z kont walutowych gotówki (nie ma kasy ani bankomatu w moim mieście) tragedia -
~leonardo12 / 2021-12-21 19:15
Niemiła pani z kiosku ING, poza tym ogólnie 1/5, kappa -
~Andrzej / 2021-12-21 11:01
Najgorszy bank ogólnie ma w nim kredyty spłacam chciałem tylko 1000 zł centrala dała mi propozycje asystent się nie zgodził. Jak tylko spłacę odchodzęzctegovzakłamanego banku. Nadmieniam ze mam stała pracę od 8 lat na czas nieokreślony, spłacam pożyczki gdy chce wziąść kredyt centralnie się zgadzają a na drugi dzień odmowa... ZaletyZadnychWadyNie daje kredytów -
~Blik / 2021-12-18 16:56
Brak zasięgu odrzuca transakcję...lipa totalna .
Na infolini odsyłają do banku w banku na infolinię i tak w kółko. Terminale były wymieniane juz z 15 razy cały czas coś,albo bateria albo zasięg albo jakieś inne uszkodzenia przestarzałego sprzętu...nie polecam!!!ZaletyBlikWadyWyżej -
~Rafał / 2021-12-15 12:34
Infolinia i obsługa online to jakiś dramat! Rozłączają się bo brak konsultantów. Nie mogę zaktualizować dowodu przez błąd w systemie. -
~szyszunia / 2021-12-14 15:06
Beznadzieja :)
Aplikacja się zacinała, a teraz w ogóle nie da się zalogować. Jakieś zmiany niewiadomo po co. -
~Piotr / 2021-12-12 17:04
Gotówki w kasach podjac ani wpłacić nie mozna..bo wiekszosc placówek bezgotowkowa.
Bankomaty/wplatomaty..działają tak ze: prawie przed kazdym weekendem albo brak papieru do wydruku lub uszkodzona wplata/wyplata i tak na zmiane.
Mialo byc prosciej a jakis racjonalizator wyskokształcony z ing przy wplatach dodał kolejny ptoces: deklarowana kwota wplaty! Tak wiec stoisz, zabierasz czas innym a ty naciskasz 7x przycisk dalej!
Czemu to ma służyć???!!
Kazdy wie ile wplaca a nie wpycha kase bez sensu.
No a ta reklama 1% na 3 mies..to wieksze prawdopodobieństwo wygrac w lotto lub znalezc kase na ulicy.
Ogolnie coraz gorszy bank. -
~kristofer / 2021-12-10 14:14
świat to widział posiadam konto w Euro ale nie mogę bezpłatnie wpłacić gotówki do banku , wcześniej mozna było 1 raz na miesiąc bezplatnie , mam tez konto w PKO i tam nie ma problemu ile razy potrzeba wplacam czy to złotówki czy EURO Zaletyzaczyna brakować zaletWadypłatne wplacanie pieniedzy EURO -
-
~Marina / 2021-12-09 23:18
Odradzam ING jako bank.W sierpniu zostałam oskarżona za 'terroryzm' przez ten 'cudo-bank' z tego powodu,że wysyłam rodzinie przelewy do Rosji.Musiałam pisać duże oświadczenie dlaczego i komu wysyłam moje własny środki.Trzba było już wtedy zmeniać bank(nwm czemu to nie zrobiłam).
Tydzień temu zablokowali mi konto.Bez powodu. Po prostu chcę zapłacić za mieszkanie-nie można,bo k____ ING blokuje środki.Okej,zgłosiłam to. Teraz już tydzień nie mam dostępu do swoich środków,nie mogę zapłacić za mieszkanie,a od pracowników słysze:procedura trwa 14 dni.Jakie 14 dni? Oni oderwane są od rzeczywistości i nie są w stanie nic zrozumieć, bo to banda d""""".
Wybierzcie inny bank,szczególnie jeśli chcecie uniknąć traktowanie nacjonalistycznego i diskryminacyjnego.Zalety----------------------------WadyDużo -
~Renata / 2021-12-08 21:59
Słabo.System bezpieczeństwa kiepski.Dalam się naciągnąć na link z vinded i z konta wyprowadzili mi parę tysięcy .Trzeba go zmienić. WadyBrak kasy w banku -
~Wlad / 2021-12-08 15:08
Bank mocno się zepsuł. Zamiast pomagać działa pod górkę klientam!!! Aplikacja też się zepsuła. Czyli wszystkie zalety transformowani są w wady!!! ZaletyNie zostałoWadyOpłaty, tłumaczenie się odnośnie działalności, brak pomocy i współpracy -
~ML / 2021-12-04 21:16
ie polecam nikomu tego banku. W dzisiejszym świecie, gdy istnieje wybór Każdy, kto świadczy usługi powinien cenić klienta, a nie stwarzać problemy. W banku nikt nie chce ponosić odpowiedzialności za swoje błędy, nikt nie chce rozwiązywać problemów który zrobił Bank. O czym rozmawiać-w banku nie ma Z kim rozmawiać.
strona 31 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »