Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2023-06-12 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten zasrany bank wprowadzil takie zabezpieczenia że żeby się zalogowac na swoim koncie muszę za każdym razem pisać kod otrzymany sms-em. Wylączyli całkowicie kontakt z obsługą klienta. Te szmaciarzemaja to wgłebokim poszanowaniu podobnie jak i klientow. Czat niedziała. Zrobił się z tego banku jeden wielki syf
    WadyW 90% się pogorszył
  • ~Kuba / 2024-07-16 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest wiarygodna intytucja.
    Pozwoli na wyciek danych tysięcy klientów.
    Uwaga na mogą narzeczoną ktoś próbował wziąć kredyt i dzwonił z numeru telefonu ING, czyli na telefon też dopuścili żeby im zhakowali.... Wstyd i hańba
    ZaletyŻadne
    WadyJak w opisie
  • ~Leo / 2022-11-07 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem karty z błędem na infolinii oznajmiono że muszę czekać na nowe karty 2 tygodnie.zenujace
  • ~leonardo12 / 2021-12-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiła pani z kiosku ING, poza tym ogólnie 1/5, kappa
  • ~Lepiej nie mówić / 2022-08-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nid polecam banku. Obsługa klienta pomaga w oszustwach. Nie polecam banku nikomu w żadnym przypadku
  • ~Leszek / 2023-08-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od lat, ale coraz to nowe "innowacje" sprawiają że postrzegam ich jako podrzędny bank. Zaczęło się od likwidacji kasy w Oddziale- jeśli nie mogę kompleksowo korzystać z osobistego kontaktu to po co takie pseudo Placówki? Kolejny zonk to inwigilacja w transakcje i bezpodstawne oskarżenia o podejrzenie prania pieniędzy:( A teraz od 12.08.23 - likwidują możliwość logowania do PUE ZUS. Chyba mocno poszli w reklamę i gaże dla Pana Marka, że zaczynają ciąć koszty gdzie nie powinni. To jest dla mnie motywacja, żeby na takich śmieciarzy nie tracić czasu i pieniędzy. Niczym się nie wyróżniają co motywowałoby do pozostania w tym banku
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Leszek / 2023-09-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE
    Bank ING Polska oddzial Białystok ul. Branickiego 17 zgubił 220 tyś $ !!!
    21.09 zleciłem ekspresowy przelew walutowy na ww kwotę do Santander Bank Polska - miał być w ciągu godziny (Taką informację przekazała pracownica banku). Do dnia dzisiejszego tj. 28.09 nie dotarł. Pracownicy ING od 6 dni nie są w stanie odpowiedzieć co stało się z pieniędzmi. Pani Dyrektor placówki udała się na L4.
    DRAMAT
  • ~Leszek Talar / 2024-02-12 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno kompletne. Oferta jest kompletnie niekonkurencyjna wobec innych banków więc poszli w oszukiwanie słabiej się orientujących klientów... Coraz bardziej skomplikowane warunki oferty, gmatwanie zarówno strony internetowej jak i aplikacji, ukrywanie rzeczywistego oprocentowania, wprowadzające w błąd celowo regulaminy tak napisane żeby na końcu wskazać że wina klienta bo na 27 stronie regulaminu drobnym druczkiem nie doczytał.
    ZaletyBrak... poważnie! Nie ma ten bank żadnym absolutnie zalet
    WadyTen bank to kpina z klienta. Nie polecam z nim mieć czegokolwiek wspólnego.
  • ~li-na / 2020-11-17 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejny bank,obsługa marna, a konsultanci bez pojęcia, nie można dodać pełnomocnika do konta walutowego przez internet mimo, że jest on klientem banku, należy się udać do oddziału!! w dobie pandemii!! to są ułatwienia dla klienta.Bank nie prowadzi konta we frankach, pomieszczane banku nieprzyjazne, małe, a wejście jak kiosku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Lidia / 2022-01-19 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszywy link do aplikacji vinted. Na nim możliwość zalogowania do mojego konta. Zostałam okradziona. Hakerzy daleko przed wami. Oczywiście zmieniam bank.
  • ~Lila / 2023-11-30 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina ! Ten asystent nie reaguje na polecenia , brak możliwości telefonicznego kontaktu z pracownikiem banku , rok temu rezygnowałam z konta okazuje się że konto nadal istnieje i cały czas są naliczane opłaty za konto i kartę , asystent rozłącza przy haśle rezygnacja , cholerni naciągacze nic więcej
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z pracownikiem
    Asystent nie reaguje na polecenia
    Brak obługi telefonicznej
  • ~Lilian / 2024-06-16 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna i niezliczona ilość mułu,













    -niezliczona ilość mułu.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Lilina / 2024-06-21 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    "Dno dna i niezliczona ilość mułu," to jeszcze nic nie wiesz !

    Trzymanie rachunku w tym banku to jak wyjść na ulice z torbą zapraszanie bronili aby wzięli ile tylko chcą, tak działa ten pseudo bank. Umowy, zabezpieczenie dla nich nic nie znaczą, liczą się tylko ciemne szemrane interesy z ciemnymi typami, tzn każdy brynol jak tylko odpowiednio dożo zapłaci może wyciągnąć z twojego rachunku dowolną kwotę bez autoryzacji.
    Co ciekawe zgłoszenie tego faktu na: policję, do prokuratury, do nadzoru finansowego nie powoduje wszczęcia postępowania z urzędu. Ktoś beże dużą kasę aby ich chronić.
    ZaletyDobra reklama
    WadyOszuści zawsze starają się dobrze wypaść w reklamach
  • ~Lilla / 2020-05-05 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Mam 16 lat doswiadczenia z tym bankiem .Radze omijac szerokim lukiem. Zwłaszcza firmy, które licza na jakies wsparcie
    lub kredyt obrotowy. Szkoda czasu. Nie polecam.

    WadyOMIJAC
  • ~Lissa / 2023-09-23 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    If you by any chance foreigner, never, just never look at ING Bank Śląski. Everything fine and peachy while you have your residence documents intact, but as soon as you have delay to provide ING updated documents due to the different circumstances which out of your control, you becoming outcast for ING Bank Śląski and get “nice”experience to feel yourself 3rd grade human been by communicating with bank. I feel sorry what I wasted 8 years by been client of this bank.
    ZaletyNo advantages
    WadyING bank not welcome for foreigners
  • ~lunia / 2025-07-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyliśmy konto dziecku i w placówce ING Katowice SILESIA została przedstawiona nam oferta że jeśli zamówimy kartę oraz na dzień 28.06.2025 zostanie przelana kwota 200 zł. z konta rodzica to otrzyma bonus w kwocie 200zł. Po czym po rozmowie z konsultantem w dniu 02.07.2025r. dowiedzieliśmy się że pieniądze miały być przelane na dzień 16.06.2025.
    Dziecko czuje się oszukane ponieważ było razem z nami w banku.
    NIE POLECAM
  • ~Luśka / 2022-01-24 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wprowadza haniebną segregacjię sanitarną pracowników- nie chce z taką instytucją mieć nic wspólnego jako klient teraz i przyszłości. Mam nadzieję że pracownicy nie dadzą sobą pomiatać.
    ZaletyBrak
    WadySegregacja
  • ~Łukasz / 2021-11-05 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno blik wiecznie nie działa i są problemy
  • ~Łukasz / 2022-01-22 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Segregacja sanitarna. Nie chcą żeby trzymać u nich pieniądze to nikt się nie będzie prosił.
    WadyStop segregacji sanitarnej!
  • ~Łukasz / 2022-01-27 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, pracownicy wprowadzają w błąd w zakresie usług i terminu ich realizacji, instytucja ogólnie niepoważna.
    Wadywprowadzanie w błąd, niska jakość usług
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1093
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169