Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2022-02-15 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    26.01 zgłosiłem reklamacje za nieprawidłowo pobraną prowizję od nieodebranych awizowanych środków w euro, $ i PLN. Pobrano 50 $ 50 euro i 50 PLN. Jak się okazało należne prowizje to równowartość 50 PLN w euro i $. W tym samym dniu po telefonicznej interwencji bank zwrócił 50 $ i 50 euro oraz pobrał należne prowizje czyli równowartość 50 PLN w $ i euro
    W dniu 15.02.2022 otrzymałem info że bank ponownie ( DRUGI RAZ ) przelał na moje konto 50$, 50euro i 50 PLN.
    W rzeczywistości przelał 50$ , 50 euro natomiast nie przelał 50 PLN.
    W mojej ocenie to albo brak kompetencji pracowników banku albo ich nonszalancja. Rozumiem że przelewają pieniądze banku ale gdzieś powinna być odpowiedzialność za decyzja.
    Ciekaw jestem czy akcjonariusze barku byli by zadowoleni że rozdaje się pieniądze banku.
    Zaletybrak
    Wadyco tu pisać brak profesjonalizmu
  • ~Marianna / 2022-02-14 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne przetrzymywanie przelewów przychodzących, które powinny być zaksięgowanie 3 sesją a są księgowane następnego dnia.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~Stefan / 2022-02-12 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma żadnej ciekawej oferty, słaby serwis kredytowy, na zaksięgowanie nadpłaty czeka się dwa dni, oszukańcze oprocentowanie OKA - jakieś dziwne promocje i podają oprocentowanie, ktore po chwili schodzi do 0,05% i jest tylko na małą kwotę, nie jest jasne dlaczego i jak je uzyskać. Kiedyś ten bank nie miał "gwiazdek" dzisiaj to jawne nadużycie.
  • ~KLIENT / 2022-02-04 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Awizowałem gotówkę do odbioru, $ i eur. Niestety nie mogłem ich odebrać Bank potrącił sobie prowizję za nie odebrane środki w wysokości 50 euro i 50 $. Gdy zadzwoniłem na infolinię to pani poinformowała mnie że jest to zgodne z tabela opłat. Jak się okazała w tabeli opłat jest obciążenie za brak odbioru gotówki ale wynosi ono równowartość 50 PLN w $ czy euro. Bank zamiast potrącić 100 PLN zabrała koło 500 PLN.
    ZŁLODZIEJSTWO
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Łukasz / 2022-02-04 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz ten bank pobrał prowizję z mojego konta za wypłatę z bankomatu. Była to pierwsza wypłata i ona jest DARMOWA. PROSZĘ sprawdzać swoją historię, ciekawe ilu ludzi takiego szczegółu nie dopatrzylo i prowizję bezpodstawnie pobrali! Oszuści.
    ZaletyBrak
  • ~Marina / 2022-02-02 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzi które pracują we Wrocławiu w Pasażu nie maja żadnej kompetencji w swojej pracy . Kwalifikacji zero .
    Przeżyłam szok
    ZaletyBrak śliw
    Wady Na całego
  • ~Konrad / 2022-02-01 09:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Niskie oceny tego banku to nie przypadek. Gdyby nie fakt, że automatyzacja dla mojej firmy współpracuje tylko z bankiem ING, pierwsze co bym zrobił to zamknął konto i zapomniał, że kiedykolwiek byłem ich klientem. Poziom komplikacji na każdym kroku jest niewyobrażalny. Pracownicy wprowadzają w błąd nie przekazując ważnych informacji o wysokości opłat i prowizji lub co gorsza - przekazując błędne! Na koniec miesiąca przychodzi opłata 500zł za wypłatę gotówki, która wg pracownika miała kosztować jakieś śmieszne 10zł. Niczego nie da się załatwić od ręki, usługi są drogie, interfejs nieprzyjazny. Szczerze odradzam i proponuję absolutnie nie korzystać z usług ING!
    WadyAbsurdalne komplikacje przy załatwieniu każdej sprawy, wprowadzanie w błąd przez pracowników
  • ~Klientka / 2022-01-31 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym "banku" za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by zapłacić. Przy płatności jednak transakcja jest odrzucana, raz drugi trzeci. Przelewacie więc na szybko, już w sporym stresie, pieniądze do swojego drugiego banku. Przelew zatwierdzony okazuje się przelewem widmo- po prostu jakby NIGDY nie był wykonany.. Naciągając cudem zaufanie pracownika stacji lecisz do bankomatu- transakcja odrzucona. Logujesz się do banku kolejny raz- nic się nie zmienia, saldo ok ale brak jakikolwiek ruchów. Dzwonienie na infolinię, po kilkunastu minutach oczekiwania czujesz się już całkiem bezsilnie. Nadal absolutnie żadnego komunikatu ze strony"banku"... Cały weekend czat nie działa, więc dzwonisz płacąc kupę kasy za niezrealizowane połączenia. W weekend musisz wytłumaczyć rodzinie, by zbyt dużo nikt nie jadł bo nie możesz zrobić żadnych zakupów. nadchodzi jednak oczekiwany dzień roboczy i udaje się porozmawiać z konsultantem na czacie- rozwiązanie sprawy? Odpowiedz, że konto zostało zablokowane. Dlaczego?? Tego niestety nie jest w stanie dla ciebie sprawdzić ale chętnie napisze zgłoszenie. Bank ma ci odpowiedzieć w przeciągu MIESIĄCA!!! Do tego czasu (conajmniej) zarówno bieżące saldo jak i wszystkie wpływy są ZABLOKOWANE!!! Zero jakiegokolwiek komunikatu z "banku"!!! Może ktoś z ING ma jakąś wskazówkę, jak wytłumaczyć dzieciakom że na obiad poczekają (conajmniej) miesiąc??? Czy to jest standardowe traktowanie klientów??? Mam nadzieję na jakiekolwiek wyjaśnienia a później dołożę wszelkich starań by nie mieć już z nimi już nic wspólnego. I zawzięcie będę przestrzegać przed nimi tyle osób ile tylko zdołam. To kpina, BANDYCI!!
    ZaletyBrak
    WadyNiszczenie życia klientom, złodziejstwo
  • ~Alalal / 2022-01-29 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalne podejście do klienta i bardzo miła obsługa. Polecam.
  • ~Robert / 2022-01-28 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekam na otwarcie rachunku dla spółki. Wczoraj infolinia potwierdziła, że wszystko jest ok na dniach będzie otwarty. Dzisiaj odmowa otwarcia rachunku bez podania przyczyny. Paranoja.
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
  • ~Łukasz / 2022-01-27 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, pracownicy wprowadzają w błąd w zakresie usług i terminu ich realizacji, instytucja ogólnie niepoważna.
    Wadywprowadzanie w błąd, niska jakość usług
  • ~Lizzi / 2022-01-26 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Czytając opinie i informacje ze bank postanowił segregować ludzi zrezygnowałam z otwarcia kont w tym banku. Niestety nie dam rasistom zarabiać na mojej ciężkiej pracy.Czasem warto przeczytać opinie innych ,przed podjęciem własnej decyzji.
    ZaletyW tym momencie nie widzę żadnych zalet.
    WadySEGREGACJA!!! To znaczy że nie potrzebują klientow????
  • ~kiki / 2022-01-25 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    ING kiedyś było bardzo dobrym bankiem ale z biegiem czasu niestety ...tragedia . zostałam okradziona przez ich bank , złamali ich zabezpieczenia i oskarżyli mnie ze ja jestem winna i sama sobie okradłam wszystkie oszczędności ... Nie polecam tego banku chyba że ktoś lubi byc oczerniany i okradany
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Luśka / 2022-01-24 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wprowadza haniebną segregacjię sanitarną pracowników- nie chce z taką instytucją mieć nic wspólnego jako klient teraz i przyszłości. Mam nadzieję że pracownicy nie dadzą sobą pomiatać.
    ZaletyBrak
    WadySegregacja
  • ~Bart / 2022-01-23 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylem klientem banku ING 10lat. Mieszkam na stale za granica. Bank skasowal mi konto ze wszystkimi oszczednosciami pod pozorem nieuzupelnienia danych osobowych. Podobno informacje o likwidacji mojego konta ze wszystkimi pieniedzmi wyslali listem zwyklym, ktorego nigdy nie dostalem. Zamiescili rowniez 2 wiadomosci na koncie internetowym bankowym abym uzupelnil dane ale nic nie pisali o likwidacji konta. Logowalem sie na to konto rzadko bo to bylo oszczednosciowe i nie mialem sposobnosci przeczytac wiadomosci. Osoba, ktora miala upowaznienie do konta stracila je z chwila jego likwidacji. Nie moge przyjechac do Polski z powodu restrykcji covidowych a mialem bardzo wazne platnosci do wykonania. Nie moge wybrac pieniedzy ani przelac na inne konto nie bedac w kraju. Zlozylem skarge w ING ale nikt sie do mnie nie odezwal. Na infolinii obwiniaja mnie za usuniecie konta i nie moga mi pomoc. Nie zycze nikomu tego co mnie spotkalo i takiego traktowania klienta. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    WadyMnostwo.
  • ~Andrzej / 2022-01-23 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    P tym jak się dowiedziałem na czacie ing o segregacji sanitarnej - bramki koów QR w niektórych strefach na razie, zdecydowałem o likwidacji kont. Nie che mieć z takimi ludźmi do czynienia.
    Wadysegregacja satnitarna
  • ~Łukasz / 2022-01-22 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Segregacja sanitarna. Nie chcą żeby trzymać u nich pieniądze to nikt się nie będzie prosił.
    WadyStop segregacji sanitarnej!
  • ~Ankte / 2022-01-22 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    #stopsegregacjisanitarnej
    #stopsegregacjisanitarnej
    #stopsegregacjisanitarnej
    #stopsegregacjisanitarnej
  • ~Lidia / 2022-01-19 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszywy link do aplikacji vinted. Na nim możliwość zalogowania do mojego konta. Zostałam okradziona. Hakerzy daleko przed wami. Oczywiście zmieniam bank.
  • ~Użytkownik banku / 2022-01-18 12:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Posiadam konto w tym banku już kilka lat. Oferty są dobre. W razie konieczności skorzystania pomocy na infolini lub w placówce zawsze trafiłam na miły personel oraz wykwalifikowany
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985