strona 30 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Jola / 2022-02-22 18:11
Dziekuje bardzo Panu Tomaszowi za fachowe doradztwo,cierpliwość i zaangażowanie.Sumiennie podchodzi do spraw i do klienta. -
-
~Sfrustrowany klient / 2022-02-20 12:31
Bank postanowił przeprowadzić kontrolę finansową mojej firmy - w porządku. Nie rozumiem jednak dlaczego żądane jest ode mnie udostępnienie nie tylko danych finansowych firmy, ale również danych dotyczących prywatnych kont, mojej rodziny, ich majątku itd. Biorąc pod uwagę że posiadam kredyt w Banku Śląskim dotyczący właśnie mojej firmy, nie rozumiem skąd nagle chęć posiadania dosłownie WSZYSTKICH informacji z przysłowiowym numerem buta włącznie. Jestem klientem ING Banku Śląskiego 20 lat! Po odmowie udostępnienia przeze mnie danych, bank zablokował wszystkie karty kredytowe oraz zabrał pieniądze z uruchomionej dodatkowej linii kredytowej. Dodatkowo w dniu zabrania pieniędzy pobrali prowizję w wysokości 5 tysięcy złotych za wspomnianą linie kredytową, której de facto nie udzielili na kolejny rok. Przez telefon rozmowa z konsultantami w opryskliwym, chamskim i pretensjonalnym tonie. Tak oto instytucja ING traktuje stałych klientów. Zabierajcie sobie co Wasze i żegnam - przechodzę do konkurencji. Poziom traktowania ludzi marginalny. Odradzam mocno korzystanie z ich usług WadyObsługa chamska, nieuprzejma, pretensjonalna. Marginalne traktowanie swoich klientów. -
~Star / 2022-02-19 18:13
Nie mogłam wypłacić pieniędzy z bankomatu przy oddziale(Sosnowiec Pekin)więc decyduję się wejść do banku i wypłacić gotówkę ale zatrzymuje mnie facet i mówi że nie wypłacają nie odpowiada na pytanie Dlaczego? Jaka podstawa prawna? i zamyka drzwi.Chciałam tylko 500 zł.
Obok w Biedronce jest bankomat też darmowy ale nie drukuje potwierdzeń wypłaty.ZaletyBrak. Żadnej negocjacji warunków umowy nawet z centrali.WadyMierna obsługa. -
~Ryszard / 2022-02-17 05:35
Dotyczy placówki Gdańsk.
Przy zakładaniu konta było dobrze, ale już przy korzystaniu problem. Jako osoba niepełnosprawna zostałem wręcz wyśmiany iż nie mogę sobie poradzić tam na miejscu jak i telefonicznie. Paskudna obsługa.ZaletyZadneWadyWszystko na nie nawet gdy pani z obsługi telefonicznej prosiła o kontakt. -
~Joanna / 2022-02-16 21:06
Zamknięcie placówek spowodowało ze już dwa razy musiałam jechać ponad 70 km żeby załatwić sprawy ponieważ nie dało się przez internet czy telefon. Odradzam ten bank. ZaletyBrakWadyDuzo -
~Michał / 2022-02-15 21:05
26.01 zgłosiłem reklamacje za nieprawidłowo pobraną prowizję od nieodebranych awizowanych środków w euro, $ i PLN. Pobrano 50 $ 50 euro i 50 PLN. Jak się okazało należne prowizje to równowartość 50 PLN w euro i $. W tym samym dniu po telefonicznej interwencji bank zwrócił 50 $ i 50 euro oraz pobrał należne prowizje czyli równowartość 50 PLN w $ i euro
W dniu 15.02.2022 otrzymałem info że bank ponownie ( DRUGI RAZ ) przelał na moje konto 50$, 50euro i 50 PLN.
W rzeczywistości przelał 50$ , 50 euro natomiast nie przelał 50 PLN.
W mojej ocenie to albo brak kompetencji pracowników banku albo ich nonszalancja. Rozumiem że przelewają pieniądze banku ale gdzieś powinna być odpowiedzialność za decyzja.
Ciekaw jestem czy akcjonariusze barku byli by zadowoleni że rozdaje się pieniądze banku.ZaletybrakWadyco tu pisać brak profesjonalizmu -
~Marianna / 2022-02-14 17:50
Notoryczne przetrzymywanie przelewów przychodzących, które powinny być zaksięgowanie 3 sesją a są księgowane następnego dnia. ZaletyBrakWadyJ.w. -
~Stefan / 2022-02-12 08:34
Nie ma żadnej ciekawej oferty, słaby serwis kredytowy, na zaksięgowanie nadpłaty czeka się dwa dni, oszukańcze oprocentowanie OKA - jakieś dziwne promocje i podają oprocentowanie, ktore po chwili schodzi do 0,05% i jest tylko na małą kwotę, nie jest jasne dlaczego i jak je uzyskać. Kiedyś ten bank nie miał "gwiazdek" dzisiaj to jawne nadużycie. -
-
~KLIENT / 2022-02-04 18:16
Awizowałem gotówkę do odbioru, $ i eur. Niestety nie mogłem ich odebrać Bank potrącił sobie prowizję za nie odebrane środki w wysokości 50 euro i 50 $. Gdy zadzwoniłem na infolinię to pani poinformowała mnie że jest to zgodne z tabela opłat. Jak się okazała w tabeli opłat jest obciążenie za brak odbioru gotówki ale wynosi ono równowartość 50 PLN w $ czy euro. Bank zamiast potrącić 100 PLN zabrała koło 500 PLN.
ZŁLODZIEJSTWOZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Łukasz / 2022-02-04 11:28
Drugi raz ten bank pobrał prowizję z mojego konta za wypłatę z bankomatu. Była to pierwsza wypłata i ona jest DARMOWA. PROSZĘ sprawdzać swoją historię, ciekawe ilu ludzi takiego szczegółu nie dopatrzylo i prowizję bezpodstawnie pobrali! Oszuści. ZaletyBrak -
~Marina / 2022-02-02 19:41
Ludzi które pracują we Wrocławiu w Pasażu nie maja żadnej kompetencji w swojej pracy . Kwalifikacji zero .
Przeżyłam szokZaletyBrak śliwWady Na całego -
~Konrad / 2022-02-01 09:15
Niskie oceny tego banku to nie przypadek. Gdyby nie fakt, że automatyzacja dla mojej firmy współpracuje tylko z bankiem ING, pierwsze co bym zrobił to zamknął konto i zapomniał, że kiedykolwiek byłem ich klientem. Poziom komplikacji na każdym kroku jest niewyobrażalny. Pracownicy wprowadzają w błąd nie przekazując ważnych informacji o wysokości opłat i prowizji lub co gorsza - przekazując błędne! Na koniec miesiąca przychodzi opłata 500zł za wypłatę gotówki, która wg pracownika miała kosztować jakieś śmieszne 10zł. Niczego nie da się załatwić od ręki, usługi są drogie, interfejs nieprzyjazny. Szczerze odradzam i proponuję absolutnie nie korzystać z usług ING! WadyAbsurdalne komplikacje przy załatwieniu każdej sprawy, wprowadzanie w błąd przez pracowników -
~Klientka / 2022-01-31 09:25
Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym "banku" za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by zapłacić. Przy płatności jednak transakcja jest odrzucana, raz drugi trzeci. Przelewacie więc na szybko, już w sporym stresie, pieniądze do swojego drugiego banku. Przelew zatwierdzony okazuje się przelewem widmo- po prostu jakby NIGDY nie był wykonany.. Naciągając cudem zaufanie pracownika stacji lecisz do bankomatu- transakcja odrzucona. Logujesz się do banku kolejny raz- nic się nie zmienia, saldo ok ale brak jakikolwiek ruchów. Dzwonienie na infolinię, po kilkunastu minutach oczekiwania czujesz się już całkiem bezsilnie. Nadal absolutnie żadnego komunikatu ze strony"banku"... Cały weekend czat nie działa, więc dzwonisz płacąc kupę kasy za niezrealizowane połączenia. W weekend musisz wytłumaczyć rodzinie, by zbyt dużo nikt nie jadł bo nie możesz zrobić żadnych zakupów. nadchodzi jednak oczekiwany dzień roboczy i udaje się porozmawiać z konsultantem na czacie- rozwiązanie sprawy? Odpowiedz, że konto zostało zablokowane. Dlaczego?? Tego niestety nie jest w stanie dla ciebie sprawdzić ale chętnie napisze zgłoszenie. Bank ma ci odpowiedzieć w przeciągu MIESIĄCA!!! Do tego czasu (conajmniej) zarówno bieżące saldo jak i wszystkie wpływy są ZABLOKOWANE!!! Zero jakiegokolwiek komunikatu z "banku"!!! Może ktoś z ING ma jakąś wskazówkę, jak wytłumaczyć dzieciakom że na obiad poczekają (conajmniej) miesiąc??? Czy to jest standardowe traktowanie klientów??? Mam nadzieję na jakiekolwiek wyjaśnienia a później dołożę wszelkich starań by nie mieć już z nimi już nic wspólnego. I zawzięcie będę przestrzegać przed nimi tyle osób ile tylko zdołam. To kpina, BANDYCI!! ZaletyBrakWadyNiszczenie życia klientom, złodziejstwo -
~Alalal / 2022-01-29 21:12
Profesjonalne podejście do klienta i bardzo miła obsługa. Polecam. -
~Robert / 2022-01-28 14:23
Tydzień czekam na otwarcie rachunku dla spółki. Wczoraj infolinia potwierdziła, że wszystko jest ok na dniach będzie otwarty. Dzisiaj odmowa otwarcia rachunku bez podania przyczyny. Paranoja. ZaletyŻadnychWadyOszuści -
~Łukasz / 2022-01-27 11:19
Zdecydowanie nie polecam, pracownicy wprowadzają w błąd w zakresie usług i terminu ich realizacji, instytucja ogólnie niepoważna. Wadywprowadzanie w błąd, niska jakość usług -
-
~Lizzi / 2022-01-26 09:36
Czytając opinie i informacje ze bank postanowił segregować ludzi zrezygnowałam z otwarcia kont w tym banku. Niestety nie dam rasistom zarabiać na mojej ciężkiej pracy.Czasem warto przeczytać opinie innych ,przed podjęciem własnej decyzji. ZaletyW tym momencie nie widzę żadnych zalet.WadySEGREGACJA!!! To znaczy że nie potrzebują klientow???? -
~kiki / 2022-01-25 13:51
ING kiedyś było bardzo dobrym bankiem ale z biegiem czasu niestety ...tragedia . zostałam okradziona przez ich bank , złamali ich zabezpieczenia i oskarżyli mnie ze ja jestem winna i sama sobie okradłam wszystkie oszczędności ... Nie polecam tego banku chyba że ktoś lubi byc oczerniany i okradany ZaletybrakWadysame wady -
~Luśka / 2022-01-24 19:43
Bank wprowadza haniebną segregacjię sanitarną pracowników- nie chce z taką instytucją mieć nic wspólnego jako klient teraz i przyszłości. Mam nadzieję że pracownicy nie dadzą sobą pomiatać. ZaletyBrakWadySegregacja -
~Bart / 2022-01-23 23:59
Bylem klientem banku ING 10lat. Mieszkam na stale za granica. Bank skasowal mi konto ze wszystkimi oszczednosciami pod pozorem nieuzupelnienia danych osobowych. Podobno informacje o likwidacji mojego konta ze wszystkimi pieniedzmi wyslali listem zwyklym, ktorego nigdy nie dostalem. Zamiescili rowniez 2 wiadomosci na koncie internetowym bankowym abym uzupelnil dane ale nic nie pisali o likwidacji konta. Logowalem sie na to konto rzadko bo to bylo oszczednosciowe i nie mialem sposobnosci przeczytac wiadomosci. Osoba, ktora miala upowaznienie do konta stracila je z chwila jego likwidacji. Nie moge przyjechac do Polski z powodu restrykcji covidowych a mialem bardzo wazne platnosci do wykonania. Nie moge wybrac pieniedzy ani przelac na inne konto nie bedac w kraju. Zlozylem skarge w ING ale nikt sie do mnie nie odezwal. Na infolinii obwiniaja mnie za usuniecie konta i nie moga mi pomoc. Nie zycze nikomu tego co mnie spotkalo i takiego traktowania klienta. Pozdrawiam ZaletybrakWadyMnostwo.
strona 30 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »