Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysiek / 2020-02-10 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto online - aplikacja zawiesza się. Idę do oddziału, chcę TYLKO konto, bez żadnego debetu, kart kredytowych, czy nawet płatniczych. Samo konto.

    Uwaga - system weryfikuje moje dane 40 minut (!). Zażenowana pracownica przeprasza mnie wielokrotnie i mówi, że to "takie dziwne procedury". Sama nie rozumie dlaczego system weryfikuje mnie i każe czekać tak długo, skoro chcę same konto.

    W końcu kończy mi się cierpliwość i rezygnuję. Pracownica mówi, że jej koleżanka z centrali co chwilę pisze do niej na Skype, że "jeszcze około 10 minut". Po trzecim razie sama pracownica wybuchnęła śmiechem i przepraszała mnie za niedopuszczalną niekompetencję firmy.

    Brawo zarząd ING!
    ZaletyŁadne logo
    WadyObsługa klienta. Wadliwa aplikacja mobilna.
  • ~krzysiek r. czeladź / 2021-06-23 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    starałem się o kredyt gotówkowy reklamowany na stronie banku, przy składaniu wniosku po połączeniu przychodów z kliku źródeł wyskakuje od tygodnia błąd systemowy. w każdej normalnej firmie informatycy tak długo by siedzieli w pracy aż błąd zostałby usunięty a u nich nie. Zastanawiam się czy dalej trzymać moje pieniądze w tym banku. szczerze odradzam, pomimo miłej obsługi
  • ~krzysztof / 2023-06-01 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam dostępu do konta bo ing jako jedyny bank żądał oświadczenia o źródle dochodów złożony dokument procedują 5 dzień mbank pariba i millenium tego nie oczekuje. Co jest z tym pomarańczowym ing ?
  • ~Krzysztof / 2023-07-04 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała rodzina ma konta w tym niekompetentnym Banku . Ludzie tam ( pracujący ) przebywający nie posiadają kompletnie żadnej wiedzy na temat terminali dla firm , gwarancji bankowych ( Tarnowo Podgórne ) i info linia . Nie będę się rozpisywał o problemach firmy z terminalem z ING ale jest to wstyd dla takiego banku . Nigdy już nie polecę ani nie powiem dobrego słowa o tej instytucji . Szkoda naszych nerwów i musimy jak najprędzej zakończyć tą farsę .
  • ~Krzysztof / 2024-06-24 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat pobrał pieniądze i nie ma ich na koncie bankodpowie na reklamacje za 3TYGODNIE za awarie ich gownianego sprzętu konsekwencje ponosi klijent s nie bank który powinien odpowiadać za swoj sprzettotalne chamstwo i dno
    ZaletyZadne
    WadyLiczne
  • ~Krzysztof P / 2024-01-02 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku.....wa jak mnie Wku....a ten bank. Dość że szukaja lewych pieniędzy i sponsoringu terroru to sami mnie terroryzuja, niech szukają zladzieji przy korycie na wiejskiej. Jeszcze wiecznie te SMS kody.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Kuba / 2021-05-25 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od ponad 11 lat. Bank był super – do czasu, aż czegoś od nich nie potrzebowałem. Podczas starania się o kredyt bank zablokował mi dosłownie wszystko... nie mogę skorzystać z produktów bankowych ani z profilu zaufanego (a prowadzę działalność gospodarczą). Powód? DECYZJA BIZNESOWA... Kilkanaście telefonów na infolinię, pisanie reklamacji (co ciekawe podczas składania reklamacji mamy do dyspozycji wyłącznie 140 znaków - HIT!), odwoływanie się i jedyne co usłyszałem to "nie możemy Panu przekazać więcej informacji, to nasza decyzja biznesowa". Świetnie traktują klienta po 10 latach...

    Zamykam to konto w cholerę i każdemu odradzam bank! Opiszę tą sytuację gdzie tylko się da, żeby ludzie dowiedzieli się jak ten bank traktuje ludzi... a w reklamach? "ING, liczą się ludzie" xDDD
    ZaletyFajna aplikacja Moje ING
    WadyTraktowanie klienta
    Zero informacji
    Chore decyzje biznesowe
  • ~Kuba / 2022-03-31 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat. Kontakt z tą firmą bo bankiem ciężko nazwać jest beznadziejny. Nawet nie da się napisać emaila bo tylko email albo chat w którym cały czas coś kogoś gdzieś przekierowuje i po miesiacu pytań dalej nic nie wiem
  • ~Kuba / 2022-03-31 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Okradli mi konto ,bank pod względem zabezpieczeń to porażka obwinia klienta że to ode mnie wyłudzono pieniądze. Te śmieszne "ubezpieczenie" po prostu go nie ma.Ludzie nie polecam ,z daleka od tego banku!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Kuba / 2023-05-06 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat infolinia niby 24/7 ale tylko automat.Czyli nie załatwiłem sprawy mimo to.
    ZaletyBrak
  • ~Kuba / 2023-06-12 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten zasrany bank wprowadzil takie zabezpieczenia że żeby się zalogowac na swoim koncie muszę za każdym razem pisać kod otrzymany sms-em. Wylączyli całkowicie kontakt z obsługą klienta. Te szmaciarzemaja to wgłebokim poszanowaniu podobnie jak i klientow. Czat niedziała. Zrobił się z tego banku jeden wielki syf
    WadyW 90% się pogorszył
  • ~Kuba / 2024-07-16 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest wiarygodna intytucja.
    Pozwoli na wyciek danych tysięcy klientów.
    Uwaga na mogą narzeczoną ktoś próbował wziąć kredyt i dzwonił z numeru telefonu ING, czyli na telefon też dopuścili żeby im zhakowali.... Wstyd i hańba
    ZaletyŻadne
    WadyJak w opisie
  • ~Leo / 2022-11-07 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem karty z błędem na infolinii oznajmiono że muszę czekać na nowe karty 2 tygodnie.zenujace
  • ~leonardo12 / 2021-12-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiła pani z kiosku ING, poza tym ogólnie 1/5, kappa
  • ~Lepiej nie mówić / 2022-08-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nid polecam banku. Obsługa klienta pomaga w oszustwach. Nie polecam banku nikomu w żadnym przypadku
  • ~Leszek / 2023-08-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od lat, ale coraz to nowe "innowacje" sprawiają że postrzegam ich jako podrzędny bank. Zaczęło się od likwidacji kasy w Oddziale- jeśli nie mogę kompleksowo korzystać z osobistego kontaktu to po co takie pseudo Placówki? Kolejny zonk to inwigilacja w transakcje i bezpodstawne oskarżenia o podejrzenie prania pieniędzy:( A teraz od 12.08.23 - likwidują możliwość logowania do PUE ZUS. Chyba mocno poszli w reklamę i gaże dla Pana Marka, że zaczynają ciąć koszty gdzie nie powinni. To jest dla mnie motywacja, żeby na takich śmieciarzy nie tracić czasu i pieniędzy. Niczym się nie wyróżniają co motywowałoby do pozostania w tym banku
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Leszek / 2023-09-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE
    Bank ING Polska oddzial Białystok ul. Branickiego 17 zgubił 220 tyś $ !!!
    21.09 zleciłem ekspresowy przelew walutowy na ww kwotę do Santander Bank Polska - miał być w ciągu godziny (Taką informację przekazała pracownica banku). Do dnia dzisiejszego tj. 28.09 nie dotarł. Pracownicy ING od 6 dni nie są w stanie odpowiedzieć co stało się z pieniędzmi. Pani Dyrektor placówki udała się na L4.
    DRAMAT
  • ~Leszek Talar / 2024-02-12 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno kompletne. Oferta jest kompletnie niekonkurencyjna wobec innych banków więc poszli w oszukiwanie słabiej się orientujących klientów... Coraz bardziej skomplikowane warunki oferty, gmatwanie zarówno strony internetowej jak i aplikacji, ukrywanie rzeczywistego oprocentowania, wprowadzające w błąd celowo regulaminy tak napisane żeby na końcu wskazać że wina klienta bo na 27 stronie regulaminu drobnym druczkiem nie doczytał.
    ZaletyBrak... poważnie! Nie ma ten bank żadnym absolutnie zalet
    WadyTen bank to kpina z klienta. Nie polecam z nim mieć czegokolwiek wspólnego.
  • ~li-na / 2020-11-17 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejny bank,obsługa marna, a konsultanci bez pojęcia, nie można dodać pełnomocnika do konta walutowego przez internet mimo, że jest on klientem banku, należy się udać do oddziału!! w dobie pandemii!! to są ułatwienia dla klienta.Bank nie prowadzi konta we frankach, pomieszczane banku nieprzyjazne, małe, a wejście jak kiosku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Lidia / 2022-01-19 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszywy link do aplikacji vinted. Na nim możliwość zalogowania do mojego konta. Zostałam okradziona. Hakerzy daleko przed wami. Oczywiście zmieniam bank.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985