strona 30 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2023-07-04 20:01
Cała rodzina ma konta w tym niekompetentnym Banku . Ludzie tam ( pracujący ) przebywający nie posiadają kompletnie żadnej wiedzy na temat terminali dla firm , gwarancji bankowych ( Tarnowo Podgórne ) i info linia . Nie będę się rozpisywał o problemach firmy z terminalem z ING ale jest to wstyd dla takiego banku . Nigdy już nie polecę ani nie powiem dobrego słowa o tej instytucji . Szkoda naszych nerwów i musimy jak najprędzej zakończyć tą farsę . -
-
~Krzysztof / 2024-06-24 23:33
Bankomat pobrał pieniądze i nie ma ich na koncie bankodpowie na reklamacje za 3TYGODNIE za awarie ich gownianego sprzętu konsekwencje ponosi klijent s nie bank który powinien odpowiadać za swoj sprzettotalne chamstwo i dno ZaletyZadneWadyLiczne -
~Krzysztof P / 2024-01-02 18:43
Ku.....wa jak mnie Wku....a ten bank. Dość że szukaja lewych pieniędzy i sponsoringu terroru to sami mnie terroryzuja, niech szukają zladzieji przy korycie na wiejskiej. Jeszcze wiecznie te SMS kody. ZaletyBrakWadySame -
~Kuba / 2021-05-25 10:50
Jestem klientem ING od ponad 11 lat. Bank był super – do czasu, aż czegoś od nich nie potrzebowałem. Podczas starania się o kredyt bank zablokował mi dosłownie wszystko... nie mogę skorzystać z produktów bankowych ani z profilu zaufanego (a prowadzę działalność gospodarczą). Powód? DECYZJA BIZNESOWA... Kilkanaście telefonów na infolinię, pisanie reklamacji (co ciekawe podczas składania reklamacji mamy do dyspozycji wyłącznie 140 znaków - HIT!), odwoływanie się i jedyne co usłyszałem to "nie możemy Panu przekazać więcej informacji, to nasza decyzja biznesowa". Świetnie traktują klienta po 10 latach...
Zamykam to konto w cholerę i każdemu odradzam bank! Opiszę tą sytuację gdzie tylko się da, żeby ludzie dowiedzieli się jak ten bank traktuje ludzi... a w reklamach? "ING, liczą się ludzie" xDDDZaletyFajna aplikacja Moje INGWadyTraktowanie klienta
Zero informacji
Chore decyzje biznesowe -
~Kuba / 2022-03-31 10:32
To jest jakiś dramat. Kontakt z tą firmą bo bankiem ciężko nazwać jest beznadziejny. Nawet nie da się napisać emaila bo tylko email albo chat w którym cały czas coś kogoś gdzieś przekierowuje i po miesiacu pytań dalej nic nie wiem -
~Kuba / 2022-03-31 16:41
Okradli mi konto ,bank pod względem zabezpieczeń to porażka obwinia klienta że to ode mnie wyłudzono pieniądze. Te śmieszne "ubezpieczenie" po prostu go nie ma.Ludzie nie polecam ,z daleka od tego banku!!!! ZaletyBrak -
~Kuba / 2023-05-06 22:27
Dramat infolinia niby 24/7 ale tylko automat.Czyli nie załatwiłem sprawy mimo to. ZaletyBrak -
~Kuba / 2023-06-12 19:19
Ten zasrany bank wprowadzil takie zabezpieczenia że żeby się zalogowac na swoim koncie muszę za każdym razem pisać kod otrzymany sms-em. Wylączyli całkowicie kontakt z obsługą klienta. Te szmaciarzemaja to wgłebokim poszanowaniu podobnie jak i klientow. Czat niedziała. Zrobił się z tego banku jeden wielki syf WadyW 90% się pogorszył -
-
~Kuba / 2024-07-16 21:21
To nie jest wiarygodna intytucja.
Pozwoli na wyciek danych tysięcy klientów.
Uwaga na mogą narzeczoną ktoś próbował wziąć kredyt i dzwonił z numeru telefonu ING, czyli na telefon też dopuścili żeby im zhakowali.... Wstyd i hańbaZaletyŻadneWadyJak w opisie -
~Leo / 2022-11-07 08:55
Dostałem karty z błędem na infolinii oznajmiono że muszę czekać na nowe karty 2 tygodnie.zenujace -
~leonardo12 / 2021-12-21 19:15
Niemiła pani z kiosku ING, poza tym ogólnie 1/5, kappa -
~Lepiej nie mówić / 2022-08-15 12:46
Nid polecam banku. Obsługa klienta pomaga w oszustwach. Nie polecam banku nikomu w żadnym przypadku -
~Leszek / 2023-08-02 17:07
Jestem klientem ING od lat, ale coraz to nowe "innowacje" sprawiają że postrzegam ich jako podrzędny bank. Zaczęło się od likwidacji kasy w Oddziale- jeśli nie mogę kompleksowo korzystać z osobistego kontaktu to po co takie pseudo Placówki? Kolejny zonk to inwigilacja w transakcje i bezpodstawne oskarżenia o podejrzenie prania pieniędzy:( A teraz od 12.08.23 - likwidują możliwość logowania do PUE ZUS. Chyba mocno poszli w reklamę i gaże dla Pana Marka, że zaczynają ciąć koszty gdzie nie powinni. To jest dla mnie motywacja, żeby na takich śmieciarzy nie tracić czasu i pieniędzy. Niczym się nie wyróżniają co motywowałoby do pozostania w tym banku ZaletyBrakWadyWszystko -
~Leszek / 2023-09-28 15:30
OSTRZEŻENIE
Bank ING Polska oddzial Białystok ul. Branickiego 17 zgubił 220 tyś $ !!!
21.09 zleciłem ekspresowy przelew walutowy na ww kwotę do Santander Bank Polska - miał być w ciągu godziny (Taką informację przekazała pracownica banku). Do dnia dzisiejszego tj. 28.09 nie dotarł. Pracownicy ING od 6 dni nie są w stanie odpowiedzieć co stało się z pieniędzmi. Pani Dyrektor placówki udała się na L4.
DRAMAT -
~Leszek Talar / 2024-02-12 15:09
Dno kompletne. Oferta jest kompletnie niekonkurencyjna wobec innych banków więc poszli w oszukiwanie słabiej się orientujących klientów... Coraz bardziej skomplikowane warunki oferty, gmatwanie zarówno strony internetowej jak i aplikacji, ukrywanie rzeczywistego oprocentowania, wprowadzające w błąd celowo regulaminy tak napisane żeby na końcu wskazać że wina klienta bo na 27 stronie regulaminu drobnym druczkiem nie doczytał. ZaletyBrak... poważnie! Nie ma ten bank żadnym absolutnie zaletWadyTen bank to kpina z klienta. Nie polecam z nim mieć czegokolwiek wspólnego. -
~li-na / 2020-11-17 11:29
beznadziejny bank,obsługa marna, a konsultanci bez pojęcia, nie można dodać pełnomocnika do konta walutowego przez internet mimo, że jest on klientem banku, należy się udać do oddziału!! w dobie pandemii!! to są ułatwienia dla klienta.Bank nie prowadzi konta we frankach, pomieszczane banku nieprzyjazne, małe, a wejście jak kiosku. ZaletybrakWadysame -
-
~Lidia / 2022-01-19 07:54
Fałszywy link do aplikacji vinted. Na nim możliwość zalogowania do mojego konta. Zostałam okradziona. Hakerzy daleko przed wami. Oczywiście zmieniam bank. -
~Lila / 2023-11-30 15:15
To jest jakaś kpina ! Ten asystent nie reaguje na polecenia , brak możliwości telefonicznego kontaktu z pracownikiem banku , rok temu rezygnowałam z konta okazuje się że konto nadal istnieje i cały czas są naliczane opłaty za konto i kartę , asystent rozłącza przy haśle rezygnacja , cholerni naciągacze nic więcej ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z pracownikiem
Asystent nie reaguje na polecenia
Brak obługi telefonicznej -
~Lilian / 2024-06-16 23:05
Dno dna i niezliczona ilość mułu,
-niezliczona ilość mułu.ZaletyBrakWadyWiele -
~Lilina / 2024-06-21 10:44
"Dno dna i niezliczona ilość mułu," to jeszcze nic nie wiesz !
Trzymanie rachunku w tym banku to jak wyjść na ulice z torbą zapraszanie bronili aby wzięli ile tylko chcą, tak działa ten pseudo bank. Umowy, zabezpieczenie dla nich nic nie znaczą, liczą się tylko ciemne szemrane interesy z ciemnymi typami, tzn każdy brynol jak tylko odpowiednio dożo zapłaci może wyciągnąć z twojego rachunku dowolną kwotę bez autoryzacji.
Co ciekawe zgłoszenie tego faktu na: policję, do prokuratury, do nadzoru finansowego nie powoduje wszczęcia postępowania z urzędu. Ktoś beże dużą kasę aby ich chronić.ZaletyDobra reklamaWadyOszuści zawsze starają się dobrze wypaść w reklamach
strona 30 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »