Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2022-03-15 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czemu nękacie ludzi którzy chodzą spokojnie po galeriach handlowych ? Macie z głowa coś chyba. Człowiek idzie spokojnie a wy podbiegacie do młodych ludzi i pytania zadajecie w którym banku mam konto, I czy jestem pełnoletni a na koniec nękacie prośbami o krótka rozmowa przy waszym stoisku . To jest nie normalne . Mówię tu o stoisku w Kielcach w galerii Echo jestem tam codziennie i latacie jak nie normalni nawet do Sklepu Empik i Jula nie da się spokojnie wejść bo już pracownicy czatują i biegną z pytaniami . Zgłoszę to do biura w galerii echo to już się ciągnie od kilku lat.
    ZaletyŻadne
    WadyNękanie ludzi robiący zakupy spokojnie w galeriach handlowych
  • ~Harry / 2022-03-15 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem regularnie okradany i oszukiwany przez Bank ING. Dlaczego nikt nic nie może zrobić z ludźmi którzy tym kierują? W jakich czasach żyjemy? Co w tym kraju się dzieje? Brak słów. Istna anarchia.nie da się tego opisać. Ludzie przebudźcie się!!!!!!!! Jak długo można okradać społeczeństwo i oszukiwać we własnym kraju. Tragedia!!!!!!!!........
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
  • ~Anna / 2022-03-14 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    O co chodzi z infolinia kredytów hipotecznych, nie ma przede mną żadnych połączeń a dzwonię 11 minute i nic nikt nie odbiera
    WadyInfolinia na bardzo niskim poziomie
  • ~Euzebiusz / 2022-03-12 11:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam!
    Pracownicy mają się za bogów i ludzi traktują z góry, jak typowi urzędnicy, bez umawiania się nic nie zalatwisz. Godziny otwarcia placówek to jakaś kpina, aby nawet dokumenty podpisane zawieźć to trzeba brać wolne... 10-17 tylko na tygodniu!!!
    System komputerowy bardzo skomplikowany i działa opornie.
    Wadyjakość obsługi, skomplikowanie komputerowego systemu bankowego, otwartość placówek 10-17 tylko na tygodniu.
  • ~elk / 2022-03-10 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam, w oddziale bezgotówkowym nie mogłam zamknąć konta i zrobić przelewu waluty bo konto było dolarach. Musiałam jechać do innego miasta zrobić przelew. Brak szacunku dla wieloletniego klienta a wcześniej brak inf.o zmianie oddziału na bezgotówkową obsługę
    ZaletyBrak
  • ~mb / 2022-03-10 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety pomimo tego, że jestem wieloletnią klientką zostałam potraktowana w bardzo nieprzyjemny sposób. Bank niepoinformował mnie o sprawie spadkowej i wymaganej spłacie zadłużenia. Sprawa została od razu przekazana do firmy zewnętrznej, która również nie wysłała żadnego pisma potwierdzającego zadłużenie, tylko nękała telefonami. Bank wysłał smsy o pilnym kontakcie i gdy skontaktowałam się z infolinią, przekazano mi, że żadnego zadłużenia nie ma. Opiekun w banku nie potrafił pomóc. Gdy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale nakrzyczano na mnie, że przecież dostałam smsa i powinnam coś z tym zrobić. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Jestem bardzo niezadowolona
  • ~Misiek / 2022-03-09 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wychodzi na to że minęło już 20 lat jak zaproponowano mi pożyczkę odnawialną w rachunku bieżącym. Sposób naliczania odsetek od tego kredytu .rozliczania wpłat jest tragiczny .To wielkie nieporozumienie. Wygląda na to że zaciągnąłem pożyczkę na poziomie 30 tys a spłaciłem ponad 100 tys i końca nie widać .
  • ~Dom / 2022-03-08 18:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam korzystać z żadnych funduszy. Olbrzymie straty. Namawiaja na różne fundusze ,a potem mają klienta gdzieś.
  • ~CRIS / 2022-03-08 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest kpina brak wpłaty gotówki w euro odsyłają do miejscowości 100 km od miejsca zamieszkanie aby wpłacić gotówkę
    ZaletyBrak
    WadySzkoda pisać
  • ~Alina / 2022-03-03 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wypłatę większej kwoty czekałam parę dni.
    Zdazalo się że prowadząc działalność gospodarczą,musiałam w jednym dniu wpłacić pieniądze, wieczorem przyszedł towar, więc wypłacalam, kobieta obsługująca moje konto zarzuciła mi że robię to specjalnie by był "ruch "na koncie (nigdy żadnych kredytów nie brałam )
    Konto które miałam przez wiele lat zlikwidowalam.
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca by wymienić
  • ~Monika / 2022-03-03 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W galeriach handlowych nie ma szans żeby przejść obok spokojnie. nagabują, łapią za rękę (!)krzyczą za osobami które po prostu chcą przejść obok - "Dziękuję za odpowiedź!!". Życzą "miłego dnia jakby życzyli mi wpadnięcia pod tira że nie zechciałam z łaski swojej założyć konta czy zrobić co tam chcą. Chamstwo.
  • ~Beata / 2022-03-02 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wykorzystujący wszystko żeby pobrać opłaty.Nawet od spadkobierców.Za chiny nie mogłam wypłacić dolarów przyjętych w spadku po mojej mamie.Kazali mi założyć rachunek walutowy a potem dzwonić żeby zamówić wypłatę w kasie bo id razu nie można. Oczywiście pobrali prowizję od wyplaty bo nie wiedziałam że muszę podczas rozmowy telefonicznej zaznaczyć że likwiduje rachunek.Nie polecam tego banku obsługa trwa godzinami do każdej operacji.Mnostwo formalności i naprawdę mnie nie zależy żeby siedzieć w osobnych boksach i żeby chodzić od Kajfasza do Annasza obsługiwana przy jednej operacji przez 10 pracowników. Uciekajcie stamtąd to jest bank tylko dla bezgotówkowych operacji.
  • ~Sebastian / 2022-03-01 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wypłacie pieniędzy z konta oszczędnościowego zostałem obciążony kwotą 27 zł. Przelew był wewnętrzny na konto zwykle. Stracili przez to klienta biznesowego. Już szukam innego banku. Jest to oczywiście zawarte w tabeli opłat, ale kto to czyta, poza tym to są moje pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyKoszty
  • ~Marcin / 2022-02-24 19:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam Panią Ewę Dobkowską z oddziału w Gliwicach. Uprzejma, fachowa obsługa i przedstawienie oferty w bardzo prosty, przystępny sposób.
  • ~Sebastian / 2022-02-24 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest bank. Kiedyś w Orzeszu miałem bank gotówkowy pod nosem. Dziś ten bank to dni, chciałem wypłacić 20 tys. I musiałem pół Śląska zjeździć żeby własną kasę wypłacić bo ING zrobił wszędzie banki bezgotówkowe.vto gow...... Nie banki. Nie zakładajcie tu konta bo pożałujcie, nie ma jak kasy wypłacić. Czyste dno, ponizej zera!!!!!!!!
    ZaletyKiedyś były dziś to czyste zero a nie bank
    WadyBrak banków z gotowka
  • ~Jola / 2022-02-22 18:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziekuje bardzo Panu Tomaszowi za fachowe doradztwo,cierpliwość i zaangażowanie.Sumiennie podchodzi do spraw i do klienta.
  • ~Sfrustrowany klient / 2022-02-20 12:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank postanowił przeprowadzić kontrolę finansową mojej firmy - w porządku. Nie rozumiem jednak dlaczego żądane jest ode mnie udostępnienie nie tylko danych finansowych firmy, ale również danych dotyczących prywatnych kont, mojej rodziny, ich majątku itd. Biorąc pod uwagę że posiadam kredyt w Banku Śląskim dotyczący właśnie mojej firmy, nie rozumiem skąd nagle chęć posiadania dosłownie WSZYSTKICH informacji z przysłowiowym numerem buta włącznie. Jestem klientem ING Banku Śląskiego 20 lat! Po odmowie udostępnienia przeze mnie danych, bank zablokował wszystkie karty kredytowe oraz zabrał pieniądze z uruchomionej dodatkowej linii kredytowej. Dodatkowo w dniu zabrania pieniędzy pobrali prowizję w wysokości 5 tysięcy złotych za wspomnianą linie kredytową, której de facto nie udzielili na kolejny rok. Przez telefon rozmowa z konsultantami w opryskliwym, chamskim i pretensjonalnym tonie. Tak oto instytucja ING traktuje stałych klientów. Zabierajcie sobie co Wasze i żegnam - przechodzę do konkurencji. Poziom traktowania ludzi marginalny. Odradzam mocno korzystanie z ich usług
    WadyObsługa chamska, nieuprzejma, pretensjonalna. Marginalne traktowanie swoich klientów.
  • ~Star / 2022-02-19 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłam wypłacić pieniędzy z bankomatu przy oddziale(Sosnowiec Pekin)więc decyduję się wejść do banku i wypłacić gotówkę ale zatrzymuje mnie facet i mówi że nie wypłacają nie odpowiada na pytanie Dlaczego? Jaka podstawa prawna? i zamyka drzwi.Chciałam tylko 500 zł.
    Obok w Biedronce jest bankomat też darmowy ale nie drukuje potwierdzeń wypłaty.
    ZaletyBrak. Żadnej negocjacji warunków umowy nawet z centrali.
    WadyMierna obsługa.
  • ~Ryszard / 2022-02-17 05:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy placówki Gdańsk.
    Przy zakładaniu konta było dobrze, ale już przy korzystaniu problem. Jako osoba niepełnosprawna zostałem wręcz wyśmiany iż nie mogę sobie poradzić tam na miejscu jak i telefonicznie. Paskudna obsługa.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko na nie nawet gdy pani z obsługi telefonicznej prosiła o kontakt.
  • ~Joanna / 2022-02-16 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie placówek spowodowało ze już dwa razy musiałam jechać ponad 70 km żeby załatwić sprawy ponieważ nie dało się przez internet czy telefon. Odradzam ten bank.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985