Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient ... / 2024-03-19 04:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam pojęcia co się dzieje z Tym bankiem powoli robi się z niej placówka widmo zamknęli wszystkie okoliczne placówki mają umowę z jakimś planet cash co w ogóle nie działa albo nie kasy Albo usterka . Szkoda słow trzeba uciekać
    ZaletyBrak
    WadyBrak placówek, brak bankomatów, planeta cash co 3 dni nie działa
  • ~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiejasne kryteria przyznawania oferty.
  • ~Klient wieloletni / 2022-10-11 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująco niski poziom odpowiedzi na reklamacje.
    Pomijam fakt zepsutych maszyn i zjadania kasy. Podobno do procesu OBSLUGI reklamacji zatrudniają zewnętrzna firme i na to idzie gruba kasa. Od roku wyraźny spadek poziomu OBSLUGI. Czy oni tego nie widza? Kogo oni tam maja? Nikt nie umie precyzyjnie i profesjonalnie udzielić wyczerpujących odpowiedzi? Wstyd i żenada.
    ZaletyBrak
    WadyŻenujący poziom OBSLUGI
  • ~Klientka / 2021-08-29 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste awarie wplatomatów.Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.Od lat w tym temacie nic się nie zmienia.
  • ~Klientka / 2022-01-31 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym "banku" za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by zapłacić. Przy płatności jednak transakcja jest odrzucana, raz drugi trzeci. Przelewacie więc na szybko, już w sporym stresie, pieniądze do swojego drugiego banku. Przelew zatwierdzony okazuje się przelewem widmo- po prostu jakby NIGDY nie był wykonany.. Naciągając cudem zaufanie pracownika stacji lecisz do bankomatu- transakcja odrzucona. Logujesz się do banku kolejny raz- nic się nie zmienia, saldo ok ale brak jakikolwiek ruchów. Dzwonienie na infolinię, po kilkunastu minutach oczekiwania czujesz się już całkiem bezsilnie. Nadal absolutnie żadnego komunikatu ze strony"banku"... Cały weekend czat nie działa, więc dzwonisz płacąc kupę kasy za niezrealizowane połączenia. W weekend musisz wytłumaczyć rodzinie, by zbyt dużo nikt nie jadł bo nie możesz zrobić żadnych zakupów. nadchodzi jednak oczekiwany dzień roboczy i udaje się porozmawiać z konsultantem na czacie- rozwiązanie sprawy? Odpowiedz, że konto zostało zablokowane. Dlaczego?? Tego niestety nie jest w stanie dla ciebie sprawdzić ale chętnie napisze zgłoszenie. Bank ma ci odpowiedzieć w przeciągu MIESIĄCA!!! Do tego czasu (conajmniej) zarówno bieżące saldo jak i wszystkie wpływy są ZABLOKOWANE!!! Zero jakiegokolwiek komunikatu z "banku"!!! Może ktoś z ING ma jakąś wskazówkę, jak wytłumaczyć dzieciakom że na obiad poczekają (conajmniej) miesiąc??? Czy to jest standardowe traktowanie klientów??? Mam nadzieję na jakiekolwiek wyjaśnienia a później dołożę wszelkich starań by nie mieć już z nimi już nic wspólnego. I zawzięcie będę przestrzegać przed nimi tyle osób ile tylko zdołam. To kpina, BANDYCI!!
    ZaletyBrak
    WadyNiszczenie życia klientom, złodziejstwo
  • ~klientka. już wkrótce nie / 2021-04-16 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki chyba jest w Polsce. Klient jest tu petentem. Żadnego wsparcia, żadnej pomocy, żadnego kontaktu nawet jeśli się o taki prosi. Strasznie utrudniają życie - ciągle trzeba dosyłać jakieś denne dokumenty mimo, ze i tak mają wgląd do wszystkich danych. Dają deadline na dosłanie np do 18go kwietnia ale już tydzień pzred upływem terminu blokują człowiekowi dostęp do własnych pieniędzy. SKANDAL!!!!!!!! oczywiście każdy ma cię z nosie, jedyne co to możesz złożyć reklamację. Ja złożyłam chyba z 5 i wszytskie mają w nosie. Bo klientów mają w nosie... byłam klientką 11 lat i w pryszłym tygodniu zmieniam bank bo oni się zmieniają tylko na gorsze.
  • ~Klocek / 2022-04-30 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mama ma ciagly problem z logowaniem , teraz cos pomieszala i zawiesila konto.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Klusia / 2020-12-20 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ani banku ani bankomatów ani wplatomatow nic w Busku nie ma najbliższy bankomat mam 16km w jedną stronę kpina ! Niestety inne bankomaty nie obsługuja ing ani wplatomaty byłam od lat niestety konkurencja wygrywa .
    ZaletyBrak
    WadyBrak bankomatów i wplatomatu oraz banku
  • ~kolejny stracony klient / 2021-11-03 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    no nic po 20latach trzeba się rozstać , njagorsza obsługa do tego zamykane masowo placówki i ograniczenia czasu pracy w tych które jeszcze zostały (pewnie też nie na długo). a kiedyś było tak fajnie.
    Zaletybrak
  • ~Konrad / 2023-01-19 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na odpowiedź na pytanie od 10 minut jestem odsyłany od dodardcy do doradcy nikt nic nie wiem.
    ZaletyBrak
    WadyAmbitna ilosc
  • ~Kris / 2021-10-28 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojej mamie pk 20 latach przyslali rozwiazanie umowy gdzie w ciagu 2 miesiecy ma usunax konto.
    Po 2 tygodniach od tego pisma wysłali kolejne z pytaniem skad ma srodki na koncie... jakas masakra
  • ~KRIS / 2023-09-02 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz dwa ponad dwa miesiace nasze konto jest zablokowane.Powod:PRANIE PIENIEDZY.Jedynym wplacajacym jest ZUS
    Niestety mieszkamy daleko i nic telefonicznie nie mozemy zrobic.Dostep do naszych emerytur,obnizyl nas stnbdart zycie.
    CZY KTOS POMOZE ??? GDZIE MOZNA ZLOZYC SKARGE/ZAZALENIE NA ING ??
  • ~Król / 2022-06-21 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji lepiej omijać ten bank z daleka
    Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo duże
  • ~kryssek / 2021-12-04 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PO PROSTU KUPA GÓWNA. MAM ICH DOSYĆ. ZABIERAM KONTO Z TEGO BANKU.
  • ~Krystian / 2021-11-27 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dyskryminacja maseczkowa, brak poszanowania najwyzszego aktu prawnego jakim jest konstytucją w Polsce,łamanie Art 32,niekompetencja...
  • ~Krystyna / 2024-05-15 03:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Potraktowano mnie jak zło konieczne! Pierwszy raz w tym Banku! Jestem zniesmaczona! Galeria "Amber" Kalisz, około godziny 15-ej. Okropna pani konsultantka!
  • ~Krzys / 2023-11-10 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank. Mieszkam w RPA i podobno moja zona otrzymala informacje o dodatkowych dokumentach. Nigdy tego nie otrzymalismy. Dokumenty mialy pokazac skad pochodza przychody w celu wyeliminowania pranych pieniedzy i terorystow. Marysia tyloo oyrzymuje emeryture z ZUS . Konto zostalo zamkniete, bo dokumentow nie dostarczono, poniewaz nikt o tym nie wiedzial. Moral - ING traktuje ZUS jeko organizacje przestepcza i terorystyczna. Wysylam wszystkie pieniadze do mojego banky Santander. Polecam ten bank. ING to swora niewyuczonych tzw. bankierow. Koniec dla nie z ING.
    ZaletyZero
    Wady100%
  • ~Krzysiek / 2020-02-10 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto online - aplikacja zawiesza się. Idę do oddziału, chcę TYLKO konto, bez żadnego debetu, kart kredytowych, czy nawet płatniczych. Samo konto.

    Uwaga - system weryfikuje moje dane 40 minut (!). Zażenowana pracownica przeprasza mnie wielokrotnie i mówi, że to "takie dziwne procedury". Sama nie rozumie dlaczego system weryfikuje mnie i każe czekać tak długo, skoro chcę same konto.

    W końcu kończy mi się cierpliwość i rezygnuję. Pracownica mówi, że jej koleżanka z centrali co chwilę pisze do niej na Skype, że "jeszcze około 10 minut". Po trzecim razie sama pracownica wybuchnęła śmiechem i przepraszała mnie za niedopuszczalną niekompetencję firmy.

    Brawo zarząd ING!
    ZaletyŁadne logo
    WadyObsługa klienta. Wadliwa aplikacja mobilna.
  • ~krzysiek r. czeladź / 2021-06-23 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    starałem się o kredyt gotówkowy reklamowany na stronie banku, przy składaniu wniosku po połączeniu przychodów z kliku źródeł wyskakuje od tygodnia błąd systemowy. w każdej normalnej firmie informatycy tak długo by siedzieli w pracy aż błąd zostałby usunięty a u nich nie. Zastanawiam się czy dalej trzymać moje pieniądze w tym banku. szczerze odradzam, pomimo miłej obsługi
  • ~krzysztof / 2023-06-01 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam dostępu do konta bo ing jako jedyny bank żądał oświadczenia o źródle dochodów złożony dokument procedują 5 dzień mbank pariba i millenium tego nie oczekuje. Co jest z tym pomarańczowym ing ?
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4547
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962