Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KK / 2023-05-28 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
  • ~Kk / 2024-04-01 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank za bardzo ingeruje w finanse klientów. Wnikają skąd klient ma dochody i na co wydaje
    ZaletyBrak
    WadyIngerencja w finanse klientow
  • ~Klaudia / 2022-09-07 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM z całego serca (w wadach wszystko opisane). Nie warto się z nimi nawet próbować porozumieć
    ZaletyBRAK!!!!!!
    Wady*personel niedouczony, nie są w stanie udzielić podstawowych informacji
    *Mają pootwierane swoje punkty, ale trzeba biegać między nimi na oślep, żeby znaleźć ten,gdzie cokolwiek można załatwić
    *Nękają kilkoma telefonami dziennie i nie da się od nich uwolnić
  • ~Klaudia / 2024-03-23 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ponad 2 miesiącach łaskawie przesłali odpowiedz dotyczącą udzielenia kredytu hipotecznego. Kredytu nie udzielą bo nie. Taka jest odpowiedz. Żart i kpina z tego pseudo banku. Nie polecam!
    ZaletyŻadnych
  • ~Klient / 2020-05-06 03:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Sprawdzajcie banki po tym jak traktują klienta w czasie pandemii. Jedyny, który odmawia zawieszenia rat. Wybierajcie banki z rodzimym kapitałem. Ten śląski jest tylko z nazwy....
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~KLIENT / 2022-02-04 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Awizowałem gotówkę do odbioru, $ i eur. Niestety nie mogłem ich odebrać Bank potrącił sobie prowizję za nie odebrane środki w wysokości 50 euro i 50 $. Gdy zadzwoniłem na infolinię to pani poinformowała mnie że jest to zgodne z tabela opłat. Jak się okazała w tabeli opłat jest obciążenie za brak odbioru gotówki ale wynosi ono równowartość 50 PLN w $ czy euro. Bank zamiast potrącić 100 PLN zabrała koło 500 PLN.
    ZŁLODZIEJSTWO
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Klient / 2022-10-12 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Banki polikwidowali, bankomaty nie działają na infolinię niemożna się dodzwonić to nie bank to porażka nikomu nie polecam
  • ~Klient / 2023-08-24 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Marna obsługa żenująca odsyłająca klienta do ubezpieczyciela. Kredyt umieją sprzedać z ubezpieczeniem natomiast jak coś się wydarzy to już odsyłają do ubezpieczyciela.
  • ~Klient ... / 2024-03-19 04:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam pojęcia co się dzieje z Tym bankiem powoli robi się z niej placówka widmo zamknęli wszystkie okoliczne placówki mają umowę z jakimś planet cash co w ogóle nie działa albo nie kasy Albo usterka . Szkoda słow trzeba uciekać
    ZaletyBrak
    WadyBrak placówek, brak bankomatów, planeta cash co 3 dni nie działa
  • ~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiejasne kryteria przyznawania oferty.
  • ~Klient wieloletni / 2022-10-11 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująco niski poziom odpowiedzi na reklamacje.
    Pomijam fakt zepsutych maszyn i zjadania kasy. Podobno do procesu OBSLUGI reklamacji zatrudniają zewnętrzna firme i na to idzie gruba kasa. Od roku wyraźny spadek poziomu OBSLUGI. Czy oni tego nie widza? Kogo oni tam maja? Nikt nie umie precyzyjnie i profesjonalnie udzielić wyczerpujących odpowiedzi? Wstyd i żenada.
    ZaletyBrak
    WadyŻenujący poziom OBSLUGI
  • ~Klientka / 2021-08-29 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste awarie wplatomatów.Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.Od lat w tym temacie nic się nie zmienia.
  • ~Klientka / 2022-01-31 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym "banku" za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by zapłacić. Przy płatności jednak transakcja jest odrzucana, raz drugi trzeci. Przelewacie więc na szybko, już w sporym stresie, pieniądze do swojego drugiego banku. Przelew zatwierdzony okazuje się przelewem widmo- po prostu jakby NIGDY nie był wykonany.. Naciągając cudem zaufanie pracownika stacji lecisz do bankomatu- transakcja odrzucona. Logujesz się do banku kolejny raz- nic się nie zmienia, saldo ok ale brak jakikolwiek ruchów. Dzwonienie na infolinię, po kilkunastu minutach oczekiwania czujesz się już całkiem bezsilnie. Nadal absolutnie żadnego komunikatu ze strony"banku"... Cały weekend czat nie działa, więc dzwonisz płacąc kupę kasy za niezrealizowane połączenia. W weekend musisz wytłumaczyć rodzinie, by zbyt dużo nikt nie jadł bo nie możesz zrobić żadnych zakupów. nadchodzi jednak oczekiwany dzień roboczy i udaje się porozmawiać z konsultantem na czacie- rozwiązanie sprawy? Odpowiedz, że konto zostało zablokowane. Dlaczego?? Tego niestety nie jest w stanie dla ciebie sprawdzić ale chętnie napisze zgłoszenie. Bank ma ci odpowiedzieć w przeciągu MIESIĄCA!!! Do tego czasu (conajmniej) zarówno bieżące saldo jak i wszystkie wpływy są ZABLOKOWANE!!! Zero jakiegokolwiek komunikatu z "banku"!!! Może ktoś z ING ma jakąś wskazówkę, jak wytłumaczyć dzieciakom że na obiad poczekają (conajmniej) miesiąc??? Czy to jest standardowe traktowanie klientów??? Mam nadzieję na jakiekolwiek wyjaśnienia a później dołożę wszelkich starań by nie mieć już z nimi już nic wspólnego. I zawzięcie będę przestrzegać przed nimi tyle osób ile tylko zdołam. To kpina, BANDYCI!!
    ZaletyBrak
    WadyNiszczenie życia klientom, złodziejstwo
  • ~klientka. już wkrótce nie / 2021-04-16 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki chyba jest w Polsce. Klient jest tu petentem. Żadnego wsparcia, żadnej pomocy, żadnego kontaktu nawet jeśli się o taki prosi. Strasznie utrudniają życie - ciągle trzeba dosyłać jakieś denne dokumenty mimo, ze i tak mają wgląd do wszystkich danych. Dają deadline na dosłanie np do 18go kwietnia ale już tydzień pzred upływem terminu blokują człowiekowi dostęp do własnych pieniędzy. SKANDAL!!!!!!!! oczywiście każdy ma cię z nosie, jedyne co to możesz złożyć reklamację. Ja złożyłam chyba z 5 i wszytskie mają w nosie. Bo klientów mają w nosie... byłam klientką 11 lat i w pryszłym tygodniu zmieniam bank bo oni się zmieniają tylko na gorsze.
  • ~Klocek / 2022-04-30 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mama ma ciagly problem z logowaniem , teraz cos pomieszala i zawiesila konto.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Klusia / 2020-12-20 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ani banku ani bankomatów ani wplatomatow nic w Busku nie ma najbliższy bankomat mam 16km w jedną stronę kpina ! Niestety inne bankomaty nie obsługuja ing ani wplatomaty byłam od lat niestety konkurencja wygrywa .
    ZaletyBrak
    WadyBrak bankomatów i wplatomatu oraz banku
  • ~kolejny stracony klient / 2021-11-03 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    no nic po 20latach trzeba się rozstać , njagorsza obsługa do tego zamykane masowo placówki i ograniczenia czasu pracy w tych które jeszcze zostały (pewnie też nie na długo). a kiedyś było tak fajnie.
    Zaletybrak
  • ~Konrad / 2023-01-19 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na odpowiedź na pytanie od 10 minut jestem odsyłany od dodardcy do doradcy nikt nic nie wiem.
    ZaletyBrak
    WadyAmbitna ilosc
  • ~kpina / 2025-06-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają beznadziejną aplikację, nie działa, zacina się, płatności zbliżeniowe nie działają kiedy chcę zapłacić. Zdecydowanie odradzam.
  • ~Kris / 2021-10-28 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojej mamie pk 20 latach przyslali rozwiazanie umowy gdzie w ciagu 2 miesiecy ma usunax konto.
    Po 2 tygodniach od tego pisma wysłali kolejne z pytaniem skad ma srodki na koncie... jakas masakra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113