Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2022-04-13 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W lipcu 2021 wykonałem kosztorys do kredytu hipotecznego na 275 000 zł przy wkładzie własnym 340 000 zł ! na budowę domu, ING BANK ŚLĄSKI, po pół roku (styczeń 2022) robi PROBLEM DO DZIŚ (kwiecień 2022) z wypłatą ostatniej 3 transzy kredytu 21 400 zł opierając się kosztorysem sprzed gigantycznych podwyżek na towary i usługi - nie obchodzi ich to, że siła nabywcza ich pieniędzy nie jest w stanie pokryć wszystkiego z kosztorysu i celowo działają na moją szkodę - płace praktycznie pełną ratę kredytu plus koszt wynajmu mieszkania posiadając DOM w którym mógłbym mieszkać od 3 miesięcy gdybym miał pieniądze na dokończenie łazienki i kuchni - bo tyle brakuje. Oczywiście, że nie zrobiłem wszystkiego z kosztorysu bo kwota kredytu na to nie starczy po dzisiejszych cenach, ale dla porównania w Banku PKO wypłacają całość i ma się dwa lata na dokończenie domu wg kosztorysu z własnych środków - W ING ? ZAPOMNIJ, robią wszystko, żeby Cię wykończyć finansowo i po prostu zlicytować Twój dom i zostawić Cię z torbami na ulicy. Nikomu nie życzę takiej historii. Kolega brał kredyt w tym samym banku i miał te samą historię - "zbyt mały postęp prac" a typ już miał meble i choinkę wstawioną na święta - Trzymajcie się z dala od tego banku serio.
    ZaletyWyższa wycena zdolności niż w PKO
    WadyCo Ci z wyższej zdolności, jak Ci nie wypłacą wszystkiego bo Pan analityk ma taki kaprys?
  • ~Heheh / 2022-04-13 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasa w banku jedna na caly Tarnow!!! w środy do godziny 15 to jest chore i nie zrozumiałe!!! ludzie pracują księgowania są o godzinie 11 następne 15 i ostatnie 17 mają ludzi za nic najlepiej posiedzieć chwilę zamknąć i iść do domu Super!!!!!
    ZaletyXd
    WadyXd
  • ~michał / 2022-04-04 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny próbuję coś załatwić w banku i po raz kolejny zonk. Zamykałem stary produkt " pożyczka odnawialna " w siedzibie banku. Po paru dniach sprawdzam , dostępne środki zostały wycofane ale pożyczka nie została zamknięta. Wyglądało to tak że mam produkt z którego nie mogę korzystać ale za jego posiadanie mam płacić.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Renos12 / 2022-04-03 02:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Używam konta w tym banku przez parę lat. Płatności internetowe stały się uciążliwsze przez ilość zabezpieczeń, wydawało by się że to dobrze no bo przecież utrudnia to kradzież moich pieniędzy, no właśnie nie dokońca. Ja jak robię płatności zbliżeniowe powyżej 100 zł muszę wbić pin na klawiaturę,złodziej nie musi, jak płacę choćby 1 zł płatnością elektroniczną muszę potwierdzić spisując kod z SMS lub wpisać pin w aplikacji, znowu złodziej nie musi. Jak ustawiam 00zł na płatności zagraniczne to by móc za nie zapłacić muszę zmienić taryfę w aplikacji, znowu złodziej nie musi, może śmiało płacić moja kartą w USD bez wachania i bez żadnej informacji w moim kierunku ze strony banku czy zapytania o potwierdzenie płatności. Tylko info z aplikacji płatność kartą 40USD w aplikacji potem 20USD, wchodzę na konto patrzę płatności zagraniczne zablokowane niby ale dalej płacę te płatności zagraniczne. I co mam teraz na komisariat latać po 100 raz z kompem i laptopem coby ustalić że płatności nie robione z moich użądzeń. Bo nikogo nie obchodzi że co miesiąc płaci się ubezpieczenie karty nie?
  • ~Katarzyna / 2022-04-02 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie pilnujcie swoich pieniędzy. bank nie posiada praktycznie żadnych zabezpieczeń. moja sytuacja wyglądała tak. przy robieniu zakupów przez Internet zostałam oszukana. zamiast kodu potwierdzającego z konta ing otrzymałam kod dodania nowego urządzenia do mojego konta. zostało mi zabrane z konta 300 zł. poprzez zrobięnie nieautoryzowane transakcji. jak się dowiedziałam potem ktoś kto posiadał dostęp do mojego konta wyłączył sobie przed transakcja wiadomości push gdzie mógł sobie zrobić zakupy bez potwierdzenia pinem. tu już jest błąd banku bo powinien mieć przynajmniej alerty jak takie coś się dzieje bo kto normalny to robi?wiadomo moja wina też jest, ale bank przy kradziezach się nie popisuje. 300 zł żal oddać klientowi gdzie jeste takie coś jak ustawa o nieautoryzowanych transakcjach. No ale bank jak to bank . potrafi obejść pewne prawa
  • ~Kamila / 2022-04-01 09:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku . Prowizje z miesiąca na miesiąc większe . Jak Chciałam zamknąć konto to zostałam poinformowana że mam spłacić prowizje które są dwa miesiące w przód to jest jawne złodziejstwo. Nigdy więcej do tego banku nie wstąpię. Omijajcie szerokim łukiem !!
    ZaletyŁadne logo
    WadyW opór .
  • ~mk / 2022-03-31 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.
    Zmarnowany czas i nerwy u notariusza przy realizacji "natychmiastowego"przelewu przez ten śmieszny bank.
    Pani na chacie nie rozumie co sie do niej pisze. Odsyła na infolinie.
    30 minut oczekiwania na obsługę w placówce kiedy panie sobie siedzą i sa bardzo "zajęte"

    Piękny dzień z ING.

    NIE POLECAM.
  • ~Kuba / 2022-03-31 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Okradli mi konto ,bank pod względem zabezpieczeń to porażka obwinia klienta że to ode mnie wyłudzono pieniądze. Te śmieszne "ubezpieczenie" po prostu go nie ma.Ludzie nie polecam ,z daleka od tego banku!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Kuba / 2022-03-31 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat. Kontakt z tą firmą bo bankiem ciężko nazwać jest beznadziejny. Nawet nie da się napisać emaila bo tylko email albo chat w którym cały czas coś kogoś gdzieś przekierowuje i po miesiacu pytań dalej nic nie wiem
  • ~Joanna / 2022-03-31 09:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś to był dobry bank i szanował swoich klientów. Obecenie w dobie po-Covidowej i w świetle konfliktu wojennego na wschodzie - dno. Wszystko płatne, na infolini kobieta, która powinna mnie klientkę wybić z błędu - chodziło o kwotę ich usługi - potwierdziła stara cenę. Oczywiście za usługę zapłaciłam 2x kwotę.
    Instytucja, która powinna dbać o dobro swoje i swoich klinetów - chce wydrenować portfel w każdy możliwy sposób swoją lojalną klientkę.
    ZaletyŁadne logo
    WadyNie przyjazny kontrahent względem klienta.
  • ~Szym / 2022-03-30 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank jest żenadą. Omijajcie z daleka.
    W pko dostałem ofertę na stałe oprocentowanie w dniu zgłoszenia chęci. Tutaj trzeba umówić się na spotkanie, termin 2 tygodnie do przodu. Później wymogi szalone od nowa ubezpieczenie ściąganie całej rodziny do podpisu
    ZaletyFajny kolor szaty graficznej.
    WadyCała reszta.
  • ~Lukasz / 2022-03-29 19:50
    Ocena: 2.33 / 5
    ING Bank śląski rżnie klientów na kasie. Stopy procentowe co chwilę podnoszone. Wibor szybuje a j mam nadal oprocentowanie na koncie blisko zera. Lichwiarze i bumelanci. Oprocentowanie depozytu powinno być równe soborowi. Bezczelnie plujecie w twarz promocyjnymi ofertami oprocentowania. Wycofałem już większość środków od was. Zostawiłem tylko drobne. Konrad marek od wina, apeluje przestań reklamować słabe warunki banku. Nie balamuc ludzi.
    ZaletyŁatwość obslugi
    WadyRżną na kasie, rżną nnaoprocentowaniu depozytow
  • ~piotr / 2022-03-26 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejny bak nie polecam , przy logowaniu na innym urządzeniu zablokowali mi konto "konto zostało zablokowane wykryliśmy podejrzane logowanie udaj się do najbliższej placówki" akurat podczas wykonania ważnej płatności a placówek w całym województwie lubelskim jest 9 w tym 6 w samym Lublinie nie wiadomo czy się śmiać czy płakać
  • ~Kinga / 2022-03-26 12:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy sprzedawca na świecie ????
    Świetna i szybka obsługa, dobry kontakt z klientem.
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa ☺️
  • ~Kinga / 2022-03-26 12:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy sprzedawca na świecie ????
    Świetna i szybka obsługa, dobry kontakt z klientem.
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa ☺️
  • ~Jan / 2022-03-24 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę nie polecam tego Banku! W czasie pandemii wypowiedzieli mi kredyt z powodu że się spuzniłem dwa razy z ratą co mieli to zasygnalizowane z mojej strony! Wypowiadając mi kredyt miałem wszystkie raty uregulowane a pani na infolinię przekonywała mnie że wszystko jest ok. A tu nagle bez jakich kolwiek informacji zostałem postawiony przed faktem dokonanym!
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo
  • ~Ola / 2022-03-22 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co to jest za bankowość jak w galeriach zaczepiają Cie i na chama chcą Ci zakładać konto co za akt desperacji z ich strony, bede chciała zmienić bankowość to sama się zgłoszę porażka jakaś... utrzymanie konta darmowe praktycznie wszystko za darmo jest po prostu za słodko na taką wygodę z ich strony
    ZaletyŻadne
    WadyZaczepianie ludzi w galeriach
  • ~Damian / 2022-03-22 15:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam żadnego ubespieczania na życie i w razie wypadku jest to wyłudzanie od ludzi pieniędzy jak co do czego przyjdzie bank zbywa klienta moja żona miała wypadek w pracy była na zwolnieniu 5 miesięcy na zwolnieniu po zakończonym leczeniu złożyła dokumenty do banku żeby dostać odszkodowanie z ubezpieczenia bank dwa razy odmówił twierdzi ż to niebył nieszczęśliwy wypadek ręce opadają jedną wielką banda i przekrętasy odradzam wszystkim jakiegokolwiek ubespieczenia w tym banku ja osobiście sprawy tak nie zostawię będą ingerować w tą sytuację odpowiednie instytucje
  • ~Dfgg / 2022-03-17 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Miasto powiatowe,a brak kas. To jest skandal, żeby człowiek musiał jechać do miasta wojewodziekiego,żeby coś załatwić, choćby wpłacić euro na konto. Porazka
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kas
    Jedną obsługująca osoba na cały bank
  • ~wsa / 2022-03-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z osobami decyzyjnymi. Kontakt na infolinii lub czacie do niczego nie prowadzi, nie można nic załatwić. Skłądanie reklamacji nic nie daje, bo udzielane przez ING BS odpowiedzi nie mają żadnego merytorycznego uzasadnienia. Bank stoi na stanowisku, że ma rację i klient ma ją bez żadnych zastrzeżeń akceptować. Nie polecam aktualnie banku ING.
    Wadyfatalna obsługa, brak kontaktu do osób decyzyjnych, obsługa infolinii i czat nie ma żadnych uprawnień i kompetencji.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985