Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2023-09-14 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank istne dno debile jak taki aktor reklamuje bank dno musi niezle obrabiac im dupe by sie wstydzil nabierac polakow zeby zakladali konto
    ZaletyZadne
    WadyNiekompetencja
  • ~Karolina / 2023-08-03 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali moje środki na koncie bezpodstawnie. Nie mam dostępu do konta, nie mogę zapłacić, zostałam bez środków do życia!!!!
    Złodzieje!!!! Uważajcie na ING. To był największy błąd że zdecydowałam się powierzyć im swoje pieniądze. Dodatkowo żądają poufnych danych!!!! Nie polecam!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBlokują środki na koncie
    Żądają poufnych danych
    Nie działające wpłatomaty
    Oszuści!!!!!
  • ~Karolina / 2023-09-15 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda gadać PORAŻKA - szerokim łukiem omijać , zagubione 7 tys EUR a oni chcą za sprawdzenie gdzie te pieniądze sią podziały 40EUR . żART
  • ~Kas / 2022-08-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ing Tarnów. Od kiedy jest nowa siedziba banku na ul.Krakowskiej to jakaś porażka. Czasy jakiejś komuny. Stałam w kolejce 40 minut i nic się.nie ruszyło do obsługi klienta. Natomiast wchodzili wcześniej ludzie którzy byli za mną w kolejce. Totalna dezorganizacja. Brak automatu do pobrania biletu. Jak siedziba była na Słowackiego było o wiele lepiej. Nie czekało się tyle w kolejce i szło wszystko płynnie. Porażka. Zeszliście na psy.
  • ~Kasia / 2023-03-08 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny bank w Polsce, wymagający od cudzoziemca, który mieszka 7 lat w Polsce dokumenty typu: zameldowania, umowę pracy, kartę pobytu. W tym momencie przebywam w Polsce legalnie na podstawie innych dokumentów i czekam na wyrobienie karty pobytu. W tym przypadku po rozpatrzeniu sprawy w ciągu 2 tygodni odmówiono mi w zakładaniu konta bankowego ze względu, ze nie posiadam karty pobytu.
  • ~Kasieq / 2022-10-17 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam już 15 lat konto w ING jeszcze wcześniej jakos ten bank był na poziomie, ale teraz to czyste dno najgorszy bank jaki może być.
    ZaletyTen bank dla mnie nie posiada żadnych zalet totalne dno
    WadyWszystkie jakie są mozliwe
  • ~Katarzyna / 2022-04-02 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie pilnujcie swoich pieniędzy. bank nie posiada praktycznie żadnych zabezpieczeń. moja sytuacja wyglądała tak. przy robieniu zakupów przez Internet zostałam oszukana. zamiast kodu potwierdzającego z konta ing otrzymałam kod dodania nowego urządzenia do mojego konta. zostało mi zabrane z konta 300 zł. poprzez zrobięnie nieautoryzowane transakcji. jak się dowiedziałam potem ktoś kto posiadał dostęp do mojego konta wyłączył sobie przed transakcja wiadomości push gdzie mógł sobie zrobić zakupy bez potwierdzenia pinem. tu już jest błąd banku bo powinien mieć przynajmniej alerty jak takie coś się dzieje bo kto normalny to robi?wiadomo moja wina też jest, ale bank przy kradziezach się nie popisuje. 300 zł żal oddać klientowi gdzie jeste takie coś jak ustawa o nieautoryzowanych transakcjach. No ale bank jak to bank . potrafi obejść pewne prawa
  • ~Katarzyna / 2023-05-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaufania do klienta
  • ~Kazimierz / 2024-01-12 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakomaty nieczynne porażka jeden na cały Lubliniec i tak co tydzień
    WadyDużo
  • ~Kermit / 2024-04-11 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty prowadzone w oddziale ich banku okradają klientów, a potem bank nie chce zwracać ,tłumacząc ,że to firma zewnętrzna. Można przestać świrować i wprowadzić w co po niektórych placówkach BEZPŁATNĄ obsługę gotówką jak w santanderze?
    WadyBrak obsługi gotówkowej, a jak już nawet jest to musisz płacić dolę za wpłatę/wypłatę
  • ~kiki / 2022-01-25 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    ING kiedyś było bardzo dobrym bankiem ale z biegiem czasu niestety ...tragedia . zostałam okradziona przez ich bank , złamali ich zabezpieczenia i oskarżyli mnie ze ja jestem winna i sama sobie okradłam wszystkie oszczędności ... Nie polecam tego banku chyba że ktoś lubi byc oczerniany i okradany
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Kinga / 2023-02-24 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING, niestety okradać własnych klientów. Pomaga oszustom podkradać pieniądze z kont klientów. Bank nie sprawdza i nie analizuje ani nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzać czy ktoś nielegalnie dokonuje płatności z kont. Logowanie się do konta Google jest bezpieczniejsze i bardziej pilnowane.
    Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako oszustwo. Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory oszuści wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.
  • ~KK / 2023-05-28 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
  • ~Kk / 2024-04-01 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank za bardzo ingeruje w finanse klientów. Wnikają skąd klient ma dochody i na co wydaje
    ZaletyBrak
    WadyIngerencja w finanse klientow
  • ~Klaudia / 2022-09-07 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM z całego serca (w wadach wszystko opisane). Nie warto się z nimi nawet próbować porozumieć
    ZaletyBRAK!!!!!!
    Wady*personel niedouczony, nie są w stanie udzielić podstawowych informacji
    *Mają pootwierane swoje punkty, ale trzeba biegać między nimi na oślep, żeby znaleźć ten,gdzie cokolwiek można załatwić
    *Nękają kilkoma telefonami dziennie i nie da się od nich uwolnić
  • ~Klaudia / 2024-03-23 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ponad 2 miesiącach łaskawie przesłali odpowiedz dotyczącą udzielenia kredytu hipotecznego. Kredytu nie udzielą bo nie. Taka jest odpowiedz. Żart i kpina z tego pseudo banku. Nie polecam!
    ZaletyŻadnych
  • ~Klient / 2020-05-06 03:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Sprawdzajcie banki po tym jak traktują klienta w czasie pandemii. Jedyny, który odmawia zawieszenia rat. Wybierajcie banki z rodzimym kapitałem. Ten śląski jest tylko z nazwy....
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~KLIENT / 2022-02-04 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Awizowałem gotówkę do odbioru, $ i eur. Niestety nie mogłem ich odebrać Bank potrącił sobie prowizję za nie odebrane środki w wysokości 50 euro i 50 $. Gdy zadzwoniłem na infolinię to pani poinformowała mnie że jest to zgodne z tabela opłat. Jak się okazała w tabeli opłat jest obciążenie za brak odbioru gotówki ale wynosi ono równowartość 50 PLN w $ czy euro. Bank zamiast potrącić 100 PLN zabrała koło 500 PLN.
    ZŁLODZIEJSTWO
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Klient / 2022-10-12 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Banki polikwidowali, bankomaty nie działają na infolinię niemożna się dodzwonić to nie bank to porażka nikomu nie polecam
  • ~Klient / 2023-08-24 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Marna obsługa żenująca odsyłająca klienta do ubezpieczyciela. Kredyt umieją sprzedać z ubezpieczeniem natomiast jak coś się wydarzy to już odsyłają do ubezpieczyciela.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962