Ciężko w to uwierzyć ale Bank sam rozwiązał umowę na konto firmowe z powodu nie wyplenienia ankiety, która przesłał wcześniej na pocztę wewnętrzną konta, zero kontaktu ze strony banku ani telefonu ani maila na właściwego maila kontaktowego, podobno wysyłali pismo na dres spółki które nigdy nie dotarło. Dramat. Z dnie na dzień straciłem możliwości dokonywania transakcji i dostęp do środków na koncie. Po prostu super.
Zaletylogo banku
Wadyprzedmiotowe podejście do klienta, w czasach pandemi placówka można powiedzieć nie dostępna
~Kacpi / 2024-04-02 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Po ponad 12 latach wypowiedziałem umowę ING.
Obsługa klienta na infolinii żenująca, panie bezczelnie śmieją się i drwią do słuchawki, przekierowując na coraz to inne działy.
Przez błąd w systemie została naliczona kara w wysokości 1499 zł, która została pobrana z mojego konta BEZ MOJEJ WIEDZY!!!!
Dopiero po szóstej reklamacji otrzymałem zwrot środków (ponad miesiąc kopania się z nimi).
Kiedy prosiłem o wyciąg z konta firmowego (konto zostało zamknięte), po trzech tygodniach dostałem odpowiedź, że mam wpłacić 520 zł (!!!!) za kilka wyciągów. HAHA.
Nikt nie wyjaśnił z czego wynikała ww. kwota, a potwierdzenia były dla mnie obligatoryjne.
Najgorszemu wrogowi nie życzę kontaktu z tym "bankiem". Zszedł na psy.
Tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
ZaletyDUŻE ZERO
WadyCAŁE MNÓSTWO
~Kamil / 2022-01-04 18:46
Ocena: 1.00 / 5
#stopsegregacjisanitarnej Bank powinien opiekować się pieniędzmi swoich klientów a nie bawić w politykę czy covida
~Kamil / 2022-03-15 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Czemu nękacie ludzi którzy chodzą spokojnie po galeriach handlowych ? Macie z głowa coś chyba. Człowiek idzie spokojnie a wy podbiegacie do młodych ludzi i pytania zadajecie w którym banku mam konto, I czy jestem pełnoletni a na koniec nękacie prośbami o krótka rozmowa przy waszym stoisku . To jest nie normalne . Mówię tu o stoisku w Kielcach w galerii Echo jestem tam codziennie i latacie jak nie normalni nawet do Sklepu Empik i Jula nie da się spokojnie wejść bo już pracownicy czatują i biegną z pytaniami . Zgłoszę to do biura w galerii echo to już się ciągnie od kilku lat.
ZaletyŻadne
WadyNękanie ludzi robiący zakupy spokojnie w galeriach handlowych
~Kamil / 2023-06-03 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie można zmienić nr telefonu.
Nie można się zalogować z innej przeglądarki bez potwierdzania dodatkowego codziennie gdy chce sprawdzić stan konta.
Jesteście wszyscy adoptowani
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Kamila / 2021-08-15 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę są jakieś modernizacje, nie informują o tym, a jak informują to 3 miesiące wcześniej kto o tym pamięta. Płacenie kartą zbliżeniowo przez telefon za granicą jest poprostu masakra, kilkadziesiąt razy zdarzyło się, że mąż (kierowca międzynarodowy) nie mógł zapłacić za zakupy. W sierpniu zepsuł mu się samochód w trasie i nie mógł zapłacić za hotel dobrze, że byli obcy dobrzy ludzie i poręczyli za niego bo by z tymi tobołami spał pod chmurką w obcym kraju. Za pierwszym razem jak nie mógł zapłacić zadzwoniłam na infolinię okazało się, że trzeba w bankowości internetowej aktywować kartę po tej ich modernizacji to co ja mam za każdym razem tak robić- to nie jest w moim tylko w ich interesie. A modernizacja jest po to, żeby polepszyć, nie pogorszyć działanie bankowości. Z całą pewnością i z całego serca nie polecam zakładania konta w tym banku. Omijać z daleka szerokim łukiem!!!!!!
ZaletyBrak
WadyZła obsługa systemu bankowości internetowej za granicą Polski.
~Kamilo / 2024-03-20 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to szajs jakich mało mam dość tej chorej weryfikacji blika stoję jak ten debil w sklepie i robię kolejkę bo SMS nie nadchodzi trwa to długo zanim potwierdzę a za mną 10 osub MASAKRA
ZaletyBrak
WadyDużo
~Karina / 2022-09-06 11:21
Ocena: 1.00 / 5
okropny bank. Konto zablokowane i brak odpowiedzi na e-maile.
~Karol / 2023-09-14 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank istne dno debile jak taki aktor reklamuje bank dno musi niezle obrabiac im dupe by sie wstydzil nabierac polakow zeby zakladali konto
ZaletyZadne
WadyNiekompetencja
~Karolina / 2023-08-03 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali moje środki na koncie bezpodstawnie. Nie mam dostępu do konta, nie mogę zapłacić, zostałam bez środków do życia!!!!
Złodzieje!!!! Uważajcie na ING. To był największy błąd że zdecydowałam się powierzyć im swoje pieniądze. Dodatkowo żądają poufnych danych!!!! Nie polecam!!!!!
ZaletyBrak
WadyBlokują środki na koncie
Żądają poufnych danych
Nie działające wpłatomaty
Oszuści!!!!!
~Karolina / 2023-09-15 09:01
Ocena: 1.00 / 5
szkoda gadać PORAŻKA - szerokim łukiem omijać , zagubione 7 tys EUR a oni chcą za sprawdzenie gdzie te pieniądze sią podziały 40EUR . żART
~Kas / 2022-08-29 13:24
Ocena: 1.00 / 5
Ing Tarnów. Od kiedy jest nowa siedziba banku na ul.Krakowskiej to jakaś porażka. Czasy jakiejś komuny. Stałam w kolejce 40 minut i nic się.nie ruszyło do obsługi klienta. Natomiast wchodzili wcześniej ludzie którzy byli za mną w kolejce. Totalna dezorganizacja. Brak automatu do pobrania biletu. Jak siedziba była na Słowackiego było o wiele lepiej. Nie czekało się tyle w kolejce i szło wszystko płynnie. Porażka. Zeszliście na psy.
~Kasia / 2023-03-08 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Jako jedyny bank w Polsce, wymagający od cudzoziemca, który mieszka 7 lat w Polsce dokumenty typu: zameldowania, umowę pracy, kartę pobytu. W tym momencie przebywam w Polsce legalnie na podstawie innych dokumentów i czekam na wyrobienie karty pobytu. W tym przypadku po rozpatrzeniu sprawy w ciągu 2 tygodni odmówiono mi w zakładaniu konta bankowego ze względu, ze nie posiadam karty pobytu.
~Kasieq / 2022-10-17 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Mam już 15 lat konto w ING jeszcze wcześniej jakos ten bank był na poziomie, ale teraz to czyste dno najgorszy bank jaki może być.
ZaletyTen bank dla mnie nie posiada żadnych zalet totalne dno
WadyWszystkie jakie są mozliwe
~Katarzyna / 2022-04-02 07:37
Ocena: 1.00 / 5
ludzie pilnujcie swoich pieniędzy. bank nie posiada praktycznie żadnych zabezpieczeń. moja sytuacja wyglądała tak. przy robieniu zakupów przez Internet zostałam oszukana. zamiast kodu potwierdzającego z konta ing otrzymałam kod dodania nowego urządzenia do mojego konta. zostało mi zabrane z konta 300 zł. poprzez zrobięnie nieautoryzowane transakcji. jak się dowiedziałam potem ktoś kto posiadał dostęp do mojego konta wyłączył sobie przed transakcja wiadomości push gdzie mógł sobie zrobić zakupy bez potwierdzenia pinem. tu już jest błąd banku bo powinien mieć przynajmniej alerty jak takie coś się dzieje bo kto normalny to robi?wiadomo moja wina też jest, ale bank przy kradziezach się nie popisuje. 300 zł żal oddać klientowi gdzie jeste takie coś jak ustawa o nieautoryzowanych transakcjach. No ale bank jak to bank . potrafi obejść pewne prawa
~Katarzyna / 2023-05-29 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
ZaletyBrak
WadyBrak zaufania do klienta
~Kazimierz / 2024-01-12 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Bakomaty nieczynne porażka jeden na cały Lubliniec i tak co tydzień
WadyDużo
~Kermit / 2024-04-11 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Bankomaty prowadzone w oddziale ich banku okradają klientów, a potem bank nie chce zwracać ,tłumacząc ,że to firma zewnętrzna. Można przestać świrować i wprowadzić w co po niektórych placówkach BEZPŁATNĄ obsługę gotówką jak w santanderze?
WadyBrak obsługi gotówkowej, a jak już nawet jest to musisz płacić dolę za wpłatę/wypłatę
~kiki / 2022-01-25 13:51
Ocena: 1.00 / 5
ING kiedyś było bardzo dobrym bankiem ale z biegiem czasu niestety ...tragedia . zostałam okradziona przez ich bank , złamali ich zabezpieczenia i oskarżyli mnie ze ja jestem winna i sama sobie okradłam wszystkie oszczędności ... Nie polecam tego banku chyba że ktoś lubi byc oczerniany i okradany
Zaletybrak
Wadysame wady
~Kinga / 2023-02-24 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Bank ING, niestety okradać własnych klientów. Pomaga oszustom podkradać pieniądze z kont klientów. Bank nie sprawdza i nie analizuje ani nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzać czy ktoś nielegalnie dokonuje płatności z kont. Logowanie się do konta Google jest bezpieczniejsze i bardziej pilnowane.
Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako oszustwo. Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory oszuści wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.