Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jas / 2023-07-20 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ing bank to rasisci popieraja nie wiadomo kogo chcialem otworzyc konto to uznali mnie za teroryste a ukraincom otwierali konta bez problemu dziwie sie ze marek kondrat reklamuje tenn bank omijajcie ich zdaleka rasisci na 100 % ISTNE GOWNO
  • ~JERZY / 2024-09-25 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Poznaniu. Aby utrudnić wypłatę gotówki większej niż limit na karcie wynieśli się na obrzeża miasta, ode mnie jest około 9 km . w samym centrum ul. Głogowska jest duża siedziba ale nie ma kasy. Panie tam pracujące są tylko od informacji i załatwianie spraw przez internet, przy tym bardzo się nudzą. STANOWCZO ODRADZAM MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM. Mnie panie na Głogowskiej poradziły że jak mi się ten bank nie podoba mam zmienić bank, NAPRAWDĘ SKORZYSTAM Z ICH RADY.
  • ~Joanna / 2019-02-23 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku przelew zagraniczny dwa tygodnie i dalej ani śladu po pieniądzach. Wyjaśnienia do banku zagranicznego wysyłane z opóźnieniem momo że ten pisze o priorytetowym potraktowaniu sprawy ING śpi albo pracownicy mają to w nosie.UWAŻAJCIE PÓKI CO STRACIŁAM SWOJE PIENIĄDZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Joanna / 2022-02-16 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie placówek spowodowało ze już dwa razy musiałam jechać ponad 70 km żeby załatwić sprawy ponieważ nie dało się przez internet czy telefon. Odradzam ten bank.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Joasia / 2023-11-14 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest to pierwszy raz kiedy po aktualizacji jest wymagany nowszy android. Moje pytanie brzmi dlaczego wymagacie nowszego androida, skoro przed aktualizacją wszystko działało normalnie na starszych wersjach? Odcinacie sobie tym samym klientów, zmuszając ich do kupna nowszego telefonu z nowszym androidem albo do zmiany banku.
    WadyBrak możliwości korzystania z aplikacji po aktualizacji na starszym androidzie, chociaż przed aktualizacją działało.
  • ~Jola / 2021-11-10 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Wplatomaty wiecznie nie dzialaja. Przelewy natychmiastowe nie dzialaja czesto. Aplikacja czesto ma zaklocenia.
    ZaletyBrak
  • ~Jola / 2024-03-01 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Krakowie tragiczna, nie można z ulicy załatwić prostej sprawy, która zajmuje 3 minuty. Na wszystko trzeba umawiać spotkania, na które się długo czeka. Pierwszy raz spotykam się z takim bankiem.

    Jeszcze dziś zamykam konto. Nigdy więcej.
  • ~Jolanta / 2023-07-07 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam się skontaktować z bankiem dzwoniąc z Niemiec. Niestety mam naliczany roaming i płacę za rozmowy. Po wysłuchaniu durnej wirtualnej gadaniny, to kosztowało, usłyszałam, że zostanę połączona z konsultantem, potem informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci, następnie, że mam zadzwonić później i rozłączono połączenie!!!!
    Z TAKIM GÓWNEM DAWNO SIĘ NIE SPOTKAŁAM!!!
  • ~Józef / 2024-06-22 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze bank to nie ubezpieczalnia. Pracownicy z wypranymi mózgami w każdym oddziale opowiadają klientom, że mają znakomite ubezpieczenia. Jestem pośrednikiem. Byłem w ostatnim czasie na kilku umowach z klientami w różnych miejscach. W każdym pracownice nastawione wyłącznie na wciśnięcie beznadziejnego ubezpieczenia. Co zabawniejsze z ogromną pewnością siebie mówiące, iż jest to bez wątpienia najlepsza oferta. Drodzy klienci otóż nie jest. Nieruchomość ubezpieczania tylko na wartość kredytu, a nie na faktyczną. Nawet tak zwane full jest mało atrakcyjne bo kwoty są po prostu niskie. Dla porównania. Wartość mieszkania 400000 na wolnym rynku polisa za 388zl z pakietem ochrony elementów szklanych oraz OC w życiu prywatnym, przepięcia itp. w banku to samo mieszkanie ubezpieczone za 600zl rocznie na 200tys bez dodatków. Jest raptem OC w życiu prywatnym, ale na połowę kwoty z wolnego rynku.
    Ubezpieczenie na życie ..tylko kwota kredytu i to na czas kredytu. Moi drodzy...nie jesteście wy ubezpieczeni, tylko bank.
    Odnoszę wrażenie, że produkty bankowe przestały mieć znaczenie w banku. Wciskanie ubezpieczeń jest najważniejsze.
    W momencie, gdy klienci rezygnują z tych cudów zaczyna się nerwowa atmosfera i właściwie olewanie klienta.
    Krótko mówiąc...odradzam dla Waszego moi drodzy klienci bezpieczeństwa zakup usług dodatkowych.
    ZaletyObecnie brak
    WadyCały ogrom. Beznadziejna obsługa, słabe produkty
  • ~Jóżef K. / 2021-06-02 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepska obsługa klienta, osoby na infolinii udzielające błędnych informacji. Nieracjonalne problemy przy korzystaniu z profilu zaufanego. Niepotrzebne powielanie nieistotnych komunikatów, często zawierających błędne informacje, a często brak tych istotnych.
  • ~Julian / 2021-09-28 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Dramat, dno, szlam, szambo to i tak za mało powiedziane
    Zero współpracy zero chęci pomocy zero zero ...
    Konto mobi dla niepełnoletnich syn na wymianie praktyce w Hiszpanii srodki zablokowane zero dostępu do środków
    Próba otrzymania pomocy na chacie w bankowości mobilnej porażka !!!! Zablokowany dostęp do bankowości internetowej
    Zero pomocy
    Nie polecam nigdy
    Konto zamknięte nikt z mojej rodziny nigdy nie skorzysta z usług
  • ~Justyna / 2022-12-29 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Miesiąc się jeszcze nie skończył a już opłaty pobierają. I to kosmiczne. W innych bankach np. Santander tak nie robią.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymienić
  • ~K.S / 2021-07-16 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko w to uwierzyć ale Bank sam rozwiązał umowę na konto firmowe z powodu nie wyplenienia ankiety, która przesłał wcześniej na pocztę wewnętrzną konta, zero kontaktu ze strony banku ani telefonu ani maila na właściwego maila kontaktowego, podobno wysyłali pismo na dres spółki które nigdy nie dotarło. Dramat. Z dnie na dzień straciłem możliwości dokonywania transakcji i dostęp do środków na koncie. Po prostu super.
    Zaletylogo banku
    Wadyprzedmiotowe podejście do klienta, w czasach pandemi placówka można powiedzieć nie dostępna
  • ~Kacpi / 2024-04-02 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ponad 12 latach wypowiedziałem umowę ING.
    Obsługa klienta na infolinii żenująca, panie bezczelnie śmieją się i drwią do słuchawki, przekierowując na coraz to inne działy.
    Przez błąd w systemie została naliczona kara w wysokości 1499 zł, która została pobrana z mojego konta BEZ MOJEJ WIEDZY!!!!
    Dopiero po szóstej reklamacji otrzymałem zwrot środków (ponad miesiąc kopania się z nimi).
    Kiedy prosiłem o wyciąg z konta firmowego (konto zostało zamknięte), po trzech tygodniach dostałem odpowiedź, że mam wpłacić 520 zł (!!!!) za kilka wyciągów. HAHA.
    Nikt nie wyjaśnił z czego wynikała ww. kwota, a potwierdzenia były dla mnie obligatoryjne.
    Najgorszemu wrogowi nie życzę kontaktu z tym "bankiem". Zszedł na psy.
    Tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
    ZaletyDUŻE ZERO
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~Kamil / 2022-01-04 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    #stopsegregacjisanitarnej Bank powinien opiekować się pieniędzmi swoich klientów a nie bawić w politykę czy covida
  • ~Kamil / 2022-03-15 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czemu nękacie ludzi którzy chodzą spokojnie po galeriach handlowych ? Macie z głowa coś chyba. Człowiek idzie spokojnie a wy podbiegacie do młodych ludzi i pytania zadajecie w którym banku mam konto, I czy jestem pełnoletni a na koniec nękacie prośbami o krótka rozmowa przy waszym stoisku . To jest nie normalne . Mówię tu o stoisku w Kielcach w galerii Echo jestem tam codziennie i latacie jak nie normalni nawet do Sklepu Empik i Jula nie da się spokojnie wejść bo już pracownicy czatują i biegną z pytaniami . Zgłoszę to do biura w galerii echo to już się ciągnie od kilku lat.
    ZaletyŻadne
    WadyNękanie ludzi robiący zakupy spokojnie w galeriach handlowych
  • ~Kamil / 2023-06-03 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zmienić nr telefonu.
    Nie można się zalogować z innej przeglądarki bez potwierdzania dodatkowego codziennie gdy chce sprawdzić stan konta.
    Jesteście wszyscy adoptowani
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Kamila / 2021-08-15 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę są jakieś modernizacje, nie informują o tym, a jak informują to 3 miesiące wcześniej kto o tym pamięta. Płacenie kartą zbliżeniowo przez telefon za granicą jest poprostu masakra, kilkadziesiąt razy zdarzyło się, że mąż (kierowca międzynarodowy) nie mógł zapłacić za zakupy. W sierpniu zepsuł mu się samochód w trasie i nie mógł zapłacić za hotel dobrze, że byli obcy dobrzy ludzie i poręczyli za niego bo by z tymi tobołami spał pod chmurką w obcym kraju. Za pierwszym razem jak nie mógł zapłacić zadzwoniłam na infolinię okazało się, że trzeba w bankowości internetowej aktywować kartę po tej ich modernizacji to co ja mam za każdym razem tak robić- to nie jest w moim tylko w ich interesie. A modernizacja jest po to, żeby polepszyć, nie pogorszyć działanie bankowości. Z całą pewnością i z całego serca nie polecam zakładania konta w tym banku. Omijać z daleka szerokim łukiem!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa systemu bankowości internetowej za granicą Polski.
  • ~Kamilo / 2024-03-20 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to szajs jakich mało mam dość tej chorej weryfikacji blika stoję jak ten debil w sklepie i robię kolejkę bo SMS nie nadchodzi trwa to długo zanim potwierdzę a za mną 10 osub MASAKRA
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Karina / 2022-09-06 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    okropny bank. Konto zablokowane i brak odpowiedzi na e-maile.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961