Bardzo niemiła obsługa, Panie zasłaniają się tylko procedurami a klient czuje się w oddziale nie komfortowo przez opryskliwość Pań. Podejście jak 30 lat temu kiedy to klient był wrogiem. Dyrektor placówki przy ul. Legionów 112 w Gdyni powinien mocno wsiąść się do pracy nad jakością usług. pracownicy tego miejsca chyba zapomnieli gdzie pracują, i że reprezentowanie ich firmy w sposób właściwy ma ogromne znaczenie a tam mam wrażenie jest jakiś prywatny folwark...Co się stało, że przez 20 lat bank ING swoją jakością traktowania podejścia do klientów tak bardzo odbiega od konkurencji????
ZaletyBank online
Wadycustomer services
~IZA / 2019-04-29 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowana tym bankiem i już przeniosłam swoje konto do konkurencji.
Swoją droga, darujcie sobie tych przygłupów, którzy nagabują ludzi w galeriach handlowych na stoiskach ING, bo to jak się zachowują i jak są bezczelni to przekracza pojęcie... Na pewno nie polecam stoiska w Atrium Koszalin. Banda gówniarzy, którzy wręcz rzucają się na ciebie, a jak podziękujesz to w prymitywny sposób to komentują... odradzam
WadyObsługa
~Izabela / 2023-09-25 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Konto dla sp. z o.o otwierają już 2 tygodnie i nadal nie jest uruchomione. Nikt nie wie ile to może potrwać, szkoda tracić czas na ten bank.
~Jacek / 2022-07-11 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Bank ma klienta totalnie w 4literach, zamknął mi konto firmowe, bez poinformowania mnie, niby pocztą polecony doszedł, tylko kto to widział i teraz potrzebuje dokumenty z konta i każą mi płacić za każdy swistek 10zł, KAŻDY kto rozważa ten bank niech sobie odpusci bo to żalosne pajace i tyle mam do powiedzenia.
~Jacek / 2022-12-13 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Założenie konta online graniczy z cudem. Po założeniu przychodzi 3 sms, że wszystko w porządku a następnie mail odnoszący się nie wiem do czego i kogo, że formularz odwołany. Czekałem dzień roboczy głucha cisza. Zadzwoniłem zapytać na infolinię co z moim kontem czy jest założone czy nie bo nie wiem czy robić to samo w innym banku. Nie mogą udzielić informacji zapraszają do placówki.
Po co więc możliwość zakładania online skoro i tak, żeby się dowiedzieć czy wgl jest założone to trzeba jechać do najbliższej placówki :)
ZaletyŁadne logo
WadyDział suportu zatrudnia niekompetentne osoby
~Jacek / 2023-11-24 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim. Ten bank należy omijać szerokim łukiem.
We wrześniu zarządzali oświadczenia o źródle dochodów - wysłałem.
Teraz w listopadzie chcą w tym samym temacie wypełnienia ankiety w podaniem skanów dokumentów.
żenada.
Dodam, że nie mam na koncie dziwnych transakcji.
Oni są chyba na usługach najlepszej zmiany - Pegasus to nic w porównaniu do tego psedo banku.
Zamykam konto i nie chce mieć z tą sitwą nic wspólnego.
Zaletybrak jakichkolwiek
Wadysame wady
~Jacek / 2024-04-05 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka nie wiem jak to jeszcze funkcjonuje klienci uciekają ja powoli zmieniam już na inne bańki A jestem klientem śląskiego 32 lat
~Jack / 2024-04-16 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Blokują środki bezpodstawnie. Weryfikują klientów bardziej niż Urzad Skarbowy. Uciekam!
~Jan / 2022-03-24 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę nie polecam tego Banku! W czasie pandemii wypowiedzieli mi kredyt z powodu że się spuzniłem dwa razy z ratą co mieli to zasygnalizowane z mojej strony! Wypowiadając mi kredyt miałem wszystkie raty uregulowane a pani na infolinię przekonywała mnie że wszystko jest ok. A tu nagle bez jakich kolwiek informacji zostałem postawiony przed faktem dokonanym!
ZaletyNie ma
WadyMnóstwo
~Jan / 2023-11-03 02:02
Ocena: 1.00 / 5
Bank ING bez powodu przetrzymuje i blokuje środki z lokat (i pseudolokat pod postacią tymczasowych kont), po ich zakończeniu (nie zwraca środków na główne konto, zgodnie z umową). Taka sytuacja w państwie prawa nie powinna w ogóle być legalna, ale w ING jest praktyką. Chyba trudno wyobrazić sobie bardziej oburzająca, dla klienta banku, sytuację. Jeżeli chodzi o obsługę, to w systemie ING (po zalogowaniu się) nie można skomunikować się z bankiem (zostawić wiadomości, złożyć wniosek, zaraportować problem, etc.), co jest ewenementem na skalę światową. Dlatego w trosce o własne zdrowie polecam omijać ten "bank".
WadyING nie funkcjonuje jak bank, ale jak jakiś niepoważny bazar.
Standardy, umowy, działanie wynikające z sumienności i przyzwoitości nie są przez ING przestrzegane.
~janusz / 2023-02-13 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego w tym banku pracują sami nieudacznicy-wpłatomat w Tarnowskich-Górach przy ul.Zagórskiej jest ciągle popsuty.Paranoja za nasze pieniądze zewnetrzna firma juz którys raz z koleji wymienia to badziewie i nic -Gdzie podziawają sie ci pseudo dyrektorzy którzy biorą po 100 tys. miesięcznie i nie umieją rozwiązać tak drobnrego problemu z naszej kasy niech nikt nie wpłaca tam kasy tylko tyle ile musi -sami pójdą z torbami.Najlepiej mniech zlikwidują ten bank jak i inne oddziały a reszta do odsnieżania tak jak było za komuny
ZaletyZADNYCH
WadyWSZYSTKIE JAKIE MOGą BYĆ
~Jas / 2023-07-20 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Ing bank to rasisci popieraja nie wiadomo kogo chcialem otworzyc konto to uznali mnie za teroryste a ukraincom otwierali konta bez problemu dziwie sie ze marek kondrat reklamuje tenn bank omijajcie ich zdaleka rasisci na 100 % ISTNE GOWNO
~JERZY / 2024-09-25 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Poznaniu. Aby utrudnić wypłatę gotówki większej niż limit na karcie wynieśli się na obrzeża miasta, ode mnie jest około 9 km . w samym centrum ul. Głogowska jest duża siedziba ale nie ma kasy. Panie tam pracujące są tylko od informacji i załatwianie spraw przez internet, przy tym bardzo się nudzą. STANOWCZO ODRADZAM MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM. Mnie panie na Głogowskiej poradziły że jak mi się ten bank nie podoba mam zmienić bank, NAPRAWDĘ SKORZYSTAM Z ICH RADY.
~Joanna / 2019-02-23 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku przelew zagraniczny dwa tygodnie i dalej ani śladu po pieniądzach. Wyjaśnienia do banku zagranicznego wysyłane z opóźnieniem momo że ten pisze o priorytetowym potraktowaniu sprawy ING śpi albo pracownicy mają to w nosie.UWAŻAJCIE PÓKI CO STRACIŁAM SWOJE PIENIĄDZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Joanna / 2022-02-16 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Zamknięcie placówek spowodowało ze już dwa razy musiałam jechać ponad 70 km żeby załatwić sprawy ponieważ nie dało się przez internet czy telefon. Odradzam ten bank.
ZaletyBrak
WadyDuzo
~Joasia / 2023-11-14 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie jest to pierwszy raz kiedy po aktualizacji jest wymagany nowszy android. Moje pytanie brzmi dlaczego wymagacie nowszego androida, skoro przed aktualizacją wszystko działało normalnie na starszych wersjach? Odcinacie sobie tym samym klientów, zmuszając ich do kupna nowszego telefonu z nowszym androidem albo do zmiany banku.
WadyBrak możliwości korzystania z aplikacji po aktualizacji na starszym androidzie, chociaż przed aktualizacją działało.
~Jola / 2021-11-10 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku. Wplatomaty wiecznie nie dzialaja. Przelewy natychmiastowe nie dzialaja czesto. Aplikacja czesto ma zaklocenia.
ZaletyBrak
~Jola / 2024-03-01 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Krakowie tragiczna, nie można z ulicy załatwić prostej sprawy, która zajmuje 3 minuty. Na wszystko trzeba umawiać spotkania, na które się długo czeka. Pierwszy raz spotykam się z takim bankiem.
Jeszcze dziś zamykam konto. Nigdy więcej.
~Jolanta / 2023-07-07 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam się skontaktować z bankiem dzwoniąc z Niemiec. Niestety mam naliczany roaming i płacę za rozmowy. Po wysłuchaniu durnej wirtualnej gadaniny, to kosztowało, usłyszałam, że zostanę połączona z konsultantem, potem informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci, następnie, że mam zadzwonić później i rozłączono połączenie!!!!
Z TAKIM GÓWNEM DAWNO SIĘ NIE SPOTKAŁAM!!!
~Jolanta / 2025-08-30 12:10
Ocena: 1.00 / 5
To bank ing Śląski, to jakaś pomyłka miałam konto wiele lat i zamykam teraz. TO JEST KPINA KLIENTA !!!!PRACOWNICY NIEKOMPETETNI