strona 26 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Henryk / 2023-08-18 13:02
Od rano walczę z nie działąjącym nowym terminalem . Wykonałam 11 telefonów gdzie odsyłano nas od banku do serwisu
Nikt nawet nie spróbował nam pomóc.
Jestem zdruzgotana obsługą banku szczerze nikomu nie polecam -
-
~hubniz / 2023-02-07 13:16
Nie często się pojawiam w placówce, ale czasem trzeba. Chciałem wypłacić gotówkę w bilonie i usłyszałem, że w całym Krakowie (mała wioska przecież) jest tylko jedna placówka z kasą... więc muszę przejechać pół miasta. Pani jeszcze dodała od siebie, że takie mamy czasy. No właśnie, takie że większość rzeczy mogę zrobić online, ale są takie, których się nie da. Nic tylko szukać innego banku przyjaznemu kilentowi oraz środowisku. ZaletyCiepło w placówceWadyNic w placówce nie załatwisz. Trzeba pojechać na drugi koniec mieasta -
~Ibrahim / 2022-08-12 22:18
One of the worse bank
They don't respect aby person and not respect contract
They will sell your information -
~Illia / 2021-10-05 16:41
Jestem klientem banku i byłem bardzo nieprzyjemne zaskoczony, kiedy mojej zonie nie otworzyli konta przez te, ze ona jest ukrainką. A z tego tylko początek, nadal oni mogą robić wszystko, co chcą z twoim kontem, jak oni uważają, co mogą dzielić ludzi na godnych i nie godnych. To może zaczepić nie tylko obcokrajowców. ZaletywszystkoWadywszystko -
~ING_SSIE / 2022-08-16 18:42
KOSZMAR! Pozamykali placówki (nawet nie informując - jak złodzieje cichaczem), infolinia nie pomocna a wręcz podła baba się trafiła. Do tego nie uczciwi! Omijać szerokim łukiem! Mam nadzieję, że ktoś się za nich weźmie, bo gorszego nie widziałem. Aha. Po jednej nieudanej próbie wpisania hasła na www, blokuje ci całe konto - nawet przez aplikację, a placówek nie ma! ZaletyBRAKWadybeznadziejny technicznie, brak placówek, infolinia to marnowanie czasu, pracownicy podli i bezczelni, ścierwo nie bank! -
~ingo / 2024-03-16 09:32
Oszuści mają zawarte umowy z żulami, którzy wg własnego widzi mi się mogą z waszych kart wypłacić dowolną kwotę bez waszej autoryzacji co jest przestępstwem karnym w polskim prawie. W zawieranej umownie nie wspominają o tym słowem, co podlega pod kodeks karny "celowe wprowadzenie klientów w błąd w celu osiągnięcia korzyści materialnych."
To potwierdza że w Polsce prawo nie działa, korporacją łupią Polaków ile tylko mogą.ZaletybrakWadyoszuści -
~INGWaliKupą / 2022-08-22 18:02
Dziadostwo
Tyle w temacie
Nie polecam zakładać konta
Wybierz lepszy bank
PozdrawiamZaletyBrak zaletWadyNajwiększą wadą jest to że wogóle istniejecie -
~Inka / 2021-10-21 14:55
Jestem długoletnią klientką Banku . Z obsługi nigdy nie byłam zadowolona ale nie miałam z pracownikami częstego kontaktu więc nie przeszkadzało mi to zachowanie . Teraz dostałam pismo ze umowa ze mna będzie rozwiązana ( chodzi o pranie brudnych pieniędzy ) Jest okazja żeby po 25 latach zmienić konto . Tak nie traktuje się stałych klientów . ZaletyNie maWadyDrogo -
-
~iqososofjeof / 2023-02-10 07:11
aplikacja zbyt często nie dzisła zawsze jakiś błąd wyskakuje ZaletyżadneWadywsxystko -
~Isa / 2022-07-30 22:56
Traktuja klienta jak gowno w kiblu.
Obsluga jest odczlowieczona. AI u sterow tego parszywego tworu. A bedzie jeszcze gorzej! Trzymajcie sie od nich jak najdalej.ZaletyBrak -
~iu / 2022-12-05 17:34
dno dna a do tego ogromne koszty prowadzenia rachunku dla firm -
~Iv / 2020-02-28 17:22
Horrible working hours. If you are working from 9 to 17 just avoid this bank because they are closed in any normal time. In case you need to finish anything face to face you will need to take time off from work just to visit the bank. And recently they shorten it even more. They are open till 17h still deposit can be done only until 16h (really curious WHY).
Will just transfer all bank activities to Millenium. -
~Iwona / 2021-02-19 10:01
Bardzo niemiła obsługa, Panie zasłaniają się tylko procedurami a klient czuje się w oddziale nie komfortowo przez opryskliwość Pań. Podejście jak 30 lat temu kiedy to klient był wrogiem. Dyrektor placówki przy ul. Legionów 112 w Gdyni powinien mocno wsiąść się do pracy nad jakością usług. pracownicy tego miejsca chyba zapomnieli gdzie pracują, i że reprezentowanie ich firmy w sposób właściwy ma ogromne znaczenie a tam mam wrażenie jest jakiś prywatny folwark...Co się stało, że przez 20 lat bank ING swoją jakością traktowania podejścia do klientów tak bardzo odbiega od konkurencji???? ZaletyBank onlineWadycustomer services -
~IZA / 2019-04-29 22:44
Jestem zażenowana tym bankiem i już przeniosłam swoje konto do konkurencji.
Swoją droga, darujcie sobie tych przygłupów, którzy nagabują ludzi w galeriach handlowych na stoiskach ING, bo to jak się zachowują i jak są bezczelni to przekracza pojęcie... Na pewno nie polecam stoiska w Atrium Koszalin. Banda gówniarzy, którzy wręcz rzucają się na ciebie, a jak podziękujesz to w prymitywny sposób to komentują... odradzamWadyObsługa -
~Izabela / 2023-09-25 14:21
Konto dla sp. z o.o otwierają już 2 tygodnie i nadal nie jest uruchomione. Nikt nie wie ile to może potrwać, szkoda tracić czas na ten bank. -
~Jacek / 2022-07-11 14:24
Bank ma klienta totalnie w 4literach, zamknął mi konto firmowe, bez poinformowania mnie, niby pocztą polecony doszedł, tylko kto to widział i teraz potrzebuje dokumenty z konta i każą mi płacić za każdy swistek 10zł, KAŻDY kto rozważa ten bank niech sobie odpusci bo to żalosne pajace i tyle mam do powiedzenia. -
-
~Jacek / 2022-12-13 14:52
Założenie konta online graniczy z cudem. Po założeniu przychodzi 3 sms, że wszystko w porządku a następnie mail odnoszący się nie wiem do czego i kogo, że formularz odwołany. Czekałem dzień roboczy głucha cisza. Zadzwoniłem zapytać na infolinię co z moim kontem czy jest założone czy nie bo nie wiem czy robić to samo w innym banku. Nie mogą udzielić informacji zapraszają do placówki.
Po co więc możliwość zakładania online skoro i tak, żeby się dowiedzieć czy wgl jest założone to trzeba jechać do najbliższej placówki :)ZaletyŁadne logoWadyDział suportu zatrudnia niekompetentne osoby -
~Jacek / 2023-11-24 22:02
Odradzam wszystkim. Ten bank należy omijać szerokim łukiem.
We wrześniu zarządzali oświadczenia o źródle dochodów - wysłałem.
Teraz w listopadzie chcą w tym samym temacie wypełnienia ankiety w podaniem skanów dokumentów.
żenada.
Dodam, że nie mam na koncie dziwnych transakcji.
Oni są chyba na usługach najlepszej zmiany - Pegasus to nic w porównaniu do tego psedo banku.
Zamykam konto i nie chce mieć z tą sitwą nic wspólnego.Zaletybrak jakichkolwiekWadysame wady -
~Jacek / 2024-04-05 20:07
Totalna porażka nie wiem jak to jeszcze funkcjonuje klienci uciekają ja powoli zmieniam już na inne bańki A jestem klientem śląskiego 32 lat -
~Jack / 2024-04-16 16:08
Dramat. Blokują środki bezpodstawnie. Weryfikują klientów bardziej niż Urzad Skarbowy. Uciekam!
strona 26 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »