Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krysia / 2022-08-03 17:47
    Ocena: 4.67 / 5
    Przemiła, profesjonalna obsługa. Od lat z przyjemnością odwiedzam ten bank. Jak nigdzie Panie proponują pyszną kawę i częstują czekoladą. Bank ma sporą ofertę do zaproponowania. Polecam.
  • ~Bobo / 2022-08-02 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od ponad 20 lat. To jedyny bank z jakiego korzystam.
    Mam emerytury ok 5tys zł, nie spłacam żadnych kredytów, nie mam żadnych zaległości, trzymam w ING oszczędności i jako klient wywiązuje się wzorowo, a ING odmówiło mi kredytu na 15tys zł z ratą 300zl!!!!!!
    Śmiech na sali. Chyba czas pomyśleć nad zmianą banku.
  • ~Marek / 2022-08-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dogadali się z dużymi klientami instytucjonalnymi a plebs mają w dupie
  • ~Michał / 2022-07-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTraktowanie klienta jak dojną krowe
  • ~Isa / 2022-07-30 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktuja klienta jak gowno w kiblu.
    Obsluga jest odczlowieczona. AI u sterow tego parszywego tworu. A bedzie jeszcze gorzej! Trzymajcie sie od nich jak najdalej.
    ZaletyBrak
  • ~Lucyna / 2022-07-25 12:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z bardzo profesjonalnej i miłej obsługi pracownicy Banku Pani Małgorzaty Hankus. Dziękuje za bardzo fachową poradę i pomoc.
  • ~Lukasz / 2022-07-24 05:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy wszystkie banki mają takie złodziejskie sposoby okradania ludzi, ale w ING na pewno. Cwaniactwo tego banku nie zna granic. Wziąłem w 2021 dwie spore pożyczki, bo wiedziałem, że będę mógł spłacić je szybko i przed datą zawarta na umowie. Pierwsza z nich była na 60 miesięcy, druga na 96(!). Taka była oferta dla mnie i nie dało się na krótszy okres. Dlaczego? A dlatego, że jak teraz spłacam częściowo te kredyty, kwota odsetek ani okresu spłaty nie maleje. Co miesiąc odnawia się liczba miesięcy spłaty do końca. I tak naliczają takie same odsetki niezależnie od wielkości pozostałego zadłużenia do spłaty. Kapitał maleje, a odsetki zostają na tym samym poziomie. No. Miałem rete w wysokości 850zl. W tym 350 odsetek i 500 kapitał. Teraz po nadpłacie prawie 40tysiecy w ciągu roku odsetki są na tym samym poziomie 350, a kapitał spadł do 240. Wychodzi na to, że tak czy siak będę musiał tym złodziejom oddać wszystkie odsetki, niezależnie od czasu spłaty tego oszukańczego kredytu. I to po tylu latach z nimi.
    ZaletyŁatwość obsługi aplikacji
    WadyNiezliczone
  • ~Andrzej / 2022-07-22 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank. Wpłacasz pieniądze i koniec kontaktu z nimi. nie można się dodzwonić anie rozmawiać na czacie bo cały czas wrzuca. Tragedia!!!!!!
  • ~ex klient / 2022-07-20 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem skrytykować, ale widzę, że tutaj to już niewiele zmienia.
    Cóż. Zasłużenie - dodam że umowy czytać należy z prawnikiem, analizując każde słowo, unikając ukrytych kosztów i nieadekwatnych opłat! Przy wcześniejsze spłacie kredytu prawie 10%!!! musiałem dopłacić żeby łaskawie pozwolili zakończyć umowe przed czasem.
  • ~isia / 2022-07-11 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    prosze o wyjasnienie dlaczego z oddzialu bankowego zrobiono bankowy punkt informacyjny,bank w ktorym nie mozna pobrac pieniedzy jest dla mnie punktem informacyjnym zostalam poinformowana ze pieniadze moge pobrac w centrum miasta,poto otworzylam konto w waszym banku abym nie musiala jezdzic przez pol miasta tymi zmianami powiekszyliscie grono niezadowolonych klientow,nie bedzie trudno znalezc bank ktory wykonuje uslugi dla ludzi
    Zaletyzadne
    Wadysame wady
  • ~Jacek / 2022-07-11 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta totalnie w 4literach, zamknął mi konto firmowe, bez poinformowania mnie, niby pocztą polecony doszedł, tylko kto to widział i teraz potrzebuje dokumenty z konta i każą mi płacić za każdy swistek 10zł, KAŻDY kto rozważa ten bank niech sobie odpusci bo to żalosne pajace i tyle mam do powiedzenia.
  • ~Andrzej Lublin / 2022-07-08 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarnie nieefektywny. Od roku wyskakuje mi błędnie "odmowa zleconej czynności". Kilkakrotne reklamacje i w banku (Lublin), i na infolinii po uprzejmym "proszę dać nam 48 h" bezskuteczne.
    Jestem klientem (bezpożyczkowym) od 12 lat i czas na rozwiązanie współpracy. Bank ING ma moją bezpłatną fatalną opinię.
    ZaletyObecnie nie widzę.
    WadyKoszmarnie nieefektywny obsługa klienta.
  • ~Grzegorz / 2022-07-05 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT, nie działająca aplikacja, wieczne problemy ze wszystkim, nie polecam
  • ~Pawel / 2022-07-05 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni spóźniałem się ze spłata raty . 10 telefonów dziennie zastraszanie przez inkasset.
    ZaletyBrak
  • ~Bodzio / 2022-07-04 15:12
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest bank złodziejski a dla czego ?A dla tego że jestem w tym banku z 20 lat nigdy od nich nic nie chciałem nigdy. Gdy teraz chciałem wziąć od nich mała porzeczkę bo wynikła mi dana sytuacja dali mi negatyw masoński bank złodziejski . Bo przez tyle lat co pobierali opłaty prowizje itp. To po prostu w głowie się nie mieści a zarabiam nie źle to jest złodziejski bank nie polecam nikomu .
    ZaletyBrak zalet wręcz przeciwnie
    WadyDziadostwo
  • ~piajempi / 2022-07-02 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    każda osoba, do której wysyłasz przelew dostaje w pakiecie Twój adres. nie da się tego zablokować jak winnych bankach. logowanie do aplikacji mobilnej trwa wieki. nękanie informacjami o kredytach i ubezpieczeniach.
  • ~Mikser / 2022-06-28 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Udostępnia dane osobowe bez zgody klienta. Jak już się dobrał UOKiK. Żenujące traktowanie klienta jako potencjalne źródło napychania sobie kasy. Zadowolenie klienta nie ma znaczenia.
    ZaletyŻadnych. Polecam się trzymać z daleka
    WadySame wady
  • ~Klasze / 2022-06-28 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wielu składanych oświadczeniach dotyczących udokumentowania źródła pochodzenia pieniędzy na moim koncie ostatecznie doprowadziły do zamknięcia konta przez bank, Uważam to za bardzo nieuczciwe. Wręcz jestem zaskoczona takim traktowaniem wieloletniego, uczciwego klienta gdyż wywiązałam się z obowiązku i sprawa byłą definitywnie załatwiona osobiście u pracownika banku a mimo to zamknięto mi konta , co zmusiło mnie do zmiany kont, kart, odbiorców opłat, Jestem zaskoczona takim traktowaniem uczciwych , wieloletnich klientów, którzy chcąc wyjaśnić sprawę swojej uczciwości spotkali się z machiną która mimo oświadczeń, wypowiada umowę rachunku. Nie świadoma, że bank żądał mojego PIT, umowy o pracę opisu każdego ruchu na moim rachunku, gdzie od wielu lat te same pieniadze były przelewane między kontami dla szukania oszczędności . Jestem rozczarowana działaniami a zarazem brakiem jasnych informacji, dotyczących takich szczegółowych wyjaśnień co do każdego przelewu powyżej 1000zł, bo gdybym miałą taką informację że te dokumenty są potrzebne to nie mam nic do ukrycia i były do wglądu.
    Nie życzę nikomu tego co mnie spotkało WIELKIE ROZCZAROWANIE A NAWET BRAK ZROZUMIENIA ZE STRONY BANKU. Moje oszczędności od lat były w tym banku i nie wzięły się nie wiadomo skąd a każda operacja w banku była opisana.
    WadyBrak kontaktu w sprawach reklamacji lub wyjaśnienia spraw
  • ~Dawid / 2022-06-27 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zainteresowania klientem problemy z pieniędzmi pieniądze są blokowane klientom bez prawnie nie polecam banku
    ZaletyBrak zalet banku
    WadyBrak zainteresowania klientem, wyimaginowane problemy
  • ~Aleksandra / 2022-06-23 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku!!!! Pracownicy banku sa niekompetentni, nie potrafia poinformowac klienta, ze wniosek kredytowy zostal odrzucony i klamia w zywe oczy, ze przekaza dokument do innego banku, zeby klient nie marnowal czasu i podjechal tam gdzie ma blizej na podpisanie dokumentow,po czym sie okazuje, ze kaza ponownie skladac wniosek w aplikacji bankowej, co moglam zrobic w domu bez fattgowania sie do oddzialu. Zamykam konto i nie chce miec nic wspolnego z tym bankiem. To samo doradzam innym. Omijać ten bank z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyCale mnostwo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985