Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 846 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yogi / 2022-08-16 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodze z corka 14 lat , aby zalozyc jej konto. Czy byl Pan umowiony ? Nie. To moze jutro Pan przyjdzie ?! Dowod lub paszport i ….. AKT URODZENIA !!! Czy ktos slyszal w tej instytucji o bazie PESEL ….? Akt urodzenia ? Moze jeszcze chrztu ??? Czy w tym banku naprawde nie ma juz zdrowo myslacych ludzi ??? Z fajnych przyjaznych placowek zrobili korpo - twierdze !!! Umawiac sie trzeba jak u lekarza ! Niech zobacza reklame z Konradem …. LICZĄ SIĘ LUDZIE !!! Wszedzie tylko nie w ING ! I najlepsze …. Wychodzimy od nich i na przeciw jest MBANK …. wchodzimy , pytam co potrzeba do zalozenia konta dziecku ….. Pani odpowiada …. Legitymacja szkolna !!!! Temat zalatwiony w 15 minut !!! Bravo ING !!! Tak sie traci klientow !!!
    ZaletyBrak
    WadyKolejka , klientowi , ktory do nich przychodzi mowia …. Przyjdz jutro !
  • ~Robert / 2022-08-16 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa konta makler to kpina. Błędne salda, brak możliwości rozmowy z konsultantem w celu wyjaśnienia sytuacji. Tępa maszyna z którą trzeba użerać się 15 min żeby wreszcie przełączyła do konsultanta. Następnie słyszysz komunikat wszyscy konsultanci są zajęci i następuje rozłączenie połączenia. Celowe utrudnianie kontaktu z infolinią na zasadzie ,,może natręt się rozłączy sam". Kpina z klientów. Przy pierwszej okazji kasuję tam konta. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej.
  • ~Lepiej nie mówić / 2022-08-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nid polecam banku. Obsługa klienta pomaga w oszustwach. Nie polecam banku nikomu w żadnym przypadku
  • ~Ibrahim / 2022-08-12 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    One of the worse bank
    They don't respect aby person and not respect contract
    They will sell your information
  • ~Annnnn / 2022-08-10 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiazuje się z umowy.
    Na rozpatrzenie wniosku o restrukturyzację mieli 30 dni. Że czas jest wydłużony dowiedziałam się oczywiście po czasie, w którym miał być rozpatrzony wniosek.
    O kolejnych 2 tygodniach na "zatwierdzenie' też.
  • ~Zawiedzony klient / 2022-08-07 23:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja nie działa poprawnie, nie da się od miesiąca dodać karty do Apple pay
    ZaletyBeam
  • ~Heimao / 2022-08-04 23:33
    Ocena: 1.33 / 5
    wyzywają swoich pracowników od "specjalistów" a żaden nie jest w stanie odpowiedzieć jasno na postawione pytanie. Ostatnio mieliśmy jazdę z "dokumentami" przyszła informacja, że należy dostarczyć "dokumenty" jakie? żadna ze "specjalistek " w oddziale nie umiała uszczegółowić tego żądania. Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy z pracodawcami... ale ja nie pracuję na podstawie umowy... czy może być pit? ...Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy... jak dziad z obrazem. Jeśli jest jakiś problem to zawsze wina klienta... brrrr na wszelki wypadek zablokują konta ot tak bo taka jest pogoda... masssakra
    Zaletykiedyś były ale już nieaktualne...
    WadyPracownicy w oddziale totalnie zagubieni i niezdolni do kontaktów, co z tego że jeszcze grzeczni? jak nic z tego nie wynika bo żadnej konkretnej informacji nie są w stanie udzielić...
  • ~klient / 2022-08-04 20:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostaję pismo, że oświadczenie można złożyć online prze moje ING. Na stronie nic nie ma. Dzwonię i dowiaduję się, że jednak nie można złożyć takiego oświadczenia online. (to po co piszą, że można). No więc, próbuję załączyć plik PDF i też nie działa... Kpina...
  • ~kris / 2022-08-04 11:27
    Ocena: 3.67 / 5
    jestem klientem banku wiele lat ale takie kłody pod nogi jakie rzuca klientowi Ing to w żaden inny banku nie robi.
    Mam kr hip i w związku z rosnącymi ratami / a malejącym w nich kapitałem/ nadpłacam kredyty hipoteczny co m-c.Aby było to dla mnie korzystne wnioskuję /na czacie okres oczekiwania nawet 1,5 dnia/ o skrócenie okresu kredytowania i tu zaczyna się mega problem dla banku....
    Musi przygotować stosowny aneks - min czas 14 dni roboczych/ to jeszcze nic/ trzeba się umówić do banku na podpisanie takiego dokumentu - brak personelu powoduje ze zaproponowano mi wczoraj termin na wrzesień albo przejażdżkę do innego miasta i oddziału... JAKAŚ KPINA ostatni aneks którego termin był ustalony grubo przed podpisaniem i potwierdzany 2 smsami z banku -w momencie pojawienia się w banku zgodnie z wytycznymi okazało się ze nie ma osoby która mogla by dok podpisać po godzinie udało się sprawę załatwić..i tak co m-c....
    Można to zrobić w aplikacji bankowej albo podpisać aneks np poprzez kod sms...Ale po co lepiej utrudniać .....
    Wadyutrudnianie Klientowi procedur
  • ~Krysia / 2022-08-03 17:47
    Ocena: 4.67 / 5
    Przemiła, profesjonalna obsługa. Od lat z przyjemnością odwiedzam ten bank. Jak nigdzie Panie proponują pyszną kawę i częstują czekoladą. Bank ma sporą ofertę do zaproponowania. Polecam.
  • ~Bobo / 2022-08-02 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od ponad 20 lat. To jedyny bank z jakiego korzystam.
    Mam emerytury ok 5tys zł, nie spłacam żadnych kredytów, nie mam żadnych zaległości, trzymam w ING oszczędności i jako klient wywiązuje się wzorowo, a ING odmówiło mi kredytu na 15tys zł z ratą 300zl!!!!!!
    Śmiech na sali. Chyba czas pomyśleć nad zmianą banku.
  • ~Marek / 2022-08-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dogadali się z dużymi klientami instytucjonalnymi a plebs mają w dupie
  • ~Michał / 2022-07-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTraktowanie klienta jak dojną krowe
  • ~Isa / 2022-07-30 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktuja klienta jak gowno w kiblu.
    Obsluga jest odczlowieczona. AI u sterow tego parszywego tworu. A bedzie jeszcze gorzej! Trzymajcie sie od nich jak najdalej.
    ZaletyBrak
  • ~Lucyna / 2022-07-25 12:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z bardzo profesjonalnej i miłej obsługi pracownicy Banku Pani Małgorzaty Hankus. Dziękuje za bardzo fachową poradę i pomoc.
  • ~Lukasz / 2022-07-24 05:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy wszystkie banki mają takie złodziejskie sposoby okradania ludzi, ale w ING na pewno. Cwaniactwo tego banku nie zna granic. Wziąłem w 2021 dwie spore pożyczki, bo wiedziałem, że będę mógł spłacić je szybko i przed datą zawarta na umowie. Pierwsza z nich była na 60 miesięcy, druga na 96(!). Taka była oferta dla mnie i nie dało się na krótszy okres. Dlaczego? A dlatego, że jak teraz spłacam częściowo te kredyty, kwota odsetek ani okresu spłaty nie maleje. Co miesiąc odnawia się liczba miesięcy spłaty do końca. I tak naliczają takie same odsetki niezależnie od wielkości pozostałego zadłużenia do spłaty. Kapitał maleje, a odsetki zostają na tym samym poziomie. No. Miałem rete w wysokości 850zl. W tym 350 odsetek i 500 kapitał. Teraz po nadpłacie prawie 40tysiecy w ciągu roku odsetki są na tym samym poziomie 350, a kapitał spadł do 240. Wychodzi na to, że tak czy siak będę musiał tym złodziejom oddać wszystkie odsetki, niezależnie od czasu spłaty tego oszukańczego kredytu. I to po tylu latach z nimi.
    ZaletyŁatwość obsługi aplikacji
    WadyNiezliczone
  • ~Andrzej / 2022-07-22 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank. Wpłacasz pieniądze i koniec kontaktu z nimi. nie można się dodzwonić anie rozmawiać na czacie bo cały czas wrzuca. Tragedia!!!!!!
  • ~ex klient / 2022-07-20 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem skrytykować, ale widzę, że tutaj to już niewiele zmienia.
    Cóż. Zasłużenie - dodam że umowy czytać należy z prawnikiem, analizując każde słowo, unikając ukrytych kosztów i nieadekwatnych opłat! Przy wcześniejsze spłacie kredytu prawie 10%!!! musiałem dopłacić żeby łaskawie pozwolili zakończyć umowe przed czasem.
  • ~isia / 2022-07-11 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    prosze o wyjasnienie dlaczego z oddzialu bankowego zrobiono bankowy punkt informacyjny,bank w ktorym nie mozna pobrac pieniedzy jest dla mnie punktem informacyjnym zostalam poinformowana ze pieniadze moge pobrac w centrum miasta,poto otworzylam konto w waszym banku abym nie musiala jezdzic przez pol miasta tymi zmianami powiekszyliscie grono niezadowolonych klientow,nie bedzie trudno znalezc bank ktory wykonuje uslugi dla ludzi
    Zaletyzadne
    Wadysame wady
  • ~Jacek / 2022-07-11 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta totalnie w 4literach, zamknął mi konto firmowe, bez poinformowania mnie, niby pocztą polecony doszedł, tylko kto to widział i teraz potrzebuje dokumenty z konta i każą mi płacić za każdy swistek 10zł, KAŻDY kto rozważa ten bank niech sobie odpusci bo to żalosne pajace i tyle mam do powiedzenia.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1001
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089