Traktuja klienta jak gowno w kiblu.
Obsluga jest odczlowieczona. AI u sterow tego parszywego tworu. A bedzie jeszcze gorzej! Trzymajcie sie od nich jak najdalej.
ZaletyBrak
~Lucyna / 2022-07-25 12:48
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z bardzo profesjonalnej i miłej obsługi pracownicy Banku Pani Małgorzaty Hankus. Dziękuje za bardzo fachową poradę i pomoc.
~Lukasz / 2022-07-24 05:20
Ocena: 3.00 / 5
Nie wiem czy wszystkie banki mają takie złodziejskie sposoby okradania ludzi, ale w ING na pewno. Cwaniactwo tego banku nie zna granic. Wziąłem w 2021 dwie spore pożyczki, bo wiedziałem, że będę mógł spłacić je szybko i przed datą zawarta na umowie. Pierwsza z nich była na 60 miesięcy, druga na 96(!). Taka była oferta dla mnie i nie dało się na krótszy okres. Dlaczego? A dlatego, że jak teraz spłacam częściowo te kredyty, kwota odsetek ani okresu spłaty nie maleje. Co miesiąc odnawia się liczba miesięcy spłaty do końca. I tak naliczają takie same odsetki niezależnie od wielkości pozostałego zadłużenia do spłaty. Kapitał maleje, a odsetki zostają na tym samym poziomie. No. Miałem rete w wysokości 850zl. W tym 350 odsetek i 500 kapitał. Teraz po nadpłacie prawie 40tysiecy w ciągu roku odsetki są na tym samym poziomie 350, a kapitał spadł do 240. Wychodzi na to, że tak czy siak będę musiał tym złodziejom oddać wszystkie odsetki, niezależnie od czasu spłaty tego oszukańczego kredytu. I to po tylu latach z nimi.
ZaletyŁatwość obsługi aplikacji
WadyNiezliczone
~Andrzej / 2022-07-22 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie ten bank. Wpłacasz pieniądze i koniec kontaktu z nimi. nie można się dodzwonić anie rozmawiać na czacie bo cały czas wrzuca. Tragedia!!!!!!
~ex klient / 2022-07-20 19:41
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem skrytykować, ale widzę, że tutaj to już niewiele zmienia.
Cóż. Zasłużenie - dodam że umowy czytać należy z prawnikiem, analizując każde słowo, unikając ukrytych kosztów i nieadekwatnych opłat! Przy wcześniejsze spłacie kredytu prawie 10%!!! musiałem dopłacić żeby łaskawie pozwolili zakończyć umowe przed czasem.
~isia / 2022-07-11 14:25
Ocena: 2.00 / 5
prosze o wyjasnienie dlaczego z oddzialu bankowego zrobiono bankowy punkt informacyjny,bank w ktorym nie mozna pobrac pieniedzy jest dla mnie punktem informacyjnym zostalam poinformowana ze pieniadze moge pobrac w centrum miasta,poto otworzylam konto w waszym banku abym nie musiala jezdzic przez pol miasta tymi zmianami powiekszyliscie grono niezadowolonych klientow,nie bedzie trudno znalezc bank ktory wykonuje uslugi dla ludzi
Zaletyzadne
Wadysame wady
~Jacek / 2022-07-11 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Bank ma klienta totalnie w 4literach, zamknął mi konto firmowe, bez poinformowania mnie, niby pocztą polecony doszedł, tylko kto to widział i teraz potrzebuje dokumenty z konta i każą mi płacić za każdy swistek 10zł, KAŻDY kto rozważa ten bank niech sobie odpusci bo to żalosne pajace i tyle mam do powiedzenia.
~Andrzej Lublin / 2022-07-08 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarnie nieefektywny. Od roku wyskakuje mi błędnie "odmowa zleconej czynności". Kilkakrotne reklamacje i w banku (Lublin), i na infolinii po uprzejmym "proszę dać nam 48 h" bezskuteczne.
Jestem klientem (bezpożyczkowym) od 12 lat i czas na rozwiązanie współpracy. Bank ING ma moją bezpłatną fatalną opinię.
ZaletyObecnie nie widzę.
WadyKoszmarnie nieefektywny obsługa klienta.
~Grzegorz / 2022-07-05 20:10
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT, nie działająca aplikacja, wieczne problemy ze wszystkim, nie polecam
~Pawel / 2022-07-05 18:16
Ocena: 1.00 / 5
10 dni spóźniałem się ze spłata raty . 10 telefonów dziennie zastraszanie przez inkasset.
ZaletyBrak
~Bodzio / 2022-07-04 15:12
Ocena: 1.67 / 5
To jest bank złodziejski a dla czego ?A dla tego że jestem w tym banku z 20 lat nigdy od nich nic nie chciałem nigdy. Gdy teraz chciałem wziąć od nich mała porzeczkę bo wynikła mi dana sytuacja dali mi negatyw masoński bank złodziejski . Bo przez tyle lat co pobierali opłaty prowizje itp. To po prostu w głowie się nie mieści a zarabiam nie źle to jest złodziejski bank nie polecam nikomu .
ZaletyBrak zalet wręcz przeciwnie
WadyDziadostwo
~piajempi / 2022-07-02 11:47
Ocena: 1.00 / 5
każda osoba, do której wysyłasz przelew dostaje w pakiecie Twój adres. nie da się tego zablokować jak winnych bankach. logowanie do aplikacji mobilnej trwa wieki. nękanie informacjami o kredytach i ubezpieczeniach.
~Mikser / 2022-06-28 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Udostępnia dane osobowe bez zgody klienta. Jak już się dobrał UOKiK. Żenujące traktowanie klienta jako potencjalne źródło napychania sobie kasy. Zadowolenie klienta nie ma znaczenia.
ZaletyŻadnych. Polecam się trzymać z daleka
WadySame wady
~Klasze / 2022-06-28 10:20
Ocena: 1.67 / 5
Po wielu składanych oświadczeniach dotyczących udokumentowania źródła pochodzenia pieniędzy na moim koncie ostatecznie doprowadziły do zamknięcia konta przez bank, Uważam to za bardzo nieuczciwe. Wręcz jestem zaskoczona takim traktowaniem wieloletniego, uczciwego klienta gdyż wywiązałam się z obowiązku i sprawa byłą definitywnie załatwiona osobiście u pracownika banku a mimo to zamknięto mi konta , co zmusiło mnie do zmiany kont, kart, odbiorców opłat, Jestem zaskoczona takim traktowaniem uczciwych , wieloletnich klientów, którzy chcąc wyjaśnić sprawę swojej uczciwości spotkali się z machiną która mimo oświadczeń, wypowiada umowę rachunku. Nie świadoma, że bank żądał mojego PIT, umowy o pracę opisu każdego ruchu na moim rachunku, gdzie od wielu lat te same pieniadze były przelewane między kontami dla szukania oszczędności . Jestem rozczarowana działaniami a zarazem brakiem jasnych informacji, dotyczących takich szczegółowych wyjaśnień co do każdego przelewu powyżej 1000zł, bo gdybym miałą taką informację że te dokumenty są potrzebne to nie mam nic do ukrycia i były do wglądu.
Nie życzę nikomu tego co mnie spotkało WIELKIE ROZCZAROWANIE A NAWET BRAK ZROZUMIENIA ZE STRONY BANKU. Moje oszczędności od lat były w tym banku i nie wzięły się nie wiadomo skąd a każda operacja w banku była opisana.
WadyBrak kontaktu w sprawach reklamacji lub wyjaśnienia spraw
~Dawid / 2022-06-27 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Brak zainteresowania klientem problemy z pieniędzmi pieniądze są blokowane klientom bez prawnie nie polecam banku
ZaletyBrak zalet banku
WadyBrak zainteresowania klientem, wyimaginowane problemy
~Aleksandra / 2022-06-23 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku!!!! Pracownicy banku sa niekompetentni, nie potrafia poinformowac klienta, ze wniosek kredytowy zostal odrzucony i klamia w zywe oczy, ze przekaza dokument do innego banku, zeby klient nie marnowal czasu i podjechal tam gdzie ma blizej na podpisanie dokumentow,po czym sie okazuje, ze kaza ponownie skladac wniosek w aplikacji bankowej, co moglam zrobic w domu bez fattgowania sie do oddzialu. Zamykam konto i nie chce miec nic wspolnego z tym bankiem. To samo doradzam innym. Omijać ten bank z daleka.
ZaletyBrak
WadyCale mnostwo
~Zofia / 2022-06-23 16:46
Ocena: 1.33 / 5
Dawniej ok, teraz porażka. Pracuje za granicą mam w ING pl konto DirectX i walutowe, będąc w innym kraju praktycznie nie mam dostępu do swoich pieniędzy, Robiąc przelew nie dostaje od nich kodu autoryzacyjnego, więc nie mogę zrealizować przelewu nawet do osób które mam wpisane jako odbiorcy przelewów. Pierwsze co zrobię po powrocie do kraju to zmieniam bank. Co to za bank co zostawia ludzi na lodzie w potrzebie.
ZaletyBrak
WadyNie wysyłają kodów autoryzacyjnych do przelewów
~Król / 2022-06-21 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodzieji lepiej omijać ten bank z daleka
Nie polecam
ZaletyNie ma
WadyBardzo duże
~Marcin / 2022-06-20 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam ,nie polecam,coraz mnie ludzi tam pracuje,żeby tylko obić gruchy,olewka po całośći