strona 25 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Emeryt / 2024-03-01 17:44Ocena: 1.00 / 5
Zablokowano mi konto jestem emerytem miałem tam tylko swoje oszczędności. Podstawą było nie wypełnienie kuriozalnej ingerującej w prywatne sprawy ankiety.przestrzegam przed tym bankiem.
-
-
~Emeryt bez konta / 2024-02-16 11:46Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystkie negatywne oceny. Instytucja nieufności społecznej. Do natychmiastowego zaorania. Wprowadzają jako pierwszy bank w tym kraju system chiński, a może nawet płn. koreański. Nie chcieli żadnych danych dodatkowych gdy zakładałem konto, pomimo iż ustawa działała od ponad roku. Prawdopodobnie niepodobało się bankowi,że obracam gotówką, a nie pieniędzmi cyfrowymi, więc nie mieli korzyści. Miałem się wytłumaczyć że stsunków z biedronką, mrówką, żabką, i innymi podmiotami, stosując przy tym szantaż. A ogólnie wiadomo, że z szantażystami nie podejmuje się negocjacji. Koniec,kropka ZaletyDzięki bankowi przestałem traktować te instytucje (banki) jako partnerów, nabrałem nieufności i podejrzliwości. Zostałem skutecznie przeleczony. Dziękuję ci banku!WadyZalety równoważą wady. Powodzenia w ściganiu terrorystów. -
~Emilia / 2023-11-20 11:25Ocena: 1.00 / 5
Szata graficzna nowej wersji jest beznadziejna,poprzednia była jasna i przejrzysta.Teraz wszystkiego trzeba szukać po ikonkach,to nie jest zmiana na lepsze,a wręcz przeciwnie.Po co zmieniać coś co działa i jest zrozumiałe dla odbiorcy?? Absolutnie nie podoba mi się forma. WadyCała aplikacja zmieniona na gorszą. -
~EMILIAN / 2023-03-17 16:55Ocena: 1.00 / 5
Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.
Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.Zaletybrak -
~Ernest / 2022-11-14 16:20Ocena: 1.00 / 5
Ostatnie kilka miesięcy są takie problemy z tym bankiem że nie d się normalnie ani sprawdzić konto, ani wypłacić gotówki ani wpłacić przelanie z jednego konta na inne w ogóle przypomina jakąś grę strtegiczną. Zaletyładne logo, nic więcejWadyWięcej niż spadających liści jesienią w parku. -
~Eryk / 2024-05-09 12:12Ocena: 1.00 / 5
Bardzo późno są pieniądze na koncie. Straciłem zaufanie do tego banku ZaletyBrak -
~Eulalia / 2024-05-13 16:35Ocena: 1.00 / 5
Oceniono na 1 z 5
Bank ING zatrzymał moje 6000 zł w…
Bank ING zatrzymał moje 6000 zł w walucie na nie wiadomo ile. Pożyczył ode mnie pieniądze tłumacząc się prawem, Panie w obsłudze klienta miażdżą mnie wyuczonymi zdaniami, które nie mają sensu. O to chodzi, zeby nikt do nich nie dzwonił.
Moje własne pieniądze na moim istniejącym 27 lat koncie ING nagle zostały zatrzymane - w historii konta wyraźnie widać, ze to moja własna pensja. Próba pożyczania od nas pieniędzy bez prowizji dla nas? Dokładnie tak to wygląda. Bank ma kłopoty musi posiłkować się naszymi pieniędzmi? Napisano, ze pieniądze wrócą do 31 maja, trwa to od 1 maja - bank zabrał moje 6000 pln na miesiąc!!!! Dla mnie to skandal!! Dodatkowe pytania pracowników banku wkraczające w sprawy rodzinne - to też skandal!!! Ten przepis mówi o tym w przypadku pieniędzy z niewiadomego pochodzenia -w moim przypadku to comiesięczna pensja. Płakać się chce i nie ma mi kto pomóc - od 2 tygodni nie mam pieniędzy i nikt nie raczył do mnie zadzwonić, napisałam 4 listy. Zadzwoniła do mnie Pani, która od razu zaczęła od tego, ze jej jest przykro, ale nie może nic z tym zrobić - po co zadzwoniła? Jak to jest możliwe, zeby bank pod pretekstem nadinterpretacji prawa zatrzymywał na miesiąc nasze pieniądze? W jakim kraju żyjemy? O co chodzi. Pożyczyłam od rodziny, jej nie muszę płacić, ale gdybym pożyczyła od banku musiałabym zapłacić prowizję - ROZPACZZaletynie ma zaletWadymnóstwo wad. nie można korzystać z własnych zarobionych pieniędzy na własne cele - po prostu cieszyć się nimi -
~Ewa / 2022-01-08 23:18Ocena: 1.00 / 5
Konto mam od 23 lat.
Rok temu przez szereg błędów z ich strony chciano zamknąć konto mojemu 13-letniemu synowi.10 grudnia 2021 otrzymałam 1000 zł odszkodowania za ten fakt gdyż odchorował to stresem i bólem w klatce piersiowej
( tu zachowali się poprawnie) i już myślałam,że są na prawdę OK,ale..
Po tygodniu mąż dostaje pisma pocztą polską o zamknięciu 4 kont (?), bo ponoć na jakąś skrzynkę bankową dostał pisma o dostarczeniu faktur transakcji.
Nie mamy na to dowodów,dlaczego w takich kwestiach nie wysyłają pocztą- tego nie wiem.
Reklamacja nic nie dała,nie da się odwołać zamknięcia.
Dziwne,bo w przypadku mojego 13 letniego terrorysty dało się odwołać zamknięcie konta.
Jak lubiłam ten bant,tak teraz życzę im
Rychłego końca,bo taki nadchodzi.
Cała moja rodzina-5 osób zmieniamy bank.
P.S Leasingi aut to kolejny niewypał tego bank!!!ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Ewa / 2022-06-07 09:49Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Bank bezpodstawnie żąda skanów dowodu osobistego, nawet dla stałego klienta przy wymianie dokumentu.ZaletyBrak -
~ewa / 2023-10-16 21:27Ocena: 1.00 / 5
Najpierw wysłali do mnie pismo nt prania brudnych pieniędzy, chcieli udokumentowania źródła dochodów( ze szczególnym opisem profilu działalności firmy) teraz wysłali to samo do męża ( konto prywatne), którego jesteśmy współposiadaczami i na to konto nie ma żadnych wpłacanych na siebie przelewów. Po prostu mamy wspólne konto i mąż ma kartę do niego. I na tym się kończy farsa z posiadaniem konta w ing... nie można wysłać dokumentów męża z bankowości internetowej czego nie pojmuję skoro jest współwłaścicielem, asystent tępo odpowiada, że wysyłam nie swoje dokumenty... jakim cudem nie swoje skoro widnieją na nim dane męża i jego podpis, brak słów, pora zmienić bank Wadyzagmatwane, niepotrzebne, bzdurne procedury -
~ewa / 2025-01-24 12:57Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa , Pani na infolinii rozłączyła się mówiąc, że wchodzę jej w słowo, gdy próbowałam opisać problem....
DramatWadyobsługa klienta -
~ex klient / 2022-07-20 19:41Ocena: 1.00 / 5
Chciałem skrytykować, ale widzę, że tutaj to już niewiele zmienia.
Cóż. Zasłużenie - dodam że umowy czytać należy z prawnikiem, analizując każde słowo, unikając ukrytych kosztów i nieadekwatnych opłat! Przy wcześniejsze spłacie kredytu prawie 10%!!! musiałem dopłacić żeby łaskawie pozwolili zakończyć umowe przed czasem. -
~FangFei / 2023-07-22 18:48Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych banków. Otrzymałam od nich ofertę atrakcyjnej lokaty, od razu zaakceptowałam, po czym konsultant w banku oświadczył, że jednak nie może mi tego produktu zaproponować. OSZUSTWO!!! Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam, nawet w Getin Banku tak nie oszukiwali. NIE POZLECAM!!! Jak najdalej od takich dziadowskich banków! ZaletybrakWadywygórowane opłaty
dziwnie liczony miesiąc do bezpłatnego przelewu z KO
niekompetentni pracownicy
długie oczekiwanie na infolinii, a konsultant nie zna dobrze języka
skomplikowana strona online
nieatrakcyjne lokaty
nieatrakcyjne warunki użytkowania karty
oszukańcze kredyty
oszukańcze produkty inwestycyjne -
~FGT / 2023-05-23 22:43Ocena: 1.00 / 5
Blokuja konta bez podania przyczyny, uciekać czym prędzej. ZaletyZEROWadyBrak infolinii, nie mozna sie dodzwonic pracuja zombie -
~Gabriela / 2021-11-27 18:22Ocena: 1.00 / 5
Stop segregacji sanitarnej,ten bank stosuje reżim sanitarny..który jest nie zgodny z Konstytucją i prawami człowieka,nakaz noszenia maseczek.Prezes tego banku nie zasługuje na to stanowisko,zmusza pracowników do szczepień. -
~Gentleman / 2022-12-09 20:35Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia odnosi się do wpłatomatów banku ING oddział w Słupsku. 2 wpłatomaty stoją z czego 1 nie przyjmował wpłat a drugi nie potrafił dobrze identyfikować nowych banknotów 100, 200 i 500 złotowych. Musiałem kilka razy wpłacać pieniądze /kilka operacji/ i finalnie stałem się uboższy o kilka tysięcy złotych /reklamacja została złożona ale mam czekać na rozpatrzenie do dnia 16.12.22 :-(. Oddział w Słupsku nie ma obsługi kasowej a wpłatomaty tragiczne. Nie polecam.
Aktualizacja dnia 09.12.22, dziś otrzymałem odpowiedź na moją reklamację banku, że jej nie uznają, tym samym zostałem okradziony z wpłaconych pieniędzy /kilka tys zł/. Nie zostawię tej sprawy, zgłoszę sprawę do KNF i Rzecznika Finansowego. Odradzam ten bank.Wadywpłatomaty źle liczą banknoty. -
-
~Gocha / 2023-08-01 13:29Ocena: 1.00 / 5
Chciałam być klientką banku ...
Zakładając konto przez stronę i weryfikację tożsamości poprzez istniejący bank należy podać dane adresowe takie jak w innym banku. W ING nie ma możliwości wprowadzenia poprawnych danych - małej miejscowości (poczta jest w innej miejscowości, a sama miejscowość nie posiada ulicy), co uważam za dyskryminację.
Później zainstalowałam aplikację z której chciałam założyć konto kolejny raz. 5 razy robiłam zdjęcia dowodu, zgodnie ze wskazówkami (tzn. automatycznie migawka się aktywowała) i weryfikacji dowodu nie przeszłam, nie mówiąc o zdjęciu twarzy.
Pomimo chęci, nie da się. A ukradli mi 2 złote z innego konta poprzez uwierzytelnianieZaletybrak -
~Gooldman Sachss / 2023-06-12 21:04Ocena: 1.00 / 5
ING w oficjalnym piśmie jako o odpowiedź na reklamację dotyczącą kradzieży z konta 300 zł, poprzez nieautoryzowaną szemraną transakcje, do której nie powinno dojść ze względu na limit powyżej 100zł wymagający zatwierdzenia. Pisze, że wszystkie reklamacje odrzucono, liczy się tylko pismo oszustów, którzy wykorzystali wyłudzone dane do przestępstwa. Coś tu śmierdzi bez pracownika ING tranzakcie nieautoryzowane powyżej 100PLN są niemożliwe. ZaletyfujWadyfuj -
~Gosia / 2022-11-18 19:19Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu - tylko infolinia, ale jej pracownicy nie są od rozwiązywana nawet najprostszych problemów, tylko spisuja reklamację. odwołanie od absurdalnych decyzji rozpatruje ta sama osoba, która ją wydała. Nie godzą się na arbitraż bankowy w sprawach spornych. Tragedia. ZaletybrakWadybrak czytelnych regulaminów, brak jakiejkolwiek obsługi klienta, kłopoty z logowaniem -
~GRZEGORZ / 2021-03-30 16:12Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zatrzymali mnie bezprawnie pieniądze prawie wszystkie na koncie i kilka dni lipa brak wypłaty ani telefonu z banku nic Nie polecam ani przepraszam ZaletyOdebrany telefon po łącznie 78 minutach na infoliniiWadyWszystko od obsługi po bankomaty
strona 25 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
