Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~INGWaliKupą / 2022-08-22 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo
    Tyle w temacie
    Nie polecam zakładać konta
    Wybierz lepszy bank
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak zalet
    WadyNajwiększą wadą jest to że wogóle istniejecie
  • ~Angie / 2022-08-21 06:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia próbuje od kilku godzin zapłacić blikiem wszystko nie działa !!!!!!!
    Non stop ten sam problem
    WadyNon stop awarie serwisy
  • ~Monika / 2022-08-20 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING nie dba o swoich klientów już cały tydzień nie działa bankomat w dużym sklepie Leclerc w Łodzi. Panie pracujące tutaj powiedziały, że raczej tylko od święta jest napełniany pieniędzmi. Yo ja pytam po co tutaj jest I zajmuje miejsce.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Tosienosi / 2022-08-19 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni umysłowo, naciągacze,uśmiechnięte mordy przy 1,2 spotkaniu...później zwalają całą swoją nikczemną robotę na bota....w dodatku z ograniczeniami...nie ma się co dziwić..uczą ich od najlepszych.
  • ~Kacper / 2022-08-19 00:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Aplikacja ING jest topką jeśli chodzi o aplikacje bankowe. Polecam
  • ~ING_SSIE / 2022-08-16 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR! Pozamykali placówki (nawet nie informując - jak złodzieje cichaczem), infolinia nie pomocna a wręcz podła baba się trafiła. Do tego nie uczciwi! Omijać szerokim łukiem! Mam nadzieję, że ktoś się za nich weźmie, bo gorszego nie widziałem. Aha. Po jednej nieudanej próbie wpisania hasła na www, blokuje ci całe konto - nawet przez aplikację, a placówek nie ma!
    ZaletyBRAK
    Wadybeznadziejny technicznie, brak placówek, infolinia to marnowanie czasu, pracownicy podli i bezczelni, ścierwo nie bank!
  • ~Yogi / 2022-08-16 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    I jeszcze jedno ….. oddzial w ING w Tarnowskich Gorach. Kiedys dwie placowki w centrum miasta , dodatkowo placowki w Strzybnicy , Miasteczku Slaski ….. dzis jeden wielki beznadziejnie zarzadzany moloch w centrum , gdzie w kazdej sprawie trzeba sie umawiac , a i tak sa kolejki. Dodatkowo kazda wizyta to koniecznosc zaplaty za parking , bo miejsc dla klientow …. Nie przewidziano ! ….. ING …. LICZĄ SIĘ LUDZIE …. kpiny w bialy dzien !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak parkingu , koniecznosc umawiania sie !!!???
  • ~Yogi / 2022-08-16 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodze z corka 14 lat , aby zalozyc jej konto. Czy byl Pan umowiony ? Nie. To moze jutro Pan przyjdzie ?! Dowod lub paszport i ….. AKT URODZENIA !!! Czy ktos slyszal w tej instytucji o bazie PESEL ….? Akt urodzenia ? Moze jeszcze chrztu ??? Czy w tym banku naprawde nie ma juz zdrowo myslacych ludzi ??? Z fajnych przyjaznych placowek zrobili korpo - twierdze !!! Umawiac sie trzeba jak u lekarza ! Niech zobacza reklame z Konradem …. LICZĄ SIĘ LUDZIE !!! Wszedzie tylko nie w ING ! I najlepsze …. Wychodzimy od nich i na przeciw jest MBANK …. wchodzimy , pytam co potrzeba do zalozenia konta dziecku ….. Pani odpowiada …. Legitymacja szkolna !!!! Temat zalatwiony w 15 minut !!! Bravo ING !!! Tak sie traci klientow !!!
    ZaletyBrak
    WadyKolejka , klientowi , ktory do nich przychodzi mowia …. Przyjdz jutro !
  • ~Robert / 2022-08-16 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa konta makler to kpina. Błędne salda, brak możliwości rozmowy z konsultantem w celu wyjaśnienia sytuacji. Tępa maszyna z którą trzeba użerać się 15 min żeby wreszcie przełączyła do konsultanta. Następnie słyszysz komunikat wszyscy konsultanci są zajęci i następuje rozłączenie połączenia. Celowe utrudnianie kontaktu z infolinią na zasadzie ,,może natręt się rozłączy sam". Kpina z klientów. Przy pierwszej okazji kasuję tam konta. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej.
  • ~Lepiej nie mówić / 2022-08-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nid polecam banku. Obsługa klienta pomaga w oszustwach. Nie polecam banku nikomu w żadnym przypadku
  • ~Ibrahim / 2022-08-12 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    One of the worse bank
    They don't respect aby person and not respect contract
    They will sell your information
  • ~Annnnn / 2022-08-10 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiazuje się z umowy.
    Na rozpatrzenie wniosku o restrukturyzację mieli 30 dni. Że czas jest wydłużony dowiedziałam się oczywiście po czasie, w którym miał być rozpatrzony wniosek.
    O kolejnych 2 tygodniach na "zatwierdzenie' też.
  • ~Zawiedzony klient / 2022-08-07 23:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja nie działa poprawnie, nie da się od miesiąca dodać karty do Apple pay
    ZaletyBeam
  • ~Heimao / 2022-08-04 23:33
    Ocena: 1.33 / 5
    wyzywają swoich pracowników od "specjalistów" a żaden nie jest w stanie odpowiedzieć jasno na postawione pytanie. Ostatnio mieliśmy jazdę z "dokumentami" przyszła informacja, że należy dostarczyć "dokumenty" jakie? żadna ze "specjalistek " w oddziale nie umiała uszczegółowić tego żądania. Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy z pracodawcami... ale ja nie pracuję na podstawie umowy... czy może być pit? ...Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy... jak dziad z obrazem. Jeśli jest jakiś problem to zawsze wina klienta... brrrr na wszelki wypadek zablokują konta ot tak bo taka jest pogoda... masssakra
    Zaletykiedyś były ale już nieaktualne...
    WadyPracownicy w oddziale totalnie zagubieni i niezdolni do kontaktów, co z tego że jeszcze grzeczni? jak nic z tego nie wynika bo żadnej konkretnej informacji nie są w stanie udzielić...
  • ~klient / 2022-08-04 20:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostaję pismo, że oświadczenie można złożyć online prze moje ING. Na stronie nic nie ma. Dzwonię i dowiaduję się, że jednak nie można złożyć takiego oświadczenia online. (to po co piszą, że można). No więc, próbuję załączyć plik PDF i też nie działa... Kpina...
  • ~kris / 2022-08-04 11:27
    Ocena: 3.67 / 5
    jestem klientem banku wiele lat ale takie kłody pod nogi jakie rzuca klientowi Ing to w żaden inny banku nie robi.
    Mam kr hip i w związku z rosnącymi ratami / a malejącym w nich kapitałem/ nadpłacam kredyty hipoteczny co m-c.Aby było to dla mnie korzystne wnioskuję /na czacie okres oczekiwania nawet 1,5 dnia/ o skrócenie okresu kredytowania i tu zaczyna się mega problem dla banku....
    Musi przygotować stosowny aneks - min czas 14 dni roboczych/ to jeszcze nic/ trzeba się umówić do banku na podpisanie takiego dokumentu - brak personelu powoduje ze zaproponowano mi wczoraj termin na wrzesień albo przejażdżkę do innego miasta i oddziału... JAKAŚ KPINA ostatni aneks którego termin był ustalony grubo przed podpisaniem i potwierdzany 2 smsami z banku -w momencie pojawienia się w banku zgodnie z wytycznymi okazało się ze nie ma osoby która mogla by dok podpisać po godzinie udało się sprawę załatwić..i tak co m-c....
    Można to zrobić w aplikacji bankowej albo podpisać aneks np poprzez kod sms...Ale po co lepiej utrudniać .....
    Wadyutrudnianie Klientowi procedur
  • ~Krysia / 2022-08-03 17:47
    Ocena: 4.67 / 5
    Przemiła, profesjonalna obsługa. Od lat z przyjemnością odwiedzam ten bank. Jak nigdzie Panie proponują pyszną kawę i częstują czekoladą. Bank ma sporą ofertę do zaproponowania. Polecam.
  • ~Bobo / 2022-08-02 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od ponad 20 lat. To jedyny bank z jakiego korzystam.
    Mam emerytury ok 5tys zł, nie spłacam żadnych kredytów, nie mam żadnych zaległości, trzymam w ING oszczędności i jako klient wywiązuje się wzorowo, a ING odmówiło mi kredytu na 15tys zł z ratą 300zl!!!!!!
    Śmiech na sali. Chyba czas pomyśleć nad zmianą banku.
  • ~Marek / 2022-08-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dogadali się z dużymi klientami instytucjonalnymi a plebs mają w dupie
  • ~Michał / 2022-07-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTraktowanie klienta jak dojną krowe
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961