Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2022-08-27 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kiedy zmienili mi mojeING na INGBuissnes wszystko się schrzaniło. Prowadzenie konta firmowego stało się koszmarem. Strona nieczytelna, nieintuicyjna, strata nerwów i czasu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Peter / 2022-08-24 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują wysłanie przelewu z powodów rzekomo bezpieczeństwa. Nie można dowiedzieć się kiedy odblokują przelew. Trzymajcie swoje pieniądze z daleka od tego banku
    Ja do nich straciłem zaufanie
    WadyNiejasne kryteria blokowania przelewów, brak informacji co się dzieje z pieniędzmi
  • ~Ag / 2022-08-23 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga posiadacze kont oszczędnościowych bonus, jeżeli wycofacie środki przed upływem końca promocji. Bank nie wypłaci wam odsetek. Czytajcie regulaminy, szukają naiwniaków. Osoba na infolinii bardzo nieuprzejma. ja zostałam oszukana w ten sposób
  • ~Eska / 2022-08-23 08:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Likwidacja punktów kasowych w oddziałach jest największym nieporozumieniem. W dużym mieście nie wpłacisz/wypłacisz wiekszej kwoty, bo w banku nie ma kas!!! Aby dokonać operacji trzeba jechać do innego miasta!!! Kolejki do obsługi niewiarygodnie długie.
    ZaletyAplikacja pozwala na szybkie załatwienie wielu spraw, ale nie wszystko można załatwić on-line.
    WadyBrak punktów kasowych w oddziałach banku. Jakość obsługi klienta w oddziałach banku, kolejki, długi czas oczekiwania, mała liczba stanowisk obsługi zniechęcają do korzystania z ING
  • ~INGWaliKupą / 2022-08-22 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo
    Tyle w temacie
    Nie polecam zakładać konta
    Wybierz lepszy bank
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak zalet
    WadyNajwiększą wadą jest to że wogóle istniejecie
  • ~Angie / 2022-08-21 06:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia próbuje od kilku godzin zapłacić blikiem wszystko nie działa !!!!!!!
    Non stop ten sam problem
    WadyNon stop awarie serwisy
  • ~Monika / 2022-08-20 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING nie dba o swoich klientów już cały tydzień nie działa bankomat w dużym sklepie Leclerc w Łodzi. Panie pracujące tutaj powiedziały, że raczej tylko od święta jest napełniany pieniędzmi. Yo ja pytam po co tutaj jest I zajmuje miejsce.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Tosienosi / 2022-08-19 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni umysłowo, naciągacze,uśmiechnięte mordy przy 1,2 spotkaniu...później zwalają całą swoją nikczemną robotę na bota....w dodatku z ograniczeniami...nie ma się co dziwić..uczą ich od najlepszych.
  • ~Kacper / 2022-08-19 00:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Aplikacja ING jest topką jeśli chodzi o aplikacje bankowe. Polecam
  • ~ING_SSIE / 2022-08-16 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR! Pozamykali placówki (nawet nie informując - jak złodzieje cichaczem), infolinia nie pomocna a wręcz podła baba się trafiła. Do tego nie uczciwi! Omijać szerokim łukiem! Mam nadzieję, że ktoś się za nich weźmie, bo gorszego nie widziałem. Aha. Po jednej nieudanej próbie wpisania hasła na www, blokuje ci całe konto - nawet przez aplikację, a placówek nie ma!
    ZaletyBRAK
    Wadybeznadziejny technicznie, brak placówek, infolinia to marnowanie czasu, pracownicy podli i bezczelni, ścierwo nie bank!
  • ~Yogi / 2022-08-16 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    I jeszcze jedno ….. oddzial w ING w Tarnowskich Gorach. Kiedys dwie placowki w centrum miasta , dodatkowo placowki w Strzybnicy , Miasteczku Slaski ….. dzis jeden wielki beznadziejnie zarzadzany moloch w centrum , gdzie w kazdej sprawie trzeba sie umawiac , a i tak sa kolejki. Dodatkowo kazda wizyta to koniecznosc zaplaty za parking , bo miejsc dla klientow …. Nie przewidziano ! ….. ING …. LICZĄ SIĘ LUDZIE …. kpiny w bialy dzien !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak parkingu , koniecznosc umawiania sie !!!???
  • ~Yogi / 2022-08-16 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodze z corka 14 lat , aby zalozyc jej konto. Czy byl Pan umowiony ? Nie. To moze jutro Pan przyjdzie ?! Dowod lub paszport i ….. AKT URODZENIA !!! Czy ktos slyszal w tej instytucji o bazie PESEL ….? Akt urodzenia ? Moze jeszcze chrztu ??? Czy w tym banku naprawde nie ma juz zdrowo myslacych ludzi ??? Z fajnych przyjaznych placowek zrobili korpo - twierdze !!! Umawiac sie trzeba jak u lekarza ! Niech zobacza reklame z Konradem …. LICZĄ SIĘ LUDZIE !!! Wszedzie tylko nie w ING ! I najlepsze …. Wychodzimy od nich i na przeciw jest MBANK …. wchodzimy , pytam co potrzeba do zalozenia konta dziecku ….. Pani odpowiada …. Legitymacja szkolna !!!! Temat zalatwiony w 15 minut !!! Bravo ING !!! Tak sie traci klientow !!!
    ZaletyBrak
    WadyKolejka , klientowi , ktory do nich przychodzi mowia …. Przyjdz jutro !
  • ~Robert / 2022-08-16 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa konta makler to kpina. Błędne salda, brak możliwości rozmowy z konsultantem w celu wyjaśnienia sytuacji. Tępa maszyna z którą trzeba użerać się 15 min żeby wreszcie przełączyła do konsultanta. Następnie słyszysz komunikat wszyscy konsultanci są zajęci i następuje rozłączenie połączenia. Celowe utrudnianie kontaktu z infolinią na zasadzie ,,może natręt się rozłączy sam". Kpina z klientów. Przy pierwszej okazji kasuję tam konta. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej.
  • ~Lepiej nie mówić / 2022-08-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nid polecam banku. Obsługa klienta pomaga w oszustwach. Nie polecam banku nikomu w żadnym przypadku
  • ~Ibrahim / 2022-08-12 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    One of the worse bank
    They don't respect aby person and not respect contract
    They will sell your information
  • ~Annnnn / 2022-08-10 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiazuje się z umowy.
    Na rozpatrzenie wniosku o restrukturyzację mieli 30 dni. Że czas jest wydłużony dowiedziałam się oczywiście po czasie, w którym miał być rozpatrzony wniosek.
    O kolejnych 2 tygodniach na "zatwierdzenie' też.
  • ~Zawiedzony klient / 2022-08-07 23:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja nie działa poprawnie, nie da się od miesiąca dodać karty do Apple pay
    ZaletyBeam
  • ~Heimao / 2022-08-04 23:33
    Ocena: 1.33 / 5
    wyzywają swoich pracowników od "specjalistów" a żaden nie jest w stanie odpowiedzieć jasno na postawione pytanie. Ostatnio mieliśmy jazdę z "dokumentami" przyszła informacja, że należy dostarczyć "dokumenty" jakie? żadna ze "specjalistek " w oddziale nie umiała uszczegółowić tego żądania. Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy z pracodawcami... ale ja nie pracuję na podstawie umowy... czy może być pit? ...Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy... jak dziad z obrazem. Jeśli jest jakiś problem to zawsze wina klienta... brrrr na wszelki wypadek zablokują konta ot tak bo taka jest pogoda... masssakra
    Zaletykiedyś były ale już nieaktualne...
    WadyPracownicy w oddziale totalnie zagubieni i niezdolni do kontaktów, co z tego że jeszcze grzeczni? jak nic z tego nie wynika bo żadnej konkretnej informacji nie są w stanie udzielić...
  • ~klient / 2022-08-04 20:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostaję pismo, że oświadczenie można złożyć online prze moje ING. Na stronie nic nie ma. Dzwonię i dowiaduję się, że jednak nie można złożyć takiego oświadczenia online. (to po co piszą, że można). No więc, próbuję załączyć plik PDF i też nie działa... Kpina...
  • ~kris / 2022-08-04 11:27
    Ocena: 3.67 / 5
    jestem klientem banku wiele lat ale takie kłody pod nogi jakie rzuca klientowi Ing to w żaden inny banku nie robi.
    Mam kr hip i w związku z rosnącymi ratami / a malejącym w nich kapitałem/ nadpłacam kredyty hipoteczny co m-c.Aby było to dla mnie korzystne wnioskuję /na czacie okres oczekiwania nawet 1,5 dnia/ o skrócenie okresu kredytowania i tu zaczyna się mega problem dla banku....
    Musi przygotować stosowny aneks - min czas 14 dni roboczych/ to jeszcze nic/ trzeba się umówić do banku na podpisanie takiego dokumentu - brak personelu powoduje ze zaproponowano mi wczoraj termin na wrzesień albo przejażdżkę do innego miasta i oddziału... JAKAŚ KPINA ostatni aneks którego termin był ustalony grubo przed podpisaniem i potwierdzany 2 smsami z banku -w momencie pojawienia się w banku zgodnie z wytycznymi okazało się ze nie ma osoby która mogla by dok podpisać po godzinie udało się sprawę załatwić..i tak co m-c....
    Można to zrobić w aplikacji bankowej albo podpisać aneks np poprzez kod sms...Ale po co lepiej utrudniać .....
    Wadyutrudnianie Klientowi procedur
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985