Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 846 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient wieloletni / 2022-10-11 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująco niski poziom odpowiedzi na reklamacje.
    Pomijam fakt zepsutych maszyn i zjadania kasy. Podobno do procesu OBSLUGI reklamacji zatrudniają zewnętrzna firme i na to idzie gruba kasa. Od roku wyraźny spadek poziomu OBSLUGI. Czy oni tego nie widza? Kogo oni tam maja? Nikt nie umie precyzyjnie i profesjonalnie udzielić wyczerpujących odpowiedzi? Wstyd i żenada.
    ZaletyBrak
    WadyŻenujący poziom OBSLUGI
  • ~Maja / 2022-10-11 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo w biały dzień! Nie polecam z bankomatów nie wypłacisz bez naliczenia odsetek, mimo konkretnie spisanych umów dodatkowe odsetki bez poinformowania klienta. Odradzam wszystkim
    ZaletyBrak zalet
    WadyWiele
  • ~Aga / 2022-10-07 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług w tym banku. Została naliczona mi oplata za konto, które miało być bez jakichkolwiek kosztów. Miało być zupełnie darmowe. Reklamacje z transakcji złożyłam w lutym 2022 roku a dopiero dzisiaj 07 października dostałam na nią odpowiedź. Oczywiście bez zaworu środków. Bank tłumaczył się tym, że nie dokonałam obowiązkowej transakcji która jest wymagana do bezpłatnego konta. Jednak nie pokazał mi moich transakcji w tym miesiącu czy była dokonana czy też nie. Oczywiście nie ma możliwości odpisania na te wiadomość bezpośrednio a System jaki Bank wprowadził konsultacja z robotem, który odpowiada gotowymi hasłem,albo zamieszczenie pisemnego oświadczenia jest bezsensowny. Stanowczo odradzam zakładanie tam kont. Ludzie pracujący tam w biurach również nie mają żadnych kompetencji.
    WadyW tej sprawie byłam w oddziale kilka razy i nic nie dało się tam załatwić.
  • ~Dariusz / 2022-10-07 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku. Pierwszy raz zadzwoniłem na infolinię a tu niespodzianka. Infolinia to jakaś wielka pomyłka. Oczekiwanie na połączenie z konsultanta graniczy z cudem. Czekałem 45 minut aż w końcu zrezygnowałem. Dno totalne.
    ZaletyCo??
    WadyW opisie
  • ~Arkadiusz / 2022-10-05 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ING oraz siostrzanej firmy INGLEASING po zamknięciu firmy rozliczylem sie z aut wziętych na leasing i do tej pory nie otrzymałem dokumentu rozliczeniowego ani kwoty pieniążków a obydwie instytucje przerzucają na siebie winę....omijać z daleka
    Zaletybrak
    WadyOpieszałość w stosunku co do klientów,brak profesjonalizmu
  • ~Moje_imię / 2022-10-05 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojej mamie, emerytce, dwa razy w ciągu miesiąca zablokowali dostęp do jej własnych pieniędzy! Czas na odblokowanie? Do 2 tygodni! Jakiś żart, a nie bank!
  • ~Zenek / 2022-10-04 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.Wpłaciłem pieniądze na konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 6%, tymczasem po miesiącu naliczono 1%,powiedziano,że normalne odsetki na koniec umowy.W innym banku odsetki naliczane są co miesiąc.
  • ~Nana / 2022-10-03 16:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Bank ing ul.horbaczewsk8ego wrocław.Obsługa niemiła.Cciałam zlikwidować mamy konto,która zmarła,miałam jej akt zgonu ,stawiali trudności.dopieo po utarczkach słownych to zrobili.Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Jana / 2022-10-02 10:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałam skomentować pracę w Banku Śląskim . Jest to najgorszy pracodawca jakiego spotkałam w swoimi 23 letni stażu pracy. Mobing na prządku dziennym. Za byle jakie przewinienie dostajesz reprymende. Często widziałam płacz na korytarzu, w łazience. Wyścig szczurów , podkładanie świń ,donoszenie na porządku dziennym. Nikomu nie polecam pracy w tej instytucji.Ludzie często chorują bo nie wytrzymują presji. To jest holenderski pracodawca i na maksa wykorzystuje pracowników. Nie mówiąc już o tym , że sami przełożeni mocno przykładają się do mobbingu swioch pracowników. ODRADZAM PRACĘ W TEJ INSYTUCJI. Była pracownica
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo, kiepsaka obsługa , barak pełnej informqacji o pprodukcie, zwłaszcza Panowie są słabo przygotowani w obsłudze klientów
  • ~Mariusz / 2022-09-30 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Ing sugeruje oszustwo, bo zadzwoniłem żeby polaczyc żyć się z Beata Michalok a potem koleżanka. Obie konsultantki ing. Jestem pełnomocnikom i mimo, ze mama z nimi rozmawia i podaje wszystko kody, nie można nic załatwić bo ochrona przed oszustwem. To od razu napiszcie, ze każda blokada konta to konieczność wizyty w banku. Tworzycie profile zaufania z możliwością logowania przez bank a potem słyszymy, ze być może jesteśmy oszustami u co nam zrobicie! Nie mogę zalogować się na stronę zeby pobrać historie leczenia i zalogować się na strony rządowe. Bank, który na dzień dobry sugeruje Ci, ze jesteś oszustem! Nie Polecam ing.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Beata / 2022-09-30 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracownik Państwa Banku (w placówce na ul.Pawia 5) - Pani Agatą bardzo pomogła mi merytorycznie, kiedy zgłosiłam się z trudną dla mnie sprawą dot. mojego konta. Jako klient zostałam obsłużona profesjonalnie z ogromnym zaangażowaniem oraz życzliwością. Podejście do klienta na wysokim poziomie. Wielkie podziękowania dla pani Agaty.
  • ~Natalie / 2022-09-29 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto w Banku ING okolo 15 lat. Jak na razie mogę śmiało polecić ten Bank. Przez jakiś czas miałam konto walutowe w PKO BP, a więć mam porównanie, które zdecydowanie jest na korzyść ING!
    Zaletysystem elektroniczny jest permanentnie modernizowany i ulepszany, dobra infolinia, kompetemtna obsługa
  • ~Marcin / 2022-09-26 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam szczególnie nie polecam BANKU ING . Zmiana dowodu blokują ci konto tydzień bez żadnych środków do wypłaty mimo że dowód osobiście doniesiony i okazany ! osobista wizyta telefony na infolinie konto zablokowane no żar jakiś po prostu . chcą jakieś chore oświadczenia ską pochodzą wasze pieniądz i inne. nie POLECAM . zmieniłem bank od razu ulg :) i miło i szybo przede-wszystkim .
    ZaletyBRAK
    Wadyopieszałość i niechęć pomocy na infolinii
  • ~X / 2022-09-22 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Oszukują klienta, zmieniają decyzje jak im chorągiewka powieje. Dużo można by o nich napisać. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady- Bardzo długie czasu na wszystko, trzeba się dopominać, pisać, wydzwaniać
    - oszukują klienta dzisiaj mówią na stole do podpisania jest umowa w takiej kwocie, godzisz się a bank co....nie daje tego co jeszcze przed chwilą dawał " gotowe do podpisu"
    - manipulują etapami w podejmowaniu decyzji kredytowej, jak konczy im się czas to co robią? Cofają etap o krok do tyłu, rzekomo na dostarczenie dokumentów, KTÓRYCH nie trzeba dostarczac, i tak tydzień za tygodniem.
    - traktują klienta jak zero
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    zdaleka od tego banku gozej jak gestapo potrzebuja tylu informacji zeby zalozyc konto i po paru miesiacach
    jeszcze niemam konta to sa kpiny z klienta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie jakie moga byc
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:18
    Ocena: 1.33 / 5
    to jakis poje................y Bank zeby zalozenie konta trwalo miesiacami
  • ~Wiki / 2022-09-15 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, Ten Bank nie jest przyjazny dla ludzi starszych, schorowanych leżących !!!! Nie było możliwości założenia konta dla osoby ciężko chorej leżącej !!!!!!! Musiała by się doczołgać do okienka
    Otrzymanie kredytu hipotecznego to koszmar , czego nie ma w innych bankach.
    Dlatego polecam inne bardziej przyjazne klientowi banki !!!!!
    WadyNieczytelny system internetowy - KÓŁECZKA :)
  • ~Adam / 2022-09-13 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank wpłatomat się zepsuł i nie ma pieniedzy od 22 dni tylko reklamacje składać wypłaty się księgują a wpłaty nie trzymajcie się z dala od ing na Kena 54
    ZaletyŻenada
    WadyOszukują
  • ~Katarzyna / 2022-09-12 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wiedział, bo miał moją umowę, że potrzebuję decyzji banku (nawet negatywnej) w okresie 5 tygodni od złożenia wniosku o kredyt. Deklarował, że taką decyzję podejmie najpóźniej w ciągu 4 tygodni. Nie podjął żadnej, nie uprzedził, niczego nie wytłumaczył. Groziła mi utrata 100.000 zł. Czy można pozwać bank?
    Jeżeli ktoś szuka podobnych emocji, polecam ING, całkowity brak szacunku do klienta i narażanie go na duże straty bez żadnych skrupółów. Oferta dobra na papierze.
  • ~Renata / 2022-09-09 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdeczne podziękowania dla Pana Grzegorza Szpernalowski oddział Banku Siemianowice za fachową obsługę klienta za cierpliwość
    ZaletyCierpliwość fachowiec
    WadyNie ma
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1000
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3997
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089