Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2022-09-30 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Ing sugeruje oszustwo, bo zadzwoniłem żeby polaczyc żyć się z Beata Michalok a potem koleżanka. Obie konsultantki ing. Jestem pełnomocnikom i mimo, ze mama z nimi rozmawia i podaje wszystko kody, nie można nic załatwić bo ochrona przed oszustwem. To od razu napiszcie, ze każda blokada konta to konieczność wizyty w banku. Tworzycie profile zaufania z możliwością logowania przez bank a potem słyszymy, ze być może jesteśmy oszustami u co nam zrobicie! Nie mogę zalogować się na stronę zeby pobrać historie leczenia i zalogować się na strony rządowe. Bank, który na dzień dobry sugeruje Ci, ze jesteś oszustem! Nie Polecam ing.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Beata / 2022-09-30 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracownik Państwa Banku (w placówce na ul.Pawia 5) - Pani Agatą bardzo pomogła mi merytorycznie, kiedy zgłosiłam się z trudną dla mnie sprawą dot. mojego konta. Jako klient zostałam obsłużona profesjonalnie z ogromnym zaangażowaniem oraz życzliwością. Podejście do klienta na wysokim poziomie. Wielkie podziękowania dla pani Agaty.
  • ~Natalie / 2022-09-29 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto w Banku ING okolo 15 lat. Jak na razie mogę śmiało polecić ten Bank. Przez jakiś czas miałam konto walutowe w PKO BP, a więć mam porównanie, które zdecydowanie jest na korzyść ING!
    Zaletysystem elektroniczny jest permanentnie modernizowany i ulepszany, dobra infolinia, kompetemtna obsługa
  • ~Marcin / 2022-09-26 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam szczególnie nie polecam BANKU ING . Zmiana dowodu blokują ci konto tydzień bez żadnych środków do wypłaty mimo że dowód osobiście doniesiony i okazany ! osobista wizyta telefony na infolinie konto zablokowane no żar jakiś po prostu . chcą jakieś chore oświadczenia ską pochodzą wasze pieniądz i inne. nie POLECAM . zmieniłem bank od razu ulg :) i miło i szybo przede-wszystkim .
    ZaletyBRAK
    Wadyopieszałość i niechęć pomocy na infolinii
  • ~X / 2022-09-22 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Oszukują klienta, zmieniają decyzje jak im chorągiewka powieje. Dużo można by o nich napisać. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady- Bardzo długie czasu na wszystko, trzeba się dopominać, pisać, wydzwaniać
    - oszukują klienta dzisiaj mówią na stole do podpisania jest umowa w takiej kwocie, godzisz się a bank co....nie daje tego co jeszcze przed chwilą dawał " gotowe do podpisu"
    - manipulują etapami w podejmowaniu decyzji kredytowej, jak konczy im się czas to co robią? Cofają etap o krok do tyłu, rzekomo na dostarczenie dokumentów, KTÓRYCH nie trzeba dostarczac, i tak tydzień za tygodniem.
    - traktują klienta jak zero
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    zdaleka od tego banku gozej jak gestapo potrzebuja tylu informacji zeby zalozyc konto i po paru miesiacach
    jeszcze niemam konta to sa kpiny z klienta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie jakie moga byc
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:18
    Ocena: 1.33 / 5
    to jakis poje................y Bank zeby zalozenie konta trwalo miesiacami
  • ~Wiki / 2022-09-15 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, Ten Bank nie jest przyjazny dla ludzi starszych, schorowanych leżących !!!! Nie było możliwości założenia konta dla osoby ciężko chorej leżącej !!!!!!! Musiała by się doczołgać do okienka
    Otrzymanie kredytu hipotecznego to koszmar , czego nie ma w innych bankach.
    Dlatego polecam inne bardziej przyjazne klientowi banki !!!!!
    WadyNieczytelny system internetowy - KÓŁECZKA :)
  • ~Adam / 2022-09-13 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank wpłatomat się zepsuł i nie ma pieniedzy od 22 dni tylko reklamacje składać wypłaty się księgują a wpłaty nie trzymajcie się z dala od ing na Kena 54
    ZaletyŻenada
    WadyOszukują
  • ~Katarzyna / 2022-09-12 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wiedział, bo miał moją umowę, że potrzebuję decyzji banku (nawet negatywnej) w okresie 5 tygodni od złożenia wniosku o kredyt. Deklarował, że taką decyzję podejmie najpóźniej w ciągu 4 tygodni. Nie podjął żadnej, nie uprzedził, niczego nie wytłumaczył. Groziła mi utrata 100.000 zł. Czy można pozwać bank?
    Jeżeli ktoś szuka podobnych emocji, polecam ING, całkowity brak szacunku do klienta i narażanie go na duże straty bez żadnych skrupółów. Oferta dobra na papierze.
  • ~Renata / 2022-09-09 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdeczne podziękowania dla Pana Grzegorza Szpernalowski oddział Banku Siemianowice za fachową obsługę klienta za cierpliwość
    ZaletyCierpliwość fachowiec
    WadyNie ma
  • ~Wiktor / 2022-09-07 19:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Likwidacja lokaty brak potwierdzenia Próba dodzwonienia się graniczy z cudem Pan z infolinia stosuje metodę spychologii Niby błacha sprawa ale kontakt po za terytorium Polski to już duży problem Nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki bałagan
  • ~Klaudia / 2022-09-07 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM z całego serca (w wadach wszystko opisane). Nie warto się z nimi nawet próbować porozumieć
    ZaletyBRAK!!!!!!
    Wady*personel niedouczony, nie są w stanie udzielić podstawowych informacji
    *Mają pootwierane swoje punkty, ale trzeba biegać między nimi na oślep, żeby znaleźć ten,gdzie cokolwiek można załatwić
    *Nękają kilkoma telefonami dziennie i nie da się od nich uwolnić
  • ~Karina / 2022-09-06 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    okropny bank. Konto zablokowane i brak odpowiedzi na e-maile.
  • ~Oliw / 2022-09-01 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank odradzam. Nie mają rat 0 procent ...
    WadyBrak rat 0
  • ~Alek / 2022-09-01 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank oszusci, apka jak napisana przez uczniów z podstawówki, infolinia czas oczekiwania min 5 min..
    ZaletyBrak
    WadyZa malo miejsca
  • ~Olek / 2022-09-01 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, slaby kontakt apka prymitywna skąd pozytywne opinie tego g..
    WadyWszytko
  • ~Dre / 2022-09-01 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zyjebjuz 40l. Miałem konta w 8 bankach ale to najgorszy bank tragedia... zresztą co za polak nabija kabse Holendrom? Idiota..
    WadyWszytko
  • ~ToJa / 2022-09-01 21:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o aplikację to Ok. Ale wizyta w banku to na dzień dobry porażka. Pani na wejściu zaczęła mnie odpytywać jak w szkole przy tablucy, więc w końcu zapytalam, czy tu będziemy rozmawiać??? Przeszłyśmy do pomieszczenia , no i nie dosyć, że drzwi otwarte, to o ironio weszła nastepna klientka i zaczęła być odpytywana na stojąco, wszystko było słychać, a to nie do konca chyba o to chodzi.
    ZaletyMiła i kompetentna obsługa.
    WadyZbyt bliska odległość między klientami, prz załatwianiu formalności.
  • ~Kas / 2022-08-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ing Tarnów. Od kiedy jest nowa siedziba banku na ul.Krakowskiej to jakaś porażka. Czasy jakiejś komuny. Stałam w kolejce 40 minut i nic się.nie ruszyło do obsługi klienta. Natomiast wchodzili wcześniej ludzie którzy byli za mną w kolejce. Totalna dezorganizacja. Brak automatu do pobrania biletu. Jak siedziba była na Słowackiego było o wiele lepiej. Nie czekało się tyle w kolejce i szło wszystko płynnie. Porażka. Zeszliście na psy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985