Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Annnnn / 2022-08-10 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiazuje się z umowy.
    Na rozpatrzenie wniosku o restrukturyzację mieli 30 dni. Że czas jest wydłużony dowiedziałam się oczywiście po czasie, w którym miał być rozpatrzony wniosek.
    O kolejnych 2 tygodniach na "zatwierdzenie' też.
  • ~Anonim / 2022-11-23 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Katowice .Sokolska jestem waszym klientów ale pan Kempa jest nie miły nie polecam tego pana
  • ~anonim / 2023-11-24 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Co tutaj dużo pisać... chcą o tobie wszystko wiedzieć... nawet od osób 3....
    Zaletybrak
    Wadydużo...
  • ~Anonimowo / 2024-02-02 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mieszkam poza granicami Polsk, z systemu internetowego niekorzystam regularnie. Sporadycznie rodzina wpłacą środki na konto, darowizna dla dzieci. Nie są to duże kwoty. Od lipca konto moje zostało zablokowane ponieważ bank żądał oświadczenia dochodowo majątkowego o czym nie byłam poinformowana ponieważ nie miałam dostępu do systemu. Od 3 miesięcy usiłowałam otrzymać pocztą jednorazowy kod aktywacyjny,ale nie jestety pierwszy doszedł. Kolejny został zamówiony 2 tygodnie temu, doszedł wczoraj. Po zalogowaniu się na konto , transakcję są nadal zablokowane! Obsługa beznadziejna, kłamią wprost i śmieją się rozmawiając na infolinii. Nie chcą przełożyć nigdzie wyżej! Po złożeniu oświadczenia, 7 dni oczekiwania na rozpatrzenie mojego oświadczenia. Nie jest pewne czy zostanie rozpatrzone pozytywnie! Kpina! Niestety, rodzina nie była poinformowana o braku dostępu do konta, wysłała darowiznę dla dzieci. Jakim prawem zablokowane konto przyjęło środki?! Jakim prawem teraz ja mam problem żeby te środki z konta wyciągnąć?! Złodzieje, wredne niedouczone osoby na takich miejscach! Niedorzeczne!
    WadyWszystko. Począwszy od infolinii po system internetowy!
  • ~Antonina / 2023-10-18 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto biznes- opłaty za przelew pomiędzy kontem oszczędnościowym a rachunkiem głównym, niemożliwe wykonanie przelewy z komórki , przelewy natychmiastowe dochodzą nawet po 24 godzinach.
    Sama aplikacja mało przejrzysta. Ukryte koszty prowadzenia konta. Częste prace serwisowe i awarie.
    Zaletybark
    Wadyukryte koszty, skomplikowana aplikacja, częsty problem z płatnościami nawet jak pieniądze są na koncie, obsługa klienta bezradna.
  • ~Antypis / 2022-10-29 04:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykają konto bez podania powodu zasłaniając się ustawą o terroryzmie
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta żenująca
  • ~Arab / 2023-09-26 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie jak pan moze reklamowac bank zlodziej rasistow debili bank istne dno chyba poplecznicy po i putina
    ZaletyZadne
    WadyIstne dno
  • ~Aristoz / 2022-12-23 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bez uzasadnionych powodów blokuje środki i uniemożliwia wypłatę. Prawdopodobnie jest zagrożony niewypłacalnością.
  • ~Arkadiusz / 2020-02-02 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wpłaciłem pieniądze do wplatomatu i ich nie ma. Minęło 24h pan na infolinii przyjął zgłoszenie potrwa to 21 dni i ich nie interesuje że nie ma środków do życia... 15 lat u nich i ani dnia dłużej. NIE ZAKŁADAJCIE W ING KONTA....
    ZaletyLogo
    WadyBankomaty płatne
    Słabe warunki kredytowania
    Klient to po prostu sztuka, statystyka
  • ~Arkadiusz / 2022-10-05 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ING oraz siostrzanej firmy INGLEASING po zamknięciu firmy rozliczylem sie z aut wziętych na leasing i do tej pory nie otrzymałem dokumentu rozliczeniowego ani kwoty pieniążków a obydwie instytucje przerzucają na siebie winę....omijać z daleka
    Zaletybrak
    WadyOpieszałość w stosunku co do klientów,brak profesjonalizmu
  • ~Arleta / 2020-10-09 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam funkcjonowanie strony internetowej a konkretnie dodawanie pełnomocnictw do konta i powiem tak: DNO i METRÓW MUŁU . Miałam zaawizowaną większą ilośc gotówki (czeka się na nią aż 5 dni i trzeba wypłacić w oddziele) , a w międzyczasie złapałam grypę z wysoką gorączką i dostałam L4 z przykazaniem leżeć ( w dobie koronawirusa ogólnie rzecz biorąc każda infekcja powinna wykluczać wizytę w oddziale). Probowałam więc dodać męża jako pełnomocnia do mojego kąta (walczę z tym od godziny 11.00 rano, a jest 16.50 i mąż stoi w oddziale banku i nie chcą mu wypłacić pieniędzy), ale się NIE DA, bo system na stronie ingbanku NIE CHCE TEGO PRZYJĄĆ tylko zaprasza mnie osobiście z pełnomocnikiem do oddziału banku, mimo że dzwoniłam juz do 2 konsultantów i mimo , że mąż zaktualizował dane w oddziale ingbanku (jest klientem archiwalnym- tzn. że był kiedyś klientem banku, ale jego dane nadal funkcjonują. NIKOMU NIE POLECAM !!!
    ZaletyUprzejma konsultantka pragnąca pomóc i oddzwaniająca kilkakrotnie, ale niestety nie będąca w mocy nic zrobić
    Wadystrona internetowa, długie oczekiwanie na odbiór WŁASNYCH PIENIĘDZY zaawizowanych w banku , określone gdziny odbioru gotówkI tylko w wybranych bankomatach.
  • ~Arnold / 2021-11-02 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i krętacze. Kradną moje pieniądze niereformowalni ludzie nigdy więcej INg a posiadam konto od 10lat
    ZaletyŻadnych
    WadySkureysyny złodzieje
  • ~Artur / 2022-05-11 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    katygorycznie odradzam ten bank po dzisiejszym dniu to był nokałt albo się system zawiesi albo bankomat nie chce karty oddać dzisiaj chciałem pieniądze wybrać po czym wyskoczył błąd i koniec a pieniądze z konta znikneły paranoja
  • ~Artur / 2024-01-02 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony z tego banku. Nie mogę załatwić spraw, ani online, ani przez infolinię. Nie mogę nawet zamknąć konta, ktorego bank uniemożliwia mi odwiązanie od kredytu. Za każdym razem moja sprawa jest rejestrowana, ale nie załatwiana. Od każdego czlonka naszej rodziny żądają zaświadczeń o dochodach, jakbyśmy byli przestępcami, a nie osobami na podstawowej rencie. Straszą konsekwencjami prawnymi, prokuraturą i zablokowaniem środków na koncie. Moja 90 letnia mama tak mocno się przestraszyła, że przez kilka dni nie mogliśmy jej uspokoić i żadne nasze tłumaczenia do niej nie docierały. A ING robi to dlatego, że ich główny oddział w Holandii dostał kilkuset milionową karę w EUR od Komisji Europejskiej za interesy finansowe z Rosjanami wbrew sankcjom i teraz chce pokazać Komisji, że bank wyjątkowo dba o przestrzeganie przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy.
    ZaletyBRAK
    Wady!!!!! TYLKO WADY
  • ~Artur / 2024-02-17 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nawet wrogowi bo zostanie bez pieniędzy nie umiałem wypłacić przez dwa tygodnie pieniędzy moje konto zostało zablokowane ponieważ nie chciałem udzielić informacji do których bank nie ma prawa przez dwa tygodnie chodziłem do banku i próbowałem zamknąć konto przesłać pieniądze lecz raz miałem pobranie gotówki drugi raz Chcieli zrobić mi przelew i tak wszystkie panie próbowały jak najdłużej przeciągnąć żebym nie przelał pieniędzy do innego banku wcześniej byłem szantażowany żeby podpisać cztery strony danych na mój temat Czym się zajmuje firma Gdzie się mieści i takie inne rzeczy które nie powinno obchodzić banku do tego Miałem podać rodo od wszystkich ludzi których wymienię w czarnej liście którą muszę podpisać bo inaczej zablokują mi konto i nie wypłacę pieniędzy chodziłem przez dwa tygodnie praktycznie codziennie aby odzyskać pieniądze panie przez cały czas mataczyły i wysyłał mi od jednej do drugiej robiły sobie w ten sposób żarty nie zależy im w ogóle na kliencie nie polecam tego banku nikomu
    ZaletyNajbardziej żałosny Bank jaki znam
    WadyZatrudnieni pracownicy to banda ludzi którzy nie są przyjaźni dla klientów wymyślają takie procedury żeby wyłudzić dane
  • ~Artur / 2024-02-26 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    słuchajcie zmieniłem telefon, nowa aplikacja dostęp login, nie pamiętam, numer loginu nie zapisałem, umowa elektroniczna, brak dostępu, i ING brak resetu hasła i itp bez osobistego spotkania w oddziale z dow. os. żenada...
    jutro zamykam konto w banku i idę do konkurencji :(
  • ~Artur / 2024-12-18 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem. Wpłaciłem na konto córki pieniądze ze swego konta i nie mogę ich wyjąć bank blokuje wypłatę mich własnych pieniędzy. Złodziejstwo w biały dzień/
  • ~Asass / 2024-02-11 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca aplikacja na telefon i żenująca polityka banku. 5 razy próbowałam otworzyć konto na selfie i wyskakuje mi błąd jak łączę kropki nosem (serio???)
    Nie będę otwierać konta inaczej bo nie skorzystam z promocji. Imho to specjalnie. I nie, nie mam kiepskiej kamery, mam iPhone 15 pro
    ZaletyBez
    WadyIstnieje
  • ~B.M. / 2022-11-18 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy placówki ING Franciszka Klimczaka 5 w Warszawie i ogólnie ING. Konto zostało założone około 10 lat temu. Cztery miesiące temu w tej placówce na prośbę banku stawiłem się w celu uzupełnienia brakujących danych osobowych. Nie wiem jakich gdyż nikt tego nie powiedziała ale dane zostały uzupełnione i sprawa została załatwiona tak oznajmił pracownik. Po 4 miesiącach otrzymałem pismo z ING że jeżeli nie zgłoszę się do banku w celu uzupełniania danych osobowych to zablokują konto itd. Gdy skontaktowałem się tym razem mailowo prosząc o informację jakich danych brakuje skoro niedawno byłem w banku oraz poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji, w trzy dni po tej wiadomości dostęp do konta został zablokowany zarówno w aplikacji jak i przez stronę internetową. Super bank, nigdy więcej nie chcę mieć z nim kontaktu.
    WadyPrzez 10 lat nie było problemów a nagle zostałem potraktowany jak jakiś oszust.
  • ~Barbara / 2019-10-08 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania konta w tym banku. Założyłam konto firmowe z umową obejmującą bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów i bezpłatne prowadzenie konta. Już po kilku miesiącach warunki umowy zostały zmienione (wypłaty z obcych bankomatów stały się płatne, tylko 5 pierwszych przelewów bezpłatnych). Zmieniłam więc bank, na taki, który mi zapewnił to, co zmienił ing, ale wpłacone na konto ing środki dalej tam pozostały. Jednak na to konto nie było kolejnych wpłat. Po 6 miesiącach konto zostało automatycznie zamknięte i tu uwaga! - informację o planowanym zamknięciu konta dostałam już po jego zamknięciu, a środki z konta zostały PRZELANE na "konto techniczne" czyli mówiąc bez ogródek skonfiskowane przez bank! Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam swoich pieniędzy, ani nie uzyskałam informacji jak mogę je odzyskać. Na moje interwencje brak reakcji.
    Biorąc pod uwagę groźbę zagarnięcia przez bank środków z konta, myślę, że warto się zastanowić nad sensem zakładania w nim konta.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960