strona 21 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Aristoz / 2022-12-23 11:22
Bank bez uzasadnionych powodów blokuje środki i uniemożliwia wypłatę. Prawdopodobnie jest zagrożony niewypłacalnością. -
-
~Norbert / 2022-12-21 12:15
Poszukuję klientów ING Banku Śląskiego, którzy posiadają kredyt hipoteczny i którym bank nie chce skrócić okresu kredytowania po wcześniejszej spłacie części kredytu. -
~wudu / 2022-12-19 11:31
Kilka lat temu założyłem konto oszczędnościowe w euro. Okazuje się że zmienili regulaminy polikwidowali kasy i musiałem jechać do innego miasta wpłacić euro. Przy kasie okazało się że kosztuje to 10zł, Dramat i złodziejstwo! -
~Adam / 2022-12-17 13:53
Tak bardzo źle oceniam i obsługę i ofertę i prostotę obsługi ponieważ ta oferta, uprzejmość, tzw. "specjaliści" na infolinii to tylko pozory. Taki fejk. Bank blokuje dostęp do konta i pieniędzy z powodów jakich nie jest w stanie wytłumaczyć w żaden rozsądny sposób. Podobno z powodu bezpieczeństwa ale o jakie zagrożenie chodzi nie wiadomo i dowiedzieć się nie można. A skoro nie można to nie wiem jak zapobiec zagrożeniu bezpieczeństwa o ile jakiekolwiek występuje. Konta nie można odblokować przez telefon. Mimo że bak zachęca do kontaktu z infolinią gdzie po oczekiwaniu np. 20 minut na rozmowę "specjalista" powie ci że nic nie może i musisz iść do oddziału. Jest to "bardzo wygodne" szczególnie za granicą. Nie radzę liczyć na to że ich karta i usługi będą działać za granicą. Płacisz za loda na Majorce kartą a oni cyk i blokują ci kartę. A masz jeszcze płacić za hotel. I co wtedy? Musisz iść do oddziału. Ten bank to koszmar. Mamy twoje pieniądze i co nam pan zrobi? Wg. banku jestem największym zagrożeniem dla swoich własnych pieniędzy. Czysty koszmar. ZaletyBrak bo inne banki też mają to samo w ofercie, żadnej tu wygody i zaufania nie maWadyBrak dostępu do swoich własnych pieniędzy w momencie kiedy ich potrzebuję. Większej wady niż ta nie ma więc po co coś więcej pisać. -
~Darek / 2022-12-17 01:00
Byłem dzisiaj zrobić przelew na 5tyś zł . Od tego zapłaciłem 1% i 50 zł za przelew w ich banku na ich konto również w banku ing . Razem wyszło 100 zł opłaty za przelew . Lichwa a nie bank . Opłaty z kosmosu . Omijajcie szerokim łukiem ten pseudobank. ZaletyzadnychWadyopłaty złodziejskie prowizje . -
~Pablo / 2022-12-14 09:46
Totalne dno jeśli chodzi o obsługę. Na infolinię nie można się dodzwonić. Zamiast kolejkować oczekujące rozmowy to rozłączają od razu. I znowu trzeba dzwonić, przebrnąć przez identyfikację, wybory kategorii i znowu rozłączenie bo wszyscy zajęci. Na chat również nie udało mi się połączyć, wieczny komunikat oczekiwania. W bankowości elektronicznej znikają rachunki. Obsługa nieintuicyjna. Z całego serca nie polecam. -
~Jacek / 2022-12-13 14:52
Założenie konta online graniczy z cudem. Po założeniu przychodzi 3 sms, że wszystko w porządku a następnie mail odnoszący się nie wiem do czego i kogo, że formularz odwołany. Czekałem dzień roboczy głucha cisza. Zadzwoniłem zapytać na infolinię co z moim kontem czy jest założone czy nie bo nie wiem czy robić to samo w innym banku. Nie mogą udzielić informacji zapraszają do placówki.
Po co więc możliwość zakładania online skoro i tak, żeby się dowiedzieć czy wgl jest założone to trzeba jechać do najbliższej placówki :)ZaletyŁadne logoWadyDział suportu zatrudnia niekompetentne osoby -
~Gentleman / 2022-12-09 20:35
Moja opinia odnosi się do wpłatomatów banku ING oddział w Słupsku. 2 wpłatomaty stoją z czego 1 nie przyjmował wpłat a drugi nie potrafił dobrze identyfikować nowych banknotów 100, 200 i 500 złotowych. Musiałem kilka razy wpłacać pieniądze /kilka operacji/ i finalnie stałem się uboższy o kilka tysięcy złotych /reklamacja została złożona ale mam czekać na rozpatrzenie do dnia 16.12.22 :-(. Oddział w Słupsku nie ma obsługi kasowej a wpłatomaty tragiczne. Nie polecam.
Aktualizacja dnia 09.12.22, dziś otrzymałem odpowiedź na moją reklamację banku, że jej nie uznają, tym samym zostałem okradziony z wpłaconych pieniędzy /kilka tys zł/. Nie zostawię tej sprawy, zgłoszę sprawę do KNF i Rzecznika Finansowego. Odradzam ten bank.Wadywpłatomaty źle liczą banknoty. -
-
~iu / 2022-12-05 17:34
dno dna a do tego ogromne koszty prowadzenia rachunku dla firm -
~Andrzej / 2022-12-03 23:51
Zlikwidowano placówkę w Opolu na Niemodlińsiej,
jest teraz tylko jeden Banomat , chciałem wpłacić pieniądze - kolejka 6 osób, temperatura 0 st, w Karolince bankomat nieczynny, za to działająca reklama dla klientów ukraińskich , na Zwierzynieckiej brak parkingu, zamiast dbać o klientów dbają o reklamę i spokój. Nie dotyczy to pracowników , tylko systemu, ograniczenia dostępu .
Zaletynie maWadybrak placówek -
~Szymon / 2022-12-03 18:50
Aplikacja działa poprawnie, jest dużo rozwiązań ułatwiających wykonywanie przelewów. Niestety minusem jest to, że muszę mieć dwa osobne telefony korzystając z dwóch kont-na osobę prywatną i spółkę Cywilnaą. To dla mnie absurd chyba, ze Pani z oddziału z Pszczyny wprowadziła mnie w błąd... ZaletySzybkie przelewyWadyNie można zainstalować 2 aplikacji na 1 telefonie -
~M / 2022-12-01 21:10
W oddziałach banku w miastach Stryków, Skierniewice nie ma możliwości wypłaty gotówki, więc po co te Panie tam siedzą.
Nie można zadzwonić do konkretniej placówki banku, jest automat i odpowiada na pytania.
Aby wypłacić jednorazowo gotówkę powyżej 20 tyś musiałabym jechać do banku oddalonego o 50 km. Nie opłaca mi się podejmować takiego ryzyka. -
~Dawid / 2022-11-25 17:32
Miałem w ING tylko konto oszczędnościowe. Niestety nawet w takiej ofercie mają haczyki. Ja niestety straciłem przez ich haczyk cały bonusowy procent odsetek. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło i akurat w tym banku. Więcej komentować nie trzeba. Nie polecam. -
~Vladimir / 2022-11-25 07:51
Zgłosiłem się do banku o otwarcie konta firmowego lub przeniesienia z innego banku, spojrzałi na nazwisko obywatelstwo (Rosja) i nie ważne że mieszkam w Polsce 30 lat ,firmę od 2008 roku.odmowili z polityki sankcyjnej. Taki rzeczy.Juz nigdy nie polecę tego banku -
~Ford / 2022-11-24 21:15
Omijać szerokim łukiem, porażka, porazka. Pani nie kompetentną, czekałem miesiac na założenie konta -
~Anonim / 2022-11-23 06:51
Katowice .Sokolska jestem waszym klientów ale pan Kempa jest nie miły nie polecam tego pana -
-
~pacjent / 2022-11-21 11:51
Reklamy ing to mozna z rzygac sie masakra !
otwierasz strone jakieś rude paskudztwo zakolczykowane , kompletne dno !!!!!!!!!!!!!!!
do tego płacisz , miesiecznie opłaty ,dno !!! -
~oLo / 2022-11-20 21:50
Jestem klientem ładnych parę lat. Generalnie nie mam problemów, czasem się zdarzy że coś nie działa ale rzadko trafiam na problemy, ogólnie śmiało mogę polecić. Obsługę ciężko mi ocenić bo wszystko udaje mi się załatwić na stronie banku. Z ofertą trochę słabo ale czy obecnie ktoś ma dobra ofertę na ten cza? Szukam i znaleźć nie mogę. ZaletyProstota działaniaWadySłaba oferta na ciężki czas -
~Gosia / 2022-11-18 19:19
Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu - tylko infolinia, ale jej pracownicy nie są od rozwiązywana nawet najprostszych problemów, tylko spisuja reklamację. odwołanie od absurdalnych decyzji rozpatruje ta sama osoba, która ją wydała. Nie godzą się na arbitraż bankowy w sprawach spornych. Tragedia. ZaletybrakWadybrak czytelnych regulaminów, brak jakiejkolwiek obsługi klienta, kłopoty z logowaniem -
~B.M. / 2022-11-18 15:34
Dotyczy placówki ING Franciszka Klimczaka 5 w Warszawie i ogólnie ING. Konto zostało założone około 10 lat temu. Cztery miesiące temu w tej placówce na prośbę banku stawiłem się w celu uzupełnienia brakujących danych osobowych. Nie wiem jakich gdyż nikt tego nie powiedziała ale dane zostały uzupełnione i sprawa została załatwiona tak oznajmił pracownik. Po 4 miesiącach otrzymałem pismo z ING że jeżeli nie zgłoszę się do banku w celu uzupełniania danych osobowych to zablokują konto itd. Gdy skontaktowałem się tym razem mailowo prosząc o informację jakich danych brakuje skoro niedawno byłem w banku oraz poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji, w trzy dni po tej wiadomości dostęp do konta został zablokowany zarówno w aplikacji jak i przez stronę internetową. Super bank, nigdy więcej nie chcę mieć z nim kontaktu. WadyPrzez 10 lat nie było problemów a nagle zostałem potraktowany jak jakiś oszust.
strona 21 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »