strona 20 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
- 
	~Damian / 2023-02-14 11:34Ocena: 1.00 / 5PO przeniesieniu konta z moje ing do konta ing business, nie mam możliwości aby klient płacił opcją blik na numer konta. A jest to dla mnie niezbędne, bo nie mam terminali płatniczych a rząd ode mnie wymaga płatności pozagotówkowych także jestem ugotowany. 
- 
	
	
- 
	~janusz / 2023-02-13 20:10Ocena: 1.00 / 5Dlaczego w tym banku pracują sami nieudacznicy-wpłatomat w Tarnowskich-Górach przy ul.Zagórskiej jest ciągle popsuty.Paranoja za nasze pieniądze zewnetrzna firma juz którys raz z koleji wymienia to badziewie i nic -Gdzie podziawają sie ci pseudo dyrektorzy którzy biorą po 100 tys. miesięcznie i nie umieją rozwiązać tak drobnrego problemu z naszej kasy niech nikt nie wpłaca tam kasy tylko tyle ile musi -sami pójdą z torbami.Najlepiej mniech zlikwidują ten bank jak i inne oddziały a reszta do odsnieżania tak jak było za komuny ZaletyZADNYCHWadyWSZYSTKIE JAKIE MOGą BYĆ
- 
	~Andrzej / 2023-02-12 10:27Ocena: 2.00 / 5Dzień Dobry. Pragnę poinformować ,iż usługi tegoż banku wymagają dużo cierpliwości i nerwów. Liczne blokowania, Brak odpowiedzi na reklamacje. Nie można wykorzystać wszystkich usług elektronicznych. Takich jak mobilny dostęp. Nie stosowne sugestie infolini. Pozdrawiam rozczarowany konsument. 
- 
	~Charlie / 2023-02-11 16:57Ocena: 2.00 / 5Ten bank się kończy. Zablokowali mi konto bez konkretnego powodu. Byłem za granicą. To skandal. Brak komunikacji, a klienta po 25 latach mają gdzieś. Świeże mięso się liczy. Omijaćłukiem szerokim ZaletyBrakWadySame wady dużego molochocha
- 
	~Paula / 2023-02-11 16:26Ocena: 2.67 / 5Miałam potwierdzić skąd mam pieniądze na koncie zgodnie z ustawą o praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Zamiast poinformować mnie smsem lub listem, zorientowałam się po dwóch miesiącach, że mam wiadomość w zakładce wiadomości. Zanim udało mi się zamieścić odpowienie dokumenty, na drugi dzień moje konto zostało zablokowane - o czym już postnowiono mnie poinformować smsem. Dosłałam dokumenty, czekałam ponad miesiąc na odblokowanie konta, po czym po odblokowaniu dostałam list z informacją, że rozwiązują ze mną umowę. Porażka, dobrze, że tylko trzymałam tam oszczędności i nie potrzebowałam przez ten miesiąc go używać. 
- 
	~iqososofjeof / 2023-02-10 07:11Ocena: 1.00 / 5aplikacja zbyt często nie dzisła zawsze jakiś błąd wyskakuje ZaletyżadneWadywsxystko
- 
	~Bob / 2023-02-08 19:11Ocena: 1.00 / 5Korzystanie z wpłatomatów jest płatne pobierają 15 PLN prowizji mam nadzieję,że ludzie dają sobie spokój z tym parabankiem ZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniać
- 
	~Milena / 2023-02-08 14:17Ocena: 1.00 / 5Dla mnie mało wiarygodny bank, przelał moje pieniądze na swoje techniczne konto i udaje, że nic się nie stało, tłumacząc, że nie podałam nr konta. Bank ma mój telefon, mam nadal tam konto i "O"informacji o kontakt, chociaż w skrzynce z SMS znajduję nie istotne 
 dla mnie informacje. Moze klient zapomni o pieniądzach??
- 
	
	
- 
	~motyl / 2023-02-08 06:17Ocena: 1.00 / 5Mam w ING konto od 15 lat i dałem się naowic na otwarcie konta firmowego -njgdy o tego banku nic nie otrzymałem zadnego kredytu nie miałem zadnego leasingu a gdy chciałem otrzymac w promocji leasing na fotowoltanikę to okazało sie niemozliwe bo taka beznadziejna obsługa zr az strach ZaletyzasbneWadywszyskie jakie moga byc
- 
	~otfysgni / 2023-02-07 16:18Ocena: 1.00 / 5Najgorszy bank jaki jest nic dobrego nie da się powiedzieć ZaletyBrakWadyTo że istnieje
- 
	~hubniz / 2023-02-07 13:16Ocena: 1.00 / 5Nie często się pojawiam w placówce, ale czasem trzeba. Chciałem wypłacić gotówkę w bilonie i usłyszałem, że w całym Krakowie (mała wioska przecież) jest tylko jedna placówka z kasą... więc muszę przejechać pół miasta. Pani jeszcze dodała od siebie, że takie mamy czasy. No właśnie, takie że większość rzeczy mogę zrobić online, ale są takie, których się nie da. Nic tylko szukać innego banku przyjaznemu kilentowi oraz środowisku. ZaletyCiepło w placówceWadyNic w placówce nie załatwisz. Trzeba pojechać na drugi koniec mieasta
- 
	~Anonimowy / 2023-02-02 00:30Ocena: 1.67 / 5Próbowałem otworzyć Otwarte Konto Oszczędnościowe przez Internet. Wszystko się wali na stronie banku. Przelew weryfikacyjny poprawnie został wysłany, a strona ING wywaliła się z koszmarnymi błędami (komunikaty "Runtime error", etc.). Po jakimś czasie poproszony zostałem o dokończenie zakładania konta i ponownie strona ING wywaliła się z tymi samymi błędami. Siermięga i bylejakość. Nie takiej amatorszczyzny oczekuje się po banku. WadySiermiężny, walący się system. Czekam na zwrot pieniędzy - zobaczymy jak z tym ten bank sobie poradzi.
- 
	~Snooker / 2023-02-01 18:03Ocena: 1.00 / 5Najgorszy bank na świecie. W Polsce dla tego i był stworzony Blik żeby mogłem dostać przelew natychmiast. W gównie pod nazwą ING blik idzie do ciebie 3 dni. Pod każdym względem ten bank to totalna porażka i on nie ma prawa na działanie. 
 Gorąco odradzam wszystkich.ZaletyNiema ichWadyWszystko to wada
- 
	~Yogi / 2023-01-26 21:56Ocena: 1.00 / 5Oddział Tarnowskie Góry ...... Kpina z klientów i ich czasu ! Dwa przykłady. 
 Pierwszy:
 Założenie konta dziecku ..... czy był Pan umówiony ? Nie ? Ooooo ..... to trzeba poczekać 30 minut ..... a czy ma Pan akt urodzenia ??? Mam paszport dziecka i legitymacje szkolną ..... nie , nie ....potrzebny akt urodzenia ...
 Drugi:
 Dzień Dobry ....chciałem założyć lokatę ..... oooo ....a był Pan umówiony ???? Nie ? ... oooo .... to trzeba poczekać 40 minut .....
 Co to jest ? Pan Konrad mówi , że liczą się ludzie ...... ale chyba nie w ING !
 Jak to jest , że w trzech innych bankach w promieniu kilku metrów można załatwić wszystko praktycznie od ręki , a w ING trzeba się umówić , albo czekać 30-40 minut ?
 Kto tym bajzlem zarządza ? Jak można tak nie szanować klienta , który poświęca swój czas i przychodzi do ich placówki ?ZaletyBrakWadyNie życiowe podejście do klientów ....
- 
	~Wioleta / 2023-01-23 11:39Ocena: 3.67 / 5Konsultanci są chamscy,nie zainteresowani kliententem, nie wykwalifikowani,mają często problem z systemem bankowym, z kierownictwem jest tak samo, informatycy bankowi są bardzo nie wykwalifikowani nie raz nawet nie potrafią zaktualizować tu sprzętu na którym pracują bądź usunąć błędu w systemie bankowym, uważają że robią łaskę klientom,że wykonają jakąś operację bankową np. takie z przelewami własnymi lub sprawdzeniem stanu stanu konta bankowych i ogólnie personel nie potrafi skupić się na pracy tylko podrywa klientów i jest przy tym nachalny, nie potrafi zrozumieć odmowę umówienia się na spotkanie poza godzinami pracy i poza pracą. Uważam,że to powinnaś się poprawić. Dziękuję 
- 
	~Wojciech / 2023-01-20 19:41Ocena: 1.00 / 5właśnie z nimi kończę po ponad 10 latach - zamiast opisywać wszystko co robią powiem krótko niezdecydowanym - NIGDY!! PRZENIGDY !! nie zakładacie konta w tym banku bo gorzko pożałujecie, po czasie sami zrozumiecie, ale po co Wam doświadczać tego na własnej skórze, posłuchajcie tych którzy już byli klientami i opisują ich działania ZaletybrakWadyza dużo aby to opisać
- 
	
	
- 
	~zawiedziony klient / 2023-01-20 12:44Ocena: 1.00 / 5bank śląski kpi z klientów Warunkiem podwyższogo oprocentowania nie są wpłacone nowe pieniądze tylko weryfikacja behawioralna. 
- 
	~Agnieszka Kielce / 2023-01-20 10:17Ocena: 5.00 / 5Pani na infolinii bardzo pomocna w zastrzeżeniu karty, udzieliła dodatkowych informacji jak zrobić reklamację transakcji którą mi ukradli z kart. W 1 dzień reklamacja rozpatrzona pozytywnie i zwrot kasy. Po pierwszej podejrzanej transakcji od razu została mi zablokowana karta i prośba o kontakt z bankiem. Polecam jestem mile zaskoczona 
 
 
 
- 
	~Konrad / 2023-01-19 09:45Ocena: 1.00 / 5Czekam na odpowiedź na pytanie od 10 minut jestem odsyłany od dodardcy do doradcy nikt nic nie wiem. ZaletyBrakWadyAmbitna ilosc
- 
	~Ola / 2023-01-17 18:27Ocena: 1.67 / 5Bank ING Gliwice Zubrzyckiego pani z banku odmawia założenia konta mówiąc że można je samemu założyć przez internet . To już nie wiem za co jej tam płacą WadyObsługa
strona 20 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
