WadyBardzo mała liczba bezpłatnych bankomatów, słaba obsługa klientów, wieczne kolejki w banku
strona 20 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Alina / 2025-01-28 15:20
Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku. -
-
~All / 2023-03-31 06:17
Zlikwidowalem konto w tym gownie jak musialem sie z nimi szarpac pol roku o pieniadze ze spadku po zmarlej mamie .Jeezcze robili problemy z zalozeniem konta dla brata , wiec zalozyl w pko bp bez zadnego problemu . Dla porownania w banku pko s.a oddali poeniadze bez problemu tez ze spadku .Ja bym sie bal tu trzymac jakoe kolwiek poeniadze . -
~Andrzej / 2020-12-09 07:31
Najgorszy bank jaki Może być istny monolit. Nie można nic się dowiedzieć. Miałem zablokowane konto i tydzień czasu ponad po setkach tel. Nawet syndyk nie mógł tego odblokować. Jak się rozmawia to jedna piosenka i to z konsultantami zero jakich kolwiek tel do osób decyzyjnych. Masakra nikomu nie polecam to jest państwo w państwie klienta mają gdzieś liczą się przepisy. -
~Andrzej / 2022-01-05 15:53
#stoosegregacjisanitarnej od 8 lat klient banku. Po 8 latach czas wycofać swoje pół miliona oszczędności i przeniesc 300k wypłaty rocznie do normalnego banku który szanuje czlowieka i jego podstawowe prawe. (P.s. jestem zaszczepiony). ZaletyBrakWadySegregacja człowieka. -
~Andrzej / 2022-07-22 10:07
Omijajcie ten bank. Wpłacasz pieniądze i koniec kontaktu z nimi. nie można się dodzwonić anie rozmawiać na czacie bo cały czas wrzuca. Tragedia!!!!!! -
~Andrzej / 2022-12-03 23:51
Zlikwidowano placówkę w Opolu na Niemodlińsiej,
jest teraz tylko jeden Banomat , chciałem wpłacić pieniądze - kolejka 6 osób, temperatura 0 st, w Karolince bankomat nieczynny, za to działająca reklama dla klientów ukraińskich , na Zwierzynieckiej brak parkingu, zamiast dbać o klientów dbają o reklamę i spokój. Nie dotyczy to pracowników , tylko systemu, ograniczenia dostępu .
Zaletynie maWadybrak placówek -
~Andrzej / 2023-11-27 00:55
Po inwigilacji źródła moich dochodów mówię do widzenia. Najgorsze lokaty .W momencie wypłaty większych pieniędzy pada propozycja lepiej oprocentowanej lokaty ? O co tu chodzi?
Zaletynie maWadywszystko aby zniechęcić -
~Andrzej / 2024-02-06 16:35
Przestrzegam klientów wyjeżdżających poza UE. ING zablokował mi kartę w Afryce i żeby ją odblokować muszę zadzwonić do biura obsługi w Polsce w celu weryfikacji. Weryfikacja nie trwa 2 minut, bo może się okazać, że trzeba czekać kilkanaście na połączenie co przy kosztach rozmów jest absurdalne.
Mogę stąd podpisać dokument profilem zaufanym, ale nie mogę zostać zweryfikowany, by odblokować moją kartę. Chcę przestrzec, bo taki numer może komuś popsuć wakacje, albo wyjazd służbowy i do rodziny tak jak mi psuje. -
-
~Andrzej / 2024-05-18 12:33
Po komentarzach widzę że dobrze zrobiłem że zrezygnowałem z tego banku, ZaletyNieWadySame wady -
~Andrzej / 2024-11-30 13:10
Łódź. Likwidacja konta. Zostalem skierowany do poczekalni. Poczekalem godzinę. Pytam sie kiedy będe przyjety skoro wszyscy doradcy mają umówione spotkania. Pani stwierdziła ze może mnie umówić. zmarnowałem godzine czasu. Na recepcji powinny być bardziej rozgarnięci pracownicy. -
~Andrzej Lublin / 2022-07-08 08:39
Koszmarnie nieefektywny. Od roku wyskakuje mi błędnie "odmowa zleconej czynności". Kilkakrotne reklamacje i w banku (Lublin), i na infolinii po uprzejmym "proszę dać nam 48 h" bezskuteczne.
Jestem klientem (bezpożyczkowym) od 12 lat i czas na rozwiązanie współpracy. Bank ING ma moją bezpłatną fatalną opinię.ZaletyObecnie nie widzę.WadyKoszmarnie nieefektywny obsługa klienta. -
~Angie / 2022-08-21 06:12
Tragedia próbuje od kilku godzin zapłacić blikiem wszystko nie działa !!!!!!!
Non stop ten sam problemWadyNon stop awarie serwisy -
~Ania / 2023-11-15 13:00
Wasze nowe ulepszenia sa beznadziejne, aplikacja w ogole nie jest intuicyjna. Fatalnie ZaletyBrakWadyKlikanie tysiac razy jedno i to samo -
~Ankte / 2022-01-22 17:01
#stopsegregacjisanitarnej
#stopsegregacjisanitarnej
#stopsegregacjisanitarnej
#stopsegregacjisanitarnej -
~Anm / 2022-04-15 17:19
Najgorszy bank pod słońcem,przeczymują pieniądze,wiecznie naliczają dziwne opłaty.Właśnie z mężem zostaliśmy bez pieniędzy na Święta za granicą
Skurwy... I tyle w temacie. -
~Anna / 2021-12-28 12:02
Bank ING bezpodstawnie zamknal mi dwa konta poniewaz moj wspolwlasciciel dawno nie byl w banku i nie bylo aktualizacji danych. Mnie natomiast nie poinformowal, ze konto zostanie zamkniete, choc sa aktualne moje dane. Do dzis czekam na zwocenie mi pieniedzy z konka. W taki sposob bank postepuje z uczciwymi klientami. Czyli moze ukarac ciebie, i zabierze ci cala kwote bez twojej wiedzy. Jak mozna nazwac takie zachowanie banku? Pozostawiam to wam. Jestem zawiedzionym klientem tego banku. ZaletyBrakWadyBrak profesionalizmu -
-
~Anna / 2022-03-14 17:15
O co chodzi z infolinia kredytów hipotecznych, nie ma przede mną żadnych połączeń a dzwonię 11 minute i nic nikt nie odbiera WadyInfolinia na bardzo niskim poziomie -
~Anna / 2023-03-16 16:51
Totalna ignorancja klienta biznesowego!
Bez kometarza !
Nie polecam ! -
~Anna Maria / 2025-01-08 19:21
Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku. Zaletymoże kiedyś jakieś będąWadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku. -
~annas / 2023-02-17 14:08
Ten bank zaoferuje Ci cuda a nie da nic, tragiczna komunikacja, nieinstynktowna aplikacja oraz obsluga ktora jest bezczelna nie wazne jaki konsultant ZaletyzadneWadykomunikacja, nieinstynktowna aplikacja, tragiczna obsluga
strona 20 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »