Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yogi / 2023-01-26 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Tarnowskie Góry ...... Kpina z klientów i ich czasu ! Dwa przykłady.
    Pierwszy:
    Założenie konta dziecku ..... czy był Pan umówiony ? Nie ? Ooooo ..... to trzeba poczekać 30 minut ..... a czy ma Pan akt urodzenia ??? Mam paszport dziecka i legitymacje szkolną ..... nie , nie ....potrzebny akt urodzenia ...
    Drugi:
    Dzień Dobry ....chciałem założyć lokatę ..... oooo ....a był Pan umówiony ???? Nie ? ... oooo .... to trzeba poczekać 40 minut .....
    Co to jest ? Pan Konrad mówi , że liczą się ludzie ...... ale chyba nie w ING !
    Jak to jest , że w trzech innych bankach w promieniu kilku metrów można załatwić wszystko praktycznie od ręki , a w ING trzeba się umówić , albo czekać 30-40 minut ?
    Kto tym bajzlem zarządza ? Jak można tak nie szanować klienta , który poświęca swój czas i przychodzi do ich placówki ?
    ZaletyBrak
    WadyNie życiowe podejście do klientów ....
  • ~Wioleta / 2023-01-23 11:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Konsultanci są chamscy,nie zainteresowani kliententem, nie wykwalifikowani,mają często problem z systemem bankowym, z kierownictwem jest tak samo, informatycy bankowi są bardzo nie wykwalifikowani nie raz nawet nie potrafią zaktualizować tu sprzętu na którym pracują bądź usunąć błędu w systemie bankowym, uważają że robią łaskę klientom,że wykonają jakąś operację bankową np. takie z przelewami własnymi lub sprawdzeniem stanu stanu konta bankowych i ogólnie personel nie potrafi skupić się na pracy tylko podrywa klientów i jest przy tym nachalny, nie potrafi zrozumieć odmowę umówienia się na spotkanie poza godzinami pracy i poza pracą. Uważam,że to powinnaś się poprawić. Dziękuję
  • ~Wojciech / 2023-01-20 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    właśnie z nimi kończę po ponad 10 latach - zamiast opisywać wszystko co robią powiem krótko niezdecydowanym - NIGDY!! PRZENIGDY !! nie zakładacie konta w tym banku bo gorzko pożałujecie, po czasie sami zrozumiecie, ale po co Wam doświadczać tego na własnej skórze, posłuchajcie tych którzy już byli klientami i opisują ich działania
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby to opisać
  • ~zawiedziony klient / 2023-01-20 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    bank śląski kpi z klientów Warunkiem podwyższogo oprocentowania nie są wpłacone nowe pieniądze tylko weryfikacja behawioralna.
  • ~Agnieszka Kielce / 2023-01-20 10:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani na infolinii bardzo pomocna w zastrzeżeniu karty, udzieliła dodatkowych informacji jak zrobić reklamację transakcji którą mi ukradli z kart. W 1 dzień reklamacja rozpatrzona pozytywnie i zwrot kasy. Po pierwszej podejrzanej transakcji od razu została mi zablokowana karta i prośba o kontakt z bankiem. Polecam jestem mile zaskoczona


  • ~Konrad / 2023-01-19 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na odpowiedź na pytanie od 10 minut jestem odsyłany od dodardcy do doradcy nikt nic nie wiem.
    ZaletyBrak
    WadyAmbitna ilosc
  • ~Ola / 2023-01-17 18:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank ING Gliwice Zubrzyckiego pani z banku odmawia założenia konta mówiąc że można je samemu założyć przez internet . To już nie wiem za co jej tam płacą
    WadyObsługa
  • ~Maksym / 2023-01-16 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zlożeniu wniosku o kredyt hipoteczny obniżyli kwote i prosili o podpisanie umowy developerskej z developerem. Po podpisaniu umowy developerskiej kwota na hama została obniżona 2 raz bez żadnych mailów informacyjnych. Teraz jestem zabowiązany przez umowę i muszę szukać dodatkowych środków!!!!!
    Nie polecan kredytów hipotecznych od ING!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i konbinowanie
  • ~Dominik / 2023-01-16 10:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam kilka konta od parunastu lat, jedno biznesowe od kilku. To dla kontekstu.

    Usługi w ING podupadły, bank nie dba o swoich obecnych klientów, stara się jedynie pozyskać nowe mięso, po czym pozostawia je aby zgniło. Biurokracja jest niesamowita, większa aniżeli w innych bankach (PKO, mBank).

    Obsługa klienta? brak! Nawet konta biznesowe są obsługiwane przez beznadziejny ROBOczat, który nic nie potrafi. Kontakt z żywym człowiekiem jest niemal niemożliwy, a jak się uda, to niekompetencja jest na najwyższym poziomie.

    Przenoszę konta do innego banku, bo nie mam już nerwów i czasu aby wspierać ten dziadowski twór jakim jest ING.

    Pozdrawiam czytającego.
    ZaletyBranding
  • ~Maciek / 2023-01-07 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo że jestem w tym banku 8 lat, koniec!!!!! Dziadostwo w ostatnich latach popierane debilnymi reklamami jakiegoś leśnego dziadka udającego teraz przedsiębiorce, plus wszędzie opłaty. Zero merytorycznej oferty!!!!
    WadyBrak oferty, olewanie klienta, debilne reklamy z podstarzałym lovelasem MK
  • ~Peter / 2023-01-06 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka zenada i nieporozumienie...nigdy wiecej !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie sposob wszystkich wyliczyc
  • ~Wiktoria / 2023-01-04 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ING BANK ŚLĄSKI S.A. to porażka. Domaga się informacji odnośnie kontrahentów i przeprowadzanych z nimi transakcji pod groźbą wypowiedzenia rachunku. Blokuje rachunki bezpodstawnie (na kilka tygodni), zostawiając klienta z zamrożonymi pieniędzmi. Ponieważ nasi kontrahenci są jednocześnie klientami ING można uznać, że bank nie stosuje zasad bezpieczeństwa finansowego określonych w ustawie AML. Wysyła maile/listy ze wskazaniem konkretnego klienta z żądaniem odpowiedzi na pytanie skąd klient posiada swoje środki (pod groźbą zlikwidowania rachunku).
    Kończąc, ING prowadzi nieuczciwą konkurencje oraz działa na szkodę klienta.
    Zaletybrak
    Wady- nieuczciwa konkurencja
    - blokowanie rachunków na kilka tygodni
    - domaganie się informacji o klientach
  • ~Sebastian / 2023-01-03 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż, od czasów prof. Rokity wiele się zmieniło. Obecnie bank jest nastawiony na jak największe okradanie swoich klientów. To nie jest już bank, ale instytucja ukierunkowana głównie na pobieranie opłat za beznadziejne usługi. Np. przelew do kancelarii komorniczej za 120 zł realizuje się w trzech transzach, każda po 120 zł, zamiast jednego przelewu za 120 zł. Spóźniona płatność raty to niekiedy opłata w wysokości 1000 % (lichwiarze przy nich to amatorzy). Tak wygląda współczesna "mafia" finansowa.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~cruelcitizen / 2022-12-29 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Prowizja 10% przy wypłacie gotówki w kasie banku....ładne złodziejstwo. Pani na siłę do porzygu zmusza do założenia bankowości internetowej. Każdy kumaty wie, że używając bankowości internetowej łatwiej człowieka namierzyć bo zostawia "ślady".
  • ~Justyna / 2022-12-29 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Miesiąc się jeszcze nie skończył a już opłaty pobierają. I to kosmiczne. W innych bankach np. Santander tak nie robią.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymienić
  • ~asdasd / 2022-12-28 20:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Boty wydzwaniają kilka razy dziennie wciskając kredyty - przesada

    poza tym ok
  • ~Aristoz / 2022-12-23 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bez uzasadnionych powodów blokuje środki i uniemożliwia wypłatę. Prawdopodobnie jest zagrożony niewypłacalnością.
  • ~Norbert / 2022-12-21 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Poszukuję klientów ING Banku Śląskiego, którzy posiadają kredyt hipoteczny i którym bank nie chce skrócić okresu kredytowania po wcześniejszej spłacie części kredytu.
  • ~wudu / 2022-12-19 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat temu założyłem konto oszczędnościowe w euro. Okazuje się że zmienili regulaminy polikwidowali kasy i musiałem jechać do innego miasta wpłacić euro. Przy kasie okazało się że kosztuje to 10zł, Dramat i złodziejstwo!
  • ~Adam / 2022-12-17 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak bardzo źle oceniam i obsługę i ofertę i prostotę obsługi ponieważ ta oferta, uprzejmość, tzw. "specjaliści" na infolinii to tylko pozory. Taki fejk. Bank blokuje dostęp do konta i pieniędzy z powodów jakich nie jest w stanie wytłumaczyć w żaden rozsądny sposób. Podobno z powodu bezpieczeństwa ale o jakie zagrożenie chodzi nie wiadomo i dowiedzieć się nie można. A skoro nie można to nie wiem jak zapobiec zagrożeniu bezpieczeństwa o ile jakiekolwiek występuje. Konta nie można odblokować przez telefon. Mimo że bak zachęca do kontaktu z infolinią gdzie po oczekiwaniu np. 20 minut na rozmowę "specjalista" powie ci że nic nie może i musisz iść do oddziału. Jest to "bardzo wygodne" szczególnie za granicą. Nie radzę liczyć na to że ich karta i usługi będą działać za granicą. Płacisz za loda na Majorce kartą a oni cyk i blokują ci kartę. A masz jeszcze płacić za hotel. I co wtedy? Musisz iść do oddziału. Ten bank to koszmar. Mamy twoje pieniądze i co nam pan zrobi? Wg. banku jestem największym zagrożeniem dla swoich własnych pieniędzy. Czysty koszmar.
    ZaletyBrak bo inne banki też mają to samo w ofercie, żadnej tu wygody i zaufania nie ma
    WadyBrak dostępu do swoich własnych pieniędzy w momencie kiedy ich potrzebuję. Większej wady niż ta nie ma więc po co coś więcej pisać.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027