Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ksenia / 2023-03-18 10:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem ING od 20 lat. Nigdy mnie bank nie zawiódł, wszystko jest załatwiane szybko. Żadnych kradzieży z konta. Zapezpieczenia są na wysokim poziomie. Polecam ten bank ????
    ZaletyŁatwa aplikacja mobilna
  • ~EMILIAN / 2023-03-17 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

    Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.
    Zaletybrak
  • ~123 / 2023-03-17 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ledwo założyłem konto, a mój numer już został sprzedany i ciągle wydzwaniają do mnie jakieś firmy
    WadySprzedają numery
  • ~Anna / 2023-03-16 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna ignorancja klienta biznesowego!

    Bez kometarza !

    Nie polecam !
  • ~Tomek / 2023-03-12 18:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Myślałem, że tylko ja jako jeden z niewielu, miałem kłopoty z ING ale po przeczytaniu co inni napisali już wiem, że nie jestem wyjątkiem. Jestem Polakiem mieszkającym od ponad 40 lat za granicą i posługuję się w Polsce paszportem. Kilkanaście tygodni temu zacząłem proces zarejestrowania nowego paszportu bo stary wygasł. Miałem nadzieję, że to będzie po prostu formalność nawet przez ocean, ale się grubo pomyliłem. Bez wdawania się w szczegóły był to koszmar. Nerwy, stres, wyrywanie włosów z głowy, życzyłbym sobie ale nie mam, później niedowiara że jeszcze teraz taka buda funkcjonuje oferując obsługę klienta na poziomie komuny. Nie dotykać tego straszydła nawet dziesięcio metrowym kijem. Przyznam jednak, że mają dobrze wyglądające urzędniczki. One się nazywają “specjalistkami” - chyba od bałaganu.
    ZaletyNie ma nic takiego.
    WadyWszystkie
  • ~WKU....Y / 2023-03-09 14:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Niedawno wszedłem do placówki banku ING aby pobrać pieniądze z bankomatu.
    Okazało się że jedno z urządzeń (DWA BANKOMATY) jest niesprawne - zawieszone ????
    Próbuję pobrać pieniądze z drugiego urządzenia i .... FIGA Z MAKIEM...
    Bankomat normalnie "przyjmuje" kartę i pyta:... WPŁATA - WYPŁATA ....,a potem po wybraniu opcji
    ta da.... Komunikat.... że Funkcja WPŁATA / WYPŁATY jest niedostępna...
    I tak kilka razy
    Pytam obsługi wrednej Baby, a ona że zajęta - dwie pracownice rozmawiają z klientami, a wydawało mi się że jedna wystarczy, ale to chyba nowe wytyczne ING, czyli jak Milicjant z psem, - bo co dwie głowy to nie jedna...
    A informacji co dalej lub przeprosin nie otrzymałem...
    ZaletyŻADNE
    WadyJEŚLI PIENIĄDZE KLIENTÓW WAM ŚMIERDZĄ TO WARTO TO POWIEDZIEĆ W REKLAMIE
  • ~Kasia / 2023-03-08 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny bank w Polsce, wymagający od cudzoziemca, który mieszka 7 lat w Polsce dokumenty typu: zameldowania, umowę pracy, kartę pobytu. W tym momencie przebywam w Polsce legalnie na podstawie innych dokumentów i czekam na wyrobienie karty pobytu. W tym przypadku po rozpatrzeniu sprawy w ciągu 2 tygodni odmówiono mi w zakładaniu konta bankowego ze względu, ze nie posiadam karty pobytu.
  • ~NFS / 2023-03-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaproponowano mi ofertę założenia konta przez polecenie znajomego, wykonanie transakcji w dwóch kolejnych miesiącach na min 300 PLN co finalnie miało skutkować otrzymaniem premii w wysokości 50 PLN dla poleconego i 100 PLN dla polecającego. Wypłata premii na koniec lutego 2023 nie nastąpiła. Transakcje wykonane, ale według banku warunki niespełnione. Nie polecam.
  • ~Maciek / 2023-03-02 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    dramat, strona internetowa ładuję się ponad 5 min - ZA KAŻDYM RAZEM. gdyby był emerytem byłbym szczęśliwy - miałbym czas na drzemkę. młodzi nie dadzą rady nerwowo. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK, NIE MA, ZERO.
    WadyWSZYSTKO INNE
  • ~Napewno były klient / 2023-03-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej bank ma klienta w poszanowaniu a na infolinii nikt nic nie wie nie raczy poinformować o blokadzie konta
    Porazka
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~Maciej / 2023-03-01 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia BANKU, oczywiście że jest zalewana telefonami, ale w przypadku ING, po przejściu przez wszystkie kroki z robotem i gdy przychodzi czas na połączenie z konsultantem dostajemy komunikat: wszyscy są zajęci, a następnie POŁĄCZENIE JEST ZRYWANE, NIE MA KOLEJKI. XXI wiek i jeden z największych banków polskich... Man...
    >Co ciekawe robotowi na infolinii deklarowalem, że chciałbym zamknąć konto.. mam nadzieję, że nie miało to wpływu, bo jeśli tak, to świadczy to tylko jeszcze gorzej.
    WadyNie można się dodzwonić
  • ~OkradzionyPrzezINGBANKSLASKI / 2023-02-26 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pralnia brudnych pieniedzy - nigdy nie przelewajcie pieniedzy do tego mafijnego banku jesli nie jestescie 100% pewni, ze konto na ktore wplacacie zostalo poprawnie zidentyfikowane i ma wlasciciela - To bank, w ktorym fuszera jest na porzadku dziennym, sprawy sadowe o odzyskanie pieneidzy tocza sie latami - bank dla zlodzieji a nie ludzi! Uwazajcie na ten bank!
    Zaletydla zlodzieji to bank, ktory ma same zalety - np przy rejestracji konta mozna posluzyc sie wydrukowanym w domu dowodem aby zalozyc konto - lykaja taka rejestracje jak pelikan obcegi
  • ~Kinga / 2023-02-24 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING, niestety okradać własnych klientów. Pomaga oszustom podkradać pieniądze z kont klientów. Bank nie sprawdza i nie analizuje ani nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzać czy ktoś nielegalnie dokonuje płatności z kont. Logowanie się do konta Google jest bezpieczniejsze i bardziej pilnowane.
    Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako oszustwo. Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory oszuści wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.
  • ~Dante / 2023-02-23 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem zlikwidować konto. Miałem jeszcze kartę do spłaty. Pytam się czy karta spłacona ? Odp: tak.
    No to zlikwidowałem konto, pobrałem pieniądze. A dziś przychodzi mi wezwanie że kartę spłacić. Nie dużo kilka stówek. Ale jak tak można ? Banda unikalnych jednostek tam pracuje.
    ZaletyBrak
    WadyDługo by wymieniać.
  • ~Marcel / 2023-02-22 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dziadowski bank na świecie uważajcie na tych oszustów i złodziej
    ZaletyNajgorszy
    WadyNajgoryy
  • ~annas / 2023-02-17 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank zaoferuje Ci cuda a nie da nic, tragiczna komunikacja, nieinstynktowna aplikacja oraz obsluga ktora jest bezczelna nie wazne jaki konsultant
    Zaletyzadne
    Wadykomunikacja, nieinstynktowna aplikacja, tragiczna obsluga
  • ~Christoph / 2023-02-14 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 7 lutego 2023 r. wysłałem z Niemiec przelew za paczkę, którą zamówiłem w toruńskiej firmie. Dzisiaj jest już 14 luty i pieniądze jeszcze do tej firmy nie wpłynęły. Proszę o natychmiastowe ich przesłanie do firmy F.H.U. Traffic Piotr Kornowicz Łysomice 87-148, ul.Sosnowa 21. Papowo Toruńskie
    ZaletyTrudno mi coś powiedzieć.
    Wadynie wiem
  • ~Wojciech / 2023-02-14 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z dala. Zajmują się marnowaniem czasu klientów i utrudnianiem załatwiania spraw. 80 km do przejechania żeby podać 1 ! informację.
    Wadybrak poszanowania cudzego czasu.
  • ~Damian / 2023-02-14 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PO przeniesieniu konta z moje ing do konta ing business, nie mam możliwości aby klient płacił opcją blik na numer konta. A jest to dla mnie niezbędne, bo nie mam terminali płatniczych a rząd ode mnie wymaga płatności pozagotówkowych także jestem ugotowany.
  • ~janusz / 2023-02-13 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w tym banku pracują sami nieudacznicy-wpłatomat w Tarnowskich-Górach przy ul.Zagórskiej jest ciągle popsuty.Paranoja za nasze pieniądze zewnetrzna firma juz którys raz z koleji wymienia to badziewie i nic -Gdzie podziawają sie ci pseudo dyrektorzy którzy biorą po 100 tys. miesięcznie i nie umieją rozwiązać tak drobnrego problemu z naszej kasy niech nikt nie wpłaca tam kasy tylko tyle ile musi -sami pójdą z torbami.Najlepiej mniech zlikwidują ten bank jak i inne oddziały a reszta do odsnieżania tak jak było za komuny
    ZaletyZADNYCH
    WadyWSZYSTKIE JAKIE MOGą BYĆ
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960