Tak bardzo źle oceniam i obsługę i ofertę i prostotę obsługi ponieważ ta oferta, uprzejmość, tzw. "specjaliści" na infolinii to tylko pozory. Taki fejk. Bank blokuje dostęp do konta i pieniędzy z powodów jakich nie jest w stanie wytłumaczyć w żaden rozsądny sposób. Podobno z powodu bezpieczeństwa ale o jakie zagrożenie chodzi nie wiadomo i dowiedzieć się nie można. A skoro nie można to nie wiem jak zapobiec zagrożeniu bezpieczeństwa o ile jakiekolwiek występuje. Konta nie można odblokować przez telefon. Mimo że bak zachęca do kontaktu z infolinią gdzie po oczekiwaniu np. 20 minut na rozmowę "specjalista" powie ci że nic nie może i musisz iść do oddziału. Jest to "bardzo wygodne" szczególnie za granicą. Nie radzę liczyć na to że ich karta i usługi będą działać za granicą. Płacisz za loda na Majorce kartą a oni cyk i blokują ci kartę. A masz jeszcze płacić za hotel. I co wtedy? Musisz iść do oddziału. Ten bank to koszmar. Mamy twoje pieniądze i co nam pan zrobi? Wg. banku jestem największym zagrożeniem dla swoich własnych pieniędzy. Czysty koszmar. ZaletyBrak bo inne banki też mają to samo w ofercie, żadnej tu wygody i zaufania nie ma
WadyBrak dostępu do swoich własnych pieniędzy w momencie kiedy ich potrzebuję. Większej wady niż ta nie ma więc po co coś więcej pisać.