Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2023-03-28 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka dni temu, po wejściu na konto komunikat "Wzywamy aby dostarczył Pan aktualny dokument Tożsamości...bo zablokujemy konto"- tylko że ja mam ważny dokument od 5 lat i wy go macie w banku, wiec jadę do banku w Gorzowie, miła obsługa mówi że nie wie czemu dostaje ten komunikat, i że zniknie on po 24 godzinach. Mija 30 godzin komunikat nadal, wiec dzwonie na infolinię i tam to samo nie wiemy dlaczego ale skierujemy do sprawdzenia ITD. CZYLI SPYCHOLOGIA. Żadnej realnej pomocy. Po prostu mają w dupie.
    Banków jest w Polsce wiele trzeba będzie zmienić po prostu co już zaczynam robić.
    WadyBrak pomocy ze strony banku , szantaż że zablokują konto pomimo że nie wiedzą dlaczego.
  • ~Krystyna / 2023-03-28 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem tego banku ale zamierzam go zmienić. Wprowadza często zmiany to nie daje poczucia bezpieczeństwa. W moim mieście jest bardzo mało bankomatów i mimo moich kilku próśb o zwiększenie liczby bankomatów likwiduje kolejne. W bankomatach usytuowanych są oddziale głównym brak jest mniejszych nominałów. Dzisiaj otrzymałam kolejną informacje o zmianach w bankowości internetowej. Mam wrażenie, że kolejne zmiany są wyłącznie korzystne dla banku. Na pisma kierowane do banku otrzymuje odpowiedzi bardzo na okrągło albo wcale. Mam już upatrzone dwa inne banki. Wiem, że przez moje odejście bank nie zbankrutuje. Może jednak zaczną bardziej dbać o tych co jeszcze maja
    ZaletyZalety zaczęły schodzić na dalszy plan
    WadyBrak poczucia stabilności
    Likwidacja bankomatów
  • ~Stryju / 2023-03-28 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie sprostał moim oczekiwaniom proszę sobie wyobrazić że pewnego wieczoru przychodzi z banku SMS że nie mam wystarczającej kwoty na zrealizowanie przelewu??? Wchodzę na stronę a tam moje konto wyczyszczone i masa przelewów bez mojej wiedzy i autoryzacji żadnego SMS potwierdzenia byle burek może oszukać ten bank.zakonczylem współpracę z tym bankiem.0 zainteresowania mną i kradzieżą z konta nie ich pieniądze to mają totalnie wysrane na klijenta.
    ZaletyŻadnych
    WadyMimo skonfigurowania i ustawienia dodatkowych najlepszych zabezpieczeń okradli mi konto beż mojej inicjatywy
  • ~Grzegorz / 2023-03-20 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek chęci pomocy. Pomimo próśb nie przełączono do właściwego konsultanta
  • ~Ksenia / 2023-03-18 10:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem ING od 20 lat. Nigdy mnie bank nie zawiódł, wszystko jest załatwiane szybko. Żadnych kradzieży z konta. Zapezpieczenia są na wysokim poziomie. Polecam ten bank ????
    ZaletyŁatwa aplikacja mobilna
  • ~EMILIAN / 2023-03-17 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

    Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.
    Zaletybrak
  • ~123 / 2023-03-17 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ledwo założyłem konto, a mój numer już został sprzedany i ciągle wydzwaniają do mnie jakieś firmy
    WadySprzedają numery
  • ~Anna / 2023-03-16 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna ignorancja klienta biznesowego!

    Bez kometarza !

    Nie polecam !
  • ~Tomek / 2023-03-12 18:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Myślałem, że tylko ja jako jeden z niewielu, miałem kłopoty z ING ale po przeczytaniu co inni napisali już wiem, że nie jestem wyjątkiem. Jestem Polakiem mieszkającym od ponad 40 lat za granicą i posługuję się w Polsce paszportem. Kilkanaście tygodni temu zacząłem proces zarejestrowania nowego paszportu bo stary wygasł. Miałem nadzieję, że to będzie po prostu formalność nawet przez ocean, ale się grubo pomyliłem. Bez wdawania się w szczegóły był to koszmar. Nerwy, stres, wyrywanie włosów z głowy, życzyłbym sobie ale nie mam, później niedowiara że jeszcze teraz taka buda funkcjonuje oferując obsługę klienta na poziomie komuny. Nie dotykać tego straszydła nawet dziesięcio metrowym kijem. Przyznam jednak, że mają dobrze wyglądające urzędniczki. One się nazywają “specjalistkami” - chyba od bałaganu.
    ZaletyNie ma nic takiego.
    WadyWszystkie
  • ~WKU....Y / 2023-03-09 14:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Niedawno wszedłem do placówki banku ING aby pobrać pieniądze z bankomatu.
    Okazało się że jedno z urządzeń (DWA BANKOMATY) jest niesprawne - zawieszone ????
    Próbuję pobrać pieniądze z drugiego urządzenia i .... FIGA Z MAKIEM...
    Bankomat normalnie "przyjmuje" kartę i pyta:... WPŁATA - WYPŁATA ....,a potem po wybraniu opcji
    ta da.... Komunikat.... że Funkcja WPŁATA / WYPŁATY jest niedostępna...
    I tak kilka razy
    Pytam obsługi wrednej Baby, a ona że zajęta - dwie pracownice rozmawiają z klientami, a wydawało mi się że jedna wystarczy, ale to chyba nowe wytyczne ING, czyli jak Milicjant z psem, - bo co dwie głowy to nie jedna...
    A informacji co dalej lub przeprosin nie otrzymałem...
    ZaletyŻADNE
    WadyJEŚLI PIENIĄDZE KLIENTÓW WAM ŚMIERDZĄ TO WARTO TO POWIEDZIEĆ W REKLAMIE
  • ~Kasia / 2023-03-08 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny bank w Polsce, wymagający od cudzoziemca, który mieszka 7 lat w Polsce dokumenty typu: zameldowania, umowę pracy, kartę pobytu. W tym momencie przebywam w Polsce legalnie na podstawie innych dokumentów i czekam na wyrobienie karty pobytu. W tym przypadku po rozpatrzeniu sprawy w ciągu 2 tygodni odmówiono mi w zakładaniu konta bankowego ze względu, ze nie posiadam karty pobytu.
  • ~NFS / 2023-03-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaproponowano mi ofertę założenia konta przez polecenie znajomego, wykonanie transakcji w dwóch kolejnych miesiącach na min 300 PLN co finalnie miało skutkować otrzymaniem premii w wysokości 50 PLN dla poleconego i 100 PLN dla polecającego. Wypłata premii na koniec lutego 2023 nie nastąpiła. Transakcje wykonane, ale według banku warunki niespełnione. Nie polecam.
  • ~Maciek / 2023-03-02 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    dramat, strona internetowa ładuję się ponad 5 min - ZA KAŻDYM RAZEM. gdyby był emerytem byłbym szczęśliwy - miałbym czas na drzemkę. młodzi nie dadzą rady nerwowo. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK, NIE MA, ZERO.
    WadyWSZYSTKO INNE
  • ~Napewno były klient / 2023-03-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej bank ma klienta w poszanowaniu a na infolinii nikt nic nie wie nie raczy poinformować o blokadzie konta
    Porazka
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~Maciej / 2023-03-01 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia BANKU, oczywiście że jest zalewana telefonami, ale w przypadku ING, po przejściu przez wszystkie kroki z robotem i gdy przychodzi czas na połączenie z konsultantem dostajemy komunikat: wszyscy są zajęci, a następnie POŁĄCZENIE JEST ZRYWANE, NIE MA KOLEJKI. XXI wiek i jeden z największych banków polskich... Man...
    >Co ciekawe robotowi na infolinii deklarowalem, że chciałbym zamknąć konto.. mam nadzieję, że nie miało to wpływu, bo jeśli tak, to świadczy to tylko jeszcze gorzej.
    WadyNie można się dodzwonić
  • ~OkradzionyPrzezINGBANKSLASKI / 2023-02-26 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pralnia brudnych pieniedzy - nigdy nie przelewajcie pieniedzy do tego mafijnego banku jesli nie jestescie 100% pewni, ze konto na ktore wplacacie zostalo poprawnie zidentyfikowane i ma wlasciciela - To bank, w ktorym fuszera jest na porzadku dziennym, sprawy sadowe o odzyskanie pieneidzy tocza sie latami - bank dla zlodzieji a nie ludzi! Uwazajcie na ten bank!
    Zaletydla zlodzieji to bank, ktory ma same zalety - np przy rejestracji konta mozna posluzyc sie wydrukowanym w domu dowodem aby zalozyc konto - lykaja taka rejestracje jak pelikan obcegi
  • ~Kinga / 2023-02-24 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING, niestety okradać własnych klientów. Pomaga oszustom podkradać pieniądze z kont klientów. Bank nie sprawdza i nie analizuje ani nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzać czy ktoś nielegalnie dokonuje płatności z kont. Logowanie się do konta Google jest bezpieczniejsze i bardziej pilnowane.
    Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako oszustwo. Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory oszuści wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.
  • ~Dante / 2023-02-23 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem zlikwidować konto. Miałem jeszcze kartę do spłaty. Pytam się czy karta spłacona ? Odp: tak.
    No to zlikwidowałem konto, pobrałem pieniądze. A dziś przychodzi mi wezwanie że kartę spłacić. Nie dużo kilka stówek. Ale jak tak można ? Banda unikalnych jednostek tam pracuje.
    ZaletyBrak
    WadyDługo by wymieniać.
  • ~Marcel / 2023-02-22 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dziadowski bank na świecie uważajcie na tych oszustów i złodziej
    ZaletyNajgorszy
    WadyNajgoryy
  • ~annas / 2023-02-17 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank zaoferuje Ci cuda a nie da nic, tragiczna komunikacja, nieinstynktowna aplikacja oraz obsluga ktora jest bezczelna nie wazne jaki konsultant
    Zaletyzadne
    Wadykomunikacja, nieinstynktowna aplikacja, tragiczna obsluga
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 869
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987