Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~HANKA / 2023-04-14 10:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo,że jest wieloletnim, rzetelnym i wiarygodnym klientem banku od wielu lat,trzy miesiące temu zostałam zupełnie odcięta od bankowości i nie miałam żadnej możliwości dalszego funkcjonowania jako klient tego banku co zmusiłoby mnie do odejścia do konkurencji. Tylko dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracownika banku,Panu Grzegorzowi,w oddziale w Siemianowicach,mogę korzystać z bankowości ING.Dzięki kreatywności,pomysłowości i znajomości procedur przez Pana Grzegorza udało się przez nie przebrnąć,pomimo że sprawa wyglądała na beznadziejną.Dla banku indywidualny klientem nie jest pewnie znaczący więc może sobie pozwolić,by go stracić ale to właśnie dzięki jego pracownikom,ich empatyczności i zaangażowaniu bank może nadal obracać naszymi pieniędzmi,więc w takim przypadku powinno się takiego pracownika nagrodzić premią, bo dziś bardzo trudno o dobrych pracowników i to jeszcze takich,z których klienci są zadowoleni.
  • ~Nea / 2023-04-12 21:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem związana głownie poprzez kredyt hipoteczny z tym bankiem, ale też wykonuje podstawowe czynności "życiowe" czyli opłaty. Co do tego nie mam zastrzeżeń. Podobają mi się wszelkie nowelizacje.
    Z jedną rzeczą nie mogę się zgodzić a mianowicie praktyki bankowe złodziejskie i to w porozumieniu ... podsuwają ubezpieczenia Nationale Nederlanden- oczywiście starannie w dobranej grupie wiekowej, bo z góry mają wyliczone, że jak się klient złapie to kasa leci i to przez parę ładnych lat ( wszystko online) - nie wychodzisz z domu.
    W normalnych warunkach - na ten przykład w DE, jeśli chcesz zrezygnować z polisy zwracają Ci składkę z 2, 3 czy 10 lat bo są różne przypadki / zmiany firmy ubezpieczeniowej czy inne.

    Nie dajcie się ludzie nabrać 150zł / msc to ściema ... ani nie daje dobrej sumy ubezpieczeniowej, ani też tego nie wycofacie jak w normalnych krajach. I to za pośrednictwem banku jawne złofdziejstwo.

    Zaletyżadnych
    Wadywiele
  • ~Enitek / 2023-04-11 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z którego korzystałam dotąd … w placówce nikt nie pomaga aktywować karty, online załatwiając jakąś sprawę też bez kodu nic nie zrobisz, zawieszają konto po 3 m-cach jak nie ma obrotu to tylko kropla w morzu
  • ~NOrton / 2023-04-11 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    "Wchodzę na stronę a tam moje konto wyczyszczone i przelew bez mojej wiedzy i autoryzacji żadnego SMS potwierdzenia byle burek może oszukać ten bank." - mam taki sam przypadek.

    Ten bank współpracuje z przestępczością zorganizowaną na szkodę klientów.
    Zaletybrak
    WadyWspółpraca z przestępczością zorganizowaną.
  • ~All / 2023-03-31 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlikwidowalem konto w tym gownie jak musialem sie z nimi szarpac pol roku o pieniadze ze spadku po zmarlej mamie .Jeezcze robili problemy z zalozeniem konta dla brata , wiec zalozyl w pko bp bez zadnego problemu . Dla porownania w banku pko s.a oddali poeniadze bez problemu tez ze spadku .Ja bym sie bal tu trzymac jakoe kolwiek poeniadze .
  • ~Dariusz / 2023-03-28 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka dni temu, po wejściu na konto komunikat "Wzywamy aby dostarczył Pan aktualny dokument Tożsamości...bo zablokujemy konto"- tylko że ja mam ważny dokument od 5 lat i wy go macie w banku, wiec jadę do banku w Gorzowie, miła obsługa mówi że nie wie czemu dostaje ten komunikat, i że zniknie on po 24 godzinach. Mija 30 godzin komunikat nadal, wiec dzwonie na infolinię i tam to samo nie wiemy dlaczego ale skierujemy do sprawdzenia ITD. CZYLI SPYCHOLOGIA. Żadnej realnej pomocy. Po prostu mają w dupie.
    Banków jest w Polsce wiele trzeba będzie zmienić po prostu co już zaczynam robić.
    WadyBrak pomocy ze strony banku , szantaż że zablokują konto pomimo że nie wiedzą dlaczego.
  • ~Krystyna / 2023-03-28 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem tego banku ale zamierzam go zmienić. Wprowadza często zmiany to nie daje poczucia bezpieczeństwa. W moim mieście jest bardzo mało bankomatów i mimo moich kilku próśb o zwiększenie liczby bankomatów likwiduje kolejne. W bankomatach usytuowanych są oddziale głównym brak jest mniejszych nominałów. Dzisiaj otrzymałam kolejną informacje o zmianach w bankowości internetowej. Mam wrażenie, że kolejne zmiany są wyłącznie korzystne dla banku. Na pisma kierowane do banku otrzymuje odpowiedzi bardzo na okrągło albo wcale. Mam już upatrzone dwa inne banki. Wiem, że przez moje odejście bank nie zbankrutuje. Może jednak zaczną bardziej dbać o tych co jeszcze maja
    ZaletyZalety zaczęły schodzić na dalszy plan
    WadyBrak poczucia stabilności
    Likwidacja bankomatów
  • ~Stryju / 2023-03-28 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie sprostał moim oczekiwaniom proszę sobie wyobrazić że pewnego wieczoru przychodzi z banku SMS że nie mam wystarczającej kwoty na zrealizowanie przelewu??? Wchodzę na stronę a tam moje konto wyczyszczone i masa przelewów bez mojej wiedzy i autoryzacji żadnego SMS potwierdzenia byle burek może oszukać ten bank.zakonczylem współpracę z tym bankiem.0 zainteresowania mną i kradzieżą z konta nie ich pieniądze to mają totalnie wysrane na klijenta.
    ZaletyŻadnych
    WadyMimo skonfigurowania i ustawienia dodatkowych najlepszych zabezpieczeń okradli mi konto beż mojej inicjatywy
  • ~Grzegorz / 2023-03-20 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek chęci pomocy. Pomimo próśb nie przełączono do właściwego konsultanta
  • ~Ksenia / 2023-03-18 10:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem ING od 20 lat. Nigdy mnie bank nie zawiódł, wszystko jest załatwiane szybko. Żadnych kradzieży z konta. Zapezpieczenia są na wysokim poziomie. Polecam ten bank ????
    ZaletyŁatwa aplikacja mobilna
  • ~EMILIAN / 2023-03-17 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

    Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.
    Zaletybrak
  • ~123 / 2023-03-17 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ledwo założyłem konto, a mój numer już został sprzedany i ciągle wydzwaniają do mnie jakieś firmy
    WadySprzedają numery
  • ~Anna / 2023-03-16 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna ignorancja klienta biznesowego!

    Bez kometarza !

    Nie polecam !
  • ~Tomek / 2023-03-12 18:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Myślałem, że tylko ja jako jeden z niewielu, miałem kłopoty z ING ale po przeczytaniu co inni napisali już wiem, że nie jestem wyjątkiem. Jestem Polakiem mieszkającym od ponad 40 lat za granicą i posługuję się w Polsce paszportem. Kilkanaście tygodni temu zacząłem proces zarejestrowania nowego paszportu bo stary wygasł. Miałem nadzieję, że to będzie po prostu formalność nawet przez ocean, ale się grubo pomyliłem. Bez wdawania się w szczegóły był to koszmar. Nerwy, stres, wyrywanie włosów z głowy, życzyłbym sobie ale nie mam, później niedowiara że jeszcze teraz taka buda funkcjonuje oferując obsługę klienta na poziomie komuny. Nie dotykać tego straszydła nawet dziesięcio metrowym kijem. Przyznam jednak, że mają dobrze wyglądające urzędniczki. One się nazywają “specjalistkami” - chyba od bałaganu.
    ZaletyNie ma nic takiego.
    WadyWszystkie
  • ~WKU....Y / 2023-03-09 14:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Niedawno wszedłem do placówki banku ING aby pobrać pieniądze z bankomatu.
    Okazało się że jedno z urządzeń (DWA BANKOMATY) jest niesprawne - zawieszone ????
    Próbuję pobrać pieniądze z drugiego urządzenia i .... FIGA Z MAKIEM...
    Bankomat normalnie "przyjmuje" kartę i pyta:... WPŁATA - WYPŁATA ....,a potem po wybraniu opcji
    ta da.... Komunikat.... że Funkcja WPŁATA / WYPŁATY jest niedostępna...
    I tak kilka razy
    Pytam obsługi wrednej Baby, a ona że zajęta - dwie pracownice rozmawiają z klientami, a wydawało mi się że jedna wystarczy, ale to chyba nowe wytyczne ING, czyli jak Milicjant z psem, - bo co dwie głowy to nie jedna...
    A informacji co dalej lub przeprosin nie otrzymałem...
    ZaletyŻADNE
    WadyJEŚLI PIENIĄDZE KLIENTÓW WAM ŚMIERDZĄ TO WARTO TO POWIEDZIEĆ W REKLAMIE
  • ~Kasia / 2023-03-08 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny bank w Polsce, wymagający od cudzoziemca, który mieszka 7 lat w Polsce dokumenty typu: zameldowania, umowę pracy, kartę pobytu. W tym momencie przebywam w Polsce legalnie na podstawie innych dokumentów i czekam na wyrobienie karty pobytu. W tym przypadku po rozpatrzeniu sprawy w ciągu 2 tygodni odmówiono mi w zakładaniu konta bankowego ze względu, ze nie posiadam karty pobytu.
  • ~NFS / 2023-03-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaproponowano mi ofertę założenia konta przez polecenie znajomego, wykonanie transakcji w dwóch kolejnych miesiącach na min 300 PLN co finalnie miało skutkować otrzymaniem premii w wysokości 50 PLN dla poleconego i 100 PLN dla polecającego. Wypłata premii na koniec lutego 2023 nie nastąpiła. Transakcje wykonane, ale według banku warunki niespełnione. Nie polecam.
  • ~Maciek / 2023-03-02 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    dramat, strona internetowa ładuję się ponad 5 min - ZA KAŻDYM RAZEM. gdyby był emerytem byłbym szczęśliwy - miałbym czas na drzemkę. młodzi nie dadzą rady nerwowo. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK, NIE MA, ZERO.
    WadyWSZYSTKO INNE
  • ~Napewno były klient / 2023-03-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej bank ma klienta w poszanowaniu a na infolinii nikt nic nie wie nie raczy poinformować o blokadzie konta
    Porazka
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~Maciej / 2023-03-01 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia BANKU, oczywiście że jest zalewana telefonami, ale w przypadku ING, po przejściu przez wszystkie kroki z robotem i gdy przychodzi czas na połączenie z konsultantem dostajemy komunikat: wszyscy są zajęci, a następnie POŁĄCZENIE JEST ZRYWANE, NIE MA KOLEJKI. XXI wiek i jeden z największych banków polskich... Man...
    >Co ciekawe robotowi na infolinii deklarowalem, że chciałbym zamknąć konto.. mam nadzieję, że nie miało to wpływu, bo jeśli tak, to świadczy to tylko jeszcze gorzej.
    WadyNie można się dodzwonić
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027