Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~helena92 / 2023-05-15 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z gorszych banków jeśli chodzi o obsłuję klienta zarówno jeśli chodzi o obsługę standardowego konta jak i kredytu hipotecznego. Utrudniony kontakt, brak odpowiedzi od osoby dedykowanej w przypadku problemów z uruchomieniem ostatniej transzy kredytu. Po 3 tygodniach łaskawie odpisała ze była na urlopie (naprawde? taki bank i nikt nie korzysta z uzywania zwrotek na poczcie chociażby z informacją?) Sprawę załatwiona została przez centrale ale z wielkim trudem i łaską. Lokaty i oprocentowania w banku to kpina. Dodatkowo wysyłają do losowych klientów prosbe o potwierdzenie zrodeł dochodu z zgodnie z ustawa o przeciwdzialaniu brudnych pieniedzy pod grozba zablokowania wszystkich kont. Do osoby która jest uwalona w kredycie a oszczednosci to jakieś grosze. Żałosne, planuje refinans kredytu, zamkniecie konta, wszedzie lepiej bedzie tylko nie w ing smieciowym banku. ha tfu.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~halina / 2023-05-09 15:47
    Ocena: 4.33 / 5
    Od kilku lat jesteśmy z mężem klientami Banku Śląskiego przy ul. Krowoderskich Zuchów 2 w Krakowie. Naszym opiekunem ze strony banku jest Pan Tomasz Chmiel, któremu tą drogą chcieliśmy podziękować za cierpliwość, przemiłą obsługę, a przede wszystkim za bardzo profesjonalne doradztwo finansowe. W naszej ocenie ( a byliśmy już klientami niejednego banku ) jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, niezwykle empatyczną i godną polecenia. Z poważaniem Halina i Kazimierz
  • ~Józef / 2023-05-07 05:56
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 5.05.2023 byłem klientem Banku ING O/Kraków przy ul. Kamieńskiego ( Galeria Bonarka ). Piszę to celowo, bym mógł podziękować za miłą i profesjonalną obsługę oraz okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu kasowo finansowego związanego z moim kontem w Banku ING. Szczególnie serdecznie pragnę podziękować Pani Elżbiecie i Pani Urszuli. Obsługa i udzielona mi pomoc przez obydwie Panie była rzeczowa, profesjonalna, ale także miła, z dużą empatią do drugiego człowieka.
    Raz jeszcze serdecznie dziękuję.
  • ~Kuba / 2023-05-06 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat infolinia niby 24/7 ale tylko automat.Czyli nie załatwiłem sprawy mimo to.
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2023-05-05 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi środki na koncie malo tego jest problem z odblokowaniem ich , wymagają opisywania kto mi wpłacał za co kim on jest cała biografie wymagają
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Michalina / 2023-05-02 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE ZAKŁADAĆ KONTA W TYM BANKU!!! Przyszłam do banku zamknąć konto, więc poprosiłam pracownika o przelew na drugie konto w innym banku. Od miesiąca nie ma MOICH pieniędzy. Personel nie ma pojęcia co stało się z pieniędzmi jakby zniknęły w eterze. Zostałam bez środków do życia! Będąc dziś po raz dziesiętny w placówce, spotkałam Pana, którego zarobione pieniądze również zniknęły bez śladu po tym jak 9 miesięcy temu zrobił przelew z konta ING Business na konto osobiste w ING. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
  • ~Tomasz / 2023-05-01 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to był dobry bank, świetna aplikacja na androida, tak było kiedyś.
    Dzisiaj to najgorszy bank, aplikacja z każdą aktualizacją coraz gorsza.
    Chamstwo tego banku sięgnęło zenitu, gdy napisałem opinię o ich aplikacji.
    Pięć minut po napisaniu otrzymałem informację, że wykryto podejrzane logowanie na moje konto i dlatego bank zablokował mi rachunek.
    Zwykłe chamstwo ze strony banku, który nie mógł znieść krytyki i zablokował mi rachunek.
    Nie polecam nikomu tego banku, to najgorszy, chamski bank.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, obsługa i cała reszta
  • ~Konrad / 2023-04-27 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    bardzo powolnie łądujaca się storn, zaczuna mnie tio juz irytowac. Strony innych banków ładują się sprawniej . Prosze to w koncu poprawić, bo wstyd!!!!
  • ~Joe Joyo / 2023-04-20 21:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj około godziny 13,30 w dwóch bankomatach nie mogłem pobrać swoich pieniędzy. Bankomat przy ul. Granicznej informuje, że nie ma dostępu do gotówki nawet nie pozwalając mi sprawdzić stanu konta (często się z tym spotykam, od początku roku to już chyba 4 raz) ta sama historia z bankomatem przy ul. Kaliny z informacją na ekranie "bankomat nieczynny". Bankomat w dawnym oddziale przy ul. St. Batorego bardzo dobrze funkcjonował ale niestety został zlikwidowany. Jesteśmy z żoną bardzo zdegustowani tą sytuacją i niedostępnością naszych pieniędzy w pobliżu miejsca zamieszkania.
    ZaletyObsługa klientów w centrali na ul. Wolności jak najbardziej z profesjonalna i z bardzo grzecznym podejściem do klienta.
    Korzystam z bankowości internetowej przy płatnościach.
  • ~Marko / 2023-04-20 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem wpalcic pieniądze po ad 20k euro. Pani pyta skąd pochodzą mierzac mnie od gory do dolu....mówię dlaczego pani pyta...mówi ustawa o walce z terroryzmem i praniem brudnych pieniędzy. Jeszcze raz bierze mój dokument odpowiadając marszczy czoło i znowu mnie mierzy sprawdzając zgodność że zdjęciem....to są jakieś jaja....mam nadzieję że ten bank i przestaną pracowac
    ZaletyBrak
    WadyCała lista
  • ~Przemek / 2023-04-20 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga! Przestrzegam przed bankiem i złodziejskimi praktykami zabierania pieniędzy pod pretekstem walki z terroryzmem. Nie chcą oddać pomimo że obiecują że zaraz oddadzą. Unikać tego faszystowskiego banku!
    ZaletyZlodzieje
    WadySame wsdy
  • ~HANKA / 2023-04-14 10:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo,że jest wieloletnim, rzetelnym i wiarygodnym klientem banku od wielu lat,trzy miesiące temu zostałam zupełnie odcięta od bankowości i nie miałam żadnej możliwości dalszego funkcjonowania jako klient tego banku co zmusiłoby mnie do odejścia do konkurencji. Tylko dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracownika banku,Panu Grzegorzowi,w oddziale w Siemianowicach,mogę korzystać z bankowości ING.Dzięki kreatywności,pomysłowości i znajomości procedur przez Pana Grzegorza udało się przez nie przebrnąć,pomimo że sprawa wyglądała na beznadziejną.Dla banku indywidualny klientem nie jest pewnie znaczący więc może sobie pozwolić,by go stracić ale to właśnie dzięki jego pracownikom,ich empatyczności i zaangażowaniu bank może nadal obracać naszymi pieniędzmi,więc w takim przypadku powinno się takiego pracownika nagrodzić premią, bo dziś bardzo trudno o dobrych pracowników i to jeszcze takich,z których klienci są zadowoleni.
  • ~Nea / 2023-04-12 21:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem związana głownie poprzez kredyt hipoteczny z tym bankiem, ale też wykonuje podstawowe czynności "życiowe" czyli opłaty. Co do tego nie mam zastrzeżeń. Podobają mi się wszelkie nowelizacje.
    Z jedną rzeczą nie mogę się zgodzić a mianowicie praktyki bankowe złodziejskie i to w porozumieniu ... podsuwają ubezpieczenia Nationale Nederlanden- oczywiście starannie w dobranej grupie wiekowej, bo z góry mają wyliczone, że jak się klient złapie to kasa leci i to przez parę ładnych lat ( wszystko online) - nie wychodzisz z domu.
    W normalnych warunkach - na ten przykład w DE, jeśli chcesz zrezygnować z polisy zwracają Ci składkę z 2, 3 czy 10 lat bo są różne przypadki / zmiany firmy ubezpieczeniowej czy inne.

    Nie dajcie się ludzie nabrać 150zł / msc to ściema ... ani nie daje dobrej sumy ubezpieczeniowej, ani też tego nie wycofacie jak w normalnych krajach. I to za pośrednictwem banku jawne złofdziejstwo.

    Zaletyżadnych
    Wadywiele
  • ~Enitek / 2023-04-11 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z którego korzystałam dotąd … w placówce nikt nie pomaga aktywować karty, online załatwiając jakąś sprawę też bez kodu nic nie zrobisz, zawieszają konto po 3 m-cach jak nie ma obrotu to tylko kropla w morzu
  • ~NOrton / 2023-04-11 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    "Wchodzę na stronę a tam moje konto wyczyszczone i przelew bez mojej wiedzy i autoryzacji żadnego SMS potwierdzenia byle burek może oszukać ten bank." - mam taki sam przypadek.

    Ten bank współpracuje z przestępczością zorganizowaną na szkodę klientów.
    Zaletybrak
    WadyWspółpraca z przestępczością zorganizowaną.
  • ~All / 2023-03-31 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlikwidowalem konto w tym gownie jak musialem sie z nimi szarpac pol roku o pieniadze ze spadku po zmarlej mamie .Jeezcze robili problemy z zalozeniem konta dla brata , wiec zalozyl w pko bp bez zadnego problemu . Dla porownania w banku pko s.a oddali poeniadze bez problemu tez ze spadku .Ja bym sie bal tu trzymac jakoe kolwiek poeniadze .
  • ~Dariusz / 2023-03-28 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka dni temu, po wejściu na konto komunikat "Wzywamy aby dostarczył Pan aktualny dokument Tożsamości...bo zablokujemy konto"- tylko że ja mam ważny dokument od 5 lat i wy go macie w banku, wiec jadę do banku w Gorzowie, miła obsługa mówi że nie wie czemu dostaje ten komunikat, i że zniknie on po 24 godzinach. Mija 30 godzin komunikat nadal, wiec dzwonie na infolinię i tam to samo nie wiemy dlaczego ale skierujemy do sprawdzenia ITD. CZYLI SPYCHOLOGIA. Żadnej realnej pomocy. Po prostu mają w dupie.
    Banków jest w Polsce wiele trzeba będzie zmienić po prostu co już zaczynam robić.
    WadyBrak pomocy ze strony banku , szantaż że zablokują konto pomimo że nie wiedzą dlaczego.
  • ~Krystyna / 2023-03-28 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem tego banku ale zamierzam go zmienić. Wprowadza często zmiany to nie daje poczucia bezpieczeństwa. W moim mieście jest bardzo mało bankomatów i mimo moich kilku próśb o zwiększenie liczby bankomatów likwiduje kolejne. W bankomatach usytuowanych są oddziale głównym brak jest mniejszych nominałów. Dzisiaj otrzymałam kolejną informacje o zmianach w bankowości internetowej. Mam wrażenie, że kolejne zmiany są wyłącznie korzystne dla banku. Na pisma kierowane do banku otrzymuje odpowiedzi bardzo na okrągło albo wcale. Mam już upatrzone dwa inne banki. Wiem, że przez moje odejście bank nie zbankrutuje. Może jednak zaczną bardziej dbać o tych co jeszcze maja
    ZaletyZalety zaczęły schodzić na dalszy plan
    WadyBrak poczucia stabilności
    Likwidacja bankomatów
  • ~Stryju / 2023-03-28 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie sprostał moim oczekiwaniom proszę sobie wyobrazić że pewnego wieczoru przychodzi z banku SMS że nie mam wystarczającej kwoty na zrealizowanie przelewu??? Wchodzę na stronę a tam moje konto wyczyszczone i masa przelewów bez mojej wiedzy i autoryzacji żadnego SMS potwierdzenia byle burek może oszukać ten bank.zakonczylem współpracę z tym bankiem.0 zainteresowania mną i kradzieżą z konta nie ich pieniądze to mają totalnie wysrane na klijenta.
    ZaletyŻadnych
    WadyMimo skonfigurowania i ustawienia dodatkowych najlepszych zabezpieczeń okradli mi konto beż mojej inicjatywy
  • ~Grzegorz / 2023-03-20 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek chęci pomocy. Pomimo próśb nie przełączono do właściwego konsultanta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960