Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karina / 2023-08-15 18:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmarny bank, w Świdnicy totalne dno.. Obsługa bezużyteczna.. Skończył mi się dowód, przychodzą wiadomości, że stracę możliwość wykonywania transakcji w tym transakcji bankomatowych.. CZYLI STRACĘ DOSTĘP DO SWOICH PIENIĘDZY NA KONCIE!!BANK PORAŻKA!! najmniejsza kwota do wyciągnięcia 50zł. Dużo by wymieniać..
    Zaletyzero
    Wadyobsługa, minimalna kwota do wyciągnięcia z bankomatu, straszenie że nie będzie można korzystać ze swoich pieniędzy (blokada transakcji)itp
  • ~Klientka / 2023-10-12 14:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy nie dajcie się przekonać do tego banku. Póki nie jest się ich klientem jest ok. Później jeśli zachorujecie lub wyjedziecie, nikt za Was nic nie załatwi nawet z pełnomocnictwem notarialnym. Mają chore zasady, swoje wzory, utrudniają na każdym kroku. Od miesiąca nic nie mogę załatwić. Nie odpowiadają wprost tylko wypisują punkty regulaminu, których nawet notariusz nie rozumie czego bank oczekuje. Nie da się też dodać pełnomocnika z poziomu aplikacji, musi być na miejscu z papierami z US i w sumie prócz numeru buta to chcą wszystkiego. Godziny otwarcia tylko dla ludzi niepracujących. Odradzam. Osobiście jak tylko będę miała możliwość przeniesienia kredytu i zamknięcia konta, planuję to zrobić. Tracę czas i nerwy.
    ZaletyCzytelna aplikacja
    WadyCała reszta
  • ~Kryla / 2023-11-20 15:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia!!!!!Po co zmieniać dobre???Po 25 latach zamykam konto!!!!Irytujące są opłaty za wypłaty z innych bankomatów!!!!10 zł dla emeryta to majątek a trudno wczasie pobytu w sanatorium szukac ING!!!BANK ZMUSZA NAS DO WYPŁAT JEDNORAZOWYCH I CHOWANIA KASY W SKARPETKACH!!!!!!ŻEGNAM!!! SA LEPSI
    ZaletyBRAK
    WadyWkurzające opłaty za bankomaty!!!!!Wirtualny asystent irytuje i kompletnie sie nie sprawdza
  • ~Kuba / 2019-10-01 15:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Slabizna i drozyzna na każdej płaszczyźnie. Każda wizyta w banku to strata 30 do 40 minut, przy nawet najbardziej błachej sprawie.
    ZaletyŁadne logo
    WadyWieczne kolejki do kas mimo dostatku pracowników na zmianie.
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:18
    Ocena: 1.33 / 5
    to jakis poje................y Bank zeby zalozenie konta trwalo miesiacami
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    zdaleka od tego banku gozej jak gestapo potrzebuja tylu informacji zeby zalozyc konto i po paru miesiacach
    jeszcze niemam konta to sa kpiny z klienta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie jakie moga byc
  • ~Lizzi / 2022-01-26 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Czytając opinie i informacje ze bank postanowił segregować ludzi zrezygnowałam z otwarcia kont w tym banku. Niestety nie dam rasistom zarabiać na mojej ciężkiej pracy.Czasem warto przeczytać opinie innych ,przed podjęciem własnej decyzji.
    ZaletyW tym momencie nie widzę żadnych zalet.
    WadySEGREGACJA!!! To znaczy że nie potrzebują klientow????
  • ~Magda / 2023-05-30 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja to tragedia i złośliwość wobec osób, które chcą korzystać z bankowości po polsku a nie po angielsku. mając telefon w każdym innym języku niż polski i oczywiście angielski aplikacja uparcie włącza angielski. Podpisałam umowę z polskim bankiem i czuję się bardzo źle traktowana przez narzucanie obcego języka, nie znajduję usprawnienia dla tej praktyki.
    WadyJęzyk angielski zamiast polskiego przy każdym otwarciu aplikacji
  • ~Marek / 2021-06-03 15:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości kontaktu, aplikacja ING nie działa poprawnie. Nie polecam
    ZaletySzybkość uzyskania kredytu
    WadyBrak możliwości kontaktu, wadliwa aplikacja
  • ~Mariusz / 2022-09-30 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Ing sugeruje oszustwo, bo zadzwoniłem żeby polaczyc żyć się z Beata Michalok a potem koleżanka. Obie konsultantki ing. Jestem pełnomocnikom i mimo, ze mama z nimi rozmawia i podaje wszystko kody, nie można nic załatwić bo ochrona przed oszustwem. To od razu napiszcie, ze każda blokada konta to konieczność wizyty w banku. Tworzycie profile zaufania z możliwością logowania przez bank a potem słyszymy, ze być może jesteśmy oszustami u co nam zrobicie! Nie mogę zalogować się na stronę zeby pobrać historie leczenia i zalogować się na strony rządowe. Bank, który na dzień dobry sugeruje Ci, ze jesteś oszustem! Nie Polecam ing.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Michale / 2024-04-18 10:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank reklamuje się otworzeniem konta przez internet czy aplikacje a jak przychodzi co do czego to zmusza przybycia do placówki.
    Nikt nie lubi kłamstw i mydlenia oczu
  • ~Mirek / 2023-08-08 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank katastrofa przy wplacaniu duzej gotowki wplatomat sie blokuje trzeba czekac 20 dni na reklamacje unikajcie jak ognia nigeria
    ZaletyBrak
    WadyCzas rozpoznawania reklamacji
  • ~Neo / 2025-10-07 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    W moim 50 - letnim życiu, nie miałem do czynienia z tak niekompetentnym bankiem. Dzwonię z aplikacji, mimo to jestem weryfikowany od początku. Tracę czas. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, to średnio 30 minut. Mówisz do kretyńskiej Ingi wirtualnej doradczyni w jakiej sprawie dzwonisz, I czekasz 30 minut aż ktoś łaskawie odbierze, słyszysz, że już zostaniesz przełączony do odpowiedniego specjalisty. I znowu czekasz 30 minut, aż ktoś łaskawie odbierze. Pracownicy na infolinii, totalnie niekompetentni, nic nie wiedzą. Są zatrudniani chyba z łapanki. Mam konta w 4 innych bankach, ale takiego dna nie widziałem nigdzie. Nie szanują czasu klienta. Dno, muł I wodorosty ????

    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Niezadowolona klientka ING / 2023-11-12 15:26
    Ocena: 1.33 / 5
    I po co zmiana tej aplikacji. Z tego nie da się korzystać.
    Usiłuje zrobić przelew i trafia mnie już szlak...
    ZaletyObecną wersja aplikacji nie ma Żadnych
    WadyObecną wersja aplikacji jest zwyczajnie nieczytelna
  • ~Pawel / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny Bank założyłem tam konto niedawno i żałuję i likwiduje od razu po trzech miesiącach.
    Po pierwsze oszukują na oprocentowaniu na koncie oszczędnościowym miało być tyle i tyle konkretnie pokazuje kalkulator wychodzi dużo mniej.
    Po drugie przelewy BLIK na telefon w ogóle nie działają próbowałem kilka dni.
    Składanie reklamacji brak jakiegokolwiek odzewu ani potwierdzenia.
    Z takim Z taką obsługą i takim traktowaniem jeszcze się nie spotkałem
    ZaletyKolor
    WadyBrak obsługi.
    Brak odpowiedzi.
    OSzykują na oprocentowaniu
  • ~Piotr / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
  • ~Przemek / 2019-03-22 07:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku . Nie udzielili mi kredytu 30 000zl ze względu na młody wiek i brak histori kredytowej . Smiech !!! Lepiej dać dla starszych osób by potem przejmować ich domy ! Nie polecam !!
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyNie szanują młodych ludzi
  • ~Przemek / 2023-04-20 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga! Przestrzegam przed bankiem i złodziejskimi praktykami zabierania pieniędzy pod pretekstem walki z terroryzmem. Nie chcą oddać pomimo że obiecują że zaraz oddadzą. Unikać tego faszystowskiego banku!
    ZaletyZlodzieje
    WadySame wsdy
  • ~Sfrustrowana48 / 2021-09-29 19:01
    Ocena: 1.33 / 5

    Dzisiaj minął miesiąc od czasu kiedy ostatni raz byłam w stanie użyć moje konto w ING. Nie dostaje SMS i przez to nie mogę zmienić adresu, zamówić nowej karty czy kupić na Allegro.
    Od wszystkich za wyjątkiem banku dostaje SMS. To mi mówi ze to u nich zmieniło sie cos co to powoduje. Wszystkie moje kontakty na czacie sa bardzo miłe ale na koniec nic sie nie zmienia. Nikt mi nie powie ze nikt w Ameryce nie zgubił telefonu i nie mógł dostawać SMS i nie mozna było zmienić nr telefonu. Ja rozumiem Pesel. Ale to zeby mi wysłać nowa kartę czy zmienić adres lub nr telefonu zasłaniając sie RODO to już gruba przesada. Ale oczywiście opłaty sa pobierane a bank moze moja kasa obracać.
  • ~Sfrustrowany klient / 2022-02-20 12:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank postanowił przeprowadzić kontrolę finansową mojej firmy - w porządku. Nie rozumiem jednak dlaczego żądane jest ode mnie udostępnienie nie tylko danych finansowych firmy, ale również danych dotyczących prywatnych kont, mojej rodziny, ich majątku itd. Biorąc pod uwagę że posiadam kredyt w Banku Śląskim dotyczący właśnie mojej firmy, nie rozumiem skąd nagle chęć posiadania dosłownie WSZYSTKICH informacji z przysłowiowym numerem buta włącznie. Jestem klientem ING Banku Śląskiego 20 lat! Po odmowie udostępnienia przeze mnie danych, bank zablokował wszystkie karty kredytowe oraz zabrał pieniądze z uruchomionej dodatkowej linii kredytowej. Dodatkowo w dniu zabrania pieniędzy pobrali prowizję w wysokości 5 tysięcy złotych za wspomnianą linie kredytową, której de facto nie udzielili na kolejny rok. Przez telefon rozmowa z konsultantami w opryskliwym, chamskim i pretensjonalnym tonie. Tak oto instytucja ING traktuje stałych klientów. Zabierajcie sobie co Wasze i żegnam - przechodzę do konkurencji. Poziom traktowania ludzi marginalny. Odradzam mocno korzystanie z ich usług
    WadyObsługa chamska, nieuprzejma, pretensjonalna. Marginalne traktowanie swoich klientów.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1092
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167