Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2022-09-30 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Ing sugeruje oszustwo, bo zadzwoniłem żeby polaczyc żyć się z Beata Michalok a potem koleżanka. Obie konsultantki ing. Jestem pełnomocnikom i mimo, ze mama z nimi rozmawia i podaje wszystko kody, nie można nic załatwić bo ochrona przed oszustwem. To od razu napiszcie, ze każda blokada konta to konieczność wizyty w banku. Tworzycie profile zaufania z możliwością logowania przez bank a potem słyszymy, ze być może jesteśmy oszustami u co nam zrobicie! Nie mogę zalogować się na stronę zeby pobrać historie leczenia i zalogować się na strony rządowe. Bank, który na dzień dobry sugeruje Ci, ze jesteś oszustem! Nie Polecam ing.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Michale / 2024-04-18 10:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank reklamuje się otworzeniem konta przez internet czy aplikacje a jak przychodzi co do czego to zmusza przybycia do placówki.
    Nikt nie lubi kłamstw i mydlenia oczu
  • ~Mirek / 2023-08-08 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank katastrofa przy wplacaniu duzej gotowki wplatomat sie blokuje trzeba czekac 20 dni na reklamacje unikajcie jak ognia nigeria
    ZaletyBrak
    WadyCzas rozpoznawania reklamacji
  • ~Niezadowolona klientka ING / 2023-11-12 15:26
    Ocena: 1.33 / 5
    I po co zmiana tej aplikacji. Z tego nie da się korzystać.
    Usiłuje zrobić przelew i trafia mnie już szlak...
    ZaletyObecną wersja aplikacji nie ma Żadnych
    WadyObecną wersja aplikacji jest zwyczajnie nieczytelna
  • ~Pawel / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny Bank założyłem tam konto niedawno i żałuję i likwiduje od razu po trzech miesiącach.
    Po pierwsze oszukują na oprocentowaniu na koncie oszczędnościowym miało być tyle i tyle konkretnie pokazuje kalkulator wychodzi dużo mniej.
    Po drugie przelewy BLIK na telefon w ogóle nie działają próbowałem kilka dni.
    Składanie reklamacji brak jakiegokolwiek odzewu ani potwierdzenia.
    Z takim Z taką obsługą i takim traktowaniem jeszcze się nie spotkałem
    ZaletyKolor
    WadyBrak obsługi.
    Brak odpowiedzi.
    OSzykują na oprocentowaniu
  • ~Piotr / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
  • ~Przemek / 2019-03-22 07:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku . Nie udzielili mi kredytu 30 000zl ze względu na młody wiek i brak histori kredytowej . Smiech !!! Lepiej dać dla starszych osób by potem przejmować ich domy ! Nie polecam !!
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyNie szanują młodych ludzi
  • ~Przemek / 2023-04-20 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga! Przestrzegam przed bankiem i złodziejskimi praktykami zabierania pieniędzy pod pretekstem walki z terroryzmem. Nie chcą oddać pomimo że obiecują że zaraz oddadzą. Unikać tego faszystowskiego banku!
    ZaletyZlodzieje
    WadySame wsdy
  • ~Sfrustrowana48 / 2021-09-29 19:01
    Ocena: 1.33 / 5

    Dzisiaj minął miesiąc od czasu kiedy ostatni raz byłam w stanie użyć moje konto w ING. Nie dostaje SMS i przez to nie mogę zmienić adresu, zamówić nowej karty czy kupić na Allegro.
    Od wszystkich za wyjątkiem banku dostaje SMS. To mi mówi ze to u nich zmieniło sie cos co to powoduje. Wszystkie moje kontakty na czacie sa bardzo miłe ale na koniec nic sie nie zmienia. Nikt mi nie powie ze nikt w Ameryce nie zgubił telefonu i nie mógł dostawać SMS i nie mozna było zmienić nr telefonu. Ja rozumiem Pesel. Ale to zeby mi wysłać nowa kartę czy zmienić adres lub nr telefonu zasłaniając sie RODO to już gruba przesada. Ale oczywiście opłaty sa pobierane a bank moze moja kasa obracać.
  • ~Sfrustrowany klient / 2022-02-20 12:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank postanowił przeprowadzić kontrolę finansową mojej firmy - w porządku. Nie rozumiem jednak dlaczego żądane jest ode mnie udostępnienie nie tylko danych finansowych firmy, ale również danych dotyczących prywatnych kont, mojej rodziny, ich majątku itd. Biorąc pod uwagę że posiadam kredyt w Banku Śląskim dotyczący właśnie mojej firmy, nie rozumiem skąd nagle chęć posiadania dosłownie WSZYSTKICH informacji z przysłowiowym numerem buta włącznie. Jestem klientem ING Banku Śląskiego 20 lat! Po odmowie udostępnienia przeze mnie danych, bank zablokował wszystkie karty kredytowe oraz zabrał pieniądze z uruchomionej dodatkowej linii kredytowej. Dodatkowo w dniu zabrania pieniędzy pobrali prowizję w wysokości 5 tysięcy złotych za wspomnianą linie kredytową, której de facto nie udzielili na kolejny rok. Przez telefon rozmowa z konsultantami w opryskliwym, chamskim i pretensjonalnym tonie. Tak oto instytucja ING traktuje stałych klientów. Zabierajcie sobie co Wasze i żegnam - przechodzę do konkurencji. Poziom traktowania ludzi marginalny. Odradzam mocno korzystanie z ich usług
    WadyObsługa chamska, nieuprzejma, pretensjonalna. Marginalne traktowanie swoich klientów.
  • ~Slawek / 2024-04-20 18:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas zlikwidować konta , tyle lat w jednym banku a oferta kredytowa którą zaproponowali to żenada.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Sławomir / 2021-04-22 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w dupę roztrzepać wiecznie kłopot z przewalutowaniem z wypłacaniem pieniędzy wieczne dzwonienie i proszenie się o własne ciężko zarobione pieniądze
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Szym / 2022-03-30 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank jest żenadą. Omijajcie z daleka.
    W pko dostałem ofertę na stałe oprocentowanie w dniu zgłoszenia chęci. Tutaj trzeba umówić się na spotkanie, termin 2 tygodnie do przodu. Później wymogi szalone od nowa ubezpieczenie ściąganie całej rodziny do podpisu
    ZaletyFajny kolor szaty graficznej.
    WadyCała reszta.
  • ~Szymon / 2023-09-07 13:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni próbuje się dodzwonić do obsługi klienta i nadal nie mogę. Próbuje o różnych godzinach,o różnych porach i dniach i nic! Jak to możliwe, że wasz klient ma problemy przez Was! Muszę walczyć o to, by zalogować się na SWOJE KONTO! BEZNADZIEJA, a nie bank
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo
  • ~Tina / 2021-10-04 21:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ING przesłał mi pismo, że z powodu możliwości o praniu pieniędzy rozwiązuję ze mną umowę i wszystkie konta mi zablokują. Absurd jakiś dostawałam na konto tylko stypendium naukowe ze szkoły raz w miesiącu i tyle. Pani konsultantki powiedziały, że nic nie mogą zrobić, że w centrali Banku już tego nie cofnie i w przyszłości ja nie będę miałam być ich klientem.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBez powodu rozwiązują umowę.
  • ~Tomasz / 2021-11-12 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Wplatomaty do pomyłka rozwoju.brak komunikacji.ciagle problemy z przelewami.brak zaufania
    ZaletyBrak zalet
    WadyWadliwy system
  • ~Tomasz / 2024-02-18 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    jako Sp. z.oo poprosiliśmy o ofertę kredytu , wprowadzono nas w błąd już na samym początku ze na stronie po prowadzeniu wielu dosyć wrażliwych danych ( bilans , rach zysków i strat ) otrzymamy ofertę - niestety jest to oszustwo - otrzymujesz tylko wstępną ofertę , która nie jest wiążąca i nie zawiera wielu bardzo istotnych elementów - je ponoć uzyskasz uwaga jeśli założysz rachunek bankowy ! ( my rozważaliśmy tylko opcje wyboru kredytów na rynku ... ) sama procedura założenia rachunku - załączniki które rzekomo są niezbędne ( np. inf o dochodzie wspólnika , zródła tego dochodu odbiegają od wymogów ustawy o " praniu brudnych pieniędzy " którą przywołuje bank- jest to po prostu nadużycie i próba wyłudzeń informacji wrażliwych ... Proszę nie kierować się fajnym przekazem marketingowym dla spółki z obrotem 800- 1.2 mln / miesięcznie nie jest to żadna oferta ( w 2 innych bankach procedura oferty zamknęła się w 3 dniach a uruchomienie kredytu 24 dni . Szczerze odradzam . Omijajcie !
    Zaletynie dostrzegliśmy ...
    Wadyświadome wprowadzenie w błąd , brak kontaktu z inflinią , nadużycia służące do wyciągania wrażliwych danych do czego według obsługującej nas kancelari prawnej absolutnie bank nie ma prawa bez podania wiarygodnych przesłanek...
  • ~Tomek / 2023-03-12 18:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Myślałem, że tylko ja jako jeden z niewielu, miałem kłopoty z ING ale po przeczytaniu co inni napisali już wiem, że nie jestem wyjątkiem. Jestem Polakiem mieszkającym od ponad 40 lat za granicą i posługuję się w Polsce paszportem. Kilkanaście tygodni temu zacząłem proces zarejestrowania nowego paszportu bo stary wygasł. Miałem nadzieję, że to będzie po prostu formalność nawet przez ocean, ale się grubo pomyliłem. Bez wdawania się w szczegóły był to koszmar. Nerwy, stres, wyrywanie włosów z głowy, życzyłbym sobie ale nie mam, później niedowiara że jeszcze teraz taka buda funkcjonuje oferując obsługę klienta na poziomie komuny. Nie dotykać tego straszydła nawet dziesięcio metrowym kijem. Przyznam jednak, że mają dobrze wyglądające urzędniczki. One się nazywają “specjalistkami” - chyba od bałaganu.
    ZaletyNie ma nic takiego.
    WadyWszystkie
  • ~Vladimir / 2022-11-25 07:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgłosiłem się do banku o otwarcie konta firmowego lub przeniesienia z innego banku, spojrzałi na nazwisko obywatelstwo (Rosja) i nie ważne że mieszkam w Polsce 30 lat ,firmę od 2008 roku.odmowili z polityki sankcyjnej. Taki rzeczy.Juz nigdy nie polecę tego banku
  • ~WKU....Y / 2023-03-09 14:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Niedawno wszedłem do placówki banku ING aby pobrać pieniądze z bankomatu.
    Okazało się że jedno z urządzeń (DWA BANKOMATY) jest niesprawne - zawieszone ????
    Próbuję pobrać pieniądze z drugiego urządzenia i .... FIGA Z MAKIEM...
    Bankomat normalnie "przyjmuje" kartę i pyta:... WPŁATA - WYPŁATA ....,a potem po wybraniu opcji
    ta da.... Komunikat.... że Funkcja WPŁATA / WYPŁATY jest niedostępna...
    I tak kilka razy
    Pytam obsługi wrednej Baby, a ona że zajęta - dwie pracownice rozmawiają z klientami, a wydawało mi się że jedna wystarczy, ale to chyba nowe wytyczne ING, czyli jak Milicjant z psem, - bo co dwie głowy to nie jedna...
    A informacji co dalej lub przeprosin nie otrzymałem...
    ZaletyŻADNE
    WadyJEŚLI PIENIĄDZE KLIENTÓW WAM ŚMIERDZĄ TO WARTO TO POWIEDZIEĆ W REKLAMIE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960