Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
ZaletyBrak
WadyBrak zaufania do klienta
~Paweł / 2023-05-29 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank masakra, w sobotę zablokowano moją kartą i nie ma możliwości dodzwonić się na infolinie, aby ją odblokować. Jak w ogóle można rozłączyć klienta podając tylko komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, zastanawiam się czy w ogóle ktoś tam pracuje.
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta
~KK / 2023-05-28 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
~Aleksandra / 2023-05-27 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona umówiłam się na kontakt z przedstawicielem dzisiaj na 13 i niestety nikt się że mną nie skontaktowal !
ZaletyBrak
~Waldemar / 2023-05-27 13:49
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalne podejście. Dziś została zablokowana karta VISA mojej żony, która wlaśnie przebywa zagranica i nie może nią zapłacić. Dodzwonienie się na infolinię - praktycznnie graniczy z cudem (czekałem ponad 50 min). Żona z zagranicy wogóle nie może się dodzwonić.
Kiedy mi się udało i poprosiłem konsultantkę o oddzwonienie do zony powiedziała, że nie może. I jak tu mieć zaufanie do takiego banku?
I na koniec - dla kogoś kto to czyta - szczyten niegrzeczności na infolinii w ING jest automatyczne rozłącznie Ciebie jako klienta z informacją,że wszyscy konsultancie są zajęciu. To jest kompletny brak szacunku dla klientów.
ZaletyNIe widzę.
WadyFatalna obsługa klienta na infolinii.
~Marta Kupisz / 2023-05-24 20:11
Ocena: 5.00 / 5
W życiu nie spotkałam się na infolini (gdzie kolwiek) z takim profesjonalizmem i przemiła osoba. Pani Aleksandra Dusza pełen szacunek dla Pani za obsługę, wszystko wyjaśnione, załatwione. Super. Bardzo Pani dziękuję. Oby więcej takich osób. Pozdrawiam i życzę Państwu abyście trafili na w/w Panią.
WadyBrak
~Agraf / 2023-05-24 15:18
Ocena: 1.67 / 5
Bank nie dla firm. Niby dają duże kredyty obrotowe ale nikt nie spełnia ich wymagań. Leasing nieosiągalny, jedynie auta i to też z ich ubezpieczeniem. Zgłaszają do Hermesa własnych klientów za 5tys/zł. Faktoring jeśli się spóźnisz z zapłatą faktury zgłoszenie do KRD i do Ubezpieczenia.
Polska to nie Holandia. Urząd Skarbowy też nie zawsze zwraca Vat po 3 miesiącach.
~Ryszard / 2023-05-24 12:19
Ocena: 5.00 / 5
Ryszard F.
Jestem zadowolony z obsługi sprawowanej przez pana Tomasza. Zawsze do dyspozycji. Jeżeli w danej chwili nie odpowiada na telefon to można być pewnym, że oddzwoni w tym samym dniu. Polecam placówkę i tego doradcę.
~byłyklienting / 2023-05-24 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, nigdy więcej. W ulotce reklamowej, obiecują i wypisują nie do końca zgodne informacje, trzeba przeanalizować regulamin od a do z. CZAT ING - nie porozumienie. w trakcie rozmowy rozłącza albo podczas rozmowy przestaje dana osoba odpisywać. LOKATA też dziadostwo, wielce napisane że na 7% po czym zakładana na 1,5% - po 3 m-cach może naliczą do 7% ....... o ile wszystko człowiek doczyta w regulaminie. TAK BEZNADZIEJNEGO BANKU JESZCZE NIE SPOTKAŁAM
ZaletyŻADNE
~FGT / 2023-05-23 22:43
Ocena: 1.00 / 5
Blokuja konta bez podania przyczyny, uciekać czym prędzej.
ZaletyZERO
WadyBrak infolinii, nie mozna sie dodzwonic pracuja zombie
~Lucyna / 2023-05-23 14:52
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Pani Aleksandrze K. ING BYDGOSZCZ należą się ogromne podziękowania za starania w udzielaniu wszelkiej pomocy. Pani przemiła, kompetentna. Wszystko wyjaśniała , informowała kolejno o tym co robi. Obsłużyła mnie bez wcześniejszego umówienia się. Gdyby wszyscy tacy byli świat byłby piękniejszy.
Pozdrawiam pani Aleksandro.
~Maro / 2023-05-18 10:24
Ocena: 3.67 / 5
Pracownicy banku kontrolując konta starszych ludzi wysyłają im SMS-y z ofertami lokat uwaga z "funduszem" co jest dość ryzykowne... na wysoki procent , dobrze wiedząc ile mają oszczędności na kontach bankowych, osobiście mi na ten przykład takowego SMS nie przysłali tylko rodzicom i to już o czymś świadczy ...
ZaletyDarmowe konto
WadyKarta fizyczna tylko VISA , wypłaty za granicą z bankomatów 3% kwoty wypłacanej ... Konta oszczędnościowe z kapitalizacja na bo udowy procent dopiero po 3 miesiącach pod warunkiem, że saldo nie będzie niższe jak te sprzed wpłaty ...
~KamiL / 2023-05-15 10:30
Ocena: 1.33 / 5
Totalnym nieporozumieniem jest nie posiadanie kas do wypłacenia większej gotówki w całym mieście. Chodzi o Sosnowiec, Pani poinformowała mnie, że najbliższe kasy są w katowicach albo w Będzinie a 35tyś mogę wypłacić w ciągu 3 dni w bankomacie na raty raz kartą a raz blikiem…. po prostu jedno duże XD
Uciekam z tego banku czym prędzej.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo :)
~helena92 / 2023-05-15 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z gorszych banków jeśli chodzi o obsłuję klienta zarówno jeśli chodzi o obsługę standardowego konta jak i kredytu hipotecznego. Utrudniony kontakt, brak odpowiedzi od osoby dedykowanej w przypadku problemów z uruchomieniem ostatniej transzy kredytu. Po 3 tygodniach łaskawie odpisała ze była na urlopie (naprawde? taki bank i nikt nie korzysta z uzywania zwrotek na poczcie chociażby z informacją?) Sprawę załatwiona została przez centrale ale z wielkim trudem i łaską. Lokaty i oprocentowania w banku to kpina. Dodatkowo wysyłają do losowych klientów prosbe o potwierdzenie zrodeł dochodu z zgodnie z ustawa o przeciwdzialaniu brudnych pieniedzy pod grozba zablokowania wszystkich kont. Do osoby która jest uwalona w kredycie a oszczednosci to jakieś grosze. Żałosne, planuje refinans kredytu, zamkniecie konta, wszedzie lepiej bedzie tylko nie w ing smieciowym banku. ha tfu.
Zaletybrak
Wadywszystko
~halina / 2023-05-09 15:47
Ocena: 4.33 / 5
Od kilku lat jesteśmy z mężem klientami Banku Śląskiego przy ul. Krowoderskich Zuchów 2 w Krakowie. Naszym opiekunem ze strony banku jest Pan Tomasz Chmiel, któremu tą drogą chcieliśmy podziękować za cierpliwość, przemiłą obsługę, a przede wszystkim za bardzo profesjonalne doradztwo finansowe. W naszej ocenie ( a byliśmy już klientami niejednego banku ) jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, niezwykle empatyczną i godną polecenia. Z poważaniem Halina i Kazimierz
~Józef / 2023-05-07 05:56
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 5.05.2023 byłem klientem Banku ING O/Kraków przy ul. Kamieńskiego ( Galeria Bonarka ). Piszę to celowo, bym mógł podziękować za miłą i profesjonalną obsługę oraz okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu kasowo finansowego związanego z moim kontem w Banku ING. Szczególnie serdecznie pragnę podziękować Pani Elżbiecie i Pani Urszuli. Obsługa i udzielona mi pomoc przez obydwie Panie była rzeczowa, profesjonalna, ale także miła, z dużą empatią do drugiego człowieka.
Raz jeszcze serdecznie dziękuję.
~Kuba / 2023-05-06 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Dramat infolinia niby 24/7 ale tylko automat.Czyli nie załatwiłem sprawy mimo to.
ZaletyBrak
~Marcin / 2023-05-05 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali mi środki na koncie malo tego jest problem z odblokowaniem ich , wymagają opisywania kto mi wpłacał za co kim on jest cała biografie wymagają
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Michalina / 2023-05-02 15:37
Ocena: 1.00 / 5
NIE ZAKŁADAĆ KONTA W TYM BANKU!!! Przyszłam do banku zamknąć konto, więc poprosiłam pracownika o przelew na drugie konto w innym banku. Od miesiąca nie ma MOICH pieniędzy. Personel nie ma pojęcia co stało się z pieniędzmi jakby zniknęły w eterze. Zostałam bez środków do życia! Będąc dziś po raz dziesiętny w placówce, spotkałam Pana, którego zarobione pieniądze również zniknęły bez śladu po tym jak 9 miesięcy temu zrobił przelew z konta ING Business na konto osobiste w ING. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
~Tomasz / 2023-05-01 00:07
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś to był dobry bank, świetna aplikacja na androida, tak było kiedyś.
Dzisiaj to najgorszy bank, aplikacja z każdą aktualizacją coraz gorsza.
Chamstwo tego banku sięgnęło zenitu, gdy napisałem opinię o ich aplikacji.
Pięć minut po napisaniu otrzymałem informację, że wykryto podejrzane logowanie na moje konto i dlatego bank zablokował mi rachunek.
Zwykłe chamstwo ze strony banku, który nie mógł znieść krytyki i zablokował mi rachunek.
Nie polecam nikomu tego banku, to najgorszy, chamski bank.