Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 846 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2023-05-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaufania do klienta
  • ~Paweł / 2023-05-29 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank masakra, w sobotę zablokowano moją kartą i nie ma możliwości dodzwonić się na infolinie, aby ją odblokować. Jak w ogóle można rozłączyć klienta podając tylko komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, zastanawiam się czy w ogóle ktoś tam pracuje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~KK / 2023-05-28 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
  • ~Aleksandra / 2023-05-27 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona umówiłam się na kontakt z przedstawicielem dzisiaj na 13 i niestety nikt się że mną nie skontaktowal !
    ZaletyBrak
  • ~Waldemar / 2023-05-27 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście. Dziś została zablokowana karta VISA mojej żony, która wlaśnie przebywa zagranica i nie może nią zapłacić. Dodzwonienie się na infolinię - praktycznnie graniczy z cudem (czekałem ponad 50 min). Żona z zagranicy wogóle nie może się dodzwonić.
    Kiedy mi się udało i poprosiłem konsultantkę o oddzwonienie do zony powiedziała, że nie może. I jak tu mieć zaufanie do takiego banku?
    I na koniec - dla kogoś kto to czyta - szczyten niegrzeczności na infolinii w ING jest automatyczne rozłącznie Ciebie jako klienta z informacją,że wszyscy konsultancie są zajęciu. To jest kompletny brak szacunku dla klientów.
    ZaletyNIe widzę.
    WadyFatalna obsługa klienta na infolinii.
  • ~Marta Kupisz / 2023-05-24 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    W życiu nie spotkałam się na infolini (gdzie kolwiek) z takim profesjonalizmem i przemiła osoba. Pani Aleksandra Dusza pełen szacunek dla Pani za obsługę, wszystko wyjaśnione, załatwione. Super. Bardzo Pani dziękuję. Oby więcej takich osób. Pozdrawiam i życzę Państwu abyście trafili na w/w Panią.
    WadyBrak
  • ~Agraf / 2023-05-24 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie dla firm. Niby dają duże kredyty obrotowe ale nikt nie spełnia ich wymagań. Leasing nieosiągalny, jedynie auta i to też z ich ubezpieczeniem. Zgłaszają do Hermesa własnych klientów za 5tys/zł. Faktoring jeśli się spóźnisz z zapłatą faktury zgłoszenie do KRD i do Ubezpieczenia.
    Polska to nie Holandia. Urząd Skarbowy też nie zawsze zwraca Vat po 3 miesiącach.
  • ~Ryszard / 2023-05-24 12:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Ryszard F.
    Jestem zadowolony z obsługi sprawowanej przez pana Tomasza. Zawsze do dyspozycji. Jeżeli w danej chwili nie odpowiada na telefon to można być pewnym, że oddzwoni w tym samym dniu. Polecam placówkę i tego doradcę.
  • ~byłyklienting / 2023-05-24 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, nigdy więcej. W ulotce reklamowej, obiecują i wypisują nie do końca zgodne informacje, trzeba przeanalizować regulamin od a do z. CZAT ING - nie porozumienie. w trakcie rozmowy rozłącza albo podczas rozmowy przestaje dana osoba odpisywać. LOKATA też dziadostwo, wielce napisane że na 7% po czym zakładana na 1,5% - po 3 m-cach może naliczą do 7% ....... o ile wszystko człowiek doczyta w regulaminie. TAK BEZNADZIEJNEGO BANKU JESZCZE NIE SPOTKAŁAM
    ZaletyŻADNE
  • ~FGT / 2023-05-23 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokuja konta bez podania przyczyny, uciekać czym prędzej.
    ZaletyZERO
    WadyBrak infolinii, nie mozna sie dodzwonic pracuja zombie
  • ~Lucyna / 2023-05-23 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Pani Aleksandrze K. ING BYDGOSZCZ należą się ogromne podziękowania za starania w udzielaniu wszelkiej pomocy. Pani przemiła, kompetentna. Wszystko wyjaśniała , informowała kolejno o tym co robi. Obsłużyła mnie bez wcześniejszego umówienia się. Gdyby wszyscy tacy byli świat byłby piękniejszy.
    Pozdrawiam pani Aleksandro.
  • ~Maro / 2023-05-18 10:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Pracownicy banku kontrolując konta starszych ludzi wysyłają im SMS-y z ofertami lokat uwaga z "funduszem" co jest dość ryzykowne... na wysoki procent , dobrze wiedząc ile mają oszczędności na kontach bankowych, osobiście mi na ten przykład takowego SMS nie przysłali tylko rodzicom i to już o czymś świadczy ...
    ZaletyDarmowe konto
    WadyKarta fizyczna tylko VISA , wypłaty za granicą z bankomatów 3% kwoty wypłacanej ... Konta oszczędnościowe z kapitalizacja na bo udowy procent dopiero po 3 miesiącach pod warunkiem, że saldo nie będzie niższe jak te sprzed wpłaty ...
  • ~KamiL / 2023-05-15 10:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalnym nieporozumieniem jest nie posiadanie kas do wypłacenia większej gotówki w całym mieście. Chodzi o Sosnowiec, Pani poinformowała mnie, że najbliższe kasy są w katowicach albo w Będzinie a 35tyś mogę wypłacić w ciągu 3 dni w bankomacie na raty raz kartą a raz blikiem…. po prostu jedno duże XD
    Uciekam z tego banku czym prędzej.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo :)
  • ~helena92 / 2023-05-15 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z gorszych banków jeśli chodzi o obsłuję klienta zarówno jeśli chodzi o obsługę standardowego konta jak i kredytu hipotecznego. Utrudniony kontakt, brak odpowiedzi od osoby dedykowanej w przypadku problemów z uruchomieniem ostatniej transzy kredytu. Po 3 tygodniach łaskawie odpisała ze była na urlopie (naprawde? taki bank i nikt nie korzysta z uzywania zwrotek na poczcie chociażby z informacją?) Sprawę załatwiona została przez centrale ale z wielkim trudem i łaską. Lokaty i oprocentowania w banku to kpina. Dodatkowo wysyłają do losowych klientów prosbe o potwierdzenie zrodeł dochodu z zgodnie z ustawa o przeciwdzialaniu brudnych pieniedzy pod grozba zablokowania wszystkich kont. Do osoby która jest uwalona w kredycie a oszczednosci to jakieś grosze. Żałosne, planuje refinans kredytu, zamkniecie konta, wszedzie lepiej bedzie tylko nie w ing smieciowym banku. ha tfu.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~halina / 2023-05-09 15:47
    Ocena: 4.33 / 5
    Od kilku lat jesteśmy z mężem klientami Banku Śląskiego przy ul. Krowoderskich Zuchów 2 w Krakowie. Naszym opiekunem ze strony banku jest Pan Tomasz Chmiel, któremu tą drogą chcieliśmy podziękować za cierpliwość, przemiłą obsługę, a przede wszystkim za bardzo profesjonalne doradztwo finansowe. W naszej ocenie ( a byliśmy już klientami niejednego banku ) jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, niezwykle empatyczną i godną polecenia. Z poważaniem Halina i Kazimierz
  • ~Józef / 2023-05-07 05:56
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 5.05.2023 byłem klientem Banku ING O/Kraków przy ul. Kamieńskiego ( Galeria Bonarka ). Piszę to celowo, bym mógł podziękować za miłą i profesjonalną obsługę oraz okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu kasowo finansowego związanego z moim kontem w Banku ING. Szczególnie serdecznie pragnę podziękować Pani Elżbiecie i Pani Urszuli. Obsługa i udzielona mi pomoc przez obydwie Panie była rzeczowa, profesjonalna, ale także miła, z dużą empatią do drugiego człowieka.
    Raz jeszcze serdecznie dziękuję.
  • ~Kuba / 2023-05-06 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat infolinia niby 24/7 ale tylko automat.Czyli nie załatwiłem sprawy mimo to.
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2023-05-05 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi środki na koncie malo tego jest problem z odblokowaniem ich , wymagają opisywania kto mi wpłacał za co kim on jest cała biografie wymagają
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Michalina / 2023-05-02 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE ZAKŁADAĆ KONTA W TYM BANKU!!! Przyszłam do banku zamknąć konto, więc poprosiłam pracownika o przelew na drugie konto w innym banku. Od miesiąca nie ma MOICH pieniędzy. Personel nie ma pojęcia co stało się z pieniędzmi jakby zniknęły w eterze. Zostałam bez środków do życia! Będąc dziś po raz dziesiętny w placówce, spotkałam Pana, którego zarobione pieniądze również zniknęły bez śladu po tym jak 9 miesięcy temu zrobił przelew z konta ING Business na konto osobiste w ING. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
  • ~Tomasz / 2023-05-01 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to był dobry bank, świetna aplikacja na androida, tak było kiedyś.
    Dzisiaj to najgorszy bank, aplikacja z każdą aktualizacją coraz gorsza.
    Chamstwo tego banku sięgnęło zenitu, gdy napisałem opinię o ich aplikacji.
    Pięć minut po napisaniu otrzymałem informację, że wykryto podejrzane logowanie na moje konto i dlatego bank zablokował mi rachunek.
    Zwykłe chamstwo ze strony banku, który nie mógł znieść krytyki i zablokował mi rachunek.
    Nie polecam nikomu tego banku, to najgorszy, chamski bank.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, obsługa i cała reszta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1000
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3997
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089