Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pola / 2023-06-07 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy to pani Patrycja Widyńska ma prawo do zastrasznia klientów ING?! Od kiedy RODO jej nie obowiązuje jako pracownika?! Cóż czas otworzyć konto w innym banku skoro ING nie szanuje człowieka.
    ZaletySame wady
  • ~K.K / 2023-06-05 22:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam Bank ING , profesjonalna obsługa od samego wejścia przesympatyczny Pan Karol przywitał mnie pytając w czym może mi pomóc. Następnie przekierował mnie do specjalisty i trafiłam do Pani Doroty. Pani Dorota poświęciła mi 100% swojego zaangażowania , odpowiedziała na każde moje pytanie i rozwijała wszystkie moje wątpliwości. Polecę oddział na Rajskiej w Gdańsku wszystkim moim znajomym. Pomimo dużej ilości klientów, szybko i z ogromnym zaangażowaniem zostałam obsłużona w tym oddziale. Naprawdę jestem bardzo zadowolona z tak wysokiej jakości obsługi.
  • ~Yogi / 2023-06-05 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, pomimo zamknięcia konta wysyłają od kilku lat spamy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko do kitu
  • ~Kamil / 2023-06-03 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zmienić nr telefonu.
    Nie można się zalogować z innej przeglądarki bez potwierdzania dodatkowego codziennie gdy chce sprawdzić stan konta.
    Jesteście wszyscy adoptowani
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Mirosław / 2023-06-01 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Z ING mam około 20 lat doświadczeń . Tłumaczenie się banku że zmiany limitów
    transakcyjnych jest dla ochrony środków to jakaś paranoja ,ograniczają do swobodnego dostępu do pieniędzy gdzie jest kNF wygląda na to że nadzór finansowy gra z nimi przeciwko klientom banku
    ZaletyBrak
    WadyOgraniczony dostęp własnych pieniędzy
  • ~raf / 2023-06-01 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka od tygodnia nie są wstanie otworzyć konta
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~max / 2023-06-01 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    0 to dla tego banku najlepsza ocena. Kontakt niemożliwy, czat godzinę czekania.
    Zaletybrak
    WadyObsługa,aplikacja, brak kontaktu.
  • ~krzysztof / 2023-06-01 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam dostępu do konta bo ing jako jedyny bank żądał oświadczenia o źródle dochodów złożony dokument procedują 5 dzień mbank pariba i millenium tego nie oczekuje. Co jest z tym pomarańczowym ing ?
  • ~Michał / 2023-05-30 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zlikwidowali wiele oddziałów, a te które pozostały nie mają zazwyczaj obsługi kasowej. Zmieniają bez mojej zgody limity przelewów albo blokują przelew bo ich zdaniem jest za "duży" a odkręcenie tego trwa długo. Kiedyś to był dobry, solidny bank, ale teraz niewiele zostało z ich renomy.
    Wadymało oddziałów, brak obsługi kasowej, narzucane limity transakcji, blokowanie przelewów ze względów bezpieczeństwa
  • ~Magda / 2023-05-30 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja to tragedia i złośliwość wobec osób, które chcą korzystać z bankowości po polsku a nie po angielsku. mając telefon w każdym innym języku niż polski i oczywiście angielski aplikacja uparcie włącza angielski. Podpisałam umowę z polskim bankiem i czuję się bardzo źle traktowana przez narzucanie obcego języka, nie znajduję usprawnienia dla tej praktyki.
    WadyJęzyk angielski zamiast polskiego przy każdym otwarciu aplikacji
  • ~iro / 2023-05-29 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety obsługa coraz gorsza. Mamy konto firmowe w tym banku ponad 10 lat. Nagle zostaliśmy poinformowani o konieczności podpisania nowego porozumienia ponieważ przenoszą nas do ING business. Bank w celu przymuszenia nas do podpisu znacząco ograniczył dostępne do tej pory funkcjonalności swoich usług m. in. zablokował karty, uniemożliwił pobranie historii transakcji w .xls itd.
    Około rok temu bank nie zaksięgował na naszym rachunku wpłaty w bankomacie w wysokości 10 000. Po około tygodniu zgłosiłem reklamację. Bank odpisał, ze udzieli odpowiedzi po 14 dniach. Jak poinformowałem, że zgłaszam sprawę na policje pieniądze znalazły się natychmiast, Słowo przepraszam nie padło.
    ZaletyByły ale już nie ma.
    WadyJak w opinii.
  • ~Katarzyna / 2023-05-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaufania do klienta
  • ~Paweł / 2023-05-29 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank masakra, w sobotę zablokowano moją kartą i nie ma możliwości dodzwonić się na infolinie, aby ją odblokować. Jak w ogóle można rozłączyć klienta podając tylko komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, zastanawiam się czy w ogóle ktoś tam pracuje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~KK / 2023-05-28 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
  • ~Aleksandra / 2023-05-27 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona umówiłam się na kontakt z przedstawicielem dzisiaj na 13 i niestety nikt się że mną nie skontaktowal !
    ZaletyBrak
  • ~Waldemar / 2023-05-27 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście. Dziś została zablokowana karta VISA mojej żony, która wlaśnie przebywa zagranica i nie może nią zapłacić. Dodzwonienie się na infolinię - praktycznnie graniczy z cudem (czekałem ponad 50 min). Żona z zagranicy wogóle nie może się dodzwonić.
    Kiedy mi się udało i poprosiłem konsultantkę o oddzwonienie do zony powiedziała, że nie może. I jak tu mieć zaufanie do takiego banku?
    I na koniec - dla kogoś kto to czyta - szczyten niegrzeczności na infolinii w ING jest automatyczne rozłącznie Ciebie jako klienta z informacją,że wszyscy konsultancie są zajęciu. To jest kompletny brak szacunku dla klientów.
    ZaletyNIe widzę.
    WadyFatalna obsługa klienta na infolinii.
  • ~Marta Kupisz / 2023-05-24 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    W życiu nie spotkałam się na infolini (gdzie kolwiek) z takim profesjonalizmem i przemiła osoba. Pani Aleksandra Dusza pełen szacunek dla Pani za obsługę, wszystko wyjaśnione, załatwione. Super. Bardzo Pani dziękuję. Oby więcej takich osób. Pozdrawiam i życzę Państwu abyście trafili na w/w Panią.
    WadyBrak
  • ~Agraf / 2023-05-24 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie dla firm. Niby dają duże kredyty obrotowe ale nikt nie spełnia ich wymagań. Leasing nieosiągalny, jedynie auta i to też z ich ubezpieczeniem. Zgłaszają do Hermesa własnych klientów za 5tys/zł. Faktoring jeśli się spóźnisz z zapłatą faktury zgłoszenie do KRD i do Ubezpieczenia.
    Polska to nie Holandia. Urząd Skarbowy też nie zawsze zwraca Vat po 3 miesiącach.
  • ~Ryszard / 2023-05-24 12:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Ryszard F.
    Jestem zadowolony z obsługi sprawowanej przez pana Tomasza. Zawsze do dyspozycji. Jeżeli w danej chwili nie odpowiada na telefon to można być pewnym, że oddzwoni w tym samym dniu. Polecam placówkę i tego doradcę.
  • ~byłyklienting / 2023-05-24 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, nigdy więcej. W ulotce reklamowej, obiecują i wypisują nie do końca zgodne informacje, trzeba przeanalizować regulamin od a do z. CZAT ING - nie porozumienie. w trakcie rozmowy rozłącza albo podczas rozmowy przestaje dana osoba odpisywać. LOKATA też dziadostwo, wielce napisane że na 7% po czym zakładana na 1,5% - po 3 m-cach może naliczą do 7% ....... o ile wszystko człowiek doczyta w regulaminie. TAK BEZNADZIEJNEGO BANKU JESZCZE NIE SPOTKAŁAM
    ZaletyŻADNE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2986