Z ING mam około 20 lat doświadczeń . Tłumaczenie się banku że zmiany limitów
transakcyjnych jest dla ochrony środków to jakaś paranoja ,ograniczają do swobodnego dostępu do pieniędzy gdzie jest kNF wygląda na to że nadzór finansowy gra z nimi przeciwko klientom banku
ZaletyBrak
WadyOgraniczony dostęp własnych pieniędzy
~raf / 2023-06-01 16:13
Ocena: 1.00 / 5
porażka od tygodnia nie są wstanie otworzyć konta
Zaletybrak
Wadywszystko
~max / 2023-06-01 10:04
Ocena: 1.00 / 5
0 to dla tego banku najlepsza ocena. Kontakt niemożliwy, czat godzinę czekania.
Zaletybrak
WadyObsługa,aplikacja, brak kontaktu.
~krzysztof / 2023-06-01 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam dostępu do konta bo ing jako jedyny bank żądał oświadczenia o źródle dochodów złożony dokument procedują 5 dzień mbank pariba i millenium tego nie oczekuje. Co jest z tym pomarańczowym ing ?
~Michał / 2023-05-30 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zlikwidowali wiele oddziałów, a te które pozostały nie mają zazwyczaj obsługi kasowej. Zmieniają bez mojej zgody limity przelewów albo blokują przelew bo ich zdaniem jest za "duży" a odkręcenie tego trwa długo. Kiedyś to był dobry, solidny bank, ale teraz niewiele zostało z ich renomy.
Wadymało oddziałów, brak obsługi kasowej, narzucane limity transakcji, blokowanie przelewów ze względów bezpieczeństwa
~Magda / 2023-05-30 13:29
Ocena: 1.33 / 5
Aplikacja to tragedia i złośliwość wobec osób, które chcą korzystać z bankowości po polsku a nie po angielsku. mając telefon w każdym innym języku niż polski i oczywiście angielski aplikacja uparcie włącza angielski. Podpisałam umowę z polskim bankiem i czuję się bardzo źle traktowana przez narzucanie obcego języka, nie znajduję usprawnienia dla tej praktyki.
WadyJęzyk angielski zamiast polskiego przy każdym otwarciu aplikacji
~iro / 2023-05-29 20:17
Ocena: 1.67 / 5
Niestety obsługa coraz gorsza. Mamy konto firmowe w tym banku ponad 10 lat. Nagle zostaliśmy poinformowani o konieczności podpisania nowego porozumienia ponieważ przenoszą nas do ING business. Bank w celu przymuszenia nas do podpisu znacząco ograniczył dostępne do tej pory funkcjonalności swoich usług m. in. zablokował karty, uniemożliwił pobranie historii transakcji w .xls itd.
Około rok temu bank nie zaksięgował na naszym rachunku wpłaty w bankomacie w wysokości 10 000. Po około tygodniu zgłosiłem reklamację. Bank odpisał, ze udzieli odpowiedzi po 14 dniach. Jak poinformowałem, że zgłaszam sprawę na policje pieniądze znalazły się natychmiast, Słowo przepraszam nie padło.
ZaletyByły ale już nie ma.
WadyJak w opinii.
~Katarzyna / 2023-05-29 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
ZaletyBrak
WadyBrak zaufania do klienta
~Paweł / 2023-05-29 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank masakra, w sobotę zablokowano moją kartą i nie ma możliwości dodzwonić się na infolinie, aby ją odblokować. Jak w ogóle można rozłączyć klienta podając tylko komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, zastanawiam się czy w ogóle ktoś tam pracuje.
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta
~KK / 2023-05-28 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
~Aleksandra / 2023-05-27 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona umówiłam się na kontakt z przedstawicielem dzisiaj na 13 i niestety nikt się że mną nie skontaktowal !
ZaletyBrak
~Waldemar / 2023-05-27 13:49
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalne podejście. Dziś została zablokowana karta VISA mojej żony, która wlaśnie przebywa zagranica i nie może nią zapłacić. Dodzwonienie się na infolinię - praktycznnie graniczy z cudem (czekałem ponad 50 min). Żona z zagranicy wogóle nie może się dodzwonić.
Kiedy mi się udało i poprosiłem konsultantkę o oddzwonienie do zony powiedziała, że nie może. I jak tu mieć zaufanie do takiego banku?
I na koniec - dla kogoś kto to czyta - szczyten niegrzeczności na infolinii w ING jest automatyczne rozłącznie Ciebie jako klienta z informacją,że wszyscy konsultancie są zajęciu. To jest kompletny brak szacunku dla klientów.
ZaletyNIe widzę.
WadyFatalna obsługa klienta na infolinii.
~Marta Kupisz / 2023-05-24 20:11
Ocena: 5.00 / 5
W życiu nie spotkałam się na infolini (gdzie kolwiek) z takim profesjonalizmem i przemiła osoba. Pani Aleksandra Dusza pełen szacunek dla Pani za obsługę, wszystko wyjaśnione, załatwione. Super. Bardzo Pani dziękuję. Oby więcej takich osób. Pozdrawiam i życzę Państwu abyście trafili na w/w Panią.
WadyBrak
~Agraf / 2023-05-24 15:18
Ocena: 1.67 / 5
Bank nie dla firm. Niby dają duże kredyty obrotowe ale nikt nie spełnia ich wymagań. Leasing nieosiągalny, jedynie auta i to też z ich ubezpieczeniem. Zgłaszają do Hermesa własnych klientów za 5tys/zł. Faktoring jeśli się spóźnisz z zapłatą faktury zgłoszenie do KRD i do Ubezpieczenia.
Polska to nie Holandia. Urząd Skarbowy też nie zawsze zwraca Vat po 3 miesiącach.
~Ryszard / 2023-05-24 12:19
Ocena: 5.00 / 5
Ryszard F.
Jestem zadowolony z obsługi sprawowanej przez pana Tomasza. Zawsze do dyspozycji. Jeżeli w danej chwili nie odpowiada na telefon to można być pewnym, że oddzwoni w tym samym dniu. Polecam placówkę i tego doradcę.
~byłyklienting / 2023-05-24 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, nigdy więcej. W ulotce reklamowej, obiecują i wypisują nie do końca zgodne informacje, trzeba przeanalizować regulamin od a do z. CZAT ING - nie porozumienie. w trakcie rozmowy rozłącza albo podczas rozmowy przestaje dana osoba odpisywać. LOKATA też dziadostwo, wielce napisane że na 7% po czym zakładana na 1,5% - po 3 m-cach może naliczą do 7% ....... o ile wszystko człowiek doczyta w regulaminie. TAK BEZNADZIEJNEGO BANKU JESZCZE NIE SPOTKAŁAM
ZaletyŻADNE
~FGT / 2023-05-23 22:43
Ocena: 1.00 / 5
Blokuja konta bez podania przyczyny, uciekać czym prędzej.
ZaletyZERO
WadyBrak infolinii, nie mozna sie dodzwonic pracuja zombie
~Lucyna / 2023-05-23 14:52
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Pani Aleksandrze K. ING BYDGOSZCZ należą się ogromne podziękowania za starania w udzielaniu wszelkiej pomocy. Pani przemiła, kompetentna. Wszystko wyjaśniała , informowała kolejno o tym co robi. Obsłużyła mnie bez wcześniejszego umówienia się. Gdyby wszyscy tacy byli świat byłby piękniejszy.
Pozdrawiam pani Aleksandro.
~Maro / 2023-05-18 10:24
Ocena: 3.67 / 5
Pracownicy banku kontrolując konta starszych ludzi wysyłają im SMS-y z ofertami lokat uwaga z "funduszem" co jest dość ryzykowne... na wysoki procent , dobrze wiedząc ile mają oszczędności na kontach bankowych, osobiście mi na ten przykład takowego SMS nie przysłali tylko rodzicom i to już o czymś świadczy ...
ZaletyDarmowe konto
WadyKarta fizyczna tylko VISA , wypłaty za granicą z bankomatów 3% kwoty wypłacanej ... Konta oszczędnościowe z kapitalizacja na bo udowy procent dopiero po 3 miesiącach pod warunkiem, że saldo nie będzie niższe jak te sprzed wpłaty ...
~KamiL / 2023-05-15 10:30
Ocena: 1.33 / 5
Totalnym nieporozumieniem jest nie posiadanie kas do wypłacenia większej gotówki w całym mieście. Chodzi o Sosnowiec, Pani poinformowała mnie, że najbliższe kasy są w katowicach albo w Będzinie a 35tyś mogę wypłacić w ciągu 3 dni w bankomacie na raty raz kartą a raz blikiem…. po prostu jedno duże XD
Uciekam z tego banku czym prędzej.