Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~CRIS / 2022-03-08 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest kpina brak wpłaty gotówki w euro odsyłają do miejscowości 100 km od miejsca zamieszkanie aby wpłacić gotówkę
    ZaletyBrak
    WadySzkoda pisać
  • ~Dominik / 2023-01-16 10:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam kilka konta od parunastu lat, jedno biznesowe od kilku. To dla kontekstu.

    Usługi w ING podupadły, bank nie dba o swoich obecnych klientów, stara się jedynie pozyskać nowe mięso, po czym pozostawia je aby zgniło. Biurokracja jest niesamowita, większa aniżeli w innych bankach (PKO, mBank).

    Obsługa klienta? brak! Nawet konta biznesowe są obsługiwane przez beznadziejny ROBOczat, który nic nie potrafi. Kontakt z żywym człowiekiem jest niemal niemożliwy, a jak się uda, to niekompetencja jest na najwyższym poziomie.

    Przenoszę konta do innego banku, bo nie mam już nerwów i czasu aby wspierać ten dziadowski twór jakim jest ING.

    Pozdrawiam czytającego.
    ZaletyBranding
  • ~Ford / 2022-11-24 21:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem, porażka, porazka. Pani nie kompetentną, czekałem miesiac na założenie konta
  • ~Heimao / 2022-08-04 23:33
    Ocena: 1.33 / 5
    wyzywają swoich pracowników od "specjalistów" a żaden nie jest w stanie odpowiedzieć jasno na postawione pytanie. Ostatnio mieliśmy jazdę z "dokumentami" przyszła informacja, że należy dostarczyć "dokumenty" jakie? żadna ze "specjalistek " w oddziale nie umiała uszczegółowić tego żądania. Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy z pracodawcami... ale ja nie pracuję na podstawie umowy... czy może być pit? ...Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy... jak dziad z obrazem. Jeśli jest jakiś problem to zawsze wina klienta... brrrr na wszelki wypadek zablokują konta ot tak bo taka jest pogoda... masssakra
    Zaletykiedyś były ale już nieaktualne...
    WadyPracownicy w oddziale totalnie zagubieni i niezdolni do kontaktów, co z tego że jeszcze grzeczni? jak nic z tego nie wynika bo żadnej konkretnej informacji nie są w stanie udzielić...
  • ~Helga / 2019-10-15 17:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Closed my acc half a year ago, still receive “letters of happiness” that I need to bring smth, to sign, wtf???
    Don’t recommend this bank.
  • ~ing shit polski / 2022-05-20 10:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to jedna wielka Parodia ! idoci jeszcze raz idoci w dodatku spieprzone aplikacje i obsługa
    ZaletyBrak
    WadySms z loginem ,który znika po 30 dniach.
  • ~ing shit polski / 2022-05-20 10:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to jedna wielka Parodia ! idoci jeszcze raz idoci w dodatku spieprzone aplikacje i obsługa
    ZaletyBrak
    WadySms z loginem ,który znika po 30 dniach.
  • ~Joanna / 2022-03-31 09:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś to był dobry bank i szanował swoich klientów. Obecenie w dobie po-Covidowej i w świetle konfliktu wojennego na wschodzie - dno. Wszystko płatne, na infolini kobieta, która powinna mnie klientkę wybić z błędu - chodziło o kwotę ich usługi - potwierdziła stara cenę. Oczywiście za usługę zapłaciłam 2x kwotę.
    Instytucja, która powinna dbać o dobro swoje i swoich klinetów - chce wydrenować portfel w każdy możliwy sposób swoją lojalną klientkę.
    ZaletyŁadne logo
    WadyNie przyjazny kontrahent względem klienta.
  • ~John / 2023-10-31 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    ING ma za dużo klientów i ma ich w przyslowiowej D..ie. Normą jest blokowanie przelewów powyzej kilku tyś zł w celu weryfikacji bezpieczeństwa. Wówczas nalezy dzownic do Banku i oczekiwanie w kolejnce od 30 min wzwyż. Potem kolejne kilka godzin na odblokowanie konta, bo wniosek kierowany jest do IT i tam wszystko jest procedowane.
    Czyli jak ktoś ma chec zapłacic kartą za hotel i sie spieszy i ma do tego dzieciaki na głowie, to taka blokada konta świetnie wpływa na samopoczucie.

    W przypadku chęci podjecia kredytu, to człowieka szlag trafia zanim wogóle prosty wniosek zostanie złożony.
    Obsluga zmuszona przez kierownictwo do monotonnego gadania typu przepraszam i dziekuje co powtarzają 100 razy podczas 2 minut rozmowy.

    Podsumowując, ten BANK to DNO.
    Zaletybrak
    Wadybank wymaga wymiany bezmózgowców.
  • ~KamiL / 2023-05-15 10:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalnym nieporozumieniem jest nie posiadanie kas do wypłacenia większej gotówki w całym mieście. Chodzi o Sosnowiec, Pani poinformowała mnie, że najbliższe kasy są w katowicach albo w Będzinie a 35tyś mogę wypłacić w ciągu 3 dni w bankomacie na raty raz kartą a raz blikiem…. po prostu jedno duże XD
    Uciekam z tego banku czym prędzej.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo :)
  • ~Kamila / 2022-04-01 09:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku . Prowizje z miesiąca na miesiąc większe . Jak Chciałam zamknąć konto to zostałam poinformowana że mam spłacić prowizje które są dwa miesiące w przód to jest jawne złodziejstwo. Nigdy więcej do tego banku nie wstąpię. Omijajcie szerokim łukiem !!
    ZaletyŁadne logo
    WadyW opór .
  • ~Karina / 2023-08-15 18:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmarny bank, w Świdnicy totalne dno.. Obsługa bezużyteczna.. Skończył mi się dowód, przychodzą wiadomości, że stracę możliwość wykonywania transakcji w tym transakcji bankomatowych.. CZYLI STRACĘ DOSTĘP DO SWOICH PIENIĘDZY NA KONCIE!!BANK PORAŻKA!! najmniejsza kwota do wyciągnięcia 50zł. Dużo by wymieniać..
    Zaletyzero
    Wadyobsługa, minimalna kwota do wyciągnięcia z bankomatu, straszenie że nie będzie można korzystać ze swoich pieniędzy (blokada transakcji)itp
  • ~Klientka / 2023-10-12 14:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy nie dajcie się przekonać do tego banku. Póki nie jest się ich klientem jest ok. Później jeśli zachorujecie lub wyjedziecie, nikt za Was nic nie załatwi nawet z pełnomocnictwem notarialnym. Mają chore zasady, swoje wzory, utrudniają na każdym kroku. Od miesiąca nic nie mogę załatwić. Nie odpowiadają wprost tylko wypisują punkty regulaminu, których nawet notariusz nie rozumie czego bank oczekuje. Nie da się też dodać pełnomocnika z poziomu aplikacji, musi być na miejscu z papierami z US i w sumie prócz numeru buta to chcą wszystkiego. Godziny otwarcia tylko dla ludzi niepracujących. Odradzam. Osobiście jak tylko będę miała możliwość przeniesienia kredytu i zamknięcia konta, planuję to zrobić. Tracę czas i nerwy.
    ZaletyCzytelna aplikacja
    WadyCała reszta
  • ~Kryla / 2023-11-20 15:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia!!!!!Po co zmieniać dobre???Po 25 latach zamykam konto!!!!Irytujące są opłaty za wypłaty z innych bankomatów!!!!10 zł dla emeryta to majątek a trudno wczasie pobytu w sanatorium szukac ING!!!BANK ZMUSZA NAS DO WYPŁAT JEDNORAZOWYCH I CHOWANIA KASY W SKARPETKACH!!!!!!ŻEGNAM!!! SA LEPSI
    ZaletyBRAK
    WadyWkurzające opłaty za bankomaty!!!!!Wirtualny asystent irytuje i kompletnie sie nie sprawdza
  • ~Kuba / 2019-10-01 15:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Slabizna i drozyzna na każdej płaszczyźnie. Każda wizyta w banku to strata 30 do 40 minut, przy nawet najbardziej błachej sprawie.
    ZaletyŁadne logo
    WadyWieczne kolejki do kas mimo dostatku pracowników na zmianie.
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:18
    Ocena: 1.33 / 5
    to jakis poje................y Bank zeby zalozenie konta trwalo miesiacami
  • ~Leszek / 2022-09-16 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    zdaleka od tego banku gozej jak gestapo potrzebuja tylu informacji zeby zalozyc konto i po paru miesiacach
    jeszcze niemam konta to sa kpiny z klienta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie jakie moga byc
  • ~Lizzi / 2022-01-26 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Czytając opinie i informacje ze bank postanowił segregować ludzi zrezygnowałam z otwarcia kont w tym banku. Niestety nie dam rasistom zarabiać na mojej ciężkiej pracy.Czasem warto przeczytać opinie innych ,przed podjęciem własnej decyzji.
    ZaletyW tym momencie nie widzę żadnych zalet.
    WadySEGREGACJA!!! To znaczy że nie potrzebują klientow????
  • ~Magda / 2023-05-30 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja to tragedia i złośliwość wobec osób, które chcą korzystać z bankowości po polsku a nie po angielsku. mając telefon w każdym innym języku niż polski i oczywiście angielski aplikacja uparcie włącza angielski. Podpisałam umowę z polskim bankiem i czuję się bardzo źle traktowana przez narzucanie obcego języka, nie znajduję usprawnienia dla tej praktyki.
    WadyJęzyk angielski zamiast polskiego przy każdym otwarciu aplikacji
  • ~Marek / 2021-06-03 15:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości kontaktu, aplikacja ING nie działa poprawnie. Nie polecam
    ZaletySzybkość uzyskania kredytu
    WadyBrak możliwości kontaktu, wadliwa aplikacja
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960