Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gooldman Sachss / 2023-06-12 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    ING w oficjalnym piśmie jako o odpowiedź na reklamację dotyczącą kradzieży z konta 300 zł, poprzez nieautoryzowaną szemraną transakcje, do której nie powinno dojść ze względu na limit powyżej 100zł wymagający zatwierdzenia. Pisze, że wszystkie reklamacje odrzucono, liczy się tylko pismo oszustów, którzy wykorzystali wyłudzone dane do przestępstwa. Coś tu śmierdzi bez pracownika ING tranzakcie nieautoryzowane powyżej 100PLN są niemożliwe.
    Zaletyfuj
    Wadyfuj
  • ~Kuba / 2023-06-12 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten zasrany bank wprowadzil takie zabezpieczenia że żeby się zalogowac na swoim koncie muszę za każdym razem pisać kod otrzymany sms-em. Wylączyli całkowicie kontakt z obsługą klienta. Te szmaciarzemaja to wgłebokim poszanowaniu podobnie jak i klientow. Czat niedziała. Zrobił się z tego banku jeden wielki syf
    WadyW 90% się pogorszył
  • ~Z / 2023-06-09 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Proforma nie bank, szeroki wachlarz usług, bez możliwości dostępu do nich z powodu nieustających awarii, w nagłej sytuacji, jeśli nie masz gotówki może się okazać że nie zrobisz przelewu, nie zapłacisz za usługę ponieważ mają awarie, lub brak dostępu. Nie polecam!!!! Niejednokrotnie już się przekonalam że nie można polegać na banku, tylko na gotówce w portwelu!!!!
    Klient tu wcale się nie liczy.
    Przynajmniej nie na tyle na ile pokazuje się w przekłamanych reklamach.
    ZaletyBRAAAAAAAAK!
    WadyCzęste awarie,co niesie za sobą brak dostępu do środków i do konta.
  • ~Temiden / 2023-06-09 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemu i awarie techniczne. To cud, że ten bank jeszcze nie upadł. Świadczone usługi są niebywale niskiego poziomu. Czy to rachunek bieżący, czy rachunek maklerski. Sesja trwa i nie ma możliwości zalogowania się do modułu maklera, wystawienia zlecenia, czy choćby dostępu do notowań w czasie rzeczywistym - kompletny dramat. To niedopuszczalne w normalnym banku jak i normalnym kraju. Kompletna kpina. Kategorycznie nie polecam - bank dla masochistów.
    ZaletyBRAK
    WadyCiągłe awarie, systematyczny i częsty brak dostępu do usług (nawet tych najważniejszych). Kpina nie bank.
  • ~alicja / 2023-06-07 20:32
    Ocena: 4.67 / 5
    A ja jestem zadowolona . Szczególnie z aplikacji mobilnej. Mam/miałam konto w paru bankach więc mam porównanie. Mozna płacić Gpay. Konta oszczędnościowe dobre oprocentowanie mają. Jakbyście chcieli zgarnąć kasę na start jeśli już się zdecydujecie to wysyłam kod polecający: 90A2NR
    Szczegóły poniżej

    Przekaż kod znajomemu i spełnijcie warunki promocji.
    90A2NR
    100 zł dla Ciebie za polecenie konta
    Wystarczy, że do 15 listopada 2023 r. zapłacisz bezgotówkowo minimum 300 zł – możesz płacić Kartą (również dodaną do Portfela mobilnego) lub BLIKIEM w internecie ale nie przez ,,Płać z ING”. Nie wliczamy transakcji anulowanych oraz wypłat gotówki. Pamiętaj, że Twój znajomy także musi spełnić warunki promocji.

    Nawet 1000 zł nagrody!
    Twój unikatowy kod możesz przekazać tyle razy, ile chcesz. Jest ważny do 7 listopada 2023 r. Po spełnieniu warunków promocji wypłacimy maksymalnie 10 nagród, czyli możesz dostać do 1000 zł nagrody.

    50 zł dla znajomego za otwarcie konta
    Wystarczy, że do 7 listopada 2023 r.:
    - otworzy konto Mobi 18-26 na ing.pl i poda kod.

    - wyrazi zgodę na poinformowanie Cię o otwarciu konta i spełnieniu (lub nie) warunków promocji. Zrobi to w trakcie otwierania konta na ing.pl.

    - zapłaci bezgotówkowo minimum 300 zł – może płacić Kartą (również dodaną do Portfela mobilnego) lub BLIKIEM w internecie ale nie przez ,,Płać z ING” – w dwóch dowolnych miesiącach trwania promocji. Nie wliczamy transakcji anulowanych oraz wypłat gotówki.

    A może być więcej - nawet 300 zł!
    Jeśli Twój znajomy otwiera konto przez stronę ing.pl lub w aplikacji Moje ING (po kliknięciu opcji Załóż konto), to może dodatkowo wziąć udział w promocji „Do 250 zł za otwarcie konta Mobi”.
  • ~Pola / 2023-06-07 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy to pani Patrycja Widyńska ma prawo do zastrasznia klientów ING?! Od kiedy RODO jej nie obowiązuje jako pracownika?! Cóż czas otworzyć konto w innym banku skoro ING nie szanuje człowieka.
    ZaletySame wady
  • ~K.K / 2023-06-05 22:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam Bank ING , profesjonalna obsługa od samego wejścia przesympatyczny Pan Karol przywitał mnie pytając w czym może mi pomóc. Następnie przekierował mnie do specjalisty i trafiłam do Pani Doroty. Pani Dorota poświęciła mi 100% swojego zaangażowania , odpowiedziała na każde moje pytanie i rozwijała wszystkie moje wątpliwości. Polecę oddział na Rajskiej w Gdańsku wszystkim moim znajomym. Pomimo dużej ilości klientów, szybko i z ogromnym zaangażowaniem zostałam obsłużona w tym oddziale. Naprawdę jestem bardzo zadowolona z tak wysokiej jakości obsługi.
  • ~Yogi / 2023-06-05 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, pomimo zamknięcia konta wysyłają od kilku lat spamy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko do kitu
  • ~Kamil / 2023-06-03 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zmienić nr telefonu.
    Nie można się zalogować z innej przeglądarki bez potwierdzania dodatkowego codziennie gdy chce sprawdzić stan konta.
    Jesteście wszyscy adoptowani
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Mirosław / 2023-06-01 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Z ING mam około 20 lat doświadczeń . Tłumaczenie się banku że zmiany limitów
    transakcyjnych jest dla ochrony środków to jakaś paranoja ,ograniczają do swobodnego dostępu do pieniędzy gdzie jest kNF wygląda na to że nadzór finansowy gra z nimi przeciwko klientom banku
    ZaletyBrak
    WadyOgraniczony dostęp własnych pieniędzy
  • ~raf / 2023-06-01 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka od tygodnia nie są wstanie otworzyć konta
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~max / 2023-06-01 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    0 to dla tego banku najlepsza ocena. Kontakt niemożliwy, czat godzinę czekania.
    Zaletybrak
    WadyObsługa,aplikacja, brak kontaktu.
  • ~krzysztof / 2023-06-01 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam dostępu do konta bo ing jako jedyny bank żądał oświadczenia o źródle dochodów złożony dokument procedują 5 dzień mbank pariba i millenium tego nie oczekuje. Co jest z tym pomarańczowym ing ?
  • ~Michał / 2023-05-30 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zlikwidowali wiele oddziałów, a te które pozostały nie mają zazwyczaj obsługi kasowej. Zmieniają bez mojej zgody limity przelewów albo blokują przelew bo ich zdaniem jest za "duży" a odkręcenie tego trwa długo. Kiedyś to był dobry, solidny bank, ale teraz niewiele zostało z ich renomy.
    Wadymało oddziałów, brak obsługi kasowej, narzucane limity transakcji, blokowanie przelewów ze względów bezpieczeństwa
  • ~Magda / 2023-05-30 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja to tragedia i złośliwość wobec osób, które chcą korzystać z bankowości po polsku a nie po angielsku. mając telefon w każdym innym języku niż polski i oczywiście angielski aplikacja uparcie włącza angielski. Podpisałam umowę z polskim bankiem i czuję się bardzo źle traktowana przez narzucanie obcego języka, nie znajduję usprawnienia dla tej praktyki.
    WadyJęzyk angielski zamiast polskiego przy każdym otwarciu aplikacji
  • ~iro / 2023-05-29 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety obsługa coraz gorsza. Mamy konto firmowe w tym banku ponad 10 lat. Nagle zostaliśmy poinformowani o konieczności podpisania nowego porozumienia ponieważ przenoszą nas do ING business. Bank w celu przymuszenia nas do podpisu znacząco ograniczył dostępne do tej pory funkcjonalności swoich usług m. in. zablokował karty, uniemożliwił pobranie historii transakcji w .xls itd.
    Około rok temu bank nie zaksięgował na naszym rachunku wpłaty w bankomacie w wysokości 10 000. Po około tygodniu zgłosiłem reklamację. Bank odpisał, ze udzieli odpowiedzi po 14 dniach. Jak poinformowałem, że zgłaszam sprawę na policje pieniądze znalazły się natychmiast, Słowo przepraszam nie padło.
    ZaletyByły ale już nie ma.
    WadyJak w opinii.
  • ~Katarzyna / 2023-05-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z tego banku kilka lat. Wyjechałam za granicę i zaczęłam otrzymywać przelewy w euro na powiązany rachunek walutowy. Zablokowano mi wszystko i zamknięto konto bo podejrzewali że wspieram Rosję i piorę pieniądze. Musiałam pożyczyć pieniądze na przejazd, pojechać do Polski i wypłacić pieniądze w oddziale. Masakra. Nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaufania do klienta
  • ~Paweł / 2023-05-29 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank masakra, w sobotę zablokowano moją kartą i nie ma możliwości dodzwonić się na infolinie, aby ją odblokować. Jak w ogóle można rozłączyć klienta podając tylko komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, zastanawiam się czy w ogóle ktoś tam pracuje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~KK / 2023-05-28 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w prawie kazdza ndz nic nie zrobisz , nie wygerenujesz blika ani nie zapłacisz przez payu bo maja przerwy techniczne, wiec nie możesz za nic zapłacić ani z nikim się skontaktować, DNO
  • ~Aleksandra / 2023-05-27 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona umówiłam się na kontakt z przedstawicielem dzisiaj na 13 i niestety nikt się że mną nie skontaktowal !
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027