Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2021-12-15 12:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia i obsługa online to jakiś dramat! Rozłączają się bo brak konsultantów. Nie mogę zaktualizować dowodu przez błąd w systemie.
  • ~Rafał / 2023-11-03 16:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam karta nie doszła do mnie mimo długiego czasu oczekiwania nikt z obsługi nie potrafi pomóc beznadzieja
  • ~simon / 2015-01-05 20:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykonujesz przelew, nie ma możliwości anulowania wykonanej właśnie transakcji - pomimo, że przelew wyjdzie z Twojego konta dopiero na drugi dzień lub dopiero po weekendzie w poniedziałek. Żeby odzyskać stracone pieniądze trzeba prosić "niechcianego" odbiorcę, o zwrot błędnie wykonanej płatności (nawet konsultant nic nie pomoże). W innych bankach pieniądze są blokowane dopiero w momencie księgowania "wyjścia" z konta (i do tego czasu można je wycofać-lista przelewów oczkujących), a nie już po kliknięciu "dalej" BEZ MOŻLIWOŚCI ODWROTU !!
    OCZYWIŚCI gdy pieniądze są blokowane po godz. 15j, nie znaczy że czekają do kolejnego dnia (już dawno zarabiają dla banku, ale w AZJI) DO TEGO wystarczy kliknięcie DALEJ, i nie maż już do nich dostępu :( NIE POLECAM ING BankOnLine !!
    Zaletybrak
    Wadynie można anulować transakcji
    ponad rok - 1zł
  • ~Sławek / 2021-12-27 06:13
    Ocena: 1.67 / 5
    No cóż - nie mam wiele doświadczeń w kontaktach z ING, ale te które były są wystarczające, aby trzymać się od nich z daleka. Zaistniała potrzeba otwarcia dodatkowego konta bankowego, więc kierując się dostępnością placówek i bankomatów (w mojej okolicy) wybrałem ofertę ING. Z powodu pandemi konto zakładałem przez aplikację na selfie. Weryfikacja przebiegała z małymi problemami, ale tłumaczyłem to sobie "małą inteligencją" sztucznej inteligencji (taki żart). Ważne, że się udało.Następny był telefon z ING, gdzie miła osoba upewniała się czy ja to ja i czy na pewno zakładam konto. Kiedy potwierdziłem dostałem e-maila z potwierdzeniem udanej rejestracji i zapewnieniem, że w przeciągu 2-3 dni skontaktuje się ze mną kurier, który dostarczy mi umowę do podpisania i kartę debetową. I to właściwie koniec mojej przygody z tym bankiem. Mija miesiąc od rejestracji, a kuriera nadal nie ma. Nie ma też żadnego kontaktu z ich strony, nawet nie napisali na e-maila czy nawet sms-a z wyjaśnieniem powodu lekceważącego potraktowania mnie. Myślę sobie: skontaktuję się z nimu i zażądam usunięcia moich danych z ich systemu. Kontakt z ING? - zapomnij człowieku o jakim kolwiek kontakcie jeżeli jesteś tylko aspirantem. Czy to na czacie czy na infolini musisz być pełnoprawnym klientem. W efekcie "poszedłem" do konkurencji, gdzie 15 minut po założeniu konta (też na selfie) mogłem wykonać pierwszy przelew zasilając nowo otwarte konto zacną kwotą.
    ZaletyNie znam.
    WadyJeżeli z jakiegoś powodu zostaniesz potraktowany jako nie godny bycia klientem tego banku zapomnij o tym, ża poznasz powody tej decyzji. Zapomnij o tym, że możesz zażądać usunięcia swoich danych (wrażliwych) z systemu.
  • ~wiewiórka / 2022-06-08 13:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Wymyśla z księżyca wzięte powody by nie uruchomić drugiej części kredytu, mimo spełnienia wszelkich warunków budowy. Czyżby bank się zwijał z rynku?
    Wadybrak odpowiedzialności
  • ~Wiki / 2022-09-15 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, Ten Bank nie jest przyjazny dla ludzi starszych, schorowanych leżących !!!! Nie było możliwości założenia konta dla osoby ciężko chorej leżącej !!!!!!! Musiała by się doczołgać do okienka
    Otrzymanie kredytu hipotecznego to koszmar , czego nie ma w innych bankach.
    Dlatego polecam inne bardziej przyjazne klientowi banki !!!!!
    WadyNieczytelny system internetowy - KÓŁECZKA :)
  • ~Wiktor / 2022-09-07 19:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Likwidacja lokaty brak potwierdzenia Próba dodzwonienia się graniczy z cudem Pan z infolinia stosuje metodę spychologii Niby błacha sprawa ale kontakt po za terytorium Polski to już duży problem Nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki bałagan
  • ~Wojtek / 2024-01-31 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank dla ludzi bez dużych oszczędności, stare srodki, nowe środki i jeszcze co może półśrodki?, konto do 200tys nowych środków na 6% wpłacam a tu okazuje się że to stare śodki i na 1,5%.
    Proponują mi premium do 1mln na 6% chcę założyć "nie dla ciebie"
    Naciołem się przy tej dużej inflacji na spore pieniądze- koszmar
    Bank dla ludzi żyjących terazniejszo, zarobki i wydaeanie na bieżąco jakieś małe oszczędności.
    Jednym słowem nie polecam tym z większą gotówką
  • ~Yogi / 2022-08-16 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodze z corka 14 lat , aby zalozyc jej konto. Czy byl Pan umowiony ? Nie. To moze jutro Pan przyjdzie ?! Dowod lub paszport i ….. AKT URODZENIA !!! Czy ktos slyszal w tej instytucji o bazie PESEL ….? Akt urodzenia ? Moze jeszcze chrztu ??? Czy w tym banku naprawde nie ma juz zdrowo myslacych ludzi ??? Z fajnych przyjaznych placowek zrobili korpo - twierdze !!! Umawiac sie trzeba jak u lekarza ! Niech zobacza reklame z Konradem …. LICZĄ SIĘ LUDZIE !!! Wszedzie tylko nie w ING ! I najlepsze …. Wychodzimy od nich i na przeciw jest MBANK …. wchodzimy , pytam co potrzeba do zalozenia konta dziecku ….. Pani odpowiada …. Legitymacja szkolna !!!! Temat zalatwiony w 15 minut !!! Bravo ING !!! Tak sie traci klientow !!!
    ZaletyBrak
    WadyKolejka , klientowi , ktory do nich przychodzi mowia …. Przyjdz jutro !
  • ~Yogi / 2022-08-16 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    I jeszcze jedno ….. oddzial w ING w Tarnowskich Gorach. Kiedys dwie placowki w centrum miasta , dodatkowo placowki w Strzybnicy , Miasteczku Slaski ….. dzis jeden wielki beznadziejnie zarzadzany moloch w centrum , gdzie w kazdej sprawie trzeba sie umawiac , a i tak sa kolejki. Dodatkowo kazda wizyta to koniecznosc zaplaty za parking , bo miejsc dla klientow …. Nie przewidziano ! ….. ING …. LICZĄ SIĘ LUDZIE …. kpiny w bialy dzien !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak parkingu , koniecznosc umawiania sie !!!???
  • ~Konrad / 2022-02-01 09:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Niskie oceny tego banku to nie przypadek. Gdyby nie fakt, że automatyzacja dla mojej firmy współpracuje tylko z bankiem ING, pierwsze co bym zrobił to zamknął konto i zapomniał, że kiedykolwiek byłem ich klientem. Poziom komplikacji na każdym kroku jest niewyobrażalny. Pracownicy wprowadzają w błąd nie przekazując ważnych informacji o wysokości opłat i prowizji lub co gorsza - przekazując błędne! Na koniec miesiąca przychodzi opłata 500zł za wypłatę gotówki, która wg pracownika miała kosztować jakieś śmieszne 10zł. Niczego nie da się załatwić od ręki, usługi są drogie, interfejs nieprzyjazny. Szczerze odradzam i proponuję absolutnie nie korzystać z usług ING!
    WadyAbsurdalne komplikacje przy załatwieniu każdej sprawy, wprowadzanie w błąd przez pracowników
  • ~Nana / 2022-10-03 16:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Bank ing ul.horbaczewsk8ego wrocław.Obsługa niemiła.Cciałam zlikwidować mamy konto,która zmarła,miałam jej akt zgonu ,stawiali trudności.dopieo po utarczkach słownych to zrobili.Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Adrian / 2023-12-29 19:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki może być żeby od świat wciskali ludziom kit ze przelew dużej kwoty powinnienem dojść do godziny 19 codziennie jak się dzwoni ciagle to samo wałkują w kółko a na infolini dzisiaj wspomnieli ze dużo ludzi wypłaca pieniądze i maja problem wypłacić nawet 800 zł szkoda słów o własne pieniądze się prosić powinni zlikwidować te banki w chu** Jam ludzie maja zobowiązania święta najgorsze jakie mogłem mieć z niczym się nie liczą
    WadyWciskanie kitow i mydlenie oczu stfu *****
  • ~Andre / 2023-11-17 18:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowa wersja to tragedia, brak czytelnych zestawień, trzeba szukać po różnych ikonkach, a było poprzednio przejrzyście i czytelnie.
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelne, nieintuicyjne
  • ~Andrzej / 2021-09-30 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    OSTRZEGAM!!! byłem w tym Banku 25 lat.Złodzieje przez aplikację zainstalowaną na moim tel w której autentyczność nie wątpiłem włamali się do banku czyszcząc konta moje i żony ponieważ byłem upoważniony do jej konta, oprócz tego zaciągnęli 100 tys.kredytu przez internet gdzie Bank nie zweryfikował że złodzieje wpisali iż jestem kawalerem gdzie będąc tyle lat u nich byłem żonaty .Ponadto złodzieje wnioskowali o 70tys.Bank udzielił im maksymalnej kwoty nie kontaktując się ze Mną w celu potwierdzenia .Dla Banku jest to obojętne kto wziął . Złodzieje wzięli kredyt na koniec wpisali tytuł cyt. To ja zaje... Ci twoje pieniądze . Złodzieje czują się bezkarni i śmieją się z wymiaru sprawiedliwości a Policja , idąc tam to tak jak byśmy im robili krzywdę zgłaszając problem .Ponadto będąc ostatnio często w tym Banku na 5 osób 3 zgłaszało podobne sprawy Więc Ponadto Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności ,w końcu to Bankowi powierzamy nasze pieniądze
    ZaletyUdzielanie złodzieją kredytu bez wiedzy Właściciela konta
    WadyBrak poczucia odpowiedzialności
  • ~Anna / 2020-09-15 18:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Wplatomat zabrał pienadze w kwocie 1800 zł i wyskoczyła infornacjs iż automat nieczynny. Na koncie oczywiście pieniędzy brak!
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko. Całe szczęście że nie założyłam tam konta firmowego. Oszuści.
  • ~Bartek / 2024-12-16 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Basia / 2024-06-04 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Dąbrowa Górnicza 1 Maja, dramat. Chcieliśmy zaktualizować dane i kazano nam się specjalnie umawiać na inny dzień, bo mimo braku oczekujących i kolejki, nie miał nas kto obsłużyć. Czekaliśmy ponad 30 min i Pani, która miała nas obsłużyć, poinformowała, że musimy umówić się specjalnie, paranoja. Pojechaliśmy do innej placówki i bez żadnych problemów, czekania, umawiania się specjalnie, zaktualizowano nam dane. Ta placówka nie funkcjonuje jak należy. Kolejna wizyta zakończona w takim stylu. Więcej tam nie pójdę, szkoda czasu i nerwów
    ZaletyŻadnych
  • ~Bogumila Kulisiak / 2024-03-07 10:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam od 15 02 próbuje otworzyc rachunek bankowy w banku Śląskim. Wczej przez ponad 10 lat bylam kijentem tego. Obecnie przez prawie miesiąc czasu próbują sprawdz skad będzie wpływał przelew do nich. NIE POLECAM TEGO BANKU.
    Od dzisiaj zaczynam szukac innego banku gdzie będę mogła otworzyc konto bankowe tym razem przez internet gdyż przebywam zagranicą.
    ZaletyBrak zalet. Rozmowa na czacie z konsultantem konczy sie tylko obietnicą pomocy. Zero pomocy i załatwienia sprawy
    WadyMiesiąc czasu trwa otwarcie rachunku. Brak konkretnej odpowiedzi kiedys bede mogla skorzystać z konta.
  • ~Bonna111 / 2023-06-27 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Tez nie polecam. Blokują i Zabierają pieniądze z konta.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960