Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2023-08-09 08:36
    Ocena: 2.67 / 5
    jestem klientem od ponad 15 lat, prywatnie i firmowo. Jest coraz gorzej z obsługą na infolinii jak i z opiekunem. O leasingu nie wspomnę. Chyba czas zmienić bank .............
    Zaletyostatnio brak zalet
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Mirek / 2023-08-08 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank katastrofa przy wplacaniu duzej gotowki wplatomat sie blokuje trzeba czekac 20 dni na reklamacje unikajcie jak ognia nigeria
    ZaletyBrak
    WadyCzas rozpoznawania reklamacji
  • ~Cezary9603 / 2023-08-07 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgroszy bank z jakim miałem doczynienia nikomu nie polecam!!!
  • ~magda / 2023-08-03 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam , otwarcie konta przez internet wysłany przelew weryfikacyjny. w ciągu kilku minut do jednego dnia roboczego miał przyjść login i hasło nie przyszło. Dzwonię na infolinię a pani mi mówi że trzeba pójść do oddziału. Już dziękuję bardzo - najlbliższy oddział 60km - poza tym promocja dotyczyła tylko konta otwartego przez internet nie w oddziale. Podsumowując mało profesjonalnie - po dziadowsku
  • ~Karolina / 2023-08-03 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali moje środki na koncie bezpodstawnie. Nie mam dostępu do konta, nie mogę zapłacić, zostałam bez środków do życia!!!!
    Złodzieje!!!! Uważajcie na ING. To był największy błąd że zdecydowałam się powierzyć im swoje pieniądze. Dodatkowo żądają poufnych danych!!!! Nie polecam!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBlokują środki na koncie
    Żądają poufnych danych
    Nie działające wpłatomaty
    Oszuści!!!!!
  • ~Leszek / 2023-08-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od lat, ale coraz to nowe "innowacje" sprawiają że postrzegam ich jako podrzędny bank. Zaczęło się od likwidacji kasy w Oddziale- jeśli nie mogę kompleksowo korzystać z osobistego kontaktu to po co takie pseudo Placówki? Kolejny zonk to inwigilacja w transakcje i bezpodstawne oskarżenia o podejrzenie prania pieniędzy:( A teraz od 12.08.23 - likwidują możliwość logowania do PUE ZUS. Chyba mocno poszli w reklamę i gaże dla Pana Marka, że zaczynają ciąć koszty gdzie nie powinni. To jest dla mnie motywacja, żeby na takich śmieciarzy nie tracić czasu i pieniędzy. Niczym się nie wyróżniają co motywowałoby do pozostania w tym banku
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Gocha / 2023-08-01 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam być klientką banku ...
    Zakładając konto przez stronę i weryfikację tożsamości poprzez istniejący bank należy podać dane adresowe takie jak w innym banku. W ING nie ma możliwości wprowadzenia poprawnych danych - małej miejscowości (poczta jest w innej miejscowości, a sama miejscowość nie posiada ulicy), co uważam za dyskryminację.
    Później zainstalowałam aplikację z której chciałam założyć konto kolejny raz. 5 razy robiłam zdjęcia dowodu, zgodnie ze wskazówkami (tzn. automatycznie migawka się aktywowała) i weryfikacji dowodu nie przeszłam, nie mówiąc o zdjęciu twarzy.
    Pomimo chęci, nie da się. A ukradli mi 2 złote z innego konta poprzez uwierzytelnianie
    Zaletybrak
  • ~Łukasz / 2023-08-01 11:00
    Ocena: 1.67 / 5
    ZLIKWIDOWAĆ ODZIAL W BEŁCHATOWIE. ZERO OBSŁUGI MOZNA CZEKAĆ GODZINAMI.
  • ~Gwjddk / 2023-07-29 10:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Zwolniona pani (ŻONA ) po 19 latach dostaje wypowiedzenie i płacze
    Wyniki nie do zastrzeżeń pracodawcy
    Redukcja etatu bo komputer będzie klientów obsługiwał....BRAWO
    NIE DZIWIE SIE ZE MACIE NERWY NA ING ....brak ludzi...z doświadczeniem....komputer do boju.
    Życzę miłego dnia banku ING że tak potraktował człowieka co ma więcej wiedzy niż wasi nadwładni dysydenci
    ZaletyDepresja
    WadyDepresja
  • ~Zenek / 2023-07-26 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zło....... odsetek 300zł od kredytu 15000 po wypowiedzeniu umowy 25% Winny system bo zaakceptowany wniosek o anulowaniu a się okazało że nie
    Nie dogadacie się z tym bankiem w żaden sposób
    W porównaniu do innych banków to już dno
    Naprawdę nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyEch szkoda pisać
  • ~Ona / 2023-07-25 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Skusiła mnie promocja 8% na lokacie 3-miesięcznej….taka oferta ze pożal się Boże…z kwoty, która tak wpłaciłam a otrzymana prowizja to jakiś śmiech na sali…kompletnie nieadekwatny!!! Oszuści jednym słowem! Nie polecam
  • ~FangFei / 2023-07-22 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków. Otrzymałam od nich ofertę atrakcyjnej lokaty, od razu zaakceptowałam, po czym konsultant w banku oświadczył, że jednak nie może mi tego produktu zaproponować. OSZUSTWO!!! Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam, nawet w Getin Banku tak nie oszukiwali. NIE POZLECAM!!! Jak najdalej od takich dziadowskich banków!
    Zaletybrak
    Wadywygórowane opłaty
    dziwnie liczony miesiąc do bezpłatnego przelewu z KO
    niekompetentni pracownicy
    długie oczekiwanie na infolinii, a konsultant nie zna dobrze języka
    skomplikowana strona online
    nieatrakcyjne lokaty
    nieatrakcyjne warunki użytkowania karty
    oszukańcze kredyty
    oszukańcze produkty inwestycyjne
  • ~Jas / 2023-07-20 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ing bank to rasisci popieraja nie wiadomo kogo chcialem otworzyc konto to uznali mnie za teroryste a ukraincom otwierali konta bez problemu dziwie sie ze marek kondrat reklamuje tenn bank omijajcie ich zdaleka rasisci na 100 % ISTNE GOWNO
  • ~Aldona / 2023-07-18 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bank reklamuje ze nie blokuje najniższej krajowej, ale jak jestei upadlym konsumentem to traktuje jak śmiecia, z dnia na dzien likwiduje bankowość elektroniczna, co nagle przy naborze syna do szkoly stedniej, klopot z potwierdzeniem tożsamości, ale najgorsze jest to że od 2019 roku blokuje i nie chce mi wyplscic środków 500 + choc jadno wynika to z przelewu i nie wchodza e sklad masy upadłości. Na infolini kazdy konsultant co innego mowi, w banku umywaja rece. Takze nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBlokada środków z programow 500+, brak kompetentnej obsługi.
  • ~Maria / 2023-07-17 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy planowałam rozmowę z bankiem. 2 razy dzwoniono do mnie ale za każdym razem po kilku sekundach się rozłączano: po komunikacie że zaraz zostanę przekierowana na rozmowę z konsultantem
    .
  • ~Anna / 2023-07-17 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta indywidualnego, dział karty, pani Aleksandra Sz. Wspaniała pomoc i wsparcie, dokładnie wszystko wyjaśnione, jak, co i gdzie sprawdzić, sprawa przedstawiona jasno, jestem bardzo zadowolona. Dziękuję.
  • ~Monika / 2023-07-13 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości połączenia się z infolinią. Dzwonię któryś raz z rzędu w różnych godzinach i albo nikt nie odbiera albo 40 w kolejce. Żenada.
    Na tydzień przed nie można też umówić się w Białymstoku do żadnego z oddziałów bo ten nie udostępnił terminu. Jaja i brak profesjonalizmu.
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu z bankiem
  • ~Maciek / 2023-07-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dziadostwo, dziadostwo, dziadostwo ...........................................................
  • ~Jolanta / 2023-07-07 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam się skontaktować z bankiem dzwoniąc z Niemiec. Niestety mam naliczany roaming i płacę za rozmowy. Po wysłuchaniu durnej wirtualnej gadaniny, to kosztowało, usłyszałam, że zostanę połączona z konsultantem, potem informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci, następnie, że mam zadzwonić później i rozłączono połączenie!!!!
    Z TAKIM GÓWNEM DAWNO SIĘ NIE SPOTKAŁAM!!!
  • ~Krzysztof / 2023-07-04 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała rodzina ma konta w tym niekompetentnym Banku . Ludzie tam ( pracujący ) przebywający nie posiadają kompletnie żadnej wiedzy na temat terminali dla firm , gwarancji bankowych ( Tarnowo Podgórne ) i info linia . Nie będę się rozpisywał o problemach firmy z terminalem z ING ale jest to wstyd dla takiego banku . Nigdy już nie polecę ani nie powiem dobrego słowa o tej instytucji . Szkoda naszych nerwów i musimy jak najprędzej zakończyć tą farsę .
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960