strona 14 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Jaca / 2022-04-20 19:01Ocena: 1.67 / 5
Omijać szeeeerokim łukiem. Miesięczna rata to ok 170zl przy czym kapitał ponad 87zl a odsetki 81zl. To już jest przegięcie. -
-
~Janusz / 2024-05-27 09:44Ocena: 1.67 / 5
Obecnie ING to porażka, nawet bankomaty w oddziale nie działają, płatności blikiem zacinają się przez co mam nie zapłacone zamówienia, czas zalogowania to porażka, konkurencja jest dużo lepsza, nie polecam ING!! ZaletyObecnie brakWadyDużo by pisać -
~Jerzy / 2022-04-28 14:17Ocena: 1.67 / 5
tęsknię za bankiem, w którym byłem jeszcze 5 lat temu. Tamto ING, a dzisiejsze to jakaś ponura żenada. Nie wiem co się stało, jakie "tęgie głowy" zatrudni, ale porażka na całej linii. Kiedyś uśmiechnięte panie, super obsługa, prosta pomoc. Dziś? Wchodzę do banku, a tam kolejka, stoją 4 panie, a tylko piąta obsługuje. Pytam dlaczego, a one na to, że one nie mogą się tym zajmować. Pytam... jaki MISZCZ I JANUSZ BIZNESU to wymyślił? Od maja całą rodziną przenosimy sie do innego, bardziej przyjaznego banku. Tu już tylko liczenie kasy im zostało, a reklama "liczą się ludzie" jest nieaktualna od dobrych 5 lat!!! Zalety- ładne drzwi wejŚcioweWady-pracownicy, którzy nie mogą obsługiwać (pracować):)
- nieprzyjazna atmosfera
- bzdurne przepisy
- coraz mniej oddziałów, w tym kas. -
~joszi23 / 2022-10-14 15:39Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy bank pod względem obsługi. Wszystko utrudnione do granic możliwosci. Nawet proste rozwiązania, w banku ING są absurdalnie pogmatwane. Zalóżenie konta dla dziecka koszmar. Dziecko zmieni numer telefonu i nie będzie mieć dostępu do starego numeru, to z kontem nic nie zrobi. Zmaina numeru na nowy, to istna katorga. Wedłyg banku 13 latka ma sama wszysto załatwiać, a rodzic nie jest potrzebny. Jak dziecko samo przyjdzie do banku bez rodzica, to też nic nie załatwi. Zaletyładne LogoWadyintuicyjność - brak -
~Klasze / 2022-06-28 10:20Ocena: 1.67 / 5
Po wielu składanych oświadczeniach dotyczących udokumentowania źródła pochodzenia pieniędzy na moim koncie ostatecznie doprowadziły do zamknięcia konta przez bank, Uważam to za bardzo nieuczciwe. Wręcz jestem zaskoczona takim traktowaniem wieloletniego, uczciwego klienta gdyż wywiązałam się z obowiązku i sprawa byłą definitywnie załatwiona osobiście u pracownika banku a mimo to zamknięto mi konta , co zmusiło mnie do zmiany kont, kart, odbiorców opłat, Jestem zaskoczona takim traktowaniem uczciwych , wieloletnich klientów, którzy chcąc wyjaśnić sprawę swojej uczciwości spotkali się z machiną która mimo oświadczeń, wypowiada umowę rachunku. Nie świadoma, że bank żądał mojego PIT, umowy o pracę opisu każdego ruchu na moim rachunku, gdzie od wielu lat te same pieniadze były przelewane między kontami dla szukania oszczędności . Jestem rozczarowana działaniami a zarazem brakiem jasnych informacji, dotyczących takich szczegółowych wyjaśnień co do każdego przelewu powyżej 1000zł, bo gdybym miałą taką informację że te dokumenty są potrzebne to nie mam nic do ukrycia i były do wglądu.
Nie życzę nikomu tego co mnie spotkało WIELKIE ROZCZAROWANIE A NAWET BRAK ZROZUMIENIA ZE STRONY BANKU. Moje oszczędności od lat były w tym banku i nie wzięły się nie wiadomo skąd a każda operacja w banku była opisana.WadyBrak kontaktu w sprawach reklamacji lub wyjaśnienia spraw -
~klient / 2021-11-04 10:18Ocena: 1.67 / 5
Pracownicy banku niepoważni i celowo utrudniający szybkie załatwienie sprawy, na każdą prośbę otrzymałem odpowiedz, żebym złożył sobie reklamacje, czy to jest standardowa obsługa klienta? czy nie lepiej podejść do klienta jak do człowieka i załatwić temat tak, żeby nikomu nie utrudniać życia? Niestety opór jest tak duży że zmuszony jestem oddać sprawę do prawnika. Odradzam każdemu ING. ZaletybrakWadywszystko, a w szczególności pracownicy banku -
~Klient / 2022-06-18 11:54Ocena: 1.67 / 5
Nie potrafią pomoc zwykłemu człowiekowi prosiłem o wstrzymanie na jednej miesiąc spłaty raty bo nadpłaciłem dana kwota oczywiście nic nie mogą zrobić bo w systemie jest automatyczne pobieranie w danym dniu i są bezradni czyli zero szacunku do klienta zero zrozumienia zero profesjonalizmu kiedy tylko skończę spłacać od razu zmieniam bank ZaletyBrakWadyMnostwo -
~Konrad / 2023-04-27 12:29Ocena: 1.67 / 5
bardzo powolnie łądujaca się storn, zaczuna mnie tio juz irytowac. Strony innych banków ładują się sprawniej . Prosze to w koncu poprawić, bo wstyd!!!! -
-
~Korel Walden / 2021-01-03 15:00Ocena: 1.67 / 5
Jest 3 styczeń 2021.Proszę zobaczyć na ofertę kont oszczędnościowych.Tak ogromna bogata jedna z największych instytucji finansowych świata oferuje,i to nie żart 0,05% minus podatek.Wychodzi jakieś 0,037.No rozpacz.Jak masz np.sto tysięcy, dostaniesz 5 zł miesięcznie.Jak to nazwać.Co innego z kredytem.Wbistocie trzymając forsę w banku na koncie traci się ja realnie.Nie pozdrawiam Was.Nie macie wstydu i przyzwoitosci ZaletyMiła obsługa...Ale co z z tego.Pieniedzy nam od tego nie prxybefzieWadyZabrakło by miejsca.Powinniscie konkurować.Dajcie chociaż 2 %.Nie zbiedniejecie a na pewno uzyskacie nowych klientów i to wielu. -
~Krzysztof / 2021-11-27 10:30Ocena: 1.67 / 5
Ten bank to jakaś parodia. Nigdy nie można się dodzwonić, aby wycofać przelew trzeba zapłacić 30 euro ale mimo tego itak nie potrafią tego zrobić. Co kilka miesięcy mają takie usterki że można się zaskoczyć w sklepie czy na stacji benzynowej bo ich bankowość po prostu nie działa!!! Byłem dość długo ich klientem ale czas zmienić bo obecnie tylko ich reklamy są dobre i nie maja nic wspólnego z rzeczywistością. ZaletyCiekawe reklamy w TVWadyTyle ze można by było napisać podręcznik nt. "Jak nie prowadzić banku". -
~Łukasz / 2023-08-01 11:00Ocena: 1.67 / 5
ZLIKWIDOWAĆ ODZIAL W BEŁCHATOWIE. ZERO OBSŁUGI MOZNA CZEKAĆ GODZINAMI. -
~Marcin / 2023-09-21 13:31Ocena: 1.67 / 5
Powiem szczerze, że nie ma banku na ktorym zawiodłem się bardziej niż INGO. Kilka dni temu przesłali mi monit, że zablokują mi konto jak nie prześlę im dokumentów do 05.10. ING zrobiło mi to już dzisiaj - czyli 21.09! ZaletyBrakWadyPrzede wszystkim obsługa klienta. -
~Marek / 2021-09-16 08:36Ocena: 1.67 / 5
Konsultanci niby 24/7, ale po 2o minutach "wiszenia" na telefonie automat informuje, że wszyscy konsultanci są zajęci i rozłącza połączenie. Oferują i zachęcają produkt, którego jednak nie można zainstalować na platformie mobilnej. -
~Marek / 2023-07-03 14:29Ocena: 1.67 / 5
Oferta pieknie wypisana na stronie wwww -- 3 pakiety dla spółek i wybieram pierwszy i dzwonie na infolinie a tam konsultant mnie informuje -- czy jest Pan gowy zaplacic jednorazowa prowizję za otwarcie konta 2000,00 ???? a na stronie banku oferta uproszczona -- zadnej informacji o tym??? Co to jest za BANK? czemu trace czas na analizy a oni ukrywaja tak fundamentalny szczegół?? masakra -- https://www.ing.pl/spolki/konta/konto-dla-spolki ZaletybrakWadynaciąganie i strata czasu na analizę gdyz www podaje niepelne informacje -
~Marian oko / 2020-07-14 11:36Ocena: 1.67 / 5
Dajcie sobie państwo spokój z tym bankiem. Zacofana aplikacja,.która co 3 dni nie działa, wszystkie wnioski sprawdzane baaardso wolno ( mój o wakacje kredytowe przez covid-19 sprawdzają już 3ci miesiąc). To wszystko sygnowane i promowane przez Pana Marka K.- doskonałego aktora ,który prywatnie jest snobem i odmawia zdjęć np. z niepełnosprawnymi dziećmi."Bo licza się ludzie?" Nie w tym banku. Wakacje kredytowe które nie istnieją mimo spadku zarabkow i masy zwolnień. Polecam inne , bardziej nowoczesne banki. ZaletySolidne wpłatomatyWadyWszystko inne -
~Mariusz / 2024-01-31 13:52Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tego banku, kontakt fatalny, pracownicy na infolinii chyba pracują tam za karę -
-
~Marta / 2021-10-08 12:00Ocena: 1.67 / 5
Konto maklerskie nie działa przynajmniej kilka razy w miesiącu, nie ma dostępu do środków ani możliwości realizowania zleceń.
Dodatkowo co chwilę inne problemy: brak możliwośći płatności telefonem, niedziałająca aplikacja mobilna, niedziałająca aplikacja webow itd.
Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie (infolinia...), również obsługa kredytów hipotecznych.
Żeby w dzisiejszych czasach system bankowy był tak niedopracowany, to wręcz nieprawdopodobne... -
~Max / 2024-07-08 06:30Ocena: 1.67 / 5
Totalny chaos. Non stop jakieś przerwy w działaniu aplikacji, w banku nie mogłem nic się dowiedzieć na temat swoich spraw. Aplikacja nieustannie się zawiesza. Nie polecam, planuje zmienić. -
~michał / 2021-08-03 22:39Ocena: 1.67 / 5
Na pytanie czy i kiedy mogę otworzyć konto dewizowe po miesiącu oczekiwania na odpowiedź bank odpisuje mi w taki sposób;
Aktualnie nie otworzy Pan nowych produktów i usług. Nie możemy Panu podać czasu trwania
takiego ograniczenia. Informację o możliwości otwarcia konta sprawdzi Pan każdorazowo w
oddziale banku lub w Moje ING.
Nasze działanie jest związane z przestrzeganiem wymogów prawa i stosowaniem środków
bezpieczeństwa finansowego. Jako bank jesteśmy do tego zobowiązani i w związku z tym
podjęliśmy decyzję o nierozszerzaniu relacji. Zdajemy sobie sprawę, że opisana sytuacja nie jest
dla Pana komfortowa. Jednak nie możemy udzielić Panu szerszych wyjaśnień w tej sprawie.
Pod takim pismem podpisuje się starszy specjalista ds relacji z -
~Michał / 2022-05-05 19:48Ocena: 1.67 / 5
Mam konto w ING od początku ich działalności w Polsce. ( właściwie już nie bo zostało mi wypowiedziane)
Miesiąc wstecz bank poprosił o udokumentowanie moich dochodów. Przedstawiłem PIT swój i żony, umowy sprzedaży samochodów, papiery z nabycia spadku - notabene wszystkie transakcje przechodziły przez ING. Bank odpowiedział że nie wystarczających dokumentów ( ja innych nie mam) , nie informował czego oczekuje.
W dniu dzisiejszym wypowiedział umowę oczywiście nie podając przyczyny.
Ot taki bankZaletybrak
za 2 m-ce nie będę klientem INGWadybrak kontaktu, traktują klienta jak powietrze, niczego nie można się dowiedzieć
strona 14 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
