WadyBardzo niekompetentna obsługa wprowadzająca klientów w błąd
strona 13 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Basprix / 2021-06-24 16:42
Przy rezygnacji z 3ciej transzy kredytu hipotecznego każdy pracownik /infolinia,spotkanie osobiste- oddział banku/ mówi mi co innego, że brakuje jakiegoś kolejnego dokumentu mimo to, że dom oddany, kwit z Nadzoru Budowlanego do banku dostarczony tak jak polecił mi pracownik banku. Po raz kolejny przez pracownika zostałam wprowadzona w błąd. Finał taki, że cały czas mam skutecznie uniemożliwianą spłatę kredytu a skrupulatnie pobierane raty za "karencję" czyli nie splacam ani kredytu ani odsetek tylko jakąś daninę. Dziś usłyszałam, że chcą dodatkowo zdjęcia każdej strony dziennika budowy choć już wysyłałam przy poprzednich transzach a i nadzór nie odbierze domu jak nie ma wypełnionego dziennika. Dziś też usłyszalam że muszę zrobić zdjęcia szaf w zabudowie. Przypomnę że zrezygnowałam z ostatniej transzy. Odradzam każdemu, na każdym forum bank ING. -
-
~behe / 2011-06-03 14:01
Niemożność dodzwonienia się na tej beznadziejnej infolinii, na której co chwile Cię kieruje gdzie indziej i tak robisz błędne koła a i tak nikt nie odbiera ZaletyOfertaWadyOferta to czce gadanie2 lata -
~Bodzio / 2022-07-04 15:12
To jest bank złodziejski a dla czego ?A dla tego że jestem w tym banku z 20 lat nigdy od nich nic nie chciałem nigdy. Gdy teraz chciałem wziąć od nich mała porzeczkę bo wynikła mi dana sytuacja dali mi negatyw masoński bank złodziejski . Bo przez tyle lat co pobierali opłaty prowizje itp. To po prostu w głowie się nie mieści a zarabiam nie źle to jest złodziejski bank nie polecam nikomu . ZaletyBrak zalet wręcz przeciwnieWadyDziadostwo -
~cruelcitizen / 2022-12-29 14:57
Prowizja 10% przy wypłacie gotówki w kasie banku....ładne złodziejstwo. Pani na siłę do porzygu zmusza do założenia bankowości internetowej. Każdy kumaty wie, że używając bankowości internetowej łatwiej człowieka namierzyć bo zostawia "ślady". -
~Daro / 2022-10-28 19:19
Pancia w banku zablokowała konto firmowe jednym kliknięciem a teraz trzeba zap….lac do banku osobiście ,
Olewają ze ludzie pracują i brak im czasu.ZaletyBrak -
~djy / 2020-04-03 07:36
Od pewnego czsu jest coraz gorzej, szczegolnie wprowadzane ograniczenia w wyplatach walut w oddzialach banku, w dobie gdzie banki nie sa napadane pod pozorem bezpieczenstwa ogranicza sie nam dostep do nasze gotowki. ze smutkiem nie polecam mojego kiedys ulubionego Banku
Skanowanie DO w obecnych czasach jest nielegalne ale nasz Bank stoji ponad tym prawem -
~Ela / 2019-01-31 10:16
Pożyczkę gotówkową w tym banku wziąść to graniczy z cudem.
Zarabiam koło 5 tys, chciałam na raty pożyczyć 2000 tys. - decyzja na mój wniosek negatywna...
Dobrze że mam konto w innym banku (do którego docelowo odchodzę po 15 latach z ING) gdzie dostałam pożyczkę bez problemu. -
~Eliza / 2020-07-25 10:08
Prostota obsługi jest tak prosta, że każdy może włamać się na konto a pieniądze znikną. Do tego bank nie ponosi żadnej odpowiedzialności za kradzież -
-
~Euzebiusz / 2022-03-12 11:37
Nie polecam!
Pracownicy mają się za bogów i ludzi traktują z góry, jak typowi urzędnicy, bez umawiania się nic nie zalatwisz. Godziny otwarcia placówek to jakaś kpina, aby nawet dokumenty podpisane zawieźć to trzeba brać wolne... 10-17 tylko na tygodniu!!!
System komputerowy bardzo skomplikowany i działa opornie.Wadyjakość obsługi, skomplikowanie komputerowego systemu bankowego, otwartość placówek 10-17 tylko na tygodniu. -
~Funciak / 2023-11-07 16:53
Wku...iejuz mam lokatę w GBP u nich od 10 lat leżą na koncie teraz pytają mnie o udokumentowanie pochodzenia kasy.wczesniej miałem lokatę i to samo były ciągle listy napady na żonę. Koniec z wami. ZaletyZadnychWadyWpierw... się, nadgorliwość, mam w 3 bankach konta ale tylko ING ma problemy.gdxie rodo -
~Hubert / 2021-08-28 18:55
3 dni temuNOWA
Oddział na ul. Krowoderskich Zuchów nie posiada obsługi kasowej i nie można dokonywać tam wpłat i wypłat. Dowiedziałem się o tym będąc w oddziale... usłyszałem, że zapraszamy na ul. Kapelanka, czyli druga strona Krakowa. Żenujące... Zmiany powinny być robione dla klientów, a jeśli przekształca się placówki na takie, w których gotówka jest dostępna w bankomacie, to pytam co z walutą obcą??? Bankomaty nie są dostosowane, więc takie zmiany należy robić z głową i mając klineta na uwadze, a nie pozbawiać klientów dostępności, albo dostosować wpłatomaty przed taką zmianą.WadyBrak możliwości wpłaty obcych walut w placówce -
~iro / 2023-05-29 20:17
Niestety obsługa coraz gorsza. Mamy konto firmowe w tym banku ponad 10 lat. Nagle zostaliśmy poinformowani o konieczności podpisania nowego porozumienia ponieważ przenoszą nas do ING business. Bank w celu przymuszenia nas do podpisu znacząco ograniczył dostępne do tej pory funkcjonalności swoich usług m. in. zablokował karty, uniemożliwił pobranie historii transakcji w .xls itd.
Około rok temu bank nie zaksięgował na naszym rachunku wpłaty w bankomacie w wysokości 10 000. Po około tygodniu zgłosiłem reklamację. Bank odpisał, ze udzieli odpowiedzi po 14 dniach. Jak poinformowałem, że zgłaszam sprawę na policje pieniądze znalazły się natychmiast, Słowo przepraszam nie padło.ZaletyByły ale już nie ma.WadyJak w opinii. -
~Jaca / 2022-04-20 19:01
Omijać szeeeerokim łukiem. Miesięczna rata to ok 170zl przy czym kapitał ponad 87zl a odsetki 81zl. To już jest przegięcie. -
~Janusz / 2024-05-27 09:44
Obecnie ING to porażka, nawet bankomaty w oddziale nie działają, płatności blikiem zacinają się przez co mam nie zapłacone zamówienia, czas zalogowania to porażka, konkurencja jest dużo lepsza, nie polecam ING!! ZaletyObecnie brakWadyDużo by pisać -
~Jerzy / 2022-04-28 14:17
tęsknię za bankiem, w którym byłem jeszcze 5 lat temu. Tamto ING, a dzisiejsze to jakaś ponura żenada. Nie wiem co się stało, jakie "tęgie głowy" zatrudni, ale porażka na całej linii. Kiedyś uśmiechnięte panie, super obsługa, prosta pomoc. Dziś? Wchodzę do banku, a tam kolejka, stoją 4 panie, a tylko piąta obsługuje. Pytam dlaczego, a one na to, że one nie mogą się tym zajmować. Pytam... jaki MISZCZ I JANUSZ BIZNESU to wymyślił? Od maja całą rodziną przenosimy sie do innego, bardziej przyjaznego banku. Tu już tylko liczenie kasy im zostało, a reklama "liczą się ludzie" jest nieaktualna od dobrych 5 lat!!! Zalety- ładne drzwi wejŚcioweWady-pracownicy, którzy nie mogą obsługiwać (pracować):)
- nieprzyjazna atmosfera
- bzdurne przepisy
- coraz mniej oddziałów, w tym kas. -
~joszi23 / 2022-10-14 15:39
Najgorszy bank pod względem obsługi. Wszystko utrudnione do granic możliwosci. Nawet proste rozwiązania, w banku ING są absurdalnie pogmatwane. Zalóżenie konta dla dziecka koszmar. Dziecko zmieni numer telefonu i nie będzie mieć dostępu do starego numeru, to z kontem nic nie zrobi. Zmaina numeru na nowy, to istna katorga. Wedłyg banku 13 latka ma sama wszysto załatwiać, a rodzic nie jest potrzebny. Jak dziecko samo przyjdzie do banku bez rodzica, to też nic nie załatwi. Zaletyładne LogoWadyintuicyjność - brak -
-
~Klasze / 2022-06-28 10:20
Po wielu składanych oświadczeniach dotyczących udokumentowania źródła pochodzenia pieniędzy na moim koncie ostatecznie doprowadziły do zamknięcia konta przez bank, Uważam to za bardzo nieuczciwe. Wręcz jestem zaskoczona takim traktowaniem wieloletniego, uczciwego klienta gdyż wywiązałam się z obowiązku i sprawa byłą definitywnie załatwiona osobiście u pracownika banku a mimo to zamknięto mi konta , co zmusiło mnie do zmiany kont, kart, odbiorców opłat, Jestem zaskoczona takim traktowaniem uczciwych , wieloletnich klientów, którzy chcąc wyjaśnić sprawę swojej uczciwości spotkali się z machiną która mimo oświadczeń, wypowiada umowę rachunku. Nie świadoma, że bank żądał mojego PIT, umowy o pracę opisu każdego ruchu na moim rachunku, gdzie od wielu lat te same pieniadze były przelewane między kontami dla szukania oszczędności . Jestem rozczarowana działaniami a zarazem brakiem jasnych informacji, dotyczących takich szczegółowych wyjaśnień co do każdego przelewu powyżej 1000zł, bo gdybym miałą taką informację że te dokumenty są potrzebne to nie mam nic do ukrycia i były do wglądu.
Nie życzę nikomu tego co mnie spotkało WIELKIE ROZCZAROWANIE A NAWET BRAK ZROZUMIENIA ZE STRONY BANKU. Moje oszczędności od lat były w tym banku i nie wzięły się nie wiadomo skąd a każda operacja w banku była opisana.WadyBrak kontaktu w sprawach reklamacji lub wyjaśnienia spraw -
~klient / 2021-11-04 10:18
Pracownicy banku niepoważni i celowo utrudniający szybkie załatwienie sprawy, na każdą prośbę otrzymałem odpowiedz, żebym złożył sobie reklamacje, czy to jest standardowa obsługa klienta? czy nie lepiej podejść do klienta jak do człowieka i załatwić temat tak, żeby nikomu nie utrudniać życia? Niestety opór jest tak duży że zmuszony jestem oddać sprawę do prawnika. Odradzam każdemu ING. ZaletybrakWadywszystko, a w szczególności pracownicy banku -
~Klient / 2022-06-18 11:54
Nie potrafią pomoc zwykłemu człowiekowi prosiłem o wstrzymanie na jednej miesiąc spłaty raty bo nadpłaciłem dana kwota oczywiście nic nie mogą zrobić bo w systemie jest automatyczne pobieranie w danym dniu i są bezradni czyli zero szacunku do klienta zero zrozumienia zero profesjonalizmu kiedy tylko skończę spłacać od razu zmieniam bank ZaletyBrakWadyMnostwo -
~Konrad / 2023-04-27 12:29
bardzo powolnie łądujaca się storn, zaczuna mnie tio juz irytowac. Strony innych banków ładują się sprawniej . Prosze to w koncu poprawić, bo wstyd!!!!
strona 13 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »