Parę razy zawiodła mnie obsługa Ing Banku Śląskiego we Wrocławiu przy ul. Olszewskiego. Niedopuszczalne głośne wymienianie kwot moich operacji ,częste awarie bankomatów, brak informacji jak odblokować kartę ,na drzwiach przez parę dni- godziny otwarcia były podane tylko po ukraińsku( prawdziwe godziny otwarcia podane były na stronie banku a fałszywe na google ).W dniu dzisiejszym tj.04.09.2023 znowu bankomaty były nieczynne. W placówce był jedynie młody mężczyzna ,który był zdziwiony, że zwróciłam się o pomoc w uaktualnieniu nowej karty kredytowej ( po zwiększeniu na niej limitu )i dezaktualizację pierwszej karty. Wg. niego mogę to zrobić jedynie przez internet lub telefonicznie.
Nie byłam przygotowana na logowanie się do bankowości internetowej ponieważ napisano w piśmie dołączonym do nowej
karty , że mogę to zrobić osobiście , a wcześniej powiedziała mi to inna pracownica tej placówki. Nie mogłam pobrać pieniędzy kartą visa Direct ani uaktualnić drugiej karty kredytowej . Nie wiem co robił tam ten młody człowiek bo,
przy każdym moim pytaniu odsyłał mnie do samoobsługi. Pomimo mojego znacznego wieku ( > 75+ ) i inwalidztwa zmuszona byłam pojechać do placówki ING w Pasażu Grunwaldzkim . Tu załatwiłam wszystko bez problemu z pomocą przesympatycznej pani Marty Pol. Zapytałam o jej imię i nazwisko , bo zaskoczyła mnie pogodnym ,spokojnym wysłuchaniem jaki mam problem i podpowiedzią wielu sposobów jego rozwiązania .Udzieliła mi jasnych odpowiedzi również na inne pytania dotyczące bankowości. Jestem pod wrażeniem i życzyłabym bankowi takich pracowników we wszystkich jednostkach.
Zaletytylko dotyczące obsługi klientów przez panią Martę Pol ( w moim ostatnim przypadku ) w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu
WadyMłody mężczyzna który zbywał mnie w placówce na ul. Olszewskiego we Wrocławiu powinien się jeszcze wiele nauczyć
a do tego czasu przebywać pod opieką doświadczonych bankowców a nie tylko pilnować drzwi.
~Xyz / 2021-10-31 01:32
Ocena: 2.00 / 5
Złodzieje. Nie mogę nic zrobić, czy to z kartą, czy z telefonem
Wady.....$#$%&
~Agraf / 2023-05-24 15:18
Ocena: 1.67 / 5
Bank nie dla firm. Niby dają duże kredyty obrotowe ale nikt nie spełnia ich wymagań. Leasing nieosiągalny, jedynie auta i to też z ich ubezpieczeniem. Zgłaszają do Hermesa własnych klientów za 5tys/zł. Faktoring jeśli się spóźnisz z zapłatą faktury zgłoszenie do KRD i do Ubezpieczenia.
Polska to nie Holandia. Urząd Skarbowy też nie zawsze zwraca Vat po 3 miesiącach.
~aldik / 2023-12-13 01:17
Ocena: 1.67 / 5
Kiepsko Kiepsko, , coraz gorzej Nowy interfejs skomplikowany, a powinien byc prosty
Kto porogramuje system, ktory sie wali niemal codziennie
Wadynowy system
~Altos / 2022-11-10 10:37
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo zła obsługa: infolinia, czat, wiadomości. Wiadomość/zapytanie wysłałem 5.11, do dziś brak reakcji. Czat: na połączenie z konsultantem czekałem bezskutecznie 8 min !! Zadzwoniłem na infolinię, po długim oczekiwaniu komunikat: przede mnę czekają na rozmowę 23 osoby !!!! W banku strajkują czy tylko 1 osoba obsługuje czat i infolinię :(
ZaletyNie znam
WadyBardzo długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem
Dyrekcja nie czyta opinii o banku. Chyba, bo w przeciwnym razie podjęliby działania.
~Andrzej / 2022-01-23 13:46
Ocena: 1.67 / 5
P tym jak się dowiedziałem na czacie ing o segregacji sanitarnej - bramki koów QR w niektórych strefach na razie, zdecydowałem o likwidacji kont. Nie che mieć z takimi ludźmi do czynienia.
Wadysegregacja satnitarna
~Anonimowy / 2023-02-02 00:30
Ocena: 1.67 / 5
Próbowałem otworzyć Otwarte Konto Oszczędnościowe przez Internet. Wszystko się wali na stronie banku. Przelew weryfikacyjny poprawnie został wysłany, a strona ING wywaliła się z koszmarnymi błędami (komunikaty "Runtime error", etc.). Po jakimś czasie poproszony zostałem o dokończenie zakładania konta i ponownie strona ING wywaliła się z tymi samymi błędami. Siermięga i bylejakość. Nie takiej amatorszczyzny oczekuje się po banku.
WadySiermiężny, walący się system. Czekam na zwrot pieniędzy - zobaczymy jak z tym ten bank sobie poradzi.
~Bartłomiej / 2021-10-08 15:32
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
Szkoda że nie mogę dać 0 bo na tyle ten bank zasługuje.
ZaletyZadnej
WadyTen bank to jedna wielka wada
~Basprix / 2021-06-24 16:42
Ocena: 1.67 / 5
Przy rezygnacji z 3ciej transzy kredytu hipotecznego każdy pracownik /infolinia,spotkanie osobiste- oddział banku/ mówi mi co innego, że brakuje jakiegoś kolejnego dokumentu mimo to, że dom oddany, kwit z Nadzoru Budowlanego do banku dostarczony tak jak polecił mi pracownik banku. Po raz kolejny przez pracownika zostałam wprowadzona w błąd. Finał taki, że cały czas mam skutecznie uniemożliwianą spłatę kredytu a skrupulatnie pobierane raty za "karencję" czyli nie splacam ani kredytu ani odsetek tylko jakąś daninę. Dziś usłyszałam, że chcą dodatkowo zdjęcia każdej strony dziennika budowy choć już wysyłałam przy poprzednich transzach a i nadzór nie odbierze domu jak nie ma wypełnionego dziennika. Dziś też usłyszalam że muszę zrobić zdjęcia szaf w zabudowie. Przypomnę że zrezygnowałam z ostatniej transzy. Odradzam każdemu, na każdym forum bank ING.
WadyBardzo niekompetentna obsługa wprowadzająca klientów w błąd
~behe / 2011-06-03 14:01
Ocena: 1.67 / 5
Niemożność dodzwonienia się na tej beznadziejnej infolinii, na której co chwile Cię kieruje gdzie indziej i tak robisz błędne koła a i tak nikt nie odbiera
ZaletyOferta
WadyOferta to czce gadanie
2 lata
~Bodzio / 2022-07-04 15:12
Ocena: 1.67 / 5
To jest bank złodziejski a dla czego ?A dla tego że jestem w tym banku z 20 lat nigdy od nich nic nie chciałem nigdy. Gdy teraz chciałem wziąć od nich mała porzeczkę bo wynikła mi dana sytuacja dali mi negatyw masoński bank złodziejski . Bo przez tyle lat co pobierali opłaty prowizje itp. To po prostu w głowie się nie mieści a zarabiam nie źle to jest złodziejski bank nie polecam nikomu .
ZaletyBrak zalet wręcz przeciwnie
WadyDziadostwo
~cruelcitizen / 2022-12-29 14:57
Ocena: 1.67 / 5
Prowizja 10% przy wypłacie gotówki w kasie banku....ładne złodziejstwo. Pani na siłę do porzygu zmusza do założenia bankowości internetowej. Każdy kumaty wie, że używając bankowości internetowej łatwiej człowieka namierzyć bo zostawia "ślady".
~Daro / 2022-10-28 19:19
Ocena: 1.67 / 5
Pancia w banku zablokowała konto firmowe jednym kliknięciem a teraz trzeba zap….lac do banku osobiście ,
Olewają ze ludzie pracują i brak im czasu.
ZaletyBrak
~djy / 2020-04-03 07:36
Ocena: 1.67 / 5
Od pewnego czsu jest coraz gorzej, szczegolnie wprowadzane ograniczenia w wyplatach walut w oddzialach banku, w dobie gdzie banki nie sa napadane pod pozorem bezpieczenstwa ogranicza sie nam dostep do nasze gotowki. ze smutkiem nie polecam mojego kiedys ulubionego Banku
Skanowanie DO w obecnych czasach jest nielegalne ale nasz Bank stoji ponad tym prawem
~Ela / 2019-01-31 10:16
Ocena: 1.67 / 5
Pożyczkę gotówkową w tym banku wziąść to graniczy z cudem.
Zarabiam koło 5 tys, chciałam na raty pożyczyć 2000 tys. - decyzja na mój wniosek negatywna...
Dobrze że mam konto w innym banku (do którego docelowo odchodzę po 15 latach z ING) gdzie dostałam pożyczkę bez problemu.
~Eliza / 2020-07-25 10:08
Ocena: 1.67 / 5
Prostota obsługi jest tak prosta, że każdy może włamać się na konto a pieniądze znikną. Do tego bank nie ponosi żadnej odpowiedzialności za kradzież
~Euzebiusz / 2022-03-12 11:37
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam!
Pracownicy mają się za bogów i ludzi traktują z góry, jak typowi urzędnicy, bez umawiania się nic nie zalatwisz. Godziny otwarcia placówek to jakaś kpina, aby nawet dokumenty podpisane zawieźć to trzeba brać wolne... 10-17 tylko na tygodniu!!!
System komputerowy bardzo skomplikowany i działa opornie.
Wadyjakość obsługi, skomplikowanie komputerowego systemu bankowego, otwartość placówek 10-17 tylko na tygodniu.
~Funciak / 2023-11-07 16:53
Ocena: 1.67 / 5
Wku...iejuz mam lokatę w GBP u nich od 10 lat leżą na koncie teraz pytają mnie o udokumentowanie pochodzenia kasy.wczesniej miałem lokatę i to samo były ciągle listy napady na żonę. Koniec z wami.
ZaletyZadnych
WadyWpierw... się, nadgorliwość, mam w 3 bankach konta ale tylko ING ma problemy.gdxie rodo
~Hubert / 2021-08-28 18:55
Ocena: 1.67 / 5
3 dni temuNOWA
Oddział na ul. Krowoderskich Zuchów nie posiada obsługi kasowej i nie można dokonywać tam wpłat i wypłat. Dowiedziałem się o tym będąc w oddziale... usłyszałem, że zapraszamy na ul. Kapelanka, czyli druga strona Krakowa. Żenujące... Zmiany powinny być robione dla klientów, a jeśli przekształca się placówki na takie, w których gotówka jest dostępna w bankomacie, to pytam co z walutą obcą??? Bankomaty nie są dostosowane, więc takie zmiany należy robić z głową i mając klineta na uwadze, a nie pozbawiać klientów dostępności, albo dostosować wpłatomaty przed taką zmianą.
WadyBrak możliwości wpłaty obcych walut w placówce
~iro / 2023-05-29 20:17
Ocena: 1.67 / 5
Niestety obsługa coraz gorsza. Mamy konto firmowe w tym banku ponad 10 lat. Nagle zostaliśmy poinformowani o konieczności podpisania nowego porozumienia ponieważ przenoszą nas do ING business. Bank w celu przymuszenia nas do podpisu znacząco ograniczył dostępne do tej pory funkcjonalności swoich usług m. in. zablokował karty, uniemożliwił pobranie historii transakcji w .xls itd.
Około rok temu bank nie zaksięgował na naszym rachunku wpłaty w bankomacie w wysokości 10 000. Po około tygodniu zgłosiłem reklamację. Bank odpisał, ze udzieli odpowiedzi po 14 dniach. Jak poinformowałem, że zgłaszam sprawę na policje pieniądze znalazły się natychmiast, Słowo przepraszam nie padło.