Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 840 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2023-09-12 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam komu kolwiek otwierania u nich konta oraz korzystania z usług tego banku.Na początku wszystko ładnie pięknie byłem bardzo zadowolony po czym otrzymałem wiadomość że moje konto jest zablokowane i nie mogę z nie go korzystać ponieważ według ich wymysłu ( śmiech ma sali) korzystałem z niego nie zgodnie z prawem totalna bzdura oprócz tylko tego że nie mam stałego źródła dochodu nie mam sobie nic do zarzucenia.Wyjaśnień ze strony banku brak,infolinia ciągle mi odrzuca połączenie, nic nie mogę załatwić nawet to że sam chciałem zamknąć konto nic nie dało ponieważ nie mogę tego zrobić by mogli mnie naciągnąć na to że korzystam z karty.Jestem oburzony brakiem szacunku do klienta.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co jest związane z owym bankiem.
  • ~Halina / 2023-09-12 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie wykonalam nastepna rozmowe z ING niestety info linia nic nie moze pomoc po prostu nie ma dojscia do problemu i jedyna rada konultant napisze do odpowiedniej jednostki a emarytury nie mozna dotknac konto zablokowane juz 3 miesiace. Nie ma zadnej opcji kontaktu z bankiem poza info linia, lub wizyta w oddziale , ci ja mam zrobic mieszkam za granica
    Zaletynie ma
    Wadytrudno soe skomunikowac
  • ~Treq88 / 2023-09-11 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak marnym podejściem do klienta. Nie można załatwić dosłownie nic. Wszystko z automatu odrzucane. Opinia 1,70 na 5 o czymś świadczy. Zero kontaktu, zwlekanie ze sprawą. Jak tylko wyjaśni się temat ja, moja rodzina i znajomi zamykają konta w ING i przechodzą do innego banku. Ten bank to kpina. W rankingach najgorszy w Polsce.
    ZaletyZERO zalet.
    WadyWymyślcie sobie jakąkolwiek wadę i przeszkodę, to ten bank wam ją stworzy.
  • ~Halina / 2023-09-11 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto w ING posiadam 13 LAT , nagle konto zostalo zablokowane i nie moge dokonywac zadnych czynnosci.
    To konto jest dla mnie i meza na otrzymywanie emerytury i od 3 miesiecy nie mamy zadzego wyjscie, wielokrotne rozmowy telefoniczne nie pomogly , niestety nie mam mozliwosci pojscia do oddzialu gdyz mieszka za granica o czym bank od momenyu otwarcia byl poinformowany w w czerwcu ubieglego roku bylismy z mezem w oddziale w Ustroniu i urzedniczka miala nasze dokumenty w reku, wiec gdzie jest problem
    Jak dwiem niski emarytury piora pienidze, czy sa wlasciciele sa terrorystami.
    Jak emaryci moga uzyc pieniadze na swoje potrzeby , lekarz czy lekarstwa, gdy pieniadze leza w banku i nie mamy do nich wejscie.
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank w Polsce nie polecam
  • ~Szymon / 2023-09-07 13:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni próbuje się dodzwonić do obsługi klienta i nadal nie mogę. Próbuje o różnych godzinach,o różnych porach i dniach i nic! Jak to możliwe, że wasz klient ma problemy przez Was! Muszę walczyć o to, by zalogować się na SWOJE KONTO! BEZNADZIEJA, a nie bank
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo
  • ~Halyna / 2023-09-06 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE!!!!
    Chcę ostrzec klientów, aby nie znaleźli się w podobnej sytuacji jak ja( po dwuch dniach znikneły pieniądze). W przypadku każdego błędu dotyczącego nieudanej płatności sprawdź szczegółowo konto!!!
    NIE POLECAM TEGO "ING banku"....
    ZaletyŻadnych
    WadyMNÓSTWO
  • ~Wykształciuch / 2023-09-05 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Parę razy zawiodła mnie obsługa Ing Banku Śląskiego we Wrocławiu przy ul. Olszewskiego. Niedopuszczalne głośne wymienianie kwot moich operacji ,częste awarie bankomatów, brak informacji jak odblokować kartę ,na drzwiach przez parę dni- godziny otwarcia były podane tylko po ukraińsku( prawdziwe godziny otwarcia podane były na stronie banku a fałszywe na google ).W dniu dzisiejszym tj.04.09.2023 znowu bankomaty były nieczynne. W placówce był jedynie młody mężczyzna ,który był zdziwiony, że zwróciłam się o pomoc w uaktualnieniu nowej karty kredytowej ( po zwiększeniu na niej limitu )i dezaktualizację pierwszej karty. Wg. niego mogę to zrobić jedynie przez internet lub telefonicznie.
    Nie byłam przygotowana na logowanie się do bankowości internetowej ponieważ napisano w piśmie dołączonym do nowej
    karty , że mogę to zrobić osobiście , a wcześniej powiedziała mi to inna pracownica tej placówki. Nie mogłam pobrać pieniędzy kartą visa Direct ani uaktualnić drugiej karty kredytowej . Nie wiem co robił tam ten młody człowiek bo,
    przy każdym moim pytaniu odsyłał mnie do samoobsługi. Pomimo mojego znacznego wieku ( > 75+ ) i inwalidztwa zmuszona byłam pojechać do placówki ING w Pasażu Grunwaldzkim . Tu załatwiłam wszystko bez problemu z pomocą przesympatycznej pani Marty Pol. Zapytałam o jej imię i nazwisko , bo zaskoczyła mnie pogodnym ,spokojnym wysłuchaniem jaki mam problem i podpowiedzią wielu sposobów jego rozwiązania .Udzieliła mi jasnych odpowiedzi również na inne pytania dotyczące bankowości. Jestem pod wrażeniem i życzyłabym bankowi takich pracowników we wszystkich jednostkach.
    Zaletytylko dotyczące obsługi klientów przez panią Martę Pol ( w moim ostatnim przypadku ) w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu
    WadyMłody mężczyzna który zbywał mnie w placówce na ul. Olszewskiego we Wrocławiu powinien się jeszcze wiele nauczyć
    a do tego czasu przebywać pod opieką doświadczonych bankowców a nie tylko pilnować drzwi.
  • ~KRIS / 2023-09-02 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz dwa ponad dwa miesiace nasze konto jest zablokowane.Powod:PRANIE PIENIEDZY.Jedynym wplacajacym jest ZUS
    Niestety mieszkamy daleko i nic telefonicznie nie mozemy zrobic.Dostep do naszych emerytur,obnizyl nas stnbdart zycie.
    CZY KTOS POMOZE ??? GDZIE MOZNA ZLOZYC SKARGE/ZAZALENIE NA ING ??
  • ~tom / 2023-09-01 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamiast walczyć o klienta o ofertę dla niego , to łatwizna wyskakuj z wyszej opłaty wstępnej albo do domu
    Zaletyw miarę oferta na papierze
    Wadybrak komunikacji z klientem i wiele innych
  • ~tom / 2023-09-01 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem od ponad 20 lat coraż gożej właśnie zamknołem konto

    Zaletyna dzień dzisiejszy tylko konto oszczednościowe
    Wadybardzo duzo trzeba personel w dużej częsci zmienić
  • ~Adroan / 2023-08-30 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jezeli chodzi o Bank to spolo ale o obsluga klkenta to masakra! Zrobiłem przelew Expresowy ok 16 i teraz jest 20:55 i nadal kolega nkeotrzymał kasy. Popimo zapłaciłem dodatkowo t zł ze ELIXIR SŁABO......
  • ~Anna / 2023-08-30 15:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Uważam,że Pani Beatą Szczerba to najwłaściwszy Człowiek na swoim miejscu.Tak życzliwej,inteligentnej i profesjonalnej obsługi klienta może pozazdrościć każdy inny bank.Brawo,Tak trzymać Anna
  • ~Młody sarmata / 2023-08-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę.
  • ~Witold / 2023-08-30 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy bank jaki znam! Konto firmowe tj istna katastrofa. Nierzetelna obsługa, korpo szczury, załatwienie sprawy graniczy z cudem! Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Max / 2023-08-29 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w ing już od kilkunastu lat ale czas zmienić ponieważ z roku na rok coraz gorzej ze wszystkim.
    ZaletyNie ma
    WadyMożna wymieniać w nieskończoność.
  • ~AJ / 2023-08-29 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta ING nie rozni sie niczymn od ofert innych bankow. Z tym wyjatkiem ze dostep do konta w ING jest notorycznie utrudniany. Nie pamietam miesiaca zeby nie bylo problemow z dostepem do wlasnego konta. Jeden z wiekszych bankow w Polsce nie potrafi zapewnic dobrej pracy serwerow. Kpina.
  • ~Alexi Nick / 2023-08-28 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolona, miałam założone konto emerytalne na które składałam dodatkowo pieniądze,kiedy wycofałam część pieniędzy to musiałam czekać 5 dni zanim zrobią przelew na konto oszczędnościowe,po tygodniu Pani dzwoni i mówi że nie oddała mi dokumentów,wkorzona odebrałam i całkowicie zamknęłam dodatkową emeryturę, Pani mówiła że szybko dostanę pieniądze gdy spytałam czy będę czekać kolejny tydzień na swoje pieniądze,mi są bardzo potrzebne a Bank sobie jaja robi, może brzydko napisałam ale brak mi słów na ING,nie potrafią załatwić prostej sprawy!!!!
    ZaletyMoże kolor i ten Lew
    WadyZła obsługa
  • ~Norbert / 2023-08-26 11:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank jeden z najgorszych mając konto w tym banku od paru lat i starając się o kredyt czy debet na koncie jestem zbywany biorąc pożyczkę w innym banku z przelewem na konto czekam na zaksięgowanie lata świetlne. Nie polecam tego banku po urlopie zmieniam bank i zamykam konto w tym syfie
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Td / 2023-08-25 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest nikt w stanie załatwić wypłaty spadkowej żenada
  • ~Klient / 2023-08-24 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Marna obsługa żenująca odsyłająca klienta do ubezpieczyciela. Kredyt umieją sprzedać z ubezpieczeniem natomiast jak coś się wydarzy to już odsyłają do ubezpieczyciela.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024