Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lissa / 2023-09-23 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    If you by any chance foreigner, never, just never look at ING Bank Śląski. Everything fine and peachy while you have your residence documents intact, but as soon as you have delay to provide ING updated documents due to the different circumstances which out of your control, you becoming outcast for ING Bank Śląski and get “nice”experience to feel yourself 3rd grade human been by communicating with bank. I feel sorry what I wasted 8 years by been client of this bank.
    ZaletyNo advantages
    WadyING bank not welcome for foreigners
  • ~Aga / 2023-09-23 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak strasznej aplikacji ING nie ma w żadnym banku ( mam jeszcze dwie) .Cudem jest zalogować się , to rzecz praktycznie niemożliwa i dla ludzi o mocnych nerwach , zanim będziesz miał apke możesz już nie mieć telefonu ???? A potem wcale nie jest lepiej ....
  • ~Aga / 2023-09-23 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak strasznej aplikacji ING nie ma w żadnym banku ( mam jeszcze dwie) .Cudem jest zalogować się , to rzecz praktycznie niemożliwa i dla ludzi o mocnych nerwach , zanim będziesz miał apke możesz już nie mieć telefonu ???? A potem wcale nie jest lepiej ....
  • ~Marcin / 2023-09-21 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem szczerze, że nie ma banku na ktorym zawiodłem się bardziej niż INGO. Kilka dni temu przesłali mi monit, że zablokują mi konto jak nie prześlę im dokumentów do 05.10. ING zrobiło mi to już dzisiaj - czyli 21.09!
    ZaletyBrak
    WadyPrzede wszystkim obsługa klienta.
  • ~Doniniko / 2023-09-19 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wprowadzają klientów w błąd,najpierw przedstawiają w miare konkretną opcję oszczędzania a gdy dochodzi do rozliczenia to okazuje się że zupełnie są inne warunki i oprocentowanje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak konkretów
  • ~Paweł / 2023-09-19 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprwadzili dodawanie przeglądarki do zaufanej. I teraz przed każdym logowaniem pojawia mi się ta osrana strona z opcja dodania przeglądarki do zaufanych i zawsze wybieram dodaj na 90 dni i mi się krwa ponownie to pojawia następnego dnia. Mam dość tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyutrudniają co tylko mogą
  • ~Rafal / 2023-09-19 13:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Robilem przelew ekspresowy z konta ing bank śląski na konto zagraniczne . Przelew powinien dojsc w 1 dzień. Nkestety czekam juz 7 dni a poeniedzy dalej nje ma na koncie docelowym. To juz drugi raz gdzie robię przelew ekspresowy i sa takie problemy .poerwszym razem czekalem 7 dni roboczych az pieniadze pojawia sie na koncie. W rozmowie z konsultantem banku ing bank śląski powiedziano mi ze z ich strony jest wszytko w porządku, ale moge prześledzić przelew za 30€ zeby zobaczyc gdzie sa moje pieniądze. Nie polecam przelewów ekspresowych w tym banku. Czekam tylko az przelew dotrze na konto zagraniczne i zamykam konto w tym banku.
  • ~Ags / 2023-09-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja porażka wiecznie mieli, niedostępna lub prace serwisowe, najgorszy dostęp.
  • ~Adela / 2023-09-16 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bank nalicza złodziejskie opłaty tak jak tylko może. Radzę wybrać jakiś inny bank, przynajmniej dla rachunku firmowego.
    ZaletyBrak
    WadyUkryte opłaty, obsługa klienta
  • ~Mirosława B / 2023-09-16 18:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Beata Szczerba bardzo miła, profesjonalna i bardzo pomocna w załatwieniu mojej sprawy. Życzymy sobie żeby wszyscy pracownicy pracowali tak jak Pani Beata.
    Pozdrawiam
  • ~Iza / 2023-09-15 15:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Wielki minus za zamknięcie kas gdzie można wpłacać i wypłacać pieniądze . Trzeba zmienić bank
  • ~Karolina / 2023-09-15 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda gadać PORAŻKA - szerokim łukiem omijać , zagubione 7 tys EUR a oni chcą za sprawdzenie gdzie te pieniądze sią podziały 40EUR . żART
  • ~Karol / 2023-09-14 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank istne dno debile jak taki aktor reklamuje bank dno musi niezle obrabiac im dupe by sie wstydzil nabierac polakow zeby zakladali konto
    ZaletyZadne
    WadyNiekompetencja
  • ~Patryk / 2023-09-12 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam komu kolwiek otwierania u nich konta oraz korzystania z usług tego banku.Na początku wszystko ładnie pięknie byłem bardzo zadowolony po czym otrzymałem wiadomość że moje konto jest zablokowane i nie mogę z nie go korzystać ponieważ według ich wymysłu ( śmiech ma sali) korzystałem z niego nie zgodnie z prawem totalna bzdura oprócz tylko tego że nie mam stałego źródła dochodu nie mam sobie nic do zarzucenia.Wyjaśnień ze strony banku brak,infolinia ciągle mi odrzuca połączenie, nic nie mogę załatwić nawet to że sam chciałem zamknąć konto nic nie dało ponieważ nie mogę tego zrobić by mogli mnie naciągnąć na to że korzystam z karty.Jestem oburzony brakiem szacunku do klienta.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co jest związane z owym bankiem.
  • ~Halina / 2023-09-12 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie wykonalam nastepna rozmowe z ING niestety info linia nic nie moze pomoc po prostu nie ma dojscia do problemu i jedyna rada konultant napisze do odpowiedniej jednostki a emarytury nie mozna dotknac konto zablokowane juz 3 miesiace. Nie ma zadnej opcji kontaktu z bankiem poza info linia, lub wizyta w oddziale , ci ja mam zrobic mieszkam za granica
    Zaletynie ma
    Wadytrudno soe skomunikowac
  • ~Treq88 / 2023-09-11 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak marnym podejściem do klienta. Nie można załatwić dosłownie nic. Wszystko z automatu odrzucane. Opinia 1,70 na 5 o czymś świadczy. Zero kontaktu, zwlekanie ze sprawą. Jak tylko wyjaśni się temat ja, moja rodzina i znajomi zamykają konta w ING i przechodzą do innego banku. Ten bank to kpina. W rankingach najgorszy w Polsce.
    ZaletyZERO zalet.
    WadyWymyślcie sobie jakąkolwiek wadę i przeszkodę, to ten bank wam ją stworzy.
  • ~Halina / 2023-09-11 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto w ING posiadam 13 LAT , nagle konto zostalo zablokowane i nie moge dokonywac zadnych czynnosci.
    To konto jest dla mnie i meza na otrzymywanie emerytury i od 3 miesiecy nie mamy zadzego wyjscie, wielokrotne rozmowy telefoniczne nie pomogly , niestety nie mam mozliwosci pojscia do oddzialu gdyz mieszka za granica o czym bank od momenyu otwarcia byl poinformowany w w czerwcu ubieglego roku bylismy z mezem w oddziale w Ustroniu i urzedniczka miala nasze dokumenty w reku, wiec gdzie jest problem
    Jak dwiem niski emarytury piora pienidze, czy sa wlasciciele sa terrorystami.
    Jak emaryci moga uzyc pieniadze na swoje potrzeby , lekarz czy lekarstwa, gdy pieniadze leza w banku i nie mamy do nich wejscie.
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank w Polsce nie polecam
  • ~Szymon / 2023-09-07 13:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni próbuje się dodzwonić do obsługi klienta i nadal nie mogę. Próbuje o różnych godzinach,o różnych porach i dniach i nic! Jak to możliwe, że wasz klient ma problemy przez Was! Muszę walczyć o to, by zalogować się na SWOJE KONTO! BEZNADZIEJA, a nie bank
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo
  • ~Halyna / 2023-09-06 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE!!!!
    Chcę ostrzec klientów, aby nie znaleźli się w podobnej sytuacji jak ja( po dwuch dniach znikneły pieniądze). W przypadku każdego błędu dotyczącego nieudanej płatności sprawdź szczegółowo konto!!!
    NIE POLECAM TEGO "ING banku"....
    ZaletyŻadnych
    WadyMNÓSTWO
  • ~Wykształciuch / 2023-09-05 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Parę razy zawiodła mnie obsługa Ing Banku Śląskiego we Wrocławiu przy ul. Olszewskiego. Niedopuszczalne głośne wymienianie kwot moich operacji ,częste awarie bankomatów, brak informacji jak odblokować kartę ,na drzwiach przez parę dni- godziny otwarcia były podane tylko po ukraińsku( prawdziwe godziny otwarcia podane były na stronie banku a fałszywe na google ).W dniu dzisiejszym tj.04.09.2023 znowu bankomaty były nieczynne. W placówce był jedynie młody mężczyzna ,który był zdziwiony, że zwróciłam się o pomoc w uaktualnieniu nowej karty kredytowej ( po zwiększeniu na niej limitu )i dezaktualizację pierwszej karty. Wg. niego mogę to zrobić jedynie przez internet lub telefonicznie.
    Nie byłam przygotowana na logowanie się do bankowości internetowej ponieważ napisano w piśmie dołączonym do nowej
    karty , że mogę to zrobić osobiście , a wcześniej powiedziała mi to inna pracownica tej placówki. Nie mogłam pobrać pieniędzy kartą visa Direct ani uaktualnić drugiej karty kredytowej . Nie wiem co robił tam ten młody człowiek bo,
    przy każdym moim pytaniu odsyłał mnie do samoobsługi. Pomimo mojego znacznego wieku ( > 75+ ) i inwalidztwa zmuszona byłam pojechać do placówki ING w Pasażu Grunwaldzkim . Tu załatwiłam wszystko bez problemu z pomocą przesympatycznej pani Marty Pol. Zapytałam o jej imię i nazwisko , bo zaskoczyła mnie pogodnym ,spokojnym wysłuchaniem jaki mam problem i podpowiedzią wielu sposobów jego rozwiązania .Udzieliła mi jasnych odpowiedzi również na inne pytania dotyczące bankowości. Jestem pod wrażeniem i życzyłabym bankowi takich pracowników we wszystkich jednostkach.
    Zaletytylko dotyczące obsługi klientów przez panią Martę Pol ( w moim ostatnim przypadku ) w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu
    WadyMłody mężczyzna który zbywał mnie w placówce na ul. Olszewskiego we Wrocławiu powinien się jeszcze wiele nauczyć
    a do tego czasu przebywać pod opieką doświadczonych bankowców a nie tylko pilnować drzwi.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960