Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2022-05-20 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownicy nie mają czasu dla klientów Banku. Nie jesteś umówiony, spadaj! Normalnej obsługi Bank nie prowadzi. To klient jest dla Banku, a nie Bank dla klienta. Załatwienie czegokolwiek niemożliwe.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~Niezadowolona 2024 / 2024-04-18 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna usługa biura rachunkowego.
    Kłopot z biurem oblslugi klienta. Nie mogę zmienić błędnie na wpisanego adresu e-mail i nikt mi w tym nie pomaga. Nie polecam.
    WadyWszystko
  • ~obywatel Polska / 2018-08-08 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Ing bank przetrzymuje środki.
    Od 1 sierpnia do dziś nie dostałem swoich środków, pomimo tego, że zostały przekazane bankowi 1 sierpnia.

    Bank nie reaguje na żadne ponaglenia i "mydli oczy" tekstami rodem ze skryptu.
    Po prostu ma totalnie gdzieś obsługę klienta ze standardami.

    Środki są celowo przetrzymywane po to, aby nimi obracać i zarabiać na niewiedzy klientów.

    Radzę się poważnie zastanowić nad otwieraniem rachunku w tym banku, bo co z tego, że go otworzycie jak przelewy nie będą do Was docierać ?

    Do tej pory byłem zadowolony z ich usług, ale tym razem to była przesada.
    ZaletyKonto oszczędnościowe
    WadyNie dochodzą przelewy i nikt sobie z tego nic nie robi, mając to gdzieś
  • ~Oleksandr / 2019-07-05 20:40
    Ocena: 2.00 / 5
    I heard some good stuff about ING Bank, but that is trap and just advertising... You can read in news about how their services 'work', only failures... First things first,
    so I tried to open a new account, that took 2 hours with 2 tries, then I applied for the cash loan (learn your staff what cash loan is, this is basics...).
    They state that the decision will be made in 24 hours. Wrong.
    So I got positive decision in few days and went to the branch to sing agreement, but... At branch they claimed that I have 2 issues with my income statement (they already saw it in the online application, so could say this earlier):
    1) I need one more stamp (ok, I can ask my employer for that); 2) trailing zero was trimmed in one of the amounts (the funniest and dumbest thing is that their pdf template trims zeros, I can fix your template but this is no free).
    Looks like their personal is not trained, the same with your low skilled software engineers. If you do not value your time, do not waste time of others. The result of my story: I got cash loan in other bank in 30 minutes.
    Rubbish attitude! Definitely not the proper service in banking they claim they are!
  • ~Ona / 2023-07-25 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Skusiła mnie promocja 8% na lokacie 3-miesięcznej….taka oferta ze pożal się Boże…z kwoty, która tak wpłaciłam a otrzymana prowizja to jakiś śmiech na sali…kompletnie nieadekwatny!!! Oszuści jednym słowem! Nie polecam
  • ~Sławek / 2024-01-06 08:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Patrząc na ofertę i kulturę można powiedzieć że jest SUPER .Nagle przychodzi taki dzień najczęściej przed weekendem i z niewiadomych przyczyn nie masz dostępu do własnych pieniędzy ,przelewy z niewiadomych przyczyn nie wychodzą. Dwa lub trzy dni święto a ty jesteś odcięty od kasy i zero informacji. Oczywiście w banku nawet inteligentna sztuczna sekretarka informuje że mogą cię obsłużyć w dni robocze. e-mail nie działa czat nie działa a ty jak uwierzysz Bankowi że bezpiecznie zajmą się twoimi środkami to możesz głodować do czasu otwarcia banku w dni robocze. Wtedy miły głos inteligentnej, sztucznej sekretarki poinformuje cię że wszystkie stanowiska zajęte i już możesz skontaktować się drogą mailową lub na czacie.
    ZaletyOferta
    WadyBez informacji nagle zazwyczaj w dłuższe weekendy usługi nie działają i dostępu do kasy nie masz
  • ~tom / 2023-09-01 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem od ponad 20 lat coraż gożej właśnie zamknołem konto

    Zaletyna dzień dzisiejszy tylko konto oszczednościowe
    Wadybardzo duzo trzeba personel w dużej częsci zmienić
  • ~tom / 2023-09-01 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamiast walczyć o klienta o ofertę dla niego , to łatwizna wyskakuj z wyszej opłaty wstępnej albo do domu
    Zaletyw miarę oferta na papierze
    Wadybrak komunikacji z klientem i wiele innych
  • ~Vojyas / 2023-06-19 09:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Tylko aplikacja jest przyjazna
    Brak kasy w Oswiecimiu to porażka . Nie polecam jak ktoś jest z okolic
    WadyBrak kasy
  • ~Waldemar / 2023-05-27 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście. Dziś została zablokowana karta VISA mojej żony, która wlaśnie przebywa zagranica i nie może nią zapłacić. Dodzwonienie się na infolinię - praktycznnie graniczy z cudem (czekałem ponad 50 min). Żona z zagranicy wogóle nie może się dodzwonić.
    Kiedy mi się udało i poprosiłem konsultantkę o oddzwonienie do zony powiedziała, że nie może. I jak tu mieć zaufanie do takiego banku?
    I na koniec - dla kogoś kto to czyta - szczyten niegrzeczności na infolinii w ING jest automatyczne rozłącznie Ciebie jako klienta z informacją,że wszyscy konsultancie są zajęciu. To jest kompletny brak szacunku dla klientów.
    ZaletyNIe widzę.
    WadyFatalna obsługa klienta na infolinii.
  • ~wojtek / 2016-02-11 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste problemy z kartą, dzwoniąc na infolinię słyszę ze mam zablokowany Paypass, bo za często korzystam 4-10x w tygodniu. A, do Pani nie dochodzi ze normalna transakcja często też jest odrzucana.
    ZaletyDuzo bankomatow/wplatomatow
    WadyCała reszta łacznie z obsługą.
    8
  • ~Wojtek / 2019-11-04 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zblokowali mozliwosc korzystania z konta na godzinę bez żadnego powodu. Spóźniłem się z opłatą (musiałem zapłacić w ciągu kilku minut, bo modyfikowałem zamówienie)
    ZaletyŚląski w nazwie
    WadyNiezasłużenie Śląski w nazwie
  • ~Wykształciuch / 2023-09-05 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Parę razy zawiodła mnie obsługa Ing Banku Śląskiego we Wrocławiu przy ul. Olszewskiego. Niedopuszczalne głośne wymienianie kwot moich operacji ,częste awarie bankomatów, brak informacji jak odblokować kartę ,na drzwiach przez parę dni- godziny otwarcia były podane tylko po ukraińsku( prawdziwe godziny otwarcia podane były na stronie banku a fałszywe na google ).W dniu dzisiejszym tj.04.09.2023 znowu bankomaty były nieczynne. W placówce był jedynie młody mężczyzna ,który był zdziwiony, że zwróciłam się o pomoc w uaktualnieniu nowej karty kredytowej ( po zwiększeniu na niej limitu )i dezaktualizację pierwszej karty. Wg. niego mogę to zrobić jedynie przez internet lub telefonicznie.
    Nie byłam przygotowana na logowanie się do bankowości internetowej ponieważ napisano w piśmie dołączonym do nowej
    karty , że mogę to zrobić osobiście , a wcześniej powiedziała mi to inna pracownica tej placówki. Nie mogłam pobrać pieniędzy kartą visa Direct ani uaktualnić drugiej karty kredytowej . Nie wiem co robił tam ten młody człowiek bo,
    przy każdym moim pytaniu odsyłał mnie do samoobsługi. Pomimo mojego znacznego wieku ( > 75+ ) i inwalidztwa zmuszona byłam pojechać do placówki ING w Pasażu Grunwaldzkim . Tu załatwiłam wszystko bez problemu z pomocą przesympatycznej pani Marty Pol. Zapytałam o jej imię i nazwisko , bo zaskoczyła mnie pogodnym ,spokojnym wysłuchaniem jaki mam problem i podpowiedzią wielu sposobów jego rozwiązania .Udzieliła mi jasnych odpowiedzi również na inne pytania dotyczące bankowości. Jestem pod wrażeniem i życzyłabym bankowi takich pracowników we wszystkich jednostkach.
    Zaletytylko dotyczące obsługi klientów przez panią Martę Pol ( w moim ostatnim przypadku ) w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu
    WadyMłody mężczyzna który zbywał mnie w placówce na ul. Olszewskiego we Wrocławiu powinien się jeszcze wiele nauczyć
    a do tego czasu przebywać pod opieką doświadczonych bankowców a nie tylko pilnować drzwi.
  • ~Xyz / 2021-10-31 01:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje. Nie mogę nic zrobić, czy to z kartą, czy z telefonem
    Wady.....$#$%&
  • ~Agraf / 2023-05-24 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie dla firm. Niby dają duże kredyty obrotowe ale nikt nie spełnia ich wymagań. Leasing nieosiągalny, jedynie auta i to też z ich ubezpieczeniem. Zgłaszają do Hermesa własnych klientów za 5tys/zł. Faktoring jeśli się spóźnisz z zapłatą faktury zgłoszenie do KRD i do Ubezpieczenia.
    Polska to nie Holandia. Urząd Skarbowy też nie zawsze zwraca Vat po 3 miesiącach.
  • ~aldik / 2023-12-13 01:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiepsko Kiepsko, , coraz gorzej Nowy interfejs skomplikowany, a powinien byc prosty
    Kto porogramuje system, ktory sie wali niemal codziennie
    Wadynowy system
  • ~Altos / 2022-11-10 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo zła obsługa: infolinia, czat, wiadomości. Wiadomość/zapytanie wysłałem 5.11, do dziś brak reakcji. Czat: na połączenie z konsultantem czekałem bezskutecznie 8 min !! Zadzwoniłem na infolinię, po długim oczekiwaniu komunikat: przede mnę czekają na rozmowę 23 osoby !!!! W banku strajkują czy tylko 1 osoba obsługuje czat i infolinię :(
    ZaletyNie znam
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem
    Dyrekcja nie czyta opinii o banku. Chyba, bo w przeciwnym razie podjęliby działania.
  • ~Andrzej / 2022-01-23 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    P tym jak się dowiedziałem na czacie ing o segregacji sanitarnej - bramki koów QR w niektórych strefach na razie, zdecydowałem o likwidacji kont. Nie che mieć z takimi ludźmi do czynienia.
    Wadysegregacja satnitarna
  • ~Anonimowy / 2023-02-02 00:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Próbowałem otworzyć Otwarte Konto Oszczędnościowe przez Internet. Wszystko się wali na stronie banku. Przelew weryfikacyjny poprawnie został wysłany, a strona ING wywaliła się z koszmarnymi błędami (komunikaty "Runtime error", etc.). Po jakimś czasie poproszony zostałem o dokończenie zakładania konta i ponownie strona ING wywaliła się z tymi samymi błędami. Siermięga i bylejakość. Nie takiej amatorszczyzny oczekuje się po banku.
    WadySiermiężny, walący się system. Czekam na zwrot pieniędzy - zobaczymy jak z tym ten bank sobie poradzi.
  • ~Bartłomiej / 2021-10-08 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
    Szkoda że nie mogę dać 0 bo na tyle ten bank zasługuje.
    ZaletyZadnej
    WadyTen bank to jedna wielka wada
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960