Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BIKia / 2020-09-24 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank używa tego samego raportu BIK przez 30 dni !!!! Jakaś kpina. Mam swój profil w koncie online. Chciałam wziąć pożyczkę ale miałam w BIK zobowiązania ktore były niespĺacone. W ciągu 2 tyg spłaciłam wszystko i sprawdziłam to na swoim koncie w BIK. W dniu złożenia wniosku o kredyt w bankowości internetowej został pobrany raport BIK którego bank nie aktualizuje bo używa tego samego przez miesiąc jednocześnie wysyłając aktualizację ze swojej strony 2 razy w tyg. Raport BIK ktory moze sie zmieniac kilka raz wcciagu dnia !!! Chciałam ponieść koszt raportu ale nic sie nie da zrobic.
  • ~Charlie / 2023-02-11 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank się kończy. Zablokowali mi konto bez konkretnego powodu. Byłem za granicą. To skandal. Brak komunikacji, a klienta po 25 latach mają gdzieś. Świeże mięso się liczy. Omijaćłukiem szerokim
    ZaletyBrak
    WadySame wady dużego molochocha
  • ~Dorota / 2019-09-13 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli jest awaria jak dziś, to taka informacja powinna pokazać się w bankomacie, czy na terminalu przy kasie, a nie: BRAK ŚRODKÓW- na terminalu i DEBET- w bankomacie. Nie myślicie wcale jak ktoś może to przyjąć- że zwyczajnie kasa zniknęła z konta. TO OBURZAJĄCE , bo sms można wysłać skoro rozsyłacie o zmianach.
  • ~Emeryt / 2024-03-11 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Opuściłem ten bank,zablokowali mi konto ponieważ nie chciałem wypełnić bandyckiej ankiety na temat prania brudnych pieniędzy. Nie polecam bo nie wiadomo co jeszcze wymyślą.
  • ~Enitek / 2023-04-11 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z którego korzystałam dotąd … w placówce nikt nie pomaga aktywować karty, online załatwiając jakąś sprawę też bez kodu nic nie zrobisz, zawieszają konto po 3 m-cach jak nie ma obrotu to tylko kropla w morzu
  • ~Holly Holly / 2019-01-22 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam terminal z ING ale jestem bardzo rozczarowana. Bardzo bardzo bardzo długo myśli.. ciągłe kłopoty. Klapka od papieru zamknięta na amen. Potrzebny jest nóż albo śrubokręt. Sprzęt kiepskiej jakości. Odrzuca transakcje a w innym idzie transakcje jak błyskawica. Wymieniłem już 4 terminale. Odradzam ten sprzęt
    ZaletyJedyna zaleta to niskie koszty
  • ~isia / 2022-07-11 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    prosze o wyjasnienie dlaczego z oddzialu bankowego zrobiono bankowy punkt informacyjny,bank w ktorym nie mozna pobrac pieniedzy jest dla mnie punktem informacyjnym zostalam poinformowana ze pieniadze moge pobrac w centrum miasta,poto otworzylam konto w waszym banku abym nie musiala jezdzic przez pol miasta tymi zmianami powiekszyliscie grono niezadowolonych klientow,nie bedzie trudno znalezc bank ktory wykonuje uslugi dla ludzi
    Zaletyzadne
    Wadysame wady
  • ~Iza / 2023-09-15 15:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Wielki minus za zamknięcie kas gdzie można wpłacać i wypłacać pieniądze . Trzeba zmienić bank
  • ~Jakub / 2022-08-27 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kiedy zmienili mi mojeING na INGBuissnes wszystko się schrzaniło. Prowadzenie konta firmowego stało się koszmarem. Strona nieczytelna, nieintuicyjna, strata nerwów i czasu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Katarzyna / 2022-09-12 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wiedział, bo miał moją umowę, że potrzebuję decyzji banku (nawet negatywnej) w okresie 5 tygodni od złożenia wniosku o kredyt. Deklarował, że taką decyzję podejmie najpóźniej w ciągu 4 tygodni. Nie podjął żadnej, nie uprzedził, niczego nie wytłumaczył. Groziła mi utrata 100.000 zł. Czy można pozwać bank?
    Jeżeli ktoś szuka podobnych emocji, polecam ING, całkowity brak szacunku do klienta i narażanie go na duże straty bez żadnych skrupółów. Oferta dobra na papierze.
  • ~Klietn / 2019-11-02 12:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaba sieć bankomatów, żeby wypłacić pieniądze trzeba udać się do kilku kilometrów.
  • ~Krzysztof / 2023-10-16 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam i proszę omijajcie szerokim łukiem ten bank po kilkunastach latach prowadzenia działalności rozliczania przez to konto postawili mi zarzuty z tytułu ustawy o współfinansowaniu terroryzmu i praniu brudnych pieniędzy tylko dlatego że czasami przez konto wysyłałem pieniądze do Afryki dla rodziny mojej żony zablokowano mi pieniądze uniemożliwiono zapłatę alimentów z których znaczna część miała być przeznaczona na pokrycie opłaty dps-u dla autystycznego dziecka w tej chwili mam środek sezonu grzewczego jako serwisant urządzeń techniki grzewczej tracę czas na zmianę numeru konta we wszystkich możliwych aktywach .nawet nie pozostawili mi historii transakcji uparli się zamknąć to konto tylko dlatego iż odmówiłem dostarczenia dokumentów związanych ze sprzedażą nieruchomości sprzed 16 lat. przed chwilą dosłownie Dzwonili z nationale-nederlanden z ofertą finansowania ja przedstawiłem im ofertę datku na Centrum Zdrowia Psychicznego banksterów ING takiego dziadostwa nie spotkałem nigdy w życiu i za krzywdy które wyrządzili mnie i innym swoim klientom życzę im rychłej i likwidacji Bez szans przejęcia Krzysztof M.
    WadyChamski PR brak zasad i Power
  • ~M / 2024-03-06 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Podobno nie ważne jak dię zaczyna, a jak się kończy. ŹAL. Kończe z wami.

    ZaletyBank nie ma zalet
    WadyTo tylko bank, wiadomo o co chodzi.
  • ~Maciek / 2023-03-02 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    dramat, strona internetowa ładuję się ponad 5 min - ZA KAŻDYM RAZEM. gdyby był emerytem byłbym szczęśliwy - miałbym czas na drzemkę. młodzi nie dadzą rady nerwowo. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK, NIE MA, ZERO.
    WadyWSZYSTKO INNE
  • ~Marek T / 2024-04-05 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Jesteśmy z żoną (prywatnie +działalność gosp.) klientami ING od kilkunastu lat. Niestety nie podzielam publikowanych powszechnie pozytywnych opinii banku o sobie. 1)Musiałem założyć konto oszczędnościowe w innym banku, bo "mój" mnie traktuje jak 3 kategorię klienta i daje złe warunki. 2) lokata walutowa jest nieoprocentowana - lepiej założyć w zagranicznym oddizle. 3) Dwukrotnie zamówione karty (debit do k. walutowego i kredytową) bank wysłał mi zwykłą przesyłką listową via Poczta P., nie biorąc pod uwagę ewidentnej nieskuteczności ("...P.P. -państwowy moloch balansuje na krawędzi upadłości, a bank nadal korespondencję do swoich klienów śle tym kanałem, narażając na ewidentne straty). Żadna nie dotarła! 4)ING nawet w w Amsterdamie nie ma swojej placówki (byłem, nie znalazłem!), 5) we Wrocławiu własne środki z konta walutowego można podjąć jedynie w 2 placówkach, z których jedna w Rynku nie wydaje moich pieniędzy " z nieznanego obsłudze powodu") To ma być bank , który szczyci sie "laurem konsumenta"?
    Zaletybrak
  • ~Mario / 2016-03-13 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Po ostatnich zmianach nie ma nic atrakcyjnego co by przyciągało do ING. Konto direct wypłaty z obcych bankomatów 2,5 zł, jeśli nie wyrobimy 300 zł bezgotówkowo, to opłata 7 zł za kartę.

    ZaletyNa plus informacja push po każdej transakcji, konto oszczędnościowe bez limitu bezpłatnych przelewów.
    WadyNa minus opłaty i warunki ich uniknięcia, brak kart HCE przez NFC, brak bezpłatnych bankomatów obcych umożliwiających wypłaty BLIK-em.
  • ~Mesi / 2019-07-11 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam, nie dostałam kredytu hipotecznego, pomimo wkładu własnego 70 tys i stabilnej historii zatrudnienia, mieli problem że zmieniłam praCE i zatrudniona jestem na karcie nauczyciela na umowy czasowe związane z awansami zawodowymi...tragedia byłam zwodzona pół roku, mieszkanie już sobie wyremontowałam, a kredyt dalej wisiał. Przeszłam do konkurencji Pekao inaczej podszedł do klienta bez porównania !!!!!!!
    odradzam bank.
    Zaletykonto firmowe i indywidualne pod jedna aplikacją
    Wadydużo
  • ~Mirosław / 2023-06-01 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Z ING mam około 20 lat doświadczeń . Tłumaczenie się banku że zmiany limitów
    transakcyjnych jest dla ochrony środków to jakaś paranoja ,ograniczają do swobodnego dostępu do pieniędzy gdzie jest kNF wygląda na to że nadzór finansowy gra z nimi przeciwko klientom banku
    ZaletyBrak
    WadyOgraniczony dostęp własnych pieniędzy
  • ~misiu / 2020-04-30 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    bardzo droga oferta dla terminali płatniczych , jako klient banku od 25 lat powinno być o wiele taniej przecież i tak zarabiają , opłata abonamentowa to porażka , wystarczyłaby prowizja od transakcji np 2 % , informacja do zarządu ing
    Zaletybrak
  • ~Niezadowolona / 2022-05-20 13:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownicy nie mają czasu dla klientów Banku. Nie jesteś umówiony, spadaj! Normalnej obsługi Bank nie prowadzi. To klient jest dla Banku, a nie Bank dla klienta. Załatwienie czegokolwiek niemożliwe.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960