Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2023-11-13 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana na gorsze, po co coś zmieniać jesli dziala dobrze? Wcześniejsza wersja była czytelniejsza, bardziej intuicyjna,teraz wszystkiego trzeba szukać, pozapisywani odbiorcy zniknęli, Zmiana na duży minus!
    WadyZmiana na gorsze!
  • ~Michał / 2023-11-13 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana bankowości internetowej na gorszą. Teraz nie mogę się nawet zalogować. Dramat. Po co zmieniać coś co w zasadzie spełniało swoją funkcję. Udziwnianie na siłę
    ZaletyBrak
  • ~Micki / 2023-11-12 22:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Jezu czemu skomplikowaliscie super kuleczka.. najbardziej czytelna apka bankowa.. teraz masakra.. komplikacje.. dowód na Rzeczpospolitą..jak w krótkim czasie spierdzelic coś co działa dobrze..drama..
    ZaletyŻadne
    WadyNie było wcześniej
  • ~Maciej / 2023-11-12 22:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Poprzednia apka w kółeczkach była najbardziej czytelna ze wszystkich.. teraz dramat.. najbardziej nie czytelne od wielu lat..informatyk do zwolnienia..

    ZaletyŻadne
    WadyWszystko odnośnie czytelnej apki w kółkach wcześniej
  • ~Maciej / 2023-11-12 22:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Poprzednia apka w kółeczkach była najbardziej czytelna ze wszystkich.. teraz dramat.. najbardziej nie czytelne od wielu lat..informatyk do zwolnienia..

    ZaletyŻadne
    WadyWszystko odnośnie czytelnej apki w kółkach wcześniej
  • ~Ryszard / 2023-11-12 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    interfejs użytkownika za mały graficznie nie przejrzysty mało widać zagęszczenie chyba trzeba zmienić bank wypłata z bankomatu 10 zł pracujecie nad utratą klientów
    Zaletybrak
    Wadyinterfejs użytkownika za mały graficznie nie przejrzysty mało widać zagęszczenie chyba trzeba zmienić bank wypłata z bankomatu 10 zł pracujecie nad utratą klientów
  • ~Niezadowolona klientka ING / 2023-11-12 15:26
    Ocena: 1.33 / 5
    I po co zmiana tej aplikacji. Z tego nie da się korzystać.
    Usiłuje zrobić przelew i trafia mnie już szlak...
    ZaletyObecną wersja aplikacji nie ma Żadnych
    WadyObecną wersja aplikacji jest zwyczajnie nieczytelna
  • ~Vanessa / 2023-11-12 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma to jak zmienić super działającą aplikację na coś nieczytelnego i niezrozumiałego.
    Po co ruszać coś co dobrze działa?
  • ~Iwona / 2023-11-12 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzi tzw. 12.11.2023. Ja rozumiem zmieniać na lepsze, ale sztuka jest zmienić całą mobilna aplikację na gorsze, nieczytelne, niezrozumiałej i bezsensowne. Gratulacje ing, jest to wyczyn
    ZaletyObsługa
    WadyCoraz więcej aktualizacji, które utrudniają funkcjonowanie dla klientów
  • ~ Jacek / 2023-11-11 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Skuszony trzymiesięczną lokatą przelałem kasę z innego banku do ing- po trzech miesiącach lokatę zlikwidowałem.Teraz ing stwierdziło że jestem najprawdopodobniej terrorystą i każe mi przynosić potwierdzenia skąd mam pieniądze (po czterdziestu latach pracy przecież nie mam prawa mieć oszczędności) i grozi mi zablokowaniem konta na którym już nie ma pieniędzy i że nie podejmie ze mną żadnej "współpracy"w przysłości.Dodam tylko że mam wrażenie że ing żadnej przyszłości nie ma ,a jeżeli już to bardzo krotką.
    Zaletybrak
    Wadynie będę się wyrażał
  • ~Sewer / 2023-11-11 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Inwigilacja klienta posunięta do granic absurdu .Absolutnie nie polecam -wypłacać co tam się ma (bo zablokują) i wiać z tego bagna.
    Zaletyżadnych
    Wadyinwigilacja
  • ~Krzys / 2023-11-10 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank. Mieszkam w RPA i podobno moja zona otrzymala informacje o dodatkowych dokumentach. Nigdy tego nie otrzymalismy. Dokumenty mialy pokazac skad pochodza przychody w celu wyeliminowania pranych pieniedzy i terorystow. Marysia tyloo oyrzymuje emeryture z ZUS . Konto zostalo zamkniete, bo dokumentow nie dostarczono, poniewaz nikt o tym nie wiedzial. Moral - ING traktuje ZUS jeko organizacje przestepcza i terorystyczna. Wysylam wszystkie pieniadze do mojego banky Santander. Polecam ten bank. ING to swora niewyuczonych tzw. bankierow. Koniec dla nie z ING.
    ZaletyZero
    Wady100%
  • ~Funciak / 2023-11-07 16:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Wku...iejuz mam lokatę w GBP u nich od 10 lat leżą na koncie teraz pytają mnie o udokumentowanie pochodzenia kasy.wczesniej miałem lokatę i to samo były ciągle listy napady na żonę. Koniec z wami.
    ZaletyZadnych
    WadyWpierw... się, nadgorliwość, mam w 3 bankach konta ale tylko ING ma problemy.gdxie rodo
  • ~Eleonora / 2023-11-07 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka. Zobligowani ustawą o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy molestują mnie wciąż roznymi pismami. Zadają opisu prowadzonej działalności pomimo klarownego wpisu w ewidencji. Dopytują imiennie o poszczegolnych klientow I moje relacje z nimi. Gdzie ochrona danych osobowych?? Banku to nie obowiazuje?? Zasypują dokumentami przy próbie zaciągnięcia małych lizingow. Gdzie konkurencja w 15minut określą zdolnosc ... Wynoszę się od nich. Wystarczy juz tej szopki.
    WadyKatastrofa
  • ~Mack / 2023-11-07 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa zero. Żadnego problemu nie da się rozwiązać. Odsyłanie od jednego do drugiego
    Zaletybrak
    Wadyujawniają dane osobowe. Mieli już karę UOKiK i bez efektu
  • ~Rafał / 2023-11-03 16:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam karta nie doszła do mnie mimo długiego czasu oczekiwania nikt z obsługi nie potrafi pomóc beznadzieja
  • ~Meg / 2023-11-03 08:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Oko bonus bez problemu się rozliczyło, wystarczy przeczytać regulamin produktu a nie odklikać. Przeczytanie najlepiej ze zrozumieniem. Źródło pochodzenia środków też dostałem, trwało to dosłownie minutę. Nie rozumiem z czym macie problem, ja korzystam bez żadnych sensacji i utrudnień. Jak macie problem z apką to uruchomcie ponownie tel, bo coś pewnie RAM zżera.
    ZaletyŁatwy interfejs, intuicyjny
    WadyOprocentowanie mogłoby być lepsze
  • ~Jan / 2023-11-03 02:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING bez powodu przetrzymuje i blokuje środki z lokat (i pseudolokat pod postacią tymczasowych kont), po ich zakończeniu (nie zwraca środków na główne konto, zgodnie z umową). Taka sytuacja w państwie prawa nie powinna w ogóle być legalna, ale w ING jest praktyką. Chyba trudno wyobrazić sobie bardziej oburzająca, dla klienta banku, sytuację. Jeżeli chodzi o obsługę, to w systemie ING (po zalogowaniu się) nie można skomunikować się z bankiem (zostawić wiadomości, złożyć wniosek, zaraportować problem, etc.), co jest ewenementem na skalę światową. Dlatego w trosce o własne zdrowie polecam omijać ten "bank".
    WadyING nie funkcjonuje jak bank, ale jak jakiś niepoważny bazar.
    Standardy, umowy, działanie wynikające z sumienności i przyzwoitości nie są przez ING przestrzegane.
  • ~John / 2023-10-31 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    ING ma za dużo klientów i ma ich w przyslowiowej D..ie. Normą jest blokowanie przelewów powyzej kilku tyś zł w celu weryfikacji bezpieczeństwa. Wówczas nalezy dzownic do Banku i oczekiwanie w kolejnce od 30 min wzwyż. Potem kolejne kilka godzin na odblokowanie konta, bo wniosek kierowany jest do IT i tam wszystko jest procedowane.
    Czyli jak ktoś ma chec zapłacic kartą za hotel i sie spieszy i ma do tego dzieciaki na głowie, to taka blokada konta świetnie wpływa na samopoczucie.

    W przypadku chęci podjecia kredytu, to człowieka szlag trafia zanim wogóle prosty wniosek zostanie złożony.
    Obsluga zmuszona przez kierownictwo do monotonnego gadania typu przepraszam i dziekuje co powtarzają 100 razy podczas 2 minut rozmowy.

    Podsumowując, ten BANK to DNO.
    Zaletybrak
    Wadybank wymaga wymiany bezmózgowców.
  • ~Samael / 2023-10-29 16:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Konto w banku mam już 11 lat jako klient indywidualny wszystkie potrzebne sprawy załatwiam online. Kiedy potrzebna była gotówka ofertę kredytową na tamten czas mieli najlepszą. Teraz z tego co kojarzę też jest atrakcyjna w porównaniu do konkurencji. Zaznaczam że wszystko zależy od tego jaką umowę podpiszemy i na jakie koszty się zgodzimy.
    Z aplikacji mobilnej jestem bardzo zadowolony korzystam bardzo często i działa bez zarzutów.
    ZaletyAplikacja, oferta kredytowa, rozwiązania online proponowane użytkownikom.
    WadyMała ilość wplatomatow/bankomatów.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985