Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2019-05-12 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    System do bani ,kupując w kantorze GBP po tp by je przelać do UK pobiera PLN ,waluta zostaje na rachunku walutowym,przelew przechodzi ale prowizja zostaje pobrana ,nie jak zaznaczyłam w przelewie z konta w PLN lecz z konta które zostało w GBP.Klient walnięty po kieszeni bo kupiłam po to GBP żeby zapłacić za przelew do UK 40PLN a nie przewalutować złotówki na funty i zostawić na koncie,z którego nota bene pobrano prowizję za przelew za granicę.Smieszne,że przelewy w innych bankach idą bez problemu ,a w ING system nie czyta przelewu w walucie z konta walutowego.Po to kupiłam funtu,by je przesłać do UK a nie by mieć na koncie.Tak,że wydałam 10 000PLN na zakup GBP i pozostało z 1980 funtów 1972 GBP a z konta złotówkowego pobrano 10 210 zl.Paranoja,to po co mi teraz funty kupione za niemałe pieniadze.Ostrzegam,co to za bank-system ciągle szwankuje,długie logowanie,jeszcze dłużdsze wylogowanie.Nie nadążają za nowoczesnoScią.tylko reklama wszechobecna co to bank nie oferuje.Tylko załatwię reklamacje,ciekawe ile potrwa i zwijam konto.
    Zaletyniewiele
    Wadydługie logowanie,jeszcze dłuższe wylogowanie,przelewy walutowe masakra-system nie czyta przelewu
  • ~Niezadowolony / 2023-06-29 06:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem założyć konto pokazałem wszystkie papiery z jakiego źródła będą pieniądze sprzedaż mieszkania legalna notariusz it'd bank odpowiada mi po trzech dniach że mam zamiar prac pieniądze i jestem terrorysta jak piszą odpowiedź to się nie podpisuje pod wiadomością analfabeci umieją nacisnąć na klawisz jaka odpowiedź mają wysłać.Nie polecam ich nikomu Ukraińcy bez problemu mogą otwierać konto na podstawie świstka i wpłacać grube pieniądze .
    ZaletyŻadnych brak zero.
    WadyWszystkie jakie sobie można pomarzyć.
  • ~Norbert / 2023-06-21 11:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank nie dbający o klienta posiadam tam konto od przeszło 10 lat a bank po prostu ma mnie gdzieś przysyła swoje denne oferty a kiedy potrzebujesz i chcesz skorzystać wysyła ci wiadomości typu nie spełniasz kryterium ani nie dostaniesz debetu w koncie ani małej pożyczki po prostu bank zero nawet dziś nie mogłem wpłacić pieniędzy na konto
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Przemek / 2020-10-19 12:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bez pieniędzy już 7 dni, bo nie potrafią odblokować konta. Każdy mówi to samo, że czeka na dalsze informacje, albo odsyła do kogoś innego. Specjaliści w cudzysłowie, niektórzy nie rozumiem, co tam robią.
  • ~Puryc / 2024-02-03 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    To co stało się z tym bankiem to jakaś tragedia. Po 10 latach traktują klienta jak terrorystę - to żałosne bo właściciel banku zapomniał, że jest dla ludzi - on jest dla kapitalistów i to jeszcze nie byle jakich. Nigdy więcej czegoś ta fałszywego
    ZaletyJuż brak
    WadyŻądania dotyczące wszystkiego o kliencie. Brak współpracy i rzeczowej odpowiedzi na zarzuty. Totalne dno.
  • ~Renos12 / 2022-04-03 02:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Używam konta w tym banku przez parę lat. Płatności internetowe stały się uciążliwsze przez ilość zabezpieczeń, wydawało by się że to dobrze no bo przecież utrudnia to kradzież moich pieniędzy, no właśnie nie dokońca. Ja jak robię płatności zbliżeniowe powyżej 100 zł muszę wbić pin na klawiaturę,złodziej nie musi, jak płacę choćby 1 zł płatnością elektroniczną muszę potwierdzić spisując kod z SMS lub wpisać pin w aplikacji, znowu złodziej nie musi. Jak ustawiam 00zł na płatności zagraniczne to by móc za nie zapłacić muszę zmienić taryfę w aplikacji, znowu złodziej nie musi, może śmiało płacić moja kartą w USD bez wachania i bez żadnej informacji w moim kierunku ze strony banku czy zapytania o potwierdzenie płatności. Tylko info z aplikacji płatność kartą 40USD w aplikacji potem 20USD, wchodzę na konto patrzę płatności zagraniczne zablokowane niby ale dalej płacę te płatności zagraniczne. I co mam teraz na komisariat latać po 100 raz z kompem i laptopem coby ustalić że płatności nie robione z moich użądzeń. Bo nikogo nie obchodzi że co miesiąc płaci się ubezpieczenie karty nie?
  • ~rs / 2024-03-12 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank kiedyś był na wysokim poziomie obsługi, proponowanych ofert itd. , od kilku lat leci w dół, nie jest przyjazny dla klientów jak kiedyś, liczy się zysk, wprowadzają zmiany, które wykorzystują klientów. Mam konto firmowe, gdy je zakładałem , byłem na początku zadowolony, jednak zmieniło się to. Obecnie polecam inne banki niż ING.
    WadyCoraz więcej opłat , coraz mniej przejrzyste aplikacje, ograniczenia na aplikacjach, biurokracja, niekorzystne warunki kredytów ....
  • ~Sko / 2020-12-22 22:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank sprzedaje produkt.. po czym zmienia zasady i aneksem wprowadza niekorzystne zmiany..
    ZaletyPrzed podpisaniem umowy super.
    WadyPo podpisaniu to już same problemy z finalizacja wyplaty transz itp. Dostawcy czekają na zapłatę. Bank ma czas. Reszta czeka.
  • ~Tobii / 2023-08-14 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Kiedyś najlepszy bank w Polsce. Dziś powołując się na regulacje rządowe ogranicza dostęp do własnych pieniędzy. Nie można wykonać przelewu czy wypłaty bo sa limity. Limity można samemu ustawić lecz jeśli przekroczą limit ustalony pod podszewką przez ING i tak przelewu nie wykonasz. WIększość banków nie wdrożyła tych regulacji "rządowych" więc lepiej poszukać takiego banku w którym nie masz ograniczeń w dostępie do swoich pieniędzy.
    ZaletyNic nie jest zaletą jeśli nie możesz korzystać ze swoich pieniędzy.
  • ~Upadek kabały / 2022-01-05 15:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Problemy się piętrzą na każdym kroku, dziwne opłaty automatycznie ściągane z konta, pracę techniczne raz w tygodniu przez parę godzin. Do tego Panie w oddziale... Dramat, jesteś dla nich owcą do wygolenia.
  • ~W / 2021-02-21 14:20
    Ocena: 2.33 / 5
    ostatnio bank pozbawił swoich klientów możliwości komunikowania się z nimi za pomocą strony ING - krótko mówiąc odczytuję to jako komunikat banku - nie zawracajcie nam głowy. To tylko wstęp, wypłaciłem 90% swoich środków w złotówkach bo przestałem im ufać i wszystkie pieniądze z kont walutowych a tu niespodzianka -nagle pokazał się debet na koncie walutowym bo bank sobie coś jeszcze naliczył. Coraz częściej naliczają sobie co chcą i jak chcą. Trzeba bardzo uważnie śledzić własne konto, ponieważ pieniądze znikają w małych kwotach coraz częściej i to w świetle prawa, które bank sobie zmienia praktycznie co chwilę. Wiadomości jakie otrzymasz od nich najczęściej to zmiana warunków współpracy i najczęściej na niekorzyść klienta czyli wyższe opłaty, wyższe prowizje itd. Mam dosyć monitorowania ich pracy w obronie własnych interesów. Szukam normalnego banku, dość okradnie !!!! Zanim wstąpisz do nich zastanów się jak i czy w ogóle zadbają o Twoją kasę. Odradzam- po kilku latach mam serdecznie dość.
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejskie warunki - ustawiczne zmiany regulaminów, ograniczenie kontaktu z bankiem poprzez usunięcie formularza do kontaktu z bankiem czyli mordą w kubeł kliencie i płacić za wszystko. Uwaga !!! nie daj się nabrać na warunki początkowe - szybko się to zmieni.
  • ~Zlekceważony / 2021-12-24 13:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Call center mianowicie dział hipotek to totalne...
    ...dno , zacofanie , nieumiejętność obsługi klienta , ktoś podpisany „ starszy specjalista „ nic sobą nie reprezentuje , nie interesuje się klientem ma na wszystko czas nie licząc się ze komus zależy , ignorowanie telefonów i maili , doradca nigdy nie ma czasu nie wiem co robi przez 8 h w pracy skoro nie ma czasu na obsługę swojego klienta , przez olewanie doradcy 4 razy wniosek tracił ważność zamiast załatwić kredy w obiecanym terminie wszysstko trwa już 3 msc . Doradca nie umie wyjaśnić co należy wpisać i jak wypisać dokumenty . Po tygodniu łaskawie pisze maila ze coś jest złe i tak wkolko . Obsługa klienta jest na tragicznym poziomie , call center Katowice sokolska - omijajcie szerokim łukiem , lepiej umówić się do oddziału gdzie doradca wyjaśni pomoże i wszystko załatwicie bez stresu jaki niestety dotyka mnie . Liczę ze Pani Magdalena poniesie konsekwencje swojej nieudolności
    ZaletyŻadnych
    WadyPracownicy i obsługa klienta żałosna
  • ~AKD / 2020-12-03 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    bank z obsługą strony schodzi na coraz większe dno. Ciekawe za jaki czas zupełnie nie będzie działać. Może czas złożyć doniesienie o przywłaszczaniu aktywów klientów. Zablokowanie dostępu klientom do własnych większych lub mniejszych funduszy to jawne okradanie w imię obrotu gotówką przez nich samych. znowu nie działa zakładka makler.!! i to ponad 24h. Wystarczy zrobić odpowiednią ilość operacji bankowych aby bank sam zarobił (dochody im przecież spadły). Jawna kradzież z tłumaczeniem się że informatyk czy programista po raz kolejny się nie odnalazł w pracy?.... Taką obsługę mają jaką chcą. Jak to byłaby ich wina dawno pożegnaliby się ze stanowiskami. Sądzę, że to celowe działanie banku
  • ~Andrzej / 2023-02-12 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry. Pragnę poinformować ,iż usługi tegoż banku wymagają dużo cierpliwości i nerwów. Liczne blokowania, Brak odpowiedzi na reklamacje. Nie można wykorzystać wszystkich usług elektronicznych. Takich jak mobilny dostęp. Nie stosowne sugestie infolini. Pozdrawiam rozczarowany konsument.
  • ~Andyman / 2018-08-02 21:17
    Ocena: 2.00 / 5
    MOCNO ODRADZAM szczególnie ścieżkę kredytową! Właśnie odmówiłem zawarcia umowy kredytu hipotecznego w ING :), - w ramach ścisłości nie mam żadnego innego banku w zanadrzu! Wniosek złożony przez doradcę dewelopera na początku kwietnia, po drodze 3x zaświadczenia z US i ZUS (mam działalność od 9 lat z wysokim dochodem, regularnie płaconymi podatkami, pensjami pracowników i ZUSami, nawet p... mandaty płacę, jeśli są) + zaświadczenia z US o wysokości wpłaconego PIT za dwa lata wstecz! PITy, książki skarbowe, leasingi wszystko OK, dopiero w czerwcu wstępna decyzja OK, na koniec lipca decyzja ostateczna pozytywna ale...tylko jeszcze kolejne zaświadczenia o niezaleganiu, kolejne miesiące z księgowości, opinie z leasingów - dość już tego ! Kredyt hipoteczny na 400tyś, mieszkanie developerskie 40% moje już wpłacone! MAM DOŚĆ ich wydziwiactw ! Jasne mam szczęście te 400 sam wyłożę ! najwyżej nie kupię kolejnego starego auta, lub sprzedam któreś z kolekcji. Śmieszne: w trakcie załatwiania tego wszystkiego tajemniczy handlowcy z ING zdążyli zaproponować 200tyś kredytu na firmę (bym tylko przeniósł rachunek) i już po tygodniu formalności dostałem zgodę od nich na leasing łodzi do czarterów za bagatela 1,2 mln netto !!!, chyba po to bym tą razem z tą łódką zniknął na Karaibach ! 5 miesięcy na hipotekę - chrzańcie się !!! Zamykam ich kartę kredytową - jedyną jaką posiadam już od 18 lat ! od dawna nadpłaconą o 5- 10tyś ! Ich procedury są chyba z głębokiej komuny! ING ! W...CIE SIE !
    ZaletyPrzedstawiciele miło i chętnie oferują, a że później się przeciąga w nieskończoność to już przecież nie ich wina :)
    WadyProcedury ciągnące się miesiącami !
  • ~Anna / 2022-04-22 12:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktywują Dowód Osobisty , muszę podać żródło dochodu ?????
    ZaletyMiła Pani na infolinii.
    WadyZa dużo chcą chcecie wiedzieć.
  • ~Anna / 2023-12-06 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Założenie konta firmowego trwa dwa dni, trzeba jechac do banku w celu weryfikacji a i tak od razu nie ma dostępu
  • ~Anna / 2023-12-15 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim nawiązałam współpracę! Zaktualizowanie danych bez wizyty w placówce niemożliwe bo infolinia nie odbiera
  • ~asia / 2021-11-15 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    zawsze byłam zadowolona z banku dopóki nie otworzyłam konta dzieciom. Weryfikacja przez sms-y porażka jeśli nie macie tego dopracowane to wymyślcie inną opcję weryfikacji. Czas oczekiwania na sms-a przekroczył czas zalogowania. Kolejną porażką weryfikacja przez telefon. Konto założyłam dwójce dzieci po odczekaniu 15 minut i wysłuchaniu idiotycznej muzyki po raz enty okazało się żeby zweryfikować konto za każdym razem musze powtórzyć czynność i od początku zadzwonić odczekać 15 minut wysłuchać idiotycznej muzyki. Zaznaczam że konta dzieci podpięte są pod moje konto
    Zaletybrak
    Wadyjw.
  • ~Beti / 2023-10-23 08:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam korzystanie z tego banku. Prowadzę firmę i co kwartał żądają idę mnie dokumentów (umów) i informacji o udzielonej przez udziałowca pożyczce. Będąc członkowiem zarządu, bank wezwał mnie o informację w jakiej wysokości hposiadam majątek prywatny i w jaki sposób go zgromadziłam. To wszystko pod rygorem zablokowania rachunku a następnie rozwiązania umowy.
    Dzisiaj moja córka otrzymała wezwanie z banku o przedłozenie umowy i wszystkich posiadnanych dokumentów z nia zwiazanych, z tytułu której otrzymała środki na rachunek.
    Bank ponadto likwiduje bankomaty/wpłatomaty i żeby wpłacić pieniądze trzeba przehecgsc Ok.30 km.
    Odradzam zakładanie rachunku w tym banku.
    ZaletyNa ten moment 0
    WadyDziałania banku i inwigilacja klientów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960